קורל ריזורט נואיבה

TIME Coral Nuweiba Resort

⭐️⭐⭐️⭐️

קורל ריזורט בנואיבה הוא אחד מאתרי הנופש הוותיקים בסיני הבנוי ממספר יחידות אירוח תלת קומתיות המכילות בסך הכל כ-200 חדרים. בין החדרים פזורים בוסתנים עם עצים וצמחים רבים שמעניקים אווירה נעימה ורגועה. בחוף הפרטי של קורל ריזורט יש חול נעים ורך וגישה נוחה וקלה למים, גם באמצעות גשר עץ שנכנס לעומק של כמה עשרות מטרים עבור חובבי הצלילה והשנירקולים.

נראה שבעיצוב חללי המלון הפנימיים הושקעה הרבה מאוד מחשבה והם עשויים שיש בוהק עם חללי אירוח מרווחים ומוארים. התקרות קמורות, בסגנון מזרח תיכוני מסורתי ואת ארוחת הבוקר והערב ניתן לאכול במרפסת גדולה ומרווחת שנפתחת מקומת הקרקע.

גם החדרים מצוידים במפרסת פרטית וגם בהם ניכרת לעין ההשקעה בעיצוב ובגימור, הכל בצבעים חיים וחמים שיחד עם האור הטבעי שנכנס אליהם נותנים הרגשה נעימה. בחלל המשותף יש שתי בריכות שחיה (אחת למבודרים והשניה לילדים) ובר חיצוני שיגיש את הקוקטיילים עד למיטת השיזוף שלכם. גם מתקני משחקים כמו כדורעף, טניס ואפילו מיני גולף מוצעים לשימוש חופשי.

מספר חדרים – 200

אטרקציות ופסיליטיז – בריכה חיצונית, חוף פרטי, מיני גולף, מגרש טניס, מגרשי משחקים לילדים, שלוש מסעדות, אינטרנט אלחוטי חינם בחללים הציבוריים, מועדון צלילה.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – בנואיבה כמו בנואיבה, מחירי המלונות ממש זולים. חדר סטנדרטי יתחיל בסביבות 100 שקלים ללילה ויכול להגיע עד 160 לחדר משפחתי. כן, כולל ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן