סיני – מדריך לנוסע המתחיל

עודכן לאחרונה: פברואר 16, 2023

כמו בכל נסיעה למקום חדש, גם לפני טיול לסיני עולות לא מעט שאלות ותהיות, במיוחד למי שנוסע/ת לראשונה – החל מנושא הביטחון שמעסיק רבים מהמטיילים ועד לענייני כספים, מחירים, נסיעות, תקשורת והתנהלות העניינים באופן כללי. הנה מספר דברים בסיסיים להתחיל איתם.

 

ברוכים הבאים (וברוכות הבאות) לסיני!

חופשה בסיני מתאימה לכולם ולכולן, בכל גיל, בכל תקציב ובכל הרכב. מגוון אפשרויות הלינה, האטרקציות, הנופים, האנשים, החיוכים והלב הרחב הופכים את סיני ליעד שנמצא בצמרת יעדי החופשה של הישראלים והישראליות כבר שנים רבות. אם בשנים עברו היתה חופשה בסיני שמורה רק ל"מביני עניין" וחובבי הז'אנר, הרי שכיום היא פתוחה בפני מגוון רחב הרבה יותר של קהלים שגילו אותה לראשונה או מחדש. למי שזו הפעם הראשונה שלו או שלה בסיני, יש מן הסתם המון שאלות ותהיות על איך הדברים עובדים שם מה חשוב לדעת לפני הנסיעה. לשם כך יצרנו את המדריך הזה ובו תשובות לכל השאלות הללו, עם הפניות לכתבות הרלוונטיות באתר ובהן כל המידע הדרוש לקראת נסיעה לסיני. קחו כמה דקות כדי לקרוא ולהפנים, זה יבטיח שהחופשה תהיה חלקה יותר ובטח מהנה יותר. 

לינה ומלונות בסיני

האירוח בסיני הוא בבתי מלון בערים או בחושות ובקתות אבן בקמפים הפזורים לאורך החופים. למעשה ניתן להתארח בסיני בכל סגנון שתרצו, תלוי בכם ובתפיסה שלכם את מושג ה"חופש". 

בתי המלון בסיני הם ברובם ברמה גבוהה, ומציעים גם מגוון אפשרויות להעביר את הזמן בכיף. לרובם יש גם חוף פרטי לשימוש האורחים. בטאבה מרוכזים מספר בתי מלון ממש אחרי מעבר הגבול, ובהמשך נמצא מתחם "טאבה הייטס" שבו 4 בתי מלון ברמה גבוהה מאוד.

מלונות טובים אפשר גם למצוא בדהבבנואיבה וכמובן בשארם א-שייח שהיא עיר מודרנית המושכת אליה תיירים מכל העולם. המחירים של בתי המלון בסיני נעים במנעד רחב מאוד, והם כמובן עולים ביחס ישר לאיכות, ומשתנים בהתאם לעונה ולביקוש כמו בכל מקום. ברוב המכריע של המקרים, המחירים זולים משמעותית מהמחירים בישראל, ובטח מהמחירים במקומות מערביים אחרים. לילה כולל ארוחת בוקר יכול לעלות מ-80 שקלים במלון פשוט בדהב ועד ל-800 שקלים במלון מפואר בשארם א-שייח. 

אם חשקה נפשכם באירוח צנוע ופשוט, חושה על קו המים תעשה את העבודה. בחלקים הצפוניים של חופי סיני – בביר סווירראס א-שטןנואיבה וטראבין – אפשר למצוא עשרות קמפים שיעניקו לכם את האווירה המתאימה לאירוח בסגנון המסורתי של סיני. הקמפים מציעים חושות פשוטות מקש וגם חושות משודרגות מעט מעץ, חלקן עם רצפה יצוקה ובחלקן יש אפילו חשמל. במספר מתחמים תמצאו גם בקתות או חדרים ממוזגים, עם מקלחות ושירותים צמודים. המחירים זולים משמעותית כמובן מאירוח בבתי מלון ונעים בין 30 שקלים ללילה בחושה במקומות צנועים יחסית, לבין 100-80 שקלים ללילה בבקתה או חדר על קו המים. מחירים אלה כוללים כמעט תמיד ארוחת בוקר, ובמקרים מסוימים גם שתי ארוחות במהלך היום, מה שהופך את העסק למאוד משתלם. 


אפשרות משתלמת נוספת היא דירות אירוח. בדהב ובשארם א-שייח' ישנן וילות ודירות אירוח נהדרות שמספקות פתרון מעולה למשפחות או לקבוצות שרוצות להתארח בפרטיות מוחלטת. המחירים משתלמים בהחלט והסוג הזה של אירוח בסיני הולך ותופס תאוצה. שווה לבדוק את האפשרויות השונות ואת מגוון הדירות שמוצע בסיני, לפני שאתם ננעלים דווקא על מלון. 

 

ביטוח נסיעות לסיני

למרות הקרבה לישראל (ויש מלונות שהם ממש צמודים לגבול עם ישראל), סיני היא עדיין חו"ל ולכן כשאתם נוסעים לחופשה בה כדאי מאוד לערוך ביטוח נסיעות, בדיוק כמו בכל נסיעה לכל יעד אחר בעולם. ביטוח נסיעות מכסה כמובן לא רק הוצאות רפואיות, אלא גם אובדן או נזק של הכבודה וחלק מהפוליסות כוללות אפילו פיצוי בגין קיצור או ביטול החופשה. מאוד מומלץ לא לקחת על עצמכם סיכונים מיותרים ולרכוש ביטוח נסיעות לסיני לתקופה שתהיו בחצי האי, עלות ביטוח הנסיעות לא גבוהה והיא בהחלט תשאיר אתכם עם ראש שקט יותר לתקופת השהות שלכם (חשוב לזכור שאת הביטוח יש לרכוש לפני היציאה מהארץ). אפשר לקרוא עוד וגם לרכוש ביטוח בפועל בעמוד על ביטוח נסיעות לסיני

למידע נוסף וחשוב בנושא עריכת ביטוח לפני ההגעה לסיני לחצו כאן

 

התניידות ומוניות בסיני

עיקר ההתניידות בתוך סיני מתבצעת במוניות. ניתן לתפוס מיד ביציאה ממעבר הגבול מונית "פרייבט" של עד 4 נוסעים או מונית גדולה של עד 14 נוסעים. כאשר נוסעים במונית גדולה, העלות לאדם תהיה זולה יותר מן הסתם אולם תצטרכו גם להמתין שהרכב יתמלא, כיוון שהנהגים פשוט לא יוצאים לדרך לפני שזה קורה.

לכן, מומלץ מאוד לקבוע מראש עם נהג מונית שימתין לכם מיד ביציאה ממסוף הגבול וכך לחסוך את ההמתנה שעלולה להיות ארוכה. חשוב מאוד לדעת מראש את המחיר ואת יעד הנסיעה – כך תימנעו מהפתעות ותדעו בדיוק כמה כסף עליכם לקחת איתכן. 

כדי להקל עוד יותר על העסק, אנחנו מציעים שירות של הזמנת מונית בסיני אונליין כאן באתר, עם תשלום מקדמה בכרטיס אשראי ואת היתרה לנהג בשטח. כך מובטח לכם נהג אמין מתחנת מוניות מסודרת שיחכה בצד השני של הגבול בשעה שקבעתם איתו, וגם רכב חדש ונעים כי כל הרכבים בתחנה שאנחנו עובדים איתה הם חדשים. 

חשוב לציין שהמחירים באתר הם לא יקרים יותר מהמחירים הממוצעים של המוניות שתופסים בסיני, ולכן האפשרות הזו משתלמת עוד יותר – לקבל שירות טוב יותר באותו מחיר. 

להזמנת מונית אונליין בסיני לחצו כאן.

סיני מעבר גבול

סיני בקורונה

החל מה-17.6.2022 הוסרו כל הגבלות הקורונה בכניסה לסיני וביציאה ממנה. אין צורך בהצגת בדיקות או תעודות כלשהן, ולא בבידוד, בסיני או בישראל. 

יחד עם זאת, הקורונה עדיין קיימת בעולם ולכן למי שבכל זאת רוצה להמעיט בהתקהלויות קיים הפתרון של דירות אירוח בדהב או בשארם א-שייח' – בהן אין הגבלה על מספר האורחים (כל עוד הם כמובן נכנסים בדירה) וניתן להימנע ממגע לא רצוי עם זרים. זו אופציה משתלמת במיוחד, גם מבחינת אופי האירוח וגם מבחינת המחיר, ובהחלט שווה לבדוק אותה. 

 

מצב הביטחון בסיני

רגע לפני שאתם עוזבים את הבית, נציין שבעניין הביטחון בסיני אין באמת תשובה חד משמעית, וספק אם למישהו תהיה כזו. תחושת ביטחון היא עניין סובייקטיבי ואישי לחלוטין. יש מי שלא מרגיש ביטחון גם כשהוא מסתובב בירושלים או בפריז, ויש כאלה שחוששים בסיני. אזהרת מסע לסיני קיימת כבר למעלה מעשור, דבר שלא מונע מהרבה מאוד תיירים להגיע לסיני ולנפוש בה לאורך כל ימות השנה, ובעיקר בעונות החמות. כל אחד ואחת מוזמנים כמובן לעשות את החשבון האישי שלהם בעניין זה. 

יחד עם זאת, חשוב לציין כי בחודש אוגוסט 2021 יישר המטה לביטחון לאומי קו עם מדינות רבות בעולם כאשר החליט להפריד בין צפון סיני, האזור הפחות יציב מבחינה ביטחונית, לבין דרום סיני שהוא החלק המתויר. לאור זאת, אזהרת המסע לאזור דרום סיני הופחתה, ובהמשך אף ירדה לדרגה 2 בלבד ("איום מזדמן"). 

עוד זווית על מצב הביטחון בסיני אפשר לקרוא כאן.

 

מה אורזים לסיני?

ראשית, זה כמובן תלוי בעונה שבה אתם נוסעים. בקיץ כמו בקיץ, חם מאוד בסיני כיאה לאזור מדברי. בעונות המעבר קריר יותר בלילות ובחורף אפשר כבר לומר שממש קר.

תוכן המזוודה גם תלוי במטרת הנסיעה – אם תכננתם טיול להרים סביר שתזדקקו לנעלי הליכה נוחות ויותר ביגוד חם מאשר אם בכוונתכם לחלק את הזמן בין החול החמים לבין המים הנעימים. כך או כך, הדברים שחשוב שיהיו אתכם בכל מקרה הם: דרכון, בגד ים, מגבת, קרם הגנה מהשמש, כובע, ספר טוב ומטען לטלפון הנייד.

מפה זה כבר באמת אישי לגמרי. אפשר לקרוא על עוד דגשים במאמר שמפרט מה אורזים לסיני.

 

מזג האוויר בסיני

בסיני שורר מזג אוויר נעים רוב ימות השנה. התקופות הטובות והמומלצות ביותר לנסיעה הן עונות המעבר, בהן לא קר מידי ולא חם מידי, והתחושה היא נעימה גם בשעות היום וגם בערבים ובלילות.

בחודשי הקיץ חם מאוד, אם כי הלחות נמוכה כך שעומס החום לא כבד מידי, ובחורף הלילות עלולים להיות קרים מאוד משום שמדובר באזור מדברי. גם המים פחות נעימים בחורף, בעיקר הכניסה אליהם והיציאה מהם.

תוכלו לקרוא בהרחבה כאן על מזג האוויר בסיני.

 

מסוף הגבול – טאבה הגעה ומעבר

כל חופשה בסיני מתחילה במעבר גבול טאבה. בהנחה שלאילת לא צריך להסביר איך להגיע (ואם מישהו עדיין לא בטוח, אפשר לקרוא כאן על כל הדרכים להגיע עד מעבר הגבול), נקודת התחלה שלנו תהיה מעבר הגבול. מסוף הגבול בטאבה פעיל 24 שעות, 7 ימים בשבוע, למעט יום כיפור וחג הקרבן המוסלמי. ניתן לעבור אותו ברגל, באופניים ועם רכב, וכדי לעשות זאת תצטרכו לשלם אגרת מעבר של 115 שקלים בצד הישראלי (109 ש"ח האגרה + 6 שקלים עמלה, שניתן לחסוך בתשלום מראש) ועוד 405 לירות מצריות בצד המצרי. כמו כל מעבר בין גבולות, חלים עליו נהלים כאלה ואחרים של ביטחון.

תוכלו לקרוא במאמר הבא בהרחבה על הליך המעבר במסוף הגבול בטאבה.

אפשר כאמור לחצות את הגבול גם עם רכב פרטי. על ההליך כולו, לרבות העלויות והפרוצדורות השונות, אפשר לקרוא במאמר על כניסה עם רכב לסיני.

חשוב לציין שאם יעדכם הוא החלק הדרומי של ראס מוחמד, או אזורים אחרים במצרים שאינם כלולים בחצי האי סיני, תזדקקו לאשרת מעבר (ויזה) טרם יציאתכם. הוא הדין גם אם ברצונכם להיכנס לסיני ליותר מ-14 ימים. הסבר על הנפקת אשרה כזו תוכלו לקרוא כאן.

 

תקשורת ואינטרנט

למרות הקרבה לישראל, ברוב חלקי חצי האי סיני לא ניתן לקלוט את הרשתות הסלולריות הישראליות. אם אתם שוהים במלונות שצמודים למעבר הגבול, תוכלו ליהנות מהרשתות הישראליות, וכמו כן גם באזור ביר סוויר יש לעתים קליטה חלקית, בעיקר של רשת סלקום, תלוי בכיוון ועוצמת הרוחות.

בשנת 2022 נוצרו לראשונה הסכמי  נדידה בין חברות התקשורת הישראליות והמצריות, וניתן לרכוש חבילות חו"ל למצרים אצל חלק מהמפעילות. בדקו לפני הנסיעה האם המפעילה הסלולרית שלכם/ן מציעה חבילות חו"ל למצרים, וכמובן האם המחיר משתלם. זו עדיין כנראה תהיה האופציה היקרה יותר, אולם אם תרצו לשמור על זמינות גם בטלפון (עם המספר הישראלי) ולא רק באינטרנט, כנראה שאופציה זו תתאים. 

ברוב בתי המלון יש אינטרנט אלחוטי לשימוש אורחי המלון וכך גם בחלק קטן ממתחמי החושות. התשתית הרבה פחות מפותחת מזו המוכרת לנו מישראל, ולכן הקליטה לא תמיד יציבה. יש לציין כי בחלק מבתי המלון השירות ניתן בתשלום.

אם חשוב לכם להישאר זמינים, הדרך הטובה ביותר היא לרכוש eSIM – כרטיס סים וירטואלי שנטען על המכשיר הנייד שלכם עוד בארץ, באמצעות סריקת קוד QR פשוטה. בלי להחליף פיזית את הכרטיס הקיים ועם אקטיבציה פשוטה וקלה. 

eSIM מאפשר גם שיחות קוליות ושיחות וידאו דרך וואטסאפ, דבר שלא מתאפשר דרך שום חבילה אחת וגם לא באמצעות WiFi בסיני. לכן זו הדרך המומלצת כדי להישאר בזמינות בחופשה בסיני. 

חבילות גלישה באמצעות eSIM אפשר לרכוש אונליין כאן

אם המכשיר שלכם אינו תומך ב-eSIM עדיין ניתן לרכוש כרטיס SIM מקומי לגלישה בלבד או לשיחות טלפון (יש לומר למוכר בדיוק מה אתם צריכים במעמד הרכישה). כרטיס SIM אפשר לקנות במרכז המסחרי בטאבה, שנמצא מעט אחרי מתחם הגבול מצד שמאל. כמו כן קיימות חנויות לציוד סלולרי גם בדהב ובשארם א-שייח וגם חנות מכולת אחת (המכולת של אזברקי) שמציעה כרטיסי SIM וממוקמת באזור ראס א-שטן, על הכביש הראשי מצד ימין (ניתן לשאול כל נהג מונית).

באזורים המיושבים וברוב החופים יש קליטה טובה של הרשת המקומית. האזורים הבעייתיים יותר הם אזור ההר הגבוה והחופים של ראס אבו גלום והלגונה הכחולה.

אפשר לקרוא בהרחבה על נושא התקשורת והאינטרנט בסיני בכתבה הזו.

כסף ועלויות

המטבע המקומי המצרי הוא לירה מצרית. למרות שרבים מנותני השירות, לרבות בתי מלון וחושות, יקבלו בשמחה גם שקלים ודולרים, רצוי מאוד לבקש מכולם לנקוב במחיר במטבע המקומי משום שבהמרה לשקלים או דולרים סביר מאוד שתשלמו מחיר גבוה יותר. המטבע המצרי אינו יציב וערכו משתנה כמעט מידי יום. נכון לאוקטובר 2018, לירה מצרית אחת שווה כעשרים אגורות (כלומר, שקל שווה כחמש לירות).

רצוי מאוד לרכוש דולרים ולהמיר אותם ללירות מצריות במעבר הגבול עצמו, זהו שער ההמרה המשתלם ביותר (דולר אחד שווה כ-17.5 לירות). כדאי להחליף כסף בצד המצרי של מעבר הגבול – לפני ביקורת הדרכונים מצד שמאל יש דוכן CHANGE. נוסף אליו יש גם כספומט שממנו ניתן למשוך לירות מצריות באמצעות כרטיס אשראי בינלאומי. בצד הישראלי לא מומלץ להחליף כסף משום ששער ההמרה פחות טוב משמעותית מזה שבמצרים.

חשוב לדעת שלא ניתן להכניס או להוציא ממצרים סכום הגבוה מ-10,000 דולר במזומן. אם תעשו זאת, קיים סיכוי שכספכם יוחרם עד לסיום הליך בירור בעניין, וייתכן שאף לצמיתות.

טווח מחירים ממוצע (יש לציין שהעלות משתנה ממקום למקום, ותלויה גם בעונה ובכמות האנשים שמגיעה):

  • לינה בחושה: 250-50 לירות מצריות.
  • ארוחת בוקר מלאה: כ-50 לירות מצריות.
  • ארוחת צהריים/ערב (בשרית): 100-80 לירות מצריות.

בחופים רבים אפשר למצוא דיל של לינה ושתי ארוחות בסכום של כ-300 לירות מצריות ליום

מחירים נוספים לדוגמה:

  • פיצה: 70-60 לירות מצריות.
  • פנקייק/סחלב: 40-30 לירות מצריות.
  • בקבוק מים (1.5 ליטר): 10 לירות מצריות.

ניתן לקרוא בהרחבה על עלויות והתנהלות עם כסף בסיני באופן כללי בכתבה הזאת.

 

ממה כדאי להיזהר בסיני?

כמו בכל נסיעה למקום שבו אנחנו אורחים, יש כמה דברים שכדאי לדעת, על לקחים ממקרי עבר. לאור הגידול הדרמטי במספר התיירים הנכנסים לסיני, ישנה מגמה הולכת וגדלה של עליית מחירים, גם בחופים עצמם (מחירי הלינה והאוכל) וגם בנסיעות ממסוף הגבול ליעד שלכם. אחת הדרכים להימנע מכך היא לסגור מראש את מחיר הנסיעה עם נהג המונית ולשמור את הקלטת השיחה על מנת שתהיה בידכם הוכחה למחיר שנקבע. מומלץ אף לוודא זאת עם הנהג טרם תחילת הנסיעה כדי שלא תהיו מופתעים בסופה.

הדבר נכון גם לגבי המחירים בקמפים השונים ובבתי המלון. בחלקם קיים תפריט אחד למקומיים ותפריט שונה לתיירים. מומלץ לבקש לראות מראש את התפריט עם המחירים, לפני שאתם מזמינים משהו או מחליטים אם להישאר במקום, כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם לרצונכם. כמו כן, אם אתם שוהים במקום לתקופה של שבוע ומעלה, רצוי לבקש לעשות חשבון ביניים לאחר מספר ימים כדי לדעת איפה אתם עומדים מבחינת כסף, ושלא בוצעו חיובים מיותרים. לגבי מחירי האירוח – גם כאן מומלץ בחום לסגור מראש במעמד ההגעה את המחיר ללילה ולוודא בדיוק האם מדובר על מחיר לחדר/חושה או לאדם וכן מה הוא כולל (ארוחת בוקר/ערב וכו'). 

הגיוון בהרכב הקבוצות המגיעות לסיני, הביא איתו קבוצות גדולות יותר של מטיילים עצמאיים ולצערנו לא איחרו להגיע גם עדויות על מקרים של הטרדות בעלי אופי מיני, במעבר הגבול, במהלך נסיעות וגם בקמפים עצמם. בדרך כלל מדובר במקרים בהם עובדי המקום מנצלים את חוסר הידיעה של תיירים (בעיקר תיירות) לטובת הטרדה ואף ניסיונות תקיפה מינית שדווחו לא אחת בקבוצת הפייסבוק שלנו על ידי נשים שנאלצו לעבור חוויות לא נעימות כאלה. מעבר לתלונה במקום, שעשויה לסייע, יש מספר צעדים שאפשר לנקוט על מנת לצמצם ככל הניתן את הסכנה: 

  • השתדלו להסתובב בקבוצות גדולות, רצוי מעורבות – גברים ונשים יחד. 
  • הימנעו מהצעות לסיורים ליליים לבד, תחת הכסות של "טיול כוכבים" או "טיול שקיעה". לטיולים כאלה צאו רק בקבוצות ולמקומות קרובים יחסית.
  • אל תאפשרו לאיש שאינכם מכירים להיכנס לחושה/חדר שלכם. 
  • הימנעו משתייה מבקבוקים פתוחים מחשש שיוחדר אליהם חומר מטשטש. שתו רק מבקבוקי מים סגורים שנקנו במקום או שהבאתם אתכם. 

ראו כאן עוד דגשים לטיול בטוח בסיני.

במקרי חירום ניתן ליצור קשר עם משטרת התיירות – היא נמצאת שם בשבילכם:

  • תחנת נואיבה – 20-693-500231+
  • תחנת דהב – 20-693-640188+
  • תחנת שארם – 20-6936-00675+
  • במקרים חריגים ניתן ליצור קשר עם שגרירות ישראל בקהיר – 20-333-21500+

כמו בכל יציאה מהארץ, חשוב להכיר את הפרטים הבסיסיים – מטבע, שפה, אפשרויות התניידות, אפשרויות אירוח, אטרקציות ועוד. כל המידע הזה ממתין לכם במדריך לנוסע המתחיל לסיני.

תלוי כמובן כמה זמן תשהו בה ואיפה, אבל סיני זולה באופן משמעותי מרוב היעדים שתבקרו בהם בעולם, ובטח מישראל. באתר תמצאו את כל המידע על עלויות הטיול בסיני.

סיני מציעה שפע של אפשרויות אירוח – מחושות פשוטות על החוף ועד מלונות פאר וכפרי נופש מהודרים. תוכלו למצוא באתר את מגוון המקומות, ולהשוות ביניהם מבחינת מחירים ורמת האירוח.

כמו בכל מקום, גם בסיני יש דברים שכדאי להישמר מהם וכללים שצריך להקפיד עליהם למען ביטחונכם האישי. תוכלו לקרוא על הדברים האלה במדריך לנוסע המתחיל לסיני ומחכים לכם שם גם מספרי טלפון לסיוע במקרה הצורך.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן