קורל סי סנסטורי ריזורט

Coral Sea Sensatori Resort

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

קורל סי הוא ריזורט 5 כוכבים שדואג שהאורחים שלו ייהנו מאירוח ברמה גבוהה – יש בו חוף פרטי מפנק, בריכות עם פארק מים, ספא עם מגוון רחב של טיפולים וחדרים יוקרתיים במיוחד.

בחוף הפרטי מחכים לאורחים מיטות שיזוף, שמשיות, חול רך ומי תכלת מרגיעים ואפשר להעביר בו ימים שלמים בלי להרגיש. חוץ מחוף גדול ויפה יש למלון גם שתי בריכות – אחת חיצונית עם מתקני מים ומגלשות והשניה פנימית ומקורה שפועלת בכל מזג אוויר. שתיהן גדולות ונקיות.

בסיני יש פעילות שהיא כמעט חובה – צלילה. אז אם גם אתם רוצים חוויה תת ימית, במלון ידאגו לכל מה שצריך, כולל הציוד, כדי שאתם תוכלו לצלול בכיף. מי שפחות בעניין, יוכל ליהנות משנורקלינג קליל.

אם אתם מחפשים עוד דרכים להעביר את הזמן בכיף חוץ מבטן גב (לא שזה רע) אז כאלו לא חסרות בקורל סי. קודם כל, למלון יש ספא מושקע ומפנק עם טיפולים מגוונים כמו עיסוי אסייתי, עיסוי באבנים חמות, עיסוי אקספרס ועיסוי עם מוזיקה. כדי שתצאו גם רגועים וגם נראים טוב, אפשר לשלב את העיסוי עם טיפולי יופי שונים. אם אתם עם ילדים, קחו אותם אתכם לספא. יש עיסויים מיוחדים שמתאימים לגיל שלהם.

יש גם חדר כושר במלון ויש בו כל מה שצריך כדי להעלות דופק, להזיע ולשרוף קלוריות. דרך אחרת לשרוף קלוריות היא לצאת למשחק במגרש הטניס של קורל סי.

470 חדרים יש בקורל סי וכולם ברמה טובה מאוד. העיצוב נקי, נעים ומודרני עם אלמנטים מקומיים. בכל חדר יש מיזוג אוויר, טלוויזיה, מיני בר, פינת ישיבה, ג'קוזי וחדר אמבטיה עם מקלחון וגם אמבטיה. בנוסף יש לכל חדר מרפסת שכיף להעביר בה ערב עם בריזה מול הנוף של הים האדום או הבריכה של המלון.

מגיעים לנופש עם דור הממשך? קורל סי יעשו הכל כדי שהחוויה תהיה חיובית גם עבור ההורים וגם עבור הילדים. קודם כל, בחדרים. הם עוצבו כך שחדר השינה של ההורים יהיה נפרד משאר היחידה, כדי לשמור על פרטיות והפרדה. בחדרים גם מוקרנים ערוצי טלוויזיה שמתאימים לילדים. מחוץ לחדר, יש המון דרכים לפרוק אנרגיה: בבריכת הילדים הכיפית יש מתקני מים רבים ומהנים. מחוץ למים יש משחקיה ופעילויות שונות.

אוכל, קדימה אוכל: מגוון היא מילת המפתח כאן. לא רק בסגנונות של הרבים שמוגשים, אלא גם בכמות המסעדות. במסעדה הראשית של המלון, זאת שפתוחה מבוקר ועד הערב, מגישים אוכל בינלאומי – מבחר מנות אהובות ממקומות שונים בעולם. הכל מוגש בבופה ואפשר לנסות ולטעום כמה שרק רוצים. אם בא לכם קצת רומנטיקה, מסעדת סרנה תדאג שהערב הזוגי שלכם יהיה גם מושלם וגם טעים וגם עם נוף מעולה שיפתח את התיאבון. אם חשקה נפשכם באווירה קצת יותר מתוחכמת, נסו את טיראן – מסעדה עם נוף מעולה לאי טיראן ועם אוכל אמריקאי עכשווי. מתחשק לכם קצת טעמים של האזור? במרחבה משקיעים במטבח ים תיכוני טעים וטרי. וכמובן, הז'אנר האהוב על כולם – איטלקי – זמין בקאזה ביאנקה.

בגלל שרק אוכל זה לא מספיק ובילוי טוב כולל גם כוס ויסקי טובה או קוקטייל על רמה, בקורל סי מחכים לכם 6 ברים שונים – בנוסף לברים שפזורים לצד הבריכה ובחוף. בפיאנו בר תוכלו להתפנק על כוס יין עם מוזיקת פסנתר ברקע ובטרסה יש תפריט אלכוהול עשיר ונוף על כל מתחם המלון והים האדום.

אם תרצו להתרחק קצת ולחקור את שארם א שייח', תוכלו להגיע אל מפרץ נעמה שעמוס במסעדות ומקומות בילוי ונחשב לאזור התוסס ביותר בשארם. מדובר במרחק של 15 ק"מ. יותר בקטע של טבע ונוף? הפארק הלאומי ראס מוחמד שבו נופים עוצרי נשימה נמצא במרחק 20 ק"מ מהמלון.

מספר חדרים – 470

אטרקציות ופסיליטיז – חוף ופרטי, בריכה, צלילה, ספא, חדר כושר, 2 בריכות שחיה, מסעדות וברים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – לא זול אבל שווה כל לירה ובטח מעניק תמורה מלאה לכסף. 500 ש"ח באוף סיזן ועד 1,000 ש"ח ומעלה בעונה כולל ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן