מלונות בשארם א-שייח'

מלונות מומלצים בשארם א-שייח'

המלונות הכי פופולריים – ולא במקרה: אלפי אורחים מרוצים, חוות דעת חיוביות ותמורה מלאה למחיר. כדאי להקדים ולהזמין כמה שיותר זמן מראש. 

בכמה מילים

סאנרייז מונטמארה ריזורט

מלון 4 כוכבים אבל מרגיש הרבה יותר מזה. מארח מבוגרים בלבד, ללא ילדים קטנים (ילדים מוזמנים מגיל 16 בלבד) ולכן מתאים מאוד לחופשה זוגית רומנטית, מול הנופים המדהימים של שארם א-שייח'. מציע רצועת חוף פרטית ארוכה, מועדון צלילה מקצועי, ספא מפנק, חדר כושר, מגרשי ומתקני משחקים, ארבע בריכות שחיה, חמש מסעדות שונות ועוד המון אטרקציות שוות לחופשה מושלמת. לפרטים נוספים והזמנה >> סאנרייז מונטמארה ריזורט

סאנרייז ארביאן ביץ'

סאנרייז ארביאן (או ערביאן) ביץ' הוא מלון שהיתרון הגדול שלו הוא במיקום המושלם – מול נופים עוצרי נשימה של האי טיראן ומפרץ הכרישים שאפשר לעמוד (או לשבת) ולבהות בהם כל היום. עוד במלון, כי בכל זאת לא הגעתם רק בשביל הנוף, בריכת שחייה ענקית, מועדון בריאות וכושר וכן מועדון צלילה שעובד בצמוד וניתן דרכו לצאת לצלילות היכרות בים האדום ואף לקורסי צלילה. המלון מציע שש מסעדות שונות, כך שאפילו כדי לאכול לא תצטרכו לצאת ממנו. לפרטים נוספים והזמנה >> סאנרייז ארביאן ביץ'.

טרופיטל מפרץ נעמה

מלון ותיק הנחשב לאחד היפים והטובים בשארם ובסיני בכלל. מיקום נהדר בלב האזור המעניין של העיר, מרחק הליכה מהמון נקודות עניין בה. למלון חוף פרטי רחב ידיים במרחק של דקת הליכה, ובתוך המתחם מחכות לילדים מגלשות מים, מכון בריאות וכושר, ג'קוזי ענק וספא מפנק. עוד במלון מסעדות מעולות וברים בפנים ובחוץ, וגם מועדון צלילה עם מדריכים מקצועיים. לפרטים נוספים והזמנה >> טרופיטל מפרץ נעמה.

בארון ריזורט שארם

ריזורט מהגדולים שיש לשארם להציע, עם חוף פרטי באורך 600 מטרים, ומזח ארוך שלוקח אתכם בדיוק לנקודה שבה הכי כיף לצלול ולשנרקל כדי ליהנות מהעולם התת מימי. במלון יש בריכה אולימפית ענקית, וכמובן גם בריכה קטנה יותר לילדים שזוכים גם למועדון משחקים ענק עם שלל מתקנים. למבוגרים מחכה ספא גדול עם שפע טיפולים, תשע (!) מסעדות בסגנונות שונים מופעי בידור ועוד. לפרטים נוספים והזמנה >> בארון ריזורט שארם

צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק

מלון אחד מתוך קומפלקס של שלושה מלונות מרשת צ'רמיליון, והיתרון באירוח במלון זה הוא הפסיליטיז המשותפים שאורחי שלושת המלונות יכולים לחלוק באופן חופשי. ומדובר בפסיליטיז רציניים – פארק מים ענק,  מועדון משחקים ומתקנים לילדים, מגרשי ספורט, ספא נהדר, חוף פרטי עצום בגודלו, מועדון צלילה, מסעדות מעולות ועוד. הכל ברמה של חמישה כוכבים ומרגיש אפילו הרבה יותר מזה. לפרטים נוספים והזמנה >> צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק.

ריקסוס שארם א-שייח'

עוד מלון נפלא לחובבי האטרקציות ולמי שפחות אוהבים להסתובב אלא מחפשים אתר נופש שיספק להם את כל מה שהם אוהבים בלי לצאת מהמקום. 11 בריכות שחיה, 9 מסעדות שונות, 5 ברים, ספא, חוגי ספורט, שיעורי יוגה, חדרים משפחתיים גדולים עם מועדון ומתקני משחקים לילדים – כל אלה הם רק חלק ממה שהמלון מציע, וכשתגיעו אליו תגלו אפילו עוד. השירות מעולה ובאמת עושה חשק להישאר בתוך המלון כל היום. לפרטים נוספים והזמנה >> ריקסוס שארם א-שייח'

צ'רמיליון קלאב אקווה פארק

עוד מלון שהוא חלק מקומפלקס מלונות צ'רמיליון, שאמנם לא נמצא בצמוד לחוף הפרטי שלהם, אבל מציע פארק מים ענק, מגרשי טניס, ספא ושפע של אטרקציות לילדים. אגב ילדים, המלון הזה מתאים במיוחד למשפחות בכל הגזרות – חדרים מותאמים, תפריט, פסיליטיז ועוד. למבוגרים יש 3 ברים שונים ושתי מסעדות גורמה באיכות גבוהה. לפרטים נוספים והזמנות >> צ'רמיליון קלאב אקווה פארק.

סולטן גרדנס ריזורט

רוצים להרגיש כמו הסולטן? זה המקום בשבילכם. מלון 5 כוכבים רחב ידיים, במיקום מדהים במפרץ הכרישים, שהדגש בו הוא על על פינוק ומגוון. חוף פרטי ענק מחכה לאורחים יחד עם חמש בריכות שחיה, ג'קוזי, סאונה וספא נהדר, מסעדות וברים, כולל אחד שפעיל 24/7 (בעונה) וקרבה לכל נקודות העניין של שארם א-שייח', כולל שירות שאטלים למפרץ נעמה. לפרטים נוספים והזמנה >> סולטן גרדנס ריזורט.

מלונות יוקרה וריזורטים מפוארים בשארם א-שייח'

אם כבר לצאת לחופש אז להתפנק עד הסוף, לא? ואם כבר להתפנק, אז שארם היא המקום המושלם לעשות את זה עם עשרות ריזורטים ומלונות יוקרה מפוארים שלא תמצאו בשום מקום אחר בסיני. בריכות, ספא, מגרשי משחקים, מסעדות, מתקנים שונים, אטרקציות לילדים ומה לא – הריזורטים בשארם, ולא משנה באיזה מהם תבחרו, מבטיחים חוויה מושלמת שלא תשכחו ותרצו לחזור אליה פעם אחר פעם. כדאי מאוד להזמין מוקדם ככל הניתן כי המקומות הטובים כידוע מתמלאים מהר, ואין ספק שאלה המקומות שתרצו להיות בהם.

בכמה מילים

קורל סי סנסטורי ריזורט

מלון גדול מאוד ובהתאם גם מציע מגוון של שירותים ופסיליטיז להנאת האורחים – מחוף פרטי ומתקני כושר וספורט, דרך שפע של מסעדות וברים, ספא מושלם ועד למועדון צלילה שעובד בסמוך וניתן לסגור אצלו צלילות או קורס צלילה דרך המלון. החדרים מעוצבים ונעימים והנופים כמובן נראים נהדר מכל מקום. שווה במיוחד. לפרטים נוספים והזמנה >> קורל סי סנסטורי ריזורט.

ג'ז בלוודיר ריזורט

ממש על מפרץ מונתזה בחלק הצפוני של שארם – מול האי טיראן, נמצא המלון הזה שלרגע יגרום לכן להרגיש שאתן אולי במרוקו בגלל העיצוב הייחודי, אבל עד מהרה תיזכרו שאתן באחד המלונות הטובים בסיני. המלון מציע שלל פעילויות כיפיות להעביר את הזמן, באופן מאורגן או עצמאי, למבוגרים ולילדים, וכן מסעדות מעולות, ברים וגם ספא מושקע ועשיר. לפרטים נוספים והזמנה >> ג'ז בלוודיר ריזורט.

ברון פלמס ריזורט

מלון למבוגרים בלבד ולא מתאים למשפחות, מה שמבטיח חופשה עם שקט ואווירה רגועה במיוחד. חוף פרטי ענק מחכה לאורחים עם שפע של מקום ופינות ישיבה פרטיות. בתוך המלון יש בריכות שחיה ענקיות, עם ג'קוזי חיצוני ומפלי מים, ספא עם תפריט טיפולים ארוך מאוד, חדרים מפנקים עם מרפסות לנוף מדהים, ברים ובתי קפה. מיקום המלון מבטיח גם הוא שלווה ורוגע, משום שהוא מעט מרוחק מהאזורים המתוירים של שארם, אולם אפשר להגיע אליהם בנסיעה של מספר דקות במונית. לפרטים נוספים והזמנה >> ברון פלמס ריזורט שארם א-שייח'.

איברוטל פאלאס

המלון הזה נראה כמו כפר נופש של ממש הנמצא על אי טרופי – כולו צבוע לבן ומסביב שפע עצי דקל וכמובן נוף פנורמי לים האדום. מעבר לחוף הפרטי, והבריכות, כל אורח במלון זכאי לחצי שעת טיפול בספא הכלולה במחיר החדר, כך שהפינוק מתחיל עוד במעמד ההזמנה. החוף הצמוד הוא פרטי לאורח המלון בלבד, וכך גם שאר המתקנים שהמלון משופע בהם. גם מלון זה מקבל ילדים מגיל 16 בלבד. לפרטים נוספים והזמנה >> איברוטל פאלאס.

שטייגנברגר אלקזאר

המלון הזה הוא כנראה בטופ של הטופ של מלונות היוקרה בסיני. ריזורט על שטח עצום של כ-30 אלף מטרים רבועים, עם המון מרחב, ושפע מתקנים שונים שאם נתחיל לפרט כאן את כולם לא יישאר מקום לאחרים. נאמר רק שיש למלון הזה חוף פרטי עם ריף אלמוגים מרהיב ביופיו, חדרים מעוצבים ומרווחים ובהם מיטות ענק עם מזרנים מפנקים, ניקיון בוהק מכל פינה, מגלשות ומתקני מים, מסעדות וברים. ויש עוד הרבה – לפרטים נוספים והזמנה >> שטייגנברגר אלקזאר.

פארק רייג'נסי שארם

עוד מלון ששייך לגזרת ה"כפר נופש שלא צריך לצאת ממנו". כמלון שהיה שייך בעבר לרשת הייאט היוקרתית, אפשר להניח בביטחון שפארק רייג'נסי לא יאכזב. בנוי על שטח עצום ומכיל את כל הפסיליטיז שניתן לחשוב עליהם, וגם עוד כמה שלא, וזה כולל אפילו וילות פרטיות לאירוח VIP של עד 10 אורחים בסגנון מלכותי. מכאן אפשר כבר לעצום עיניים ולדמיין איך הולכת להיראות החופשה הקרובה. לפרטים נוספים והזמנה >> פארק רייג'נסי שארם

אלבטרוס פאלאס שארם

ריזורט למשפחות וזוגות בלבד, עם שש בריכות שחיה בגדלים שונים המחוברות ביניהן עם מפלי מים ואגמים, חוף פרטי רחב ידיים וסוויטות מלכותיות הנמצאות ממש על על רצועת החוף הנפלאה. עוד במלון כמובן ספא מפנק, סאונה וחדר כושר, מתקני משחקים לילדים, שלוש מסעדות מעולות ובר על החוף. לפרטים נוספים והזמנה >> אלבטרוס פאלאס שארם.

ארבע העונות שארם

מדובר באחד המלונות הטובים ביותר בשארם, ובכלל בסיני, ויש שיאמרו הטוב שבהם. זהו למעשה אתר נופש של ממש ובו כל מה שתצטרכו לחופשה מושלמת בלי טיפת מאמץ, בעיצוב יוקרתי ומזמין ועם שפע פסיליטיז חיצוניים כמו מועדון צלילה מהמקצועיים שיש בסיני ומסעדות שפתוחות 24/7 (בעונה). ניתן להתארח בווילות יוקרתיות ופרטיות, כולל רצועת חוף פרטית שלכם בלבד. לפרטים נוספים והזמנה >> ארבע העונות שארם.  

מלונות עם פארק מים בשארם א-שייח'

הביטוי "אטרקציות לילדים" מקבל גוון אחר לגמרי כשמדובר במלונות בשארם א-שייח'. אחר וגם רטוב. וכשאנחנו אומרים רטוב אנחנו לא מתכוונים לבריכה עם מגלשה אחת בקצה, אלא לרטוב על אמת. פארקי המים של המלונות בשארם הם פארקים של ממש, עם שפע מתקנים, בריכות, משחקים, מדשאות רחבות ידיים, פינות ישיבה ובעיקר המון כיף. ושלא תחשבו שהם מתאימים רק לילדים – גם אתם ואתן תמצאו מהר מאוד את המתקן האהוב עליכם ותתקשו לרדת ממנו. לחלק מהפארקים אפשר להיכנס גם בלי להתארח במלון, אבל זה גם יעלה קצת יותר, וגם אם כבר הגעתן עד לשם, לא תישארו לאיזה לילה או שניים?

בכמה מילים

אלבטרוס אקווה פארק

מלון במרכז שארם א-שייח' שמאפשר ליהנות מהעיר בצורתה האותנטית ביותר, אולם מצד שני עם פארק מים עצום ומושקע כמו שיש בו, לא בטוח שתרצו בכלל לצאת. בריכות ומתקנים מים בשפע הופכים את הפארק הזה לאחד הגדולים והטובים בשארם, לא רק לילדים כמובן אלא גם למבוגרים. מעבר לפארק, האירוח המלון הזה הוא מן המשובחים שיש, עם חדרים גדולים, מוארים ומפנקים. שימו לב שהמלון מארח זוגות ומשפחות בלבד, ולא קבוצות או יחידים. לפרטים נוספים והזמנה >> אלבטרוס אקווה פארק.

קורל סי ווטרוורלד

עוד מלון 5 כוכבים שמרגיש הרבה יותר מזה, וכמובן גולת הכותרת שלו היא פארק המים שמציע גם הפעלות מודרכות לילדים בעונה וחוף פרטי עצום באורך של כמעט 700 מטרים. למבוגרים מחכה ספא נהדר, חמאם טורקי, ג'קוזי וסאונה, שלוש מסעדות וברים בתוך המלון ועל החוף. יש גם שפע אטרקציות מחוץ למלון שהצוות ישמח לארגן במהירות ובקלות. לפרטים נוספים והזמנה >> קורל סי ווטרוורלד.

אקווה בלו שארם

ריזורט שמתאים מאוד למי שאוהב מים, והוא בעצם חלק מפארק מים גדול יותר שנקרא "אקווה סיטי" ובו בריכות, לגונות, מגלשות ומתקני מים בכמות גדולה, למבוגרים ולילדים. המלון מקבל רק משפחות וזוגות, כך שבקבוצות שאינן משפחה לא תוכלו להתארח בו. רשימת האטרקציות והפסיליטיז ארוכה מאוד, וכוללת את כל מה שאנחנו אוהבים בחופשה, בין גם מי שמעדיף לרבוץ ולנוח וגם מי שאוהבת יותר להזיז את הגוף. לפרטים נוספים והזמנה >> אקווה בלו שארם.

פארוטל אקווה פארק

עוד מלון רחב מימדים שמציע פארק מים עם עשרות מגלשות ומתקנים נוספים, כולל מסלול אביבים, להנאת גדולים וקטנים. מעבר לפארק, יש במלון חדרים מעוצבים בסגנון ערבי מקומי, מרווחים ומוארים, ספא מפואר מסעדות וברים בשפע. גם חוף פרטי לאורחי המלון יש בנמצא, ובגדול מדובר באחד המלונות הטובים שתמצאו בשארם. לפרטים נוספים והזמנה >> פארוטל אקווה פארק.

מלונות 4 כוכבים בשארם א-שייח'

לפעמים אין צורך בווילה מפוארת עם בריכה פרטית כדי להרגיש חופש, ואיזה מזל שבשארם אפשר למצוא גם אירוח שהוא בין לבין – לא מלון שנוטף יוקרה מכל פינה, אבל כן ריזורט מפנק במחיר משתלם. התמורה למחיר היא מה שמאפיינת את המלונות ברמת ארבעה כוכבים בשארם, כי תמורת סכום לא גבוה באופן יחסי תקבלו ים של פינוקים, נוף עוצר נשימה, חוף פרטי לאורחים בלבד ואתרי צלילה מגניבים בקרבת מקום. יש גם מלונות שמציעים אחלה דיל עם מועדון צלילה כדי להתרשם מהנוף היפה שנמצא מתחת למים (והוא לא פחות יפה מזה שמעליו), וגם טיולים ואטרקציות שיארגנו בשמחה. רק תזכרו להזמין מראש, כבר אמרנו.

בכמה מילים

אקספריינס גולדן סנדיי ביץ'

מלון קטן מבחינת מספר החדרים אבל על שטח רחב עם עם הרבה ירוק בעיניים – מדשאות, בוסתנים, פרחים וצמחים שמנעימים את השהות בו, וכמובן חוף פרטי במרחק כמה צעדים מהמדשאה הגדולה. החדרים הם בסגנון בונגלוס פרטיים הפזורים במרחק מניח את הדעת זה מזה לטובת שמירה על פרטיות ושקט מרביים. לפרטים נוספים והזמנה >> אקספריינס גולדן סנדיי ביץ'.

קלאב אל פאראנה ריף ריזורט

ריזורט מצוין היושב על הצוק של ראס אום סיד, מה שמבטיח נוף מדהים כמעט מכל נקודה בו, בין אם מהחדר, הבריכה, הספא, חדר הכושר או במגרשי הספורט. למלון יש כמובן חוף פרטי רחב ויפה, עם ריף אלמוגים מרהיב בקרבת מקום, ואם תרצו לראות אותו מקרוב במלון יסייעו לכם עם זה בשמחה. שתי מסעדות במקום והן מציעות גם תפריט לילדים, שייהנו גם ממועדון גדול ומאובזר בהמון משחקים. לפרטים נוספים והזמנה >> קלאב אל פאראנה ריף ריזורט.

תמרה ביץ' ריזורט

תמרה ביץ' ריזורט נמצא בעט צפונית לשארם עצמה, אבל הנסיעה לא רחוקה מידי והמיקום מבטיח שקט ושלווה בכל שעות היממה. אם כבר מיקום, ממש ליד המלון נמצאת שמורת הטבע נבק, מקום יפהפה ששווה בהחלט את הזמן ואת הנסיעה אליו. במלון עצמו ארבע בריכות שחיה, מועדון בריאות, מגרשי ספורט שונים וגנים צבעוניים שמוסיפים לאווירה הנעימה. לפרטים נוספים והזמנה >> תמרה ביץ' ריזורט.

צ'רמיליון סי לייף

מלון שווה, גם הוא במפרץ נבק וגם בו חוף פרטי וספא מפנק וגם מועדון צלילה מקצועי. בבריכת השחייה מתקני מים רבים לילדים, סוג של פאר מים קטן, ובזמן שהילדים נהנים בו המבוגרים יכולים ליהנות ממשקה באחד הברים שנמצאים מסביב. החדרים במלון משלבים בין יוקרה לבין וייב אותנטי של סיני והתוצאה היא שממש קשה לעזוב את המלון בסוף החופשה. לפרטים נוספים והזמנה >> צ'רמיליון סי לייף ריזורט.

מלונות 3 כוכבים בשארם א-שייח'

גם בתקציב נמוך יותר אפשר למצוא בשארם מלונות טובים, ממש על גבול המעולים. מלונות שלושה כוכבים בשארם מציעים את כל היתרונות של העיר, האטרקציות, מקומות הבילוי והנופים במרחק נגיעה, אבל במחיר נמוך. תמורת הכסף תקבלו אירוח פונקציונלי ברובו, אבל לא נופל ברמתו ממלונות טובים אחרים ברחבי סיני. אם התכנון הוא להוציא את הכסף יותר על בילויים, והלינה היא  רק פונקציה שצריך לסמן עליה "וי" כי ממילא תהיו כל היום בחוץ – כנראה שאלה המלונות שיתאימו לכן. איפה להוציא את מה שתחסכו, זו כבר תהיה הבעיה האחרונה שלכן בשארם.

בכמה מילים

קטרקט ליילינה מפרץ נעמה

רק 98 חדרים יש במלון הזה אבל הוא שווה במיוחד ומעניק תמורה מלאה לכסף, כך שכדאי למהר ולהזמין בו מקום. המיקום שלו מושלם, בחלק הכי מעניין של שארם באזור מפרץ נעמה, והוא מציע גם חוף פרטי ובריכות למבוגרים ולילדים. לפרטים נוספים והזמנה >> קטרקט ליילינה מפרץ נעמה.

עדן רוק נעמה ביי

גם עדן רוק נמצא בחלק הכי טוב של שארם, מפרץ נעמה, על הטיילת הנהדרת שלו ושפע אפשרויות הבילוי שהוא מציע. החדרים משקיפים על המפרץ ומספקים נוף מדהים להתעורר אליו בבוקר ויש גם חוף פרטי, ספא ובריכת שחייה עם המון פינות ישיבה מוצלות מסביב. לפרטים נוספים והזמנה >> עדן רוק נעמה ביי.

פלקון הילס הוטל

מלון שמספק תמורה מצוינת לכסף לא גדול, עם חוף פרטי, שתי בריכות שחיה, ספא, חדר כושר, מסעדה וכל זאת מול נוף עוצר נשימה ובמחיר של פחות ממאה שקלים ללילה בחלק מהחדרים. בהחלט פתרון מעולה למי שמחפש נופש מפנק בלי לקרוע את הכיס, וגם ליהנות משארם במלוא עצמתה. לפרטים נוספים והזמנה >> פלקון הילס הוטל.

דייב אין ריזורט

מלון עם לא מעט להציע לאורחים, בעיקר בגזרת הצלילה אבל לא רק. מעבר למועדון צלילה מקצועי, יש במלון גם בריכת לגונה מפנקת, חוף פרטי עם המון פינות מוצלות להירגע בהן, מגרשי משחקים ומסעדה – והכל מחיר הוגן ושווה לכל כיס. לפרטים נוספים והזמנה >> דייב אין ריזורט.

שארם א-שייח' – עיר הקיט של סיני

שארם א-שייח' (או שארם אלשייך) היא ככל הנראה העיר או האזור המוכר ביותר בחצי האי סיני. זו עיר נופש הנמצאת בנקודה הדרומית ביותר בסיני ומשמשת "בית קיץ" של תיירים רבים מרחבי העולם. העיר משופעת באטרקציות תיירותיות, חיי לילה תוססים, טיילת נהדרת ואפשרויות נפלאות למלא את הזמן. בימי השליטה הישראלית בסיני שכן במקום היישוב "אופירה" ועם החזרת השטח לאחר הסכמי השלום, חזרה העיר בשלמותה לידי המצרים, דבר שאפשר את פיתוחה במהירות יחסית ליתר החלקים בסיני.

שארם א-שייח' היא גם מקום נהדר לחובבי הצלילה וכמה מהאתרים הטובים ביותר בעולם לצלילה נמצאים שם, כולל הפארק הלאומי ראס מוחמד שהוא גן עדן לצוללנים. לשארם מגיעים מכל העולם לא רק תיירים אלא גם אנשי עסקים ותרבות ומתקיימים בה כנסים ואירועים בינלאומיים מפעם לפעם המושכים אליהם אנשים רבים. משום כך העיר משופעת בבתי מלון, מכל הסוגים המתאימים לכל כיס ולכל מטרה.

בשנים האחרונות יותר ויותר מטיילות ומטיילים, גם מישראל, מגלים את שארם בתור יעד לחופשה מושלמת, כזו שיש בה הכל – חוף יום משגע, אתרי צלילה מהיפים בעולם, מלונות ברמה גבוהה מאוד, אטרקציות שונות בים וביבשה, מסעדות מעולות, קניות ועוד ועוד. נכון, האווירה בשארם היא שונה מזו שתמצאו ביתר חופי סיני, אבל לגוון זה נחמד מידי פעם, ומעבר לכך היתרון בזה הוא שהעיר מתאימה ממש לכולם, לא משנה איך אתם אוהבים את החופש שלכם. המרחק מהגבול בטאבה הוא כשלוש שעות נסיעה, אבל תאמינו לנו –זה יהיה שווה את זה.

אם קשה עליכן הנסיעה – החל מפסח 2022 יש אפשרות להגיע לשארם גם בטיסה ישירה משדה התעופה בן גוריון, במסע שאורך כשעה ורבע דקות. זה חוסך המון זמן ומאפשר  ליהנות עוד כמה שעות בשארם, כבר ביום ההגעה. כך או כך ביקור בשארם הוא חובה לכל אוהבי ואוהבות סיני, לפחות פעם אחת. 

מלונות בשארם א-שייח'

שארם היא עיר כאמור עיר קיט, ריביירה אם תרצו, וכיאה לאחת כזו היא מכילה עשרות אלפי חדרי מלון (כ-40 אלף ליתר דיוק) בכל הרמות, האיכויות והתקציבים. למעשה, בכל רגע נתון יכולים להתארח בעיר מעל מיליון וחצי בני אדם. לא מפתיע אם כך שנערכים בעיר הזו כנסים בינלאומיים ואפילו שיחות שלום היו כאן פעם, בימים רחוקים יותר. רוב בתי המלון בשארם, גם הזולים שבהם, מספקים תמורה מעולה לכסף שלכם והם ישמרו על רמה גבוהה. היקרים יותר כבר יספקו חוויה מלכותית ברמה שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים בסיני (אם בכלל אפשרי), חלקם מתפקדים כאתרי נופש ענקיים לכל דבר ועניין, כאלה שלא צריך לצאת מהם בכלל לאורך כל החופשה (אם כי זה עדיין כדאי). כך שאם הגעתם להתפנק – אין ספק ששארם היא המקום הנכון. 

ומה לגבי העיר? אמרנו כבר ששארם היא עיר קיט ונופש, ולכן אפשר למצוא בה הכל מהכל – שפע מקומות בילוי, טיילת נעימה (יותר מאחת) קזינו, מסעדות, אזורי קניות, כמובן אתרי צלילה, חופי ים ונופים עוצרי נשימה כמעט מכל מקום. אתן חייבות לעצמכן חופשה בשארם א-שייח' לפחות פעם אחת, וכאן זה המקום הנכון להתחיל אותה. מצאו מלון שמתאים לסגנון ולתקציב שלכן, וסגרו את הפינה כמה שיותר מוקדם, כי כמו בכל מקום – הטובים מתמלאים מהר ואתן רוצות להיות עם הטובים!

וילות ודירות אירוח בשארם א-שייח'

אם אתם בעניין של אירוח מסוג שונה – גם את זה שארם יודע לספק, ובגדול. לאירוח בדירות נופש יש לא מעט יתרונות: הפרטיות המוחלטת כמובן, קודם כל. בדירת אירוח אתם יכולים להתארח בקבוצה גדולה יותר בפרטיות מלאה, לשלוט בזמן שלכם בצורה טובה יותר (למשל בלי תלות בזמני ארוחות) ובאופן כללי להרגיש יותר עצמאיים. אם אתם שומרי כשרות, זהו בכלל פתרון מעולה עבורכם, משום שהדירות מצוידות ברובן במטבח מאובזר בכל מה שצריך כדי להכין ארוחות מלאות, ואין כל בעיה כמובן להביא מהארץ אוכל כשר. כך ניתן "לתפור" את החופשה למידות המתאימות לכם גם מבחינת האוכל. הדירות גם בדרך כלל מפוזרות ברחבי העיר הגדולה, וזו הזדמנות מעולה להכיר אותה דרך הרגליים, גם מעבר לטיילת ולחוף הים. וכמובן המחיר – בקבוצה של מספר אנשים המחיר לאדם יהיה נמוך הרבה יותר מאשר במלון, וכך תוכלו להוציא את אותו הסכום על יותר ימי חופשה או להישאר עם עודף לאטרקציות נוספות שתבחרו לעשות בעיר. 

השתכנעתם? הנה כמה מקומות לבחור מתוכם. חשוב לציין שבשונה ממלון מרובה חדרים, כאן מדובר על דירה שבה כל הקודם לתפוס תאריך מסוים – זוכה. לכן מאוד כדאי לסגור לעצמכם את הפינה מוקדם ככל הניתן. 

בכמה מילים 

סאן טרה

זהו מתחם מפואר של דירות – למעשה מלון דירות – שבו תמצאו דירות קטנות, עד 2 אורחים, עם בריכה משותפת וחצר פנימית ענקית. ממוקם בתוך שארם ומצריך נסיעה לחוף הים ולאזורי התיירות, אבל יאפשר לכם להכיר את העיר מקרוב וזה בהחלט שווה לא פחות. לפרטים נוספים והזמנה >> סאן טרה.

דומינה קורל ביי ביץ' האוס

גם זה מתחם עם מספר דירות, אבל גדולות יותר ומתאימות למשפחות ולקבוצות. בכל דירה ניתן לארח עד שמונה אנשים והיא כולל את כל האבזור שצריך לחופשה, כולל מטבח מצויד, מכונת כביסה ופינת עבודה למקרה שהבאתם את המחשב. קרוב מאוד למוקדי הבילוי של שארם, ורחוקה חמש דקות נסיעה מחוף הים. לפרטים נוספים והזמנה >> דומינה קורל ביי ביץ' האוס.

נעמה בלו הוטל

מלון דירות סמוך מאוד למפרץ נעמה, על כל היתרונות שבדבר – קרבה לנקודות העניין של שארם ולחוף הים. החדרים מכילים מקום לעד שלושה אנשים, יש בהם רשת אלחוטית הכלולה במחיר החדר, פינת עבודה ומזגן. בחוץ יש בריכה לאורחי המלון ואפילו חוף פרטי. לפרטים נוספים והזמנה >> נעמה בלו הוטל.

דלתא שארם ריזורט

דירת ענק בגודל של מעל 100 מטרים רבועים, עם חללים מרווחים ומוארים וסלון גדול ונעים. במתחם סביב הדירה יש בריכה וגן טרופי גדול וירוק שעושה כיף בעיניים. מתאימה על הנייר לאירוח של עד 2 אנשים, אולם בפועל אפשר בכיף להכניס אליה יותר, בתיאום מראש כמובן. לפרטים נוספים והזמנה >> דלתא שארם ריזורט.

וכך נראה מלון יוקרה אמיתי – שטיינברגר אלקזאר:

שארם א-שייח' היא עיר קיט אמיתית, וכראוי לעיר קיט יש בה את כל סוגי המלונות – מריזורטים וכפרי נופש מפוארים שלא תצטרכו לצאת מהם כלל, ועד למלונות פונקציונליים שמספקים את הסחורה במחיר משתלם. מצאו לכם את המלון המתאים לכם מתוך רשומת המלונות המומלצים בשארם באתר. 

אפשר בהחלטי למצוא בשארם גם דירות אירוח, המתאימות לקבוצות, זוגות או משפחות שמגיעות לסיני ומעדיפות לשמור על הפרטיות ולהתארח בכיף בסגנון קצת אחר. באתר תמצאו את הדירות הטובות והמומלצות ביותר לאירוח בשארם. 

למרות ההיצע הרחב של מקומות האירוח בשארם א-שייח', המקומות הטובים באמת מתמלאים מהר, במיוחד בעונה. שארם מלאה תיירים מכל העולם, ולכן כדאי להזמין מקום במלון לבחירתכם מוקדם ככל האפשר. תוכלו לעשות זאת בקלות באתר. 

באתר סיני וייבס תמצאו מידע מפורט על מאות המלונות בשארם, בכל הרמות, הן מבחינת הפסיליטיז והן מבחינת המחיר. היכנסו לאתר והזמינו לעצמכם את החופשה הקרובה בסיני. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן