הזמנת מונית בסיני

הזמנת מונית בסיני מעולם לא הייתה קלה יותר! אנו בסיני וייבס מאפשרים לכם ולכן להזמין מונית מראש ממסוף הגבול ועד מקום האירוח ולחסוך את החיפושים האינסופיים אחר נהג מונית אמין וזמין שבאמת יחכה בצד השני של הגבול ערוך ומוכן לנסיעה. כל הנהגים איתם אנו עובדים בסיני נוסעים ברכבים חדשים, ממוזגים ומתוחזקים היטב.

תאריכים ללא זמינות מוניות

לצערנו בתאריכים האלו כבר אין לנו זמינות של מוניות. הזמנות שיבוצעו לתאריכים האלו יבוטלו באופן אוטומטי:

* לעיתים יש ביטולים של נסיעות ו/או מתווספות מוניות נוספות. במידה והתאריך המבוקש נמצא כאן, אנו ממליצים שתנסו לחזור שוב בהמשך כדי לבדוק האם התפנתה בכל זאת מונית. 

תאריכים שבקרוב לא יהיו זמינים

לתאריכים האלו נותר מספר מצומצם מאוד של מוניות. במידה והזמנתם/ן מלון לאחד מתאריכים אלו אנו ממליצים שתבצעו הזמנה של מונית בהקדם:

* חשוב לנו לציין כי גם תאריכים שלא מופיעים כאן, וכרגע נמצאים בזמינות רגילה, עשויים להיתפס לחלוטין ללא התראה מוקדמת ולאו דווקא יופיעו כאן לפני כן.

יש לבצע את ההזמנה לפחות 24 שעות לפני ההגעה לסיני, אחרת לא נוכל להבטיח את זמינות המונית.

בחרו את יעד הנסיעה ומספר הנוסעים

שירות המוניות הוא ממסוף הגבול בטאבה לכל היעדים בסיני (פרט לסנטה קתרינה). שימו לב כי מונית לנואיבה היא למעשה מונית לכל היעדים עד לנואיבה, כולל נואיבה – ביר סוויר, אל מחש, ראס א-שטן, טרבין ונואיבה. לכן אם היעד הוא אחד מאלה, בחרו במונית לנואיבה. 

שימו לב כי כל הנסיעות המוצעות הן הלוך-חזור: מהצד המצרי של מעבר הגבול בטאבה ובחזרה אליו. לא ניתן להזמין מונית בכיוון אחד.

בסיני ישנן 2 סוגים של מונית: מונית קטנה אשר מתאימה לעד 3 נוסעים ומזוודות ומונית גדולה אשר מתאימה לעד 10 נוסעים ומזוודות. בחרו את גודל המונית בהתאם להרכב הנוסעים שתהיו.

מונית לשארם א-שייח

שארם - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 100 לכיוון
  • סה"כ $200 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $40 (₪144) כדי לשריין את הנסיעה

שארם - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 145 לכיוון
  • סה"כ $290 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $90 (₪324) כדי לשריין את הנסיעה

מונית לדהב

דהב - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 65 לכיוון
  • סה"כ $130 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $30 (₪108) כדי לשריין את הנסיעה

דהב - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 90 לכיוון
  • סה"כ $180 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $60 (₪216) כדי לשריין את הנסיעה

מונית לנואיבה / כל היעדים בדרך (ביר סוויר, אל מחש, ראס א-שטן, טרבין)

נואיבה - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 45 לכיוון
  • סה"כ $90 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $30 (₪108) כדי לשריין את הנסיעה

נואיבה - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 60 לכיוון
  • סה"כ $120 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $40 (₪144) כדי לשריין את הנסיעה

מונית לטאבה הייטס

טאבה הייטס - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 25 לכיוון
  • סה"כ $50 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $20 (₪72) כדי לשריין את הנסיעה

טאבה הייטס - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 35 לכיוון
  • סה"כ $70 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $20 (₪72) כדי לשריין את הנסיעה

יש לכם/ן שאלה? אולי כבר שאלו אותה קודם, שווה לקרוא:

לאחר השארת הפרטים ותשלום המקדמה, תקבלו מייל עם הנחיות נוספות וכל המידע הדרוש, וכן מנהל האופרציה של תחנת המוניות יצור אתכם/ן קשר כדי לוודא ולתאם את מועד ההגעה. ניתן לשנות את שעת ההגעה של ההזמנה המקורית. 

תשלום המקדמה מבטיח בעצם את הנסיעה ומשריין אצל הנהג את החלון הזמן שבו תגיעו לסיני. כך גם הנהג יודע שתגיעו, וגם אתם תוכלו להיות בטוחים שהנהג ימתין במסוף הגבול בזמן שנקבע.

את המקדמה ניתן לשלם ישירות בעמוד ההזמנה באמצעות כרטיס אשראי, או באמצעות אפליקציית "ביט".

כדי להבטיח שתהיה מונית זמינה יש לבצע הזמנה לפחות 24 שעות לפני ההגעה לסיני. לא נוכל להתחייב על שריון מונית להזמנה בטווח זמן קצר יותר. ניתן לשריין מונית עד 30 יום מראש.

המחירים המצוינים בעמוד הם לכל המונית, ללא קשר למספר הנוסעים בה.

בשלב זה השירות ניתן רק עבור נסיעות הלוך ושוב. אנו מקווים בעתיד להרחיב את השירות כך שזה יתאפשר.

בדרך כלל משלמים לנהג את מלוא הסכום בסיום הנסיעה הלוך, אולם אם תרגישו לא בנוח עם זה ניתן לשלם מחצית מהסכום ואת המחצית השניה בנסיעה חזור. יש לתאם זאת עם מנהל האופרציה שייצור אתכם/ן קשר.

הנהגים שעובדים איתנו שייכים לתחנה מסודרת והם אמינים מאוד. הם יודעים במקרה שהם לא יבצעו נסיעה הם פשוט לא יעבדו איתנו יותר. לכן אין ממה לחשוש – גם אם תשלמו את מלוא הסכום בנסיעה הלוך, ימתין לכם/ן נהג במועד שנקבע לקראת הנסיעה חזרה לגבול.

המחירים נקובים בדולר אמריקאי, ובדרך כלל התשלום מתבצע גם כן בדולרים. ניתן לשלם במטבע מקומי, בשקלים או באירו, אולם יש ליידע ולתאם זאת עם מנהל האופרציה. אנו ממליצים לשלם בדולרים. 

כלל האצבע הוא שעה אחרי הזמן שבו תגיעו למסוף הגבול. אל דאגה, ניתן יהיה לשנות בהמשך את השעה במקרה הצורך. בימים בהם יש עומס במסוף הגבול, המעבר עשוי לקחת הרבה יותר משעה. חשוב להיות בקשר עם הנהג / מנהל האופרציה בזמן אמת כדי לעדכן אותו בעיכוב הצפוי. 

את מועד החזרה מסיני תקבעו ישירות מול מנהל האופרציה של תחנת המוניות בסיני, יום לפני הנסיעה.

השעה בסיני ובישראל מסונכרנת, כלומר היא זהה כאשר בשני המקומות יש שעון קיץ או שעון חורף. אולם, בסיני מזיזים את השעון במועדים אחרים מאשר בישראל, ולכן יהיו מספר חודשים בשנה בהם בישראל יהיה שעון קיץ ובסיני שעון חורף, וההפך. במקרה זה יהיה הבדל של שעה אחת בין השעונים. יש לוודא זאת לפני התיאום עם הנהג, ולקבוע עם את שעת האיסוף על פי השעון המקומי, כלומר שעון סיני.

המונית היא פרטית לגמרי, ורק אתם/ן תסעו בה כל הדרך ממסוף הגבול ועד מקום האירוח.

הנסיעה היא ישירה ממסוף הגבול אל מקום האירוח, ללא החלפת נהגים או החלפת רכבים. בנסיעות ארוכות אנו ממליצים לבצע עצירה למנוחה והתרעננות.

היצע הרכבים בסיני הוא לא גדול, ואלו סוגי המוניות הקיימות – רכב פרטי או מיניבוס. במקרה שמספר הנוסעים גדול, יותר ניתן להזמין 2 מוניות.

המוניות שממתינות בגבול ללא תיאום בדרך כלל מיושנות ולא מתוחזקות, ומשום שתחנת המוניות בטאבה היא קרטל המחיר הוא קבוע, גבוה ולא ניתן להתמקח עליו. בנוסף, כנראה שתצטרכו להמתין עד שהמונית תתמלא בעוד נוסעים לפני היציאה, וגם לעצור בדרך כדי להוריד כל אחד ביעד שלו.

הנהגים שעובדים איתנו עוסקים בנהיגה בלבד. הם לא מתעסקים בסידור העבודה להמשך היום ואינם ממהרים לנסיעה הבאה שלהם, ולכן נוהגים בזהירות בהתאם לתנאי הדרך, אדיבים ושירותיים יותר. כמו כן כל המוניות הן חדישות, נוחות לנסיעה וכמובן ממוזגות. 

בעיית תרבות הנהיגה בסיני ידועה ומוכרת, ועל כן אנחנו מקפידים שהנהגים יתודרכו על ידי מנהל התחנה לנהיגה זהירה ובטוחה. בנוסף, כל הנהגים קיבלו מאיתנו דף עם הנחיות בטיחות ספציפיות, אותו התחייבו לקרוא וליישם. כמובן שלא ניתן למנוע ב-100% מקרים של נהיגה לא בטוחה, אולם הנהגים יודעים שכל מקרה כזה מדווח לנו ואם ינהגו כך הם לא יעבדו איתנו יותר.

קודם כל, ליידע אותנו. זה חשוב לנו מאוד לדעת את הדברים הללו כדי שנוכל לטפל בהם. אנחנו מקפידים מאוד בנושא הבטיחות ולא מוכנים להתפשר על כך. אל תתביישו להעיר לנהג בכל מקרה כזה, ככל שנדרש ואם צריך גם בצורה אסרטיבית. מדובר בחיים שלכם/ן והם יקרים יותר מהכל.

מונית קטנה מוגדרת עד 3 נוסעים. זו דרישה שנקבעה על ידי הנהגים עצמם, משום שמדובר ברכבים חדשים שבהם לא ניתן לקשור את התיקים / מזוודות על הגג, וחלקם יצטרכו להיות ברכב עצמו ו/או בתא המטען. המטרה היא להבטיח שהנסיעה תהיה נעימה ככל האפשר. ייתכן שאם הנוסע הרביעי הוא ילד קטן או שתגיעו עם מעט ציוד יחסית, שכולו נכנס לתא המטען של הרכב, זה יהיה אפשרי (אך עדיין צפוף). קחו בחשבון שלחלק מהיעדים מדובר בנסיעות ארוכות, ומונית קטנה היא למעשה רכב פרייבט רגיל עם תא מטען סטנדרטי. לכן אם תבחרו באופציה הזו והציוד לא ייכנס במלואו תצטרכו להיות איתו בתוך הרכב. מכל מקום, ההמלצה שלנו היא לזכור שאתם בחופשה והמטרה היא ליהנות ולכן כדאי לנסוע בנוחות המרבית.

מונית קטנה מיועדת לעד 3 נוסעים ומונית גדולה מיועדת לעד 10 נוסעים. אם אתם/ן בין 3 ל-10 נוסעים ניתן להזמין מונית גדולה. אם אתם מעל 10 נוסעים, כדאי להזמין 2 מוניות (אחת גדולה ואחת קטנה) כדי שהנסיעה תהיה נוחה ונעימה ותתחילו את החופשה ברגל ימין.

במקרים של קבוצות גדולות מאוד, ניתן ליצור איתנו קשר בעמוד הזה. ייתכן ובמקרים מסוימים נוכל לארגן אוטובוס, אך לא נוכל להתחייב לכך.

לא נוכל להתחייב על הימצאות כיסא בטיחות לילדים ברכבים. ניתן לבדוק זאת ישירות מול מנהל האופרציה שתהיו איתו בקשר לאחר ההזמנה. ההמלצה שלנו היא לא לסמוך על כך ולהביא כיסא בטיחות / בוסטר מהבית במידת האפשר.

 

דגשים חשובים להזמנת המונית:

  • ניתן לשריין מונית עד 30 ימים מראש ולפחות 24 שעות לפני ההגעה לסיני, אחרת לא נוכל להבטיח שנמצא עבורכם/ן נהג.
  • מספר המקומות בכל יום מוגבל בהתאם לכמות הנהגים הזמינים איתם אנו עובדים ועל כן, אם כבר הזמנתם/ן מלון ועדיין יש מונית פנויה לתאריך בו תגיעו לסיני – לא כדאי לחכות וזה בדיוק הזמן לסגור מונית.
  • המחיר הוא עבור מונית פרטית שלמה עבורכם/ן בלבד. הנהג לא יאסוף נוסעים נוספים שאתם לא מכירים, ולא תצטרכו להמתין שהמונית תתמלא כדי לנסוע. אנחנו מדגישים שוב, המחיר הינו עבור המונית כולה ולא עבור כל אחד מהנוסעים.
  • כל הנסיעות הן הלוך-חזור: מהצד המצרי של מעבר הגבול בטאבה ובחזרה אליו. לא ניתן להזמין מונית בכיוון אחד.
  • מונית לנואיבה היא גם לכל היעדים בדרך – ביר סוויר, אל מחש, ראס א-שטן, טרבין
  • בעת ההזמנה תתבקשו לשלם מקדמה בלבד, את יתרת הסכום תשלמו לנהג בדולרים (במזומן) בעת ההגעה. תשלום המקדמה נותן לנהג את הביטחון שבאמת תגיעו ולכן אפשר להיות בטוחים שהוא באמת יחכה מצידו השני של הגבול במועד שנקבע.
  • את התשלום ניתן לבצע  ישירות באתר באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות אפליקציית ביט. 
  • כיסא בטיחות לילדים / תינוקות: לתחנת המוניות יש מספר כיסאות בטיחות, אולם לא נוכל להתחייב כי בתאריך ההזמנה המבוקש יהיה כיסא מתאים זמין, משום שהכמות שלכם קטנה. הדרך הטובה ביותר להבטיח זמינות של כיסא בטיחות, היא להביא אותו מהבית. אין כל בעיה להתקין את הכיסא במונית.
  • אם אתם עדיין לא בטוחים מה השעה המדויקת בה אתם מגיעים לגבול, אין שום בעיה, – בצעו הזמנה לשעה בה אתם חושבים שתגיעו. אין שום בעיה לשנות את שעת ההגעה לאחר ההזמנה.
  • הפרשי שעות: השעה בסיני ובישראל מסונכרנת, כלומר היא זהה כאשר בשני המקומות יש שעון קיץ או שעון חורף. אולם, בסיני מזיזים את השעון במועדים אחרים מאשר בישראל, ולכן יהיו מספר חודשים בשנה בהם בישראל יהיה שעון קיץ ובסיני שעון חורף, וההפך. במקרה זה יהיה הבדל של שעה אחת בין השעונים. יש לוודא זאת לפני התיאום עם הנהג, ולקבוע עם את שעת האיסוף על פי השעון המקומי, כלומר שעון סיני. 
  • מיד לאחר השלמת ההזמנה והתשלום תקבלו מידע נוסף על נקודת המפגש עם הנהג ופרטי יצירת קשר לצורך ביצוע שינויים בשעת ההגעה במידת הצורך.

ההבדל בין מונית קטנה לבין מיניבוס

  • ישנם בסיני רק 2 גדלים של מוניות – רכב פרטי שיכול לקחת עד 3 נוסעים (+ציוד/מזוודות) ומיניבוס שמתאים לעד 10 נוסעים (+ציוד/מזוודות). 
  • יחד עם זאת, הזמינות של המיניבוסים מוגבלת משום שיש פחות מהם, ולכן מחירם יקר יותר וניתן להזמין פחות מהם ביום נתון.
  • לכן, אם אין באמת צורך במונית גדולה, מוטב להזמין מונית קטנה, או 2 מוניות, במידה ואתם 4–6 נוסעים/ות. זה עדיף הן מבחינת נוחות הנסיעה והן מבחינת הזמינות של כלי הרכב והיכולת שלנו להבטיח אותה.
  • זאת כמובן בנוסף ליתרונות הטבעיים של נסיעה ברכב פרטי על פני מיניבוס: נסיעה חלקה ונוחה יותר, משום שאחיזת הכביש של רכב פרטי טובה יותר משל מיניבוס; רכב פחות מזהם ויותר ידידותי לסביבה; ואפשרות להתרשם מהנוף והסביבה בצורה טובה יותר.
  • יש שאלות נוספות בנוגע להזמנת המונית? ניתן לשאול ממש כאן ונשתדל לענות במהרה.

כמו בכל טיול בארץ אחרת, כאשר בעת הנחיתה במקום חדש, או במקרה של סיני – בעת החציה של מעבר הגבול ברגל, טוב לדעת שיש מישהו בצד השני שמחכה לנו כדי לקחת אותנו למעוז חפצנו: בית המלון שהזמנו. במקרה של סיני, מונית תהיה הבחירה ההגיונית ביותר. מחירי המוניות סבירים בהחלט וזו לחלוטין הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע ממעבר הגבול למלון ובחזרה (אלא אם כן היעד שלנו הוא אחד המלונות שממוקמים ממש על הגבול).

היום כשאנו רוצים להזמין מונית אנו בדרך כלל עושים זאת באמצעות אפליקציה כגון גט טקסי, רקסי, יאנגו או אפילו אובר במידה ואנחנו בחו"ל, אבל כשזה מגיע לסיני אנחנו עדיין  עם השיטה הישנה של קשר ישיר עם נהג המונית. אנו בסיני וייבס החלטנו לעשות ככל יכולתנו כדי להפוך את חווית הזמנת המונית לנוחה, יעילה ואמינה ככל האפשר. אז נכון, בסיני אין עדיין גט טקסי אבל דאגנו לפתרון נוח לא פחות – אנחנו מאפשרים הזמנת מונית מראש, כך שתוכלו לסמוך ברוגע ובביטחון על כך שיהיה נהג אמין שימתין בצידו השני של הגבול בעת המעבר. 


בטיחות, בטיחות, בטיחות!

בטיחות היא כמובן במקום הראשון, ולכן אנחנו נותנים לה דגש חשוב מאוד ומקפידים שכל הנהגים שעובדים איתנו יתודרכו על ידי תחנת המוניות לנהיגה זהירה ובהתאם לתנאי הדרך. כל הנהגים אף קיבלו מאיתנו דף עם הנחיות בטיחות ספציפיות, אותו התחייבו לקרוא וליישם. 

משום שמדובר בתחנת מוניות ולא נהגים עצמאיים, קיים מנהל עבודה שהוא זה שקובע עבורם את סידור העבודה ואת הנסיעות. לכן, הנהגים לא מנסים לסיים את הנסיעה כמה שיותר מהר כדי לקחת את הכסף ולהמשיך לנוסע הבא, ומרוכזים בנהיגה בלבד. הם מבינים שהם חלק ממשהו גדול יותר, וחשוב להם לתת שירות איכותי, אדיב וכמובן זהיר מאשר לנסות להרוויח עוד נסיעה.

כמו כן, המוניות בתחנה איתה אנו עובדים בסיני הן חדשות ומתוחזקות היטב (וכמובן ממוזגות), וזאת בניגוד למוניות של הנהגים ה"חאפרים" בגבול. מוניות חדשות באופן טבעי פחות מועדות לתקלות מסוכנת או בלאי שעשוי להשפיע על מצבן הבטיחותי.


יתרונות נוספים בהזמנת מונית מראש

מחירים אחידים ובלי הפתעות – הגעתם/ן לגבול בלי להזמין נהג מונית מראש? תתכוננו לשלם מחיר גבוה משמעותית, לעיתים אפילו כפול.

זמנים ועיכובים – אם לא מספיק שמחירי המוניות בגבול גבוהים יותר (בכל זאת, לנהגי המוניות שם יש תור, מה שהופך אותנו ללקוח שבוי), ברוב המקרים המונית תהיה כזו שמתאימה ל-14 איש ולא תצא עד שהיא תתמלא. בהזמנת מונית מראש תמיד מדובר במונית "ספיישל" שבה תהיו לגמרי לבד.

רכבים חדשים וממוזגים – רוב הרכבים שתראו בסיני הם ישנים למדי, במיוחד אלו שבאזור הגבול. מלבד הבעיה הבטיחותית של רכבים ישנים, חווית הנסיעה בהם פשוט לא נעימה. הרבה יותר נעים לראות את נוף ההרים הפסטורלי מצד אחד ואת חופי הים מהצד השני בזמן נסיעה ברכב נוח, נעים וממוזג.

 

מחירי המוניות

בשנים האחרונות קיימת עלייה הדרגתית במחירי המוניות בסיני, לטענת הנהגים העלייה נובעת בעיקר מעלייה במחירי הדלק.

האם יותר יקר להזמין מונית דרך סיני וייבס?

ממש לא, ההפך הוא הנכון. המחירים של המוניות מעולים ואחידים, שימו לב שישנן שתי אפשרויות: רכב קטן שיכול לקחת עד 3 נוסעים/ות ורכב גדול שיכול לקחת עד 10 נוסעות/ים ומטבע הדברים קצת יותר יקר.

זכרו – יש מגוון רחב של מוניות בסיני ותמיד אפשר למצוא זול יותר, אך השאלה היא גם מה תקבלו בתמורה. שאלו את עצמכם האם חיסכון של דולרים בודדים שווה את הנסיעה במונית ישנה ומתפרקת עם נהג לחוץ שרק רוצה להספיק לנוסע הבא. הנהגים איתם אנו עובדים סבלניים ונוסעים במוניות חדשות ומתוחזקות היטב.

דהב - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 65 לכיוון
  • סה"כ $130 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $30 (₪99) כדי לשריין את הנסיעה

דהב - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 90 לכיוון
  • סה"כ $180 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $60 (₪198) כדי לשריין את הנסיעה

שארם - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 100 לכיוון
  • סה"כ $200 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $40 (₪132) כדי לשריין את הנסיעה

שארם - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 145 לכיוון
  • סה"כ $290 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $90 (₪297) כדי לשריין את הנסיעה

נואיבה - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 45 לכיוון
  • סה"כ $90 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $30 (₪108) כדי לשריין את הנסיעה

נואיבה - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 60 לכיוון
  • סה"כ $120 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $40 (₪144) כדי לשריין את הנסיעה

טאבה הייטס - עד 3 נוסעים

מונית קטנה
$ 25 לכיוון
  • סה"כ $50 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $20 (₪72) כדי לשריין את הנסיעה

טאבה הייטס - עד 10 נוסעים

מיניבוס מרווח
$ 35 לכיוון
  • סה"כ $70 הלוך-חזור
  • שלמו עכשיו מקדמה על סך $20 (₪72) כדי לשריין את הנסיעה

 

מה חשוב לעשות לפני הזמנת מונית?

  • לפני הזמנת המונית, וודאו שיש לכם יעד בסיני, לכן דאגו להזמין מלון מראש.
  • טפלו בעניין ביטוח הנסיעות מהסיבה הפשוטה שחובה לרכוש אותו מראש בארץ (ביטוח שנרכש מסיני לא יהיה תקף), לכן לפני הזמנת המונית דאגו לערוך ביטוח נסיעות לסיני כמו זה של פספורטכארד.

 

אנו מאחלים לכם ולכן נסיעה רגועה ובטוחה בסיני וחוויות בלתי נשכחות שיישארו בזיכרון עד לפעם הבאה בסיני.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן