ג'ז מירבל ריזורט

Jaz Mirabel Resort

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

במפרץ נבק, צופה על מפרץ עקבה ותחת מעטה של שלווה כללית, שוכן ג'ז מירבל ביץ' ריזורט, מלון שנותן לאורחים שלו הרבה במחיר הגיוני למדי. קודם כל יש למלון הזה חוף פרטי שפתוח רק לאורחי המקום – שעבורם גם נבנו גם 6 בריכות שונות שהן למעשה פארק מים גדול.

בכלל, המקום משקיע בפעילויות מים, ככה שחוץ מחוף ושלל בריכות אפשר ליהנות שם גם מצלילה, שנורקלינג, שיט בקאנו, גלישת רוח ואפילו דיג, אך אלו ניתנים בתשלום נוסף.

אחרי שמתנערים מהחול ומהמים, אפשר להיכנס לספא המושקע במקום וליהנות מעיסוי שרירים מרגיע או מטיפול יופי שיוציא אתכם זוהרים ורעננים. משם אפשר להמשיך לסאונה, לג'קוזי, לחמאם, אפילו לחדר כושר אם אתם מרגישים שעוד יש בכם קצת אנרגיות.

גם כשמגיע הזמן לאכול בג'ז מירבל ריזורט ממשיכים עם מוטיב השפע והאיכות. במסעדות השונות מוגש בופה של מנות ערביות מחומרי גלם מקומיים ויחד איתם גם קלאסיקות אהובות שכל אחד מכיר.

אגב אוכל, אפשר לנשנש לאורך כל היום מהברים שנמצאים ליד הבריכה ובחוף, שם מציעים חטיפים, גלידות, שתיה וכל מה שצריך כדי להתרענן.

החדרים מתאפיינים בעיצוב מקומי ובצבעים שמשתלבים עם הנוף של סיני. בכל חדר יש מזגן ומרפסת שמשקיפה לבריכה ולמפרץ עקבה.

גם לתעסוקה לילדים דאגו כאן, עם משחקייה, מועדון משחקים ענק לילדים, מגרש משחקים, ערוצי ילדים בחדרים וכמובן שירותי בייביסיטינג, כדי שההורים יוכלו לצאת בנחת לשתות קוקטייל או שניים בבר של המלון.

כל הפסיליטיז האלה הם כנראה הסיבה לכך שהאורחים מדרגים את המקום הזה כמלון עם התמורה הטובה ביותר לכסף בשארם א שייח'.

מספר חדרים – 158

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, פארק מים, בריכה, בר, מסעדה, מגרש טניס, צלילה, ספא

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – יקר ביחס לסיני אבל שווה כל לירה: המחירים מתחילים ב-400 ש"ח ללילה, ומגיעים עד 1,000 ש"ח. לסוויטות היוקרתיות תשלמו גם יותר מזה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן