אלבטרוס אקווה פארק

Albatros Aqua Park Sharm El Sheikh

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

ממש במרכז שארם א שייח' ממוקם הריזורט הזה, אלבטרוס אקווה פארק, שמציע לאורחים שלו – חוץ מלוקיישן טוב – גם פארק מים עם בריכות מסוגים שונים וכמות נאה של מגלשות ואטרקציות רטובות אחרות. זה בנוסף לחוף הפרטי שצמוד למלון.

העובדה שיש כל כך הרבה מה לעשות באלבטרוס אקווה פארק, הופכת אותו לאחד המלונות האהובים על נופשים באזור הזה, שגם מציינים שמדובר בתמורה טובה מאד לכסף. מלבד פארק המים המהנה והבריכות, יש גם ספא ומגרש טניס וטניס שולחן וביליארד ופעילויות שמותאמות לפי גיל. לא מקום שאפשר להשתעמם בו בקלות.

וכן, אפשר להניח שעם מגוון פעילויות כזה, לא יהיה יותר מדי זמן להעביר בחדר, אבל בכל זאת כדאי לציין שהחדרים כולם ממוזגים, יש בהם טלוויזיה ושלל פינוקים קטנים וגם מיטות נוחות ממש. מרפסות יש רק בחלק מהחדרים, אז מי שהעניין קריטי לו – כדאי לוודא בהזמנה.

מדי פעם צריך לנשנש משהו וגם בגזרה הזאת דואגים למגוון במסעדה של המלון. יש גם בר כדי לשתות קוקטייל או בירה וגם קפה שזוכה למחמאות מצד האורחים.

באלבטרוס אקווה פארק מקפידים להדגיש שהמקום מיועד למשפחות וזוגות בלבד, מה שאומר שאם אתם חבר'ה שרוצים להגיע לחגוג יומולדת או מסיבת רווקות – תצטרכו לבחור במקום אחר. מצד שני, אם אתם משפחה עם ילדים, קחו בחשבון שבמלון ידאגו לזאטוטים עם המון פעילויות שיוציאו מהם אנרגיה ויפיגו להם את השעמום.

עוד הטבה שהמלון מציע לאורחים שלו היא האפשרות לשכור רכב כדי לצאת לטייל באזור. יש ריפים במרחק של ממש כמה דקות נסיעה וגם כמה חופים שמתאימים לצלילה. כמובן שאפשר פשוט לקחת מונית במקום.

מספר חדרים – 236

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, פארק מים, ספא, חדר כושר, בר, מסעדה, מתקנים לילדים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – תלוי בהרכב שהגעתם אליו וכמובן בעונה, אבל בגדול מתחיל ב-450 ש"ח ויכול להגיע גם עד 1,800 ש"ח.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן