חושות מומלצות בסיני

עודכן לאחרונה: ספטמבר 6, 2023

החופים המדהימים של סיני מלאים במקומות אירוח בגדלים, סוגים ומחירים שונים, כדי שכולנו נוכל למצוא את עצמנו לפחות פעם בחיים על חופי הים האדום. חופשה בסיני קנתה לעצמה (ובצדק) שם של חופשה זולה יחסית, וחשוב מכך – כזו שבה אפשר לקבל את התמורה המלאה למחיר. המחירים הזולים יחסית בסיני נכונים גם לאירוח בחושות וגם לבתי המלון. למעשה, מחירי המלונות בסיני עשויים להיות די דומים למחירים של האירוח בחושות על החופים, ומה שמבדיל ביניהם לפעמים זו רק החוויה, בהתאם להעדפה האישית של כל אחד ואחת מאיתנו. 

משום שיש המון (לא בהגזמה – באמת המון) קמפים המציעים אירוח בחושות על קו המים, לעתים ההתלבטות באיזה מהם להתארח בחופשה שלנו ארוכה יותר מהחופשה עצמה: לאן לנסוע, מה המרחק מהגבול, האם יהיה בכלל מקום פנוי, מה בדיוק יהיה המחיר ואיזה סוג של חושות או חדרים מציע הקמפ: יש חושות פשוטות מקש שמספקות את החוויה האותנטית של סיני, יש חושות עם מזגן ותנאים משודרגים (טוב, לא ממש חושות אבל התנאים באמת משודרגים), יש בונגלוסים על החוף ועוד.

לעומת זאת, בהזמנת חופשה בבית מלון יש הרבה פחות שאלות, משום שכל המידע זמין מראש באתרים כמו בוקינג או דומים לו, כולל תמונות, מחירים וזמינות, מה שמוביל אותנו לשאלה הבלתי נמנעת למה מלונות כן וחושות לא.

מי אמר שלא? 😊

חושות מומלצות ושוות במיוחד בהחלט מופיעות בבוקינג, ושם תוכלו למצוא מול העיניים בצורה מסודרת ופשוטה למדי את כל המידע לגביהן ולגבי החוף בו הן שוכנות – זמינות, מחיר, תמונות מהחוף ואפילו תפריט בחלק מהמקרים. יותר ויותר קמפים עוברים לפורמט של הזמנה מראש, והמחירים, למי שתוהה, לא שונים מהמחירים שתקבלו אם תגיעו ללא הזמנה מראש, ולא נגבית כל עמלה על ההזמנה. יותר קל ופשוט מזה כנראה שאין.

הנה מספר חושות מומלצות בחופי סיני:

חביבה ביץ' לודג' (Habiba Beach Lodge)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 68 ק"מ

קמפ מיוחד באווירה משפחתית מאוד עם חדרי אירוח משודרגים קסומים ונעימים, חווה אורגנית שאת תוצריה תוכלו לראות בצלחת של ארוחת הבוקר. מלא פינות ישיבה מוצלות ונעימות, גישה נוחה לים ואפילו פינת כושר קטנה. זהו קמפ שמעבר לאירוח דוגל גם בערכים של שמירה על הסביבה, אקולוגיה וקיימות ומי שרואה בערכים הללו חשיבות ימצאו שם בית חם.

חביבה ביץ'

סינדרלה קמפ (Cinderella Camp)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 70 ק"מ

קמפ אותנטתי בסימן "סיני של פעם", עם אירוח בסיסי ופונקציונלי, אבל בינינו – מי צריך יותר מזה? הקמפ מתוחזק היטב, והדיונה הקטנה של נואיבה מספקת את התפאורה המושלמת לחופש אמיתי וחוויה ממכרת.

המרחב כולו צבעוני ונעים, גם המזרנים והכריות וגם הנורות שדולקות בלילה, הניקיון נשמר לאורך כל היום ויש גם אפשרות לבונגלו עם שירותים ומקלחת פרטיים וכמובן מזגן. אם הילדים הצטרפו לחופשה, הם ימצאו מתקני משחקים על החוף.

Cinderella Camp
Cinderella Camp

נחיל אין (Nakhil Inn)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 65 ק"מ

נחיל אין הוא לא בדיוק קמפ, אבל גם לא בדיוק מלון. זהו סוג של מלון חוף עם דירות קטנות באזור טרבין, פונקציונליות ונעימות הנושקות לחוף ים מהמם. המקום מאוד נקי ומתוחזק ומציע גם אפשרויות להעביר את הזמן בכיף כמו שיט קייאקים בים האדום. פופולרי מאוד בקרב משפחות עם ילדים. 

קרייזי הורס קמפ (Crazy Horse Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 45 ק"מ

נראה ש"טוב ונעים" הוא ביטוי שמתאים בדיוק לאירוח בקרייזי הורס – חדרים שבנויים בסגנון צימרים נעימים, זוגיים או משפחתיים, עם מזגן ושירוקלחת פרטיים, חוף חולי ורך, כמו שמאפיין את כל רצועת החוף של אל מחש, הרבה פינות מוצלות לרביצה מול הים ושיזוף איכותי בשמש הנעימה של סיני. הקרייזי הורס מתהדר גם בבריכת שחיה משלו.  

השירות חייכני ומסביר פנים, והסככה המרכזית צבעונית ומזמינה, וגם מרוצפת כדי שלא תצטרכו להוציא את גרגירי החול מארוחת הבוקר. בכלל הניקיון בקרייזי הורס הוא אחד היתרונות שלו – החוף כולו מתוחזק ברמה טובה, וכל בעיה נפתרת במהירות יחסית על ידי הצוות האדיב והיעיל. גם קרייזי הורס הוא חוף שתפור למשפחות, במיוחד עם ילדים, אבל לא רק. כל מי שרוצה פינוק איכותי, ולא רק חושה מקש על החול, בהחלט ייהנו ממנו. 

ת'ינק לאב און רד סי (Think Love on Red Sea)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 63 ק"מ

קמפ שמציע חופשה מסוג קצת שונה בסיני. זה לא חושה, ולא מלון. Think Love on Red Sea מציע שתי יחידות אירוח בסגנון צימר ובאווירה מאוד ביתית ומשפחתית. שתי היחידות הן בקתות אבן נעימות, ממוזגות כמובן, עם גג הבנוי מקורות עץ ומרפסת נעימה ומוצלת. 

אחת הדירות מוצעת להשכרה בשלמותה, ואילו בדירה השניה יש שני חדרי שינה וניתן לשכור רק חדר אחד בה, כאשר הסלון, המקלחת והמטבח משותפים גם למי שיבחרו לשכור את החדר השני. האירוח כולל ארוחת בוקר, ואת יתר הארוחות אפשר להכין לבד במטבח המאובזר, עם מצרכים שניתן לרכוש בטרבין הסמוכה שנמצאת כמה דקות הליכה נעימה. במרפסות תמצאו ערסל כיפי מול הים. 

לה-לה לנד קמפ (Lala Land Camp)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 64 ק"מ

למי שנמאס מהחופים המוכרים והפופולריים של סיני או סתם רוצה לגוון את החופשה, שווה להגיע לקמפ לה-לה לנד בטרבין – נמצא יחסית רחוק מהכניסה לטרבין כך שצריך ממש להגיע אליו כדי למצוא אותו. תקבלו שם אירוח מדהים, שלוות עולמים, רצועת חוף יפהפייה ובעיקר תחושה של חופש אמיתי וניתוק מחיי היום-יום.

לה-לה לנד קמפ

ספארי ביץ' (Safari Beach)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 49 ק"מ

חוף נהדר ברצועת החוף של אל מחש. חדרים גדולים וממוזגים ומקלחות עם מים חמים. בחוף יש ריף מרהיב ביופיו לשנירקול וגישה קלה ונוחה למים. כמו כן, החוף מתוחזק ונקי, יש בו מתקנים למנוחה וספורט, פינות מוצלות ואפילו בריכה רדודה נוספת, מה שהופך אותו למתאים במיוחד למשפחות וילדים. 

ספארי ביץ' סיני
Safari Beach

ליב דה בדואין לייף (Live the bedouinlife)

רצועת חוף: מעגנה | מרחק מהגבול: 59 ק"מ

קבלו את המקום המדהים הזה, שהוא ככל הנראה אחד המקומות הטובים שאתם לא מכירים בסיני. Live the bedouinlife מציע לכם לא רק לחיות את חייכם כמו הבדואים, אלא להתארח בקמפ יפהפה, עם אירוח מכל הלב, ברצועת חוף יפה בין ראס א-שטן לנואיבה, הידועה בשם מעגנה. המקום שקט ומשרה אווירה רגועה ונעימה, לא עמוס מידי כמעט אף פעם, מעוצב בטוב טעם וזכה להמון המון ביקורות טובות מצד האורחים. שווה לבדוק. 

ליב דה בדואין לייף

אל סבאי וילג' (El Sebaey Village) – נקרא גם Sebaii Camp

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 64.5 ק"מ

קמפ פחות מוכר ברצועת החוף הנהדרת של טרבין, שלדעתנו מוערכת הרבה פחות ממה שהיא צריכה להיות. מציע אירוח בחדרי אבן חמודים, המתאימים ליחידים או לזוגות, חלל יפהפה לשהיה, רצועת חוף נעימה והמון שלווה של מדבר בוייב של סיני. 

סבעי קמפ טרבין

לודג‘ פלאק (Falak)

רצועת חוף: צפונית לביר סוויר | מרחק מהגבול: 28 ק"מ

במיקום מושלם, בין ביר סוויר לבין מתחם טאבה הייטס, שוכן הקמפ הזה שלא רק חבוי במקום שאולי אתם לא מכירים אלא גם מספק חווית "סיני של פעם" מושלמת. אירוח בחושות במבוק פשוטות על הים, מסעדה עם זולה מרכזית נעימה ומעודדת אינטראקציה בין כל האורחים, פינות ישיבה וערסלים וגם מחיר של פעם. חווית סיני אמיתית. 

פלאק לודג'

ספייסי ביץ' קמפ (Spicy Beach Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 46 ק"מ

קמפ רחב ידיים עם חוף חולי ונעים, כמו שמאפיין את הקמפים באל מחש. החושות קרובות למים, ויש גם מספר חדרים ממוזגים ומשודרגים שמתאימים לאירוח משפחות עד ארבעה אנשים. מקום מושלם למי שרוצה להתבודד ולקבל את סיני במלוא עוצמתה – שקט ושלווה של חופש אמיתי, שמיים זרועי כוכבים ורחש גלים ברקע.

ספייסי ביץ' קמפ

sinai's best camp & restaurant

רצועת חוף: מעגנה | מרחק מהגבול: 60 ק"מ

אנחנו לא יודעים אם באמת מדובר בקמפ או המסעדה הכי טובים בסיני, כמו שמבטיח השם של המקום, אבל בהחלט יכולים לומר שמדובר באחד המקומות המומלצים – אירוח מעולה, תפריט מגוון, כניסה נוחה מאוד למים, חושות צבעוניות וכיפיות, מרחב נעים ומזמין והכי חשוב אווירה טובה שמשאירה את האורחים מרוצים. 

sinai's best camp & restaurant

אל בדאווי קמפ (ElBadawy Camp)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 64 ק"מ

קמפ נעים, מסודר ונקי עם חוף חולי ורך. מציע אירוח בבונגלוס פשוטים על החוף, או בחדרים משודרגים עם מזגן ושירותים ומקלחת פרטיים. המקום מחזיק בסירה שאיתה אפשר לצאת לשיט קצר בים האדום לטובת שנירקולים או סתם בשביל הכיף. המטבח סטנדרטי, אבל מקפיד על ניקיון וטריות.

Elbadawy

סאקראטה קמפ (SakraTah Camp)

רצועת חוף: ביר סוויר | מרחק מהגבול: 26 ק"מ

חוף קטן וצנוע יחסית, מעט דרומית למתחם "טאבה הייטס" בתחילת רצועת החוף של ביר סוויר. מתוחזק בצורה טובה, צבעוני מאוד, ומציע חושות רגילות מקש על קו המים וחוף בתולי יחסית עם המון מרחב. הבעלים של המקום הם זוג נשוי והאווירה מאוד חמה ומשפחתית. המסעדה נמצאת ממש על החוף ומגישה אוכל מהטובים שתאכלו בסיני, כאשר הנוף המדהים של הרי סיני עוטף את הקמפ מכל הכיוונים.

חושות בסיני
SakraTah Camp

באב אלדיוניה קמפ (Bab Eldonia Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 43 ק"מ

באב אל-דונייה (בערבית: שער העולם) הוא קמפ חדש יחסית (נפתח ב-2017) שוכן ממש במוך לקמפ "בלה סינה" בצפון רצועת אל מחש. התנאים בסיסיים יותר וכוללים חוף רחב ידיים עם חול רך ונעים, 10 חושות פשוטות מקש ומספר פינות זולה מוצלות למנוחה ורביצה. זהו אחד החופים הבודדים בסיני (אם לא היחיד) שמנוהל על ידי אישה (מרווא) ואם המשמעות של חופשה בסיני עבורכם, או עבורכן, זה מקום שקט ורגוע כדי לברוח מהעולם לכמה ימים – זה כנראה הקמפ שתרצו להיות בו. 

חושות אל מחש
Bab Eldonia camp

נואיבה לודג' (Nuweiba Lodge) 

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 64 ק"מ

נואיבה לודג' הוא הרבה יותר מחושה משודרגת. מדובר בקמפ עם בקתות זוגיות בסגנון צימר, ברמה גבוהה מאוד עם חוף ים מושלם שנשקף מחלון הבקתות בכל בוקר. החדרים כמובן ממוזגים ומרוהטים לחלוטין, כולל פינת ישיבה חיצונית ובקמפ יש גם מסעדה מעולה, ציוד לצלילה ושנירקול ואפילו פינת משחקים לילדים. מדובר בהחלט בחוויה מסוג קצת שונה אך כזו שלא פוגמת לרגע באותנטיות ובאווירה הקסומה של חופי סיני. 

מלון בנואיבה

קוסמוס קמפ (Cosmos Camp)

רצועת חוף: ראס אבו גלום | מרחק מהגבול: 120 ק"מ

קמפ ל"מטיבי לכת" של סיני, ברצועת חוף מדהימה שהיא גם שמורת טבע –ראס אבו גלום. התנאים במקום בסיסיים וצנועים, החשמל לא זורם באופן חופשי ומים חמים יש בעיקר בקיץ, אבל אם תחפשו את חווית סיני האותנטית האמיתית – זה המקום שבו תמצאו אותה. האוכל גם הוא בסיסי (אבל טעים!) ואם כבר הגעתם/ן לראס אבו גלום, אל תסיימו את הטיול בלי לצלול או לפחות לשנרקל בריפים המדהימים שיש שם.

קוסמוס ראס אבו גלום

סאנשיין וילה נואיבה (Sunshine Villa Nuweiba)

רצועת חוף: הדיונה הקטנה, נואיבה | מרחק מהגבול: 70 ק"מ

מקום פחות מוכר שמציע אירוח ברמה גבוהה מאוד בווילה ענקית (3 חדרי שינה) שמתאימה לקבוצות או למשפחות, ובה תמצאו כל מה שצריך לחופשה בראש שקט – מבטח מאובזר, סלון רחב ידיים, מכונת כביסה, ג'קוזי ומרפסת על הגג. ניתן לקבל גם ארוחות במקום, אבל אפשר גם לרכוש מצרכים ולהכין לבד. נמצא בדיונה הקטנה, באזור נפלא ושקט שמכניס מיד לווייב של סיני.

סאנשיין וילה נואיבה

סטארלייט קמפ (Starlight Camp & Restaurant)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 70 ק"מ

קמפ מעולה באזור הדיונה הקטנה של נואיבה שידוע גם (ואולי בעיקר) בזכות המסעדה המעולה שבו, שגם נעימה ומזמינה לשבת בה וגם מגישה אוכל מהטובים שאכלנו בסיני. במתחם המסעדה בר ארוך ומטבח בסגנון אמריקאי שבו תוכלו לראות את תהליך ההכנה ממש מול העיניים, והבעלים, עיד סולימן, הוא שף בעצמו שגם ניהל בעבר בתי מלון בסיני. מעבר למסעדה המצוינת, יש בסטארלייט קאמפ & רסטורנט חוף נעים ומרווח, מספר חושות פשוטות וגם בונגלוס עם מזגן ואווירה צעירה ונעימה שיכולה להתאים גם למשפחות עם ילדים. 

חושות בדיונה הקטנה

סונדוס קמפ (Sondos Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 48 ק"מ

עוד קמפ ותיק ומוצלח מאוד ברצועת אל מחש, עם חוף עצום בגודלו ומרווח מאוד שבו תוכלו לבחור באירוח ברמות שונות – חושות במבוק פשוטות על קו המים או בקתות משודרגות עם מיזוג אוויר ושירותים ומקלחת. הבקתות מגיעות בגדלים שונים ומתאימות גם לזוגות וגם למשפחות עם ילדים. ברחבי החוף המון צבעים ושמחה, זולות מוצלות ומסעדה עם המון מקום לשבת ותפריט מגוון.

חושות עם מזגן בסיני
Sondos Camp

אל מראאג'ה קמפ (Al Magarra Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 50 ק"מ

ידוע גם בשם "החוף של מישו", על שם הבעלים (נקרא בעבר misho camp). זהו קמפ מקסים וצבעוני המתוחזק ברמה טובה מאוד, עם חדרים/חושות מעץ שבהם זורם חשמל כל שעות היממה ואפילו יש בהן מדפים קטנים ושולחן והניח את החפצים כדי שלא יתמלאו בחול הרך. האוכל אצל מישו (ואשתו הלבנונית ראזה) הוא מהטובים שתאכלו בסיני וכל פריט בצלחת שלכם מושקע עד הרמה הגבוהה ביותר. 

חושות יפות בסיני
Al Magarra Camp

ווישוואשי קמפ (Wishwashi Camp)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 55 ק"מ

קמפ יחסית חדש (נפתח ב-2018) בצפון רצועת ראס א-שטן, שמציע אירוח גם בחושות פשוטות וגם בחדרים משודרגים וממוזגים לימי הקיץ הלוהטים. החושות במקום מרווחות יותר מהחושות המוכרות לנו מקמפים אחרים ויש בהן שתי מיטות ותחושת של מרחב. החוף עצמו מלא בפינות ישיבה וזולות נעימות – רק להגיע ולבחור איפה לשבת.

חושות בסיני

סינה סטאר קמפ (Sina Star Camp)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 67 ק"מ

סינה (או סינא) סטאר אמנם נחשב לפחות מוכר מבין הקמפים האחרים באזור נואיבה, אבל זה רק אומר שיש מצב שתקבלו יותר ממנו כשתגיעו… הקמפ נמצא בנואיבה, לא רחוק מה"סיטי", ולאחרונה השתדרג גם בבקתות עץ בעלות שתי קומות (כמו בתמונה) בנוסף לחושות הרגילות שהיו שם קודם. 

בחושות יש מאוורר, מזרנים וכילה נגד צבא היתושים של סיני; בחדרים  תקבלו כבר מזגן מיטות זוגיות/יחיד, ארוניות לאחסון החפצים וגם מרפסת קטנה. המטבח של סינה סטאר קמפ נחשב למצוין והאוכל ברמה טובה מאוד. ארוחת הצהריים יכולה להגיע  עד החדר או החוף, וכמובן שאפשר גם לשבת במתחם המרכזי, שם יש גם  WIFI שעובד היטב. 

סינה סטאר קמפ
Sina Star Camp

ניו מון איילנד (New Moon Island Camp)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 55 ק"מ

קמפ מעולה ברצועת ראס א-שטן ופופולרי מאוד בקרב המטיילים והמטיילות מישראל, בעיקר בגלל המיקום המושלם והמדהים שלו, אבל בהחלט גם משום התנאים והשירות ששמם יצא למרחקים. מעבר ליתרונות של הנוף, הקמפ עצמו מתוחזק מאוד ונקי. האירוח בו הוא בחושות קרובות לקו המים או בבקתות ברמה גבוהה על צלע ההר, עם מזגן, שירותים ומקלחת וכמובן נוף מדהים מהחלון בכל בוקר מחדש.

ממש קרוב לחוף יש ריף אלמוגים מהמם, וכמו כל החופים באזור ראס א-שטן, גם ניו מון איילנד קרוב מאוד לקמפים הצמודים ומאפשר לצאת לשוטט ביניהם כדי להחליף אווירה לכמה שעות ולפגוש עוד אנשים מעניינים בדרך.

חושה עם מזגן בסיני
New Moon Island Camp

פרדייז סוויר (Paradise Sweir)

רצועת חוף: ביר סוויר | מרחק מהגבול: 38 ק"מ

אחד החופים הוותיקים באזור ביר סוויר, ובהחלט מהטובים שבהם. מקום מסודר עם רצועת חוף חולית ונעימה שחפירה קלה בו תחשוף מגוון עצום של אבנים צבעוניות ומיוחדות. החושות במתחם מזמינות, עם רצפת בטון, מיטה וכילה מעליה, וכן בנוסף אליהן יש בקתות עץ משודרגות ומהממות לחוויית סיני ייחודית ומפנקת במיוחד. הגישה למים קלה ונוחה ועל קו החוף פזורות מיטות שיזוף, פינות זולה מוצלות, כולל אחת מוגבהת על במה, ובעיקר שקט ושלווה מהמיטב שסיני יודעת לספק. 

אננדה ביץ' קמפ (Ananda Beach Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 45 ק"מ

אננדה הוא אחד הקמפים המסודרים והטובים בסיני, הן מבחינת האירוח והן מבחינת הפסיליטיז והניקיון. הקמפ נמצא בבעלות מצרית (מה שבדרך כל מבטיח קצת יותר סדר והשקעה) ואפשר להתארח בו גם בחושות פשוטות, גם בבקתות מעץ ברמה טובה וגם בבקתות אבן שיותר מזכירות וילות על החוף, מוארות ונעימות וכמובן עם מזגן. בסה"כ יש כמה עשרות חושות ובקתות בחוף רחב הידיים והמוצלח הזה, ובכל האופציות כנראה שתרצו לחזור אליו שוב. 

דיאנה ביץ' קמפ (Diana Beach Camp)

רצועת חוף: ביר סוויר | מרחק מהגבול: 40 ק"מ

בדרום רצועת ביר סוויר נמצא הקמפ החביב הזה שבו תוכלו להתארח בחושות או בבקתות עץ עם מיטות של ממש שנמצאות בקו ראשון לים. החול רך ונעים והגישה למים קלה ונוחה, כמו ברוב החופים בביר סוויר, והשירות מעולה וכולל גם אוכל מצוין ברמה טובה מאוד, כולל שייקים צבעוניים וטעימים. 

בלו ביץ' קמפ (Blue Beach Camp)

רצועת חוף: הדיונה הקטנה, נואיבה | מרחק מהגבול: 70 ק"מ

קמפ נהדק למי שרוצה להרגיש חופש אמיתי, כזה שאפשר למצוא באזור הדיונה הקטנה בנואיבה, שמלאה באנשים ובאווירה כיפית וצעירה. ניתן להתארח בחושות או בחדרים ממוזגים, השירות מצוין וכך גם האוכל שמוכן במקום. זהו קמפ שלגמרי לוקח את הכל היתרונות של נואיבה ופשוט מעצים אותם עד כדי שלא תרצו לחזור הביתה.

בלו ביץ' קאמפ נואייבה

אלוואהא קמפ (Alwaha Camp)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 54 ק"מ

קמפ חדש יחסית ומוצלח בצפון רצועת החוף של ראס א-שטן (לשעבר במבה קמפ) שמציע אירוח בחושות קש פשוטות אך מתוחזקות כראוי, עם חשמל, מאוורר, מרפסת קטנה, מזרן זוגי עם מצעים וכילה מעל הראש (יש גם חושות זוגיות עם שני מזרנים). החוף עצמו נעים ושקט יחסית לחופים של ראס א-שטן, עם זולות ישיבה ממש על קו המים ושירותים ומקלחת נקיים במרחק סביר. יש גם ריף אלמוגים יפה קרוב מאוד לחוף. המנהלים של קמפ, הם אנשים נחמדים מאוד וניכר שהם מנסים להשתפר ולשפר תוך כדי תנועה, כך שחשוב לשקף להם את מידת שביעות הרצון מהאירוח לפני העזיבה. 

Alwaha Camp
Alwaha Camp

בדואין סטאר (Bedouin Star)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 53 ק"מ

אחד הקמפים היותר מוצלחים ברצועת ראס א-שטן, נמצא בחלקה הצפוני ליד מלון לה-פלאייה. מרחב נעים ומזמין, מעוטר בצמחייה ירוקה ובאורות צבעוניים בשעות הערב שהופכים את השהייה לכיפית ומעניינת, ובמרכז המתחם קיימת גם בריכת שחיה. מציע אירוח בחושות רגילות וגם בבונגלוסים משודרגים עם מאוורר תקרה, כילה ושירותים ומקלחת פרטיים. חשמל ומים חמים זורמים לאורך כל היום, ואינטרנט אלחוטי קיים בחלק מהזמן במסעדה. בחלק הדרומי של החוף קיים ריף מקסים לשנרקל בו והגישה למים נוחה וקלה. 

בדואין סטאר
Bedouin Star

אל סיידין ויליג' (Al Sayadeen Village Red Sea Riviera)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 74 ק"מ

לא בדיוק חושה אבל כנראה בדיוק מה שתחפשו…

מלון אל סיידין הוא סוג של בין לבין – מלון קטן וצנוע ברמת 3 כוכבים בנואיבה, ממש על קו החוף (הפרטי כמובן), עם מתקנים ופסיליטיז פונקציונליים, הכל פשוט אך נעים ומזמין. המקום ידידותי גם לילדים ולמשפחות, יש בריכה קטנה וחצר מרווחת. כל החדרים בו (פחות מ-100) בנויים במפלס אחד, חלקם ממש מול הים, וההרגשה היא יותר של כפר נופש ופחות של מלון באמת. מדובר באחד המקומות הפופולריים ביותר בנואיבה, ובכלל בסיני, אז כדאי למהר ולהזמין מראש. 

קומקום 3 (Kum kum 3)

רצועת חוף: מעגנה | מרחק מהגבול: 59 ק"מ

קומקום 3 הוא אחד החופים הפופולריים ביותר בסיני, וכמעט תמיד תמצאו בו אנשים, אווירה טובה, אירוח מעולה ואת החוויה של סיני כהלכתה. החוף נמצא מעט לפני טרבין, בקצה הדרומי של מקבץ הקמפים של מעגנה. בניגוד לרובם, הוא מרוחק יותר מהכביש ולכן פופולרי יותר. מציע לינה בחושות או בחדרים (הרחוקים יותר מקו המים) ושמו האירוח של אוסאמה (הבעלים) יצא למרחקים, ולכן החוף זוכה לאורחות ואורחים שחוזרים אליו שוב ושוב, ומספרים לחברות שמספרים לחברים שמספרים לחברות וכן הלאה… גם כאן שווה ממש להזמין מראש ומוקדם ככל שאפשר משום הפופולריות של המקום. 

פרינדס קמפ (Friends Camp)

רצועת חוף: ביר סוויר | מרחק מהגבול: 38 ק"מ

לא רחוק ממסוף הגבול, ברצועת ביר סוויר, נמצא "קמפ החברים" – פרידנס קמפ. קמפ רחב ידיים על פיסת חוף חלומית וגדולה, עם זולות לרוב, חושות במבוק וגם בקתות עץ משודרגות, אם כי פשוטות יחסית, ללא ריהוט מעבר לשולחן ומזרן זוגי עם כילה ומזגן (בחלק מהיחידות). המתחם המרכזי מאוד מטופח, ומואר בלילה באורות צבעוניים ומאירי עיניים. למי שרוצה מקום כיפי וצעיר, במרחק נסיעה קצר יחסית מהגבול – פרינדס קמפ הוא המקום. 

דרוב קמפ (Droub Camp)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 51 ק"מ

גם זה קמפ יחסית חדש (2020), שנמצא בבעלות מצרית ולא בדואית. שוכן ליד מלון לה פלאיה, בין אל מחש לבין ראס א-שטן ובו חושות נעימות, עם רצפה יצוקה ומרפסת קטנה הפונה לכיוון הים כמובן, בהן חושות ליחיד / זוגיות (עם מזרן זוגי) וחושות המתאימות לשניים (עם שני מזרני יחיד).

בקמפ מספר פינות זולה מוצלות ונעימות והוא מציע גם אוכל מעולה ואווירה צעירה שבאה לידי ביטוי במוזיקה טובה סביב המדורה כמעט בכל ערב. החוף מרוחק מאוד מהכביש ולכן שקט מאוד והוא  מהווה לוקשיין מושלם לתת לראש לנוח, בדיוק כמו שצריך לקרות בסיני. 

Droub Camp
Droub Camp

פנאן קמפ (Fanan Camp)

רצועת חוף: נואיבה | מרחק מהגבול: 73 ק"מ

בצמוד לדיונה הגדולה של איברהים בנואיבה (מדרום לה) שוכן לו בפנאן, קמפ פנאן (מה תגידו על משחק המילים?!). הנוף די דומה למה שרואים מהדיונה, חול רך ונעים, מים בצבע כחול עמוק, ריף אלמוגים צבעוני ומקסים מקרבת מקום ובעיקר כמובן שקט ושלווה. אפשר להתארח בחושות הרגילות או בבקתות אבן המתאימות לאירוח של עד ארבעה אנשים. המקום גם שופע פינות ישיבה נעימות, ערסלים וחיוכים מהצוות שמארח את כולם וכולן באהבה. 

פרי ביץ' קמפ (Free Beach Camp)

רצועת חוף: ביר סוויר | מרחק מהגבול: 39 ק"מ

קמפ ותיק ומוכר, בסיני בכלל וברצועת ביר סוויר בפרט. משופע בפינות חמד, נדנדות, ערסלים וזולות להיזרק בהן למשך כל היום עד אפשר לשכוח לקום לאכול. החושות במצב טוב מאוד וכוללות מיטה עם מזרן ומצעים, מאוורר, ויש גם מספר יחידות אירוח משודרגות מעץ ליחיד. חשמל ואינטרנט אלחוטי יש בחלק מהזמן, אבל בשל הקרבה לגבול ייתכן ותהיה אפילו קליטה סלולרית מישראל. חוף חולי ונעים, כמו בכל החופים באזור ביר סוויר. 

חושה בסיני
Free Beach

רוק סי קמפ (RockSea Camp)

רצועת חוף: ראס א-שטן | מרחק מהגבול: 56 ק"מ

אתר אירוח בוטיקי משהו בקצה הדרומי של רצועת ראס א-שטן הפונה בעיקר לקהל שמחפש שקט ורוגע ותנאים משודרגים לאורך החוף של סיני. המתחם נקי, השירותים והמקלחת בוהקים ובאופן כללי הכל נראה יותר מסודר. יש גם ריף אלמוגים שגם הוא מהיפים שיש באזור ובסיני והמקום  מחובר לחשמל 24 שעות שאפילו מגיע מאנרגיה סולארית ומניצול מיטבי של השמש הקופחת של המדבר.

חלק מהחושות והבקתות נמצאות על קו המים וחלקן גבוה יותר על צלע ההר. הבעלים יוכלו לארגן בקלות ובשמחה פעילויות שונות כמו ספארי ג'יפים, צלילה, שנורקלינג או רכיבה על גמלים. גם האוכל הוא ברמה גבוהה וישנה הקפדה על אוכל בריא ומזין. 

עדן ביץ' קמפ (Eden Beach Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 48 ק"מ

החוף הוותיק של איברהים, מוכר ופופולרי בקרב הישראלים והישראליות שחוזרות אליו שוב ושוב ולא במקרה. מדובר בקמפ נעים ומזמין, נקי ומתוחזק ברמה גבוהה, צוות נהדר שדובר עברית, מים חמים וחשמל זורם תמיד ואפילו חווה אורגנית קטנה שאיברהים מגדל בה כל מיני דברים שאחר כך יעשו את דרכם לצלחת שלכם.

Eden Beach Camp

לה קומון קמפ (La Commune Camp)

רצועת חוף: אל מחש | מרחק מהגבול: 49 ק"מ

חוף שהוקם על ידי שלושה צעירים מצרים עם ווייב נהדר ומושלם לחופשה אמיתית. החוף עצמו ברמה טובה מאוד, יש אפילו שף שמבשל מנות נהדרות וכולם דוברי אנגלית מצוינת. החושות חדשות יחסית ומקושטות בציורים ואיורים צבעוניים, מה שמעניק לשהייה בהן נדבך נוסף של הנאה. לכולן יש רצפת בטון יצוקה ו"מרפסת" קטנה בחזית. עם ההגעה למקום, מומלץ לא לשכוח לבקש את "מנת הבית" מהשף. תודו לנו אחר כך.

מונדיאל (Mondial)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 64 ק"מ

החוף הוותיק של איברהים מונדיאל בטרבין, שהוותיקים והוותיקות מבנינו ודאי יזכרו מימים עברו, עבר מתיחת פנים לאחרונה ומציע חוויה נהדרת של חוף חולי ונעים, אירוח כיד המלך ושירות מרחיב לב. מקום מתוחזק, נקי עם חדרים ממוזגים ומים חמים במקלחות. האוכל במסעדה מעולה והשירות נותר בדיוק כפי שהיה פעם – מרחיב לב ומסביר פנים. מונדיאל הוא ללא ספק אחד המקומות שחווית סיני לא שלמה אם לא תקפצו אליו לביקור לפחות פעם אחת.

סופט ביץ' (Soft Beach Camp)

רצועת חוף: טרבין | מרחק מהגבול: 65 ק"מ

מעט דרומית לחוף מונדיאל בטרבין שוכן סופט ביץ' שמציע אירוח ביחידות קטנות בסגנון בונגלו, עם רצפה יצוקה בגדלים שונים (יחיד, זוגי וגדול). יש חשמל ואינטרנט אלחוטי למשך כל שעות היממה, מסעדה מצוינת ואפילו שיעורי יוגה מידי פעם על החול הרך. גם ריף יפה לשנרקל ולצלול בו תמצאו בחוף. 

חושה בנואיבה
Soft Beach Camp

שימו לב: אקווה סאן ויליג' כרגע סגור ואינו מקבל הזמנות, בשל בעיות מנהלתיות, וזאת עד להודעה חדשה. הודעה זו תוסר מיד עם הפתיחה המחודשת של המקום. 

רצועת חוף: ביר סוויר / אל מחש (בין לבין) | מרחק מהגבול: 35 ק"מ

כפר הנופש אקווה סאן וילג' הוא מקום אירוח מהטובים שיש לסיני להציע, עם אירוח במגוון רמות – חדרים פרטיים ומשפחתיים ברמה גבוהה, עם שירותים ומקלחת וכמובן מזגן. המקום מתוחזק בצורה ניכרת, הרבה יותר מהממוצע המוכר בסיני, החוף חולי ונעים והאווירה תמיד טובה ומסבירת פנים. המקום מציע גם מתחם גדול של טרקלין, בר מרפסת שמש, אינטרנט אלחוטי ללא עלות נוספת, ארוחות מעולות והמון פינות צ'יל לתחושת חופש אמיתי באחת הנקודות הקסומות של חצי האי סיני. 

אתר סיני וייבס מעניק לכם ולכן 10% הנחה בכל הזמנה באקווה סאן וילג' דרך האתר!

לקבלת ההנחה הקלידו את קוד הקופון sinaivibes_10 בעת ההזמנה מהכפתור מטה. 

חדר זוגי אברהם ויליג' סיני

העלייה במספר התיירים בשנים האחרונות עשתה את שלה, והקמפים מתמלאים מאוד מהר בעונה. לכן רצוי להזמין מראש מקום גם בחושות דרך אתר הזמנות מסודר ולהבטיח את מקומכם בתאריך הרצוי לכם. אפשר לעשות זאת בקלות דרך האתר.

קמפים רבים עברו שדרוג בשנים האחרונות והם מציעים, מעבר לחושות הרגילות, גם בונגלוסים וחדרים משודרגים עם מזגן. באתר סיני וייבס אפשר למצוא את המומלצים מתוכם ולהזמין מקום.

המחירים משתנים בין העונות וכמובן גם בין הקמפים, ותלויים גם בסוג החושה / החדר שתבחרו. באתר תמצאו פירוט על החושות המומלצות בסיני כולל טווחי מחירים.

זה כמובן עניין של טעם והעדפה, אבל מתחמי חושות מעולים אפשר למצוא לאורך רצועת החוף של סיני, מביר סוויר ועד נואיבה. באתר תמצאו פירוט על כל האזורים ומה שהם מציעים לכם.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן