מוזאיק ביץ' טאבה

Mosaique Beach Resort Taba Heights

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

מבין המלונות השוכנים במתחם טאבה הייטס, מוסאיק ביץ' הוא ככל הנראה הטוב מכולם. זהו אחד המלונות הוותיקים בסיני, שהיה בעבר שייך לרשת המלונות סופיטל שמפעילה עוד עשרות מלונות בעולם. מוסאיק ביץ' טאבה משתרע על שטח עצום ובו איים מלאכותיים שביניהם לא פחות ולא יותר משבע בריכות שחייה, בגדלים שונים. על משטחי הדשא פזורים גם פינות מוצלות למנוחה וספוטים מושלמים לשיזוף בשמש החמה של המדבר. בכלל, כל סביבת המלון המתוחזקת היטב, נקייה ומעניקה תחושה נעימה מאוד, גם ביום וגם בשעות הלילה אז מואר כל השטח באור עדין שמספק את התפאורה הנדרשת.

ההשקעה בפרטים ניכרת גם בשטחים הבנויים של המלון שמעוצבים בסגנון אוריינטלי עם נגיעות מודרניות, ומרוהטים בטוב טעם בפריטים מיוחדים עתיקים וחדשים כאחד. החדרים מצוידים ומאובזרים בכל מה שדרוש לחופשה בראש קט, כולל מיטות ענקיות ומפנקות, טלוויזיה בלוויין, מיני בר ועוד פינוקים שונים. יש גם חדרים מותאמים לאנשים מוגבלים בתנועה שמתניידים בכיסא גלגלים. כמעט בכל חדר יש מרפסת פרטית המשקיפה אל הנוף המשגע של מפרץ עקבה.

גם באטרקציות מוסאיק ביץ' משאיר את המתחרים מאחור – מהחוף הפרטי של המלון אפשר לצאת לשיט בים האדום שכולל גם צלילות מודרכות ושנירקולים, או לעשות קצת ספורט ימי כמו גלישה וקייטסרף. עוד במוסאיק, מגרש גולף תקני, כדורעף חופים ומגרש טניס. גם מרכז בריאות משוכלל יש במוסאיק ביץ' ובו ספא מפנק, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי וסטודיו לפעילות אירובית. הילדים יעבירו את הזמן במועדון ענק ומלא משחקים לכל הגילאים. לאנשי העסקים מוסאיק ביץ' מציע מרכז עסקים גדול עם שלושה חדרי ישיבות ומרינה פרטית לעגינה של יאכטות וסירות. יש גם מועדון גולף שמארח שחקנים מרחבי העולם, גם למשחקי בודדים וגם לטורנירים בין קבוצות.

אפשר להתארח במוסאיק ביץ' בשיטת "הכל כלול" עם בופה עשיר יחסית למלונות האחרים בסיני. יש במלון שבע מסעדות וברים בסגנונות שונים, אולם לא כולן פתוחות לאורך כל השנה וכדאי להתעדכן קודם ההגעה.

מספר חדרים – 442

אטרקציות ופסיליטיז – רצועת חוף פרטית, ספורט מים ושיט (צלילות ושנירקולים, שיט בקיאקים, סקי מים, דיג וקייטסרף), מסעדות וברים, מרכז בריאות וספא, אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – כל הטוב הזה יעלה לכם החל מ-150 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר, כאשר עקומת המחירים עולה בהתאם לסוג החדר ולעונה כמובן. כל המחירים כוללים ארוחת בוקר. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן