אל וואקלה ריזורט

El Wekala Aqua Park Resort

⭐️⭐⭐️⭐️

רוב המלונות בסיני הם ענקיים ובנויים על שטח עצום, אבל אל וואקלה מראה לנו שיש בסיני גם מלונות בוטיק קטנים וייחודיים. בלב מתחם "טאבה הייטס" שוכן אל וואקלה, מעט רחוק מקו המים (רחוק במונחים של סיני, כן? משהו כמו 10 דקות ברגל), אבל מפצה על כך במיקום מושלם וקצת מוגבה מיתר חבריו, שמעניק לו את התואר "המלון עם הנוף היפה ביותר בטאבה הייטס". אם בכל זאת אתם מתעקשים על ללכת לחוף, יש שירות שאטלים חינמי שפועל לאורך כל שעות היום ויוצא בכל כמה דקות לכיוון החוף של מלון סטרנד ביץ'.

באל וואקלה שתי בריכות שחיה חיצוניות ועוד בריכה רדודה לילדים שנהנים גם ממועדון משחקים גדול ומצועצע כיד הדמיון הטובה. צוות המלון פעיל במיוחד ומעביר סדנאות שונות לילדים וגם למבוגרים, כגון: ריקודים, בישול, ציור וערבי קריוקי. עוד במלון מועדון גולף ומועדון צלילה שישמח להעביר לכם צלילות מודרכות ביום האדום.

בגזרה הקולינרית, אל וואקלה מציע שתי מסעדות – הבופה של המלון שבו מוגשות ארוחת הבוקר והערב ומסעדת דגים ופירות ים נוספת. נוסף על אלה, יש עוד ארבעה ברים, חלקם פנימיים וחלקם חיצוניים. המלון כולו מעוצב בצבעים חמים ושמחים, גם בחללים הציבוריים וגם בחדרים. מכל חדר נשקף נוף משגע והוא מצויד בטלוויזיה בלוויין ובמיני בר צנוע.

מספר חדרים – 215

אטרקציות ופסיליטיז –  מועדון גולף, מועדון צלילה, מרכז בריאות וספא, מועדון לילדים, ספורט ימי, מגרשי ספורט.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – חצי חינם. לילה וארוחת בוקר באל וואקלה מתחיל ב-40 (במילים: ארבעים!) שקל בחדר ממוצע, ובסוויטות תשלמו בערך פי 3 מזה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן