גפי ריזורט

Gafy Resort Aqua Park

⭐️⭐⭐️⭐️

גפי ריזורט הוא מלון 4 כוכבים שממוקם היטב בקצה מפרץ נעמה. הוא אולי לא מציע את המגוון והיוקרה שחלק ממלונות החמישה כוכבים מציעים, אבל הוא בהחלט נותן לאורחים הזדמנות ליהנות מחוף פרטי ומפארק מים עם בריכות, מגלשות ושאר אטרקציות. המיקום המוצלח נותן גישה לכמה מנקודות הצלילה והשנורקלינג היפות בסיני – מרכז הצלילה במלון ידאג לכם לציוד והסעות. מי שלא אוהב לצלול, יוכל לחוות את הנוף מזווית אחרת, בפעילות גלישת הרוח שצוות המלון יארגן לכם אם רק תבקשו.

מי שמחפש קצת פינוקים בחופשה ורוצה להישאר בצד הרגוע, מוזמן להגיע לספא ולבחור טיפול מהתפריט, או פשוט להכנס לג'קוזי, לסאונה או לחמאם. מי שמעוניין להרים משקולות במקום לעבור עיסוי פנים, או סתם יש לו חשק לדווש – לא יתאכזב, כי יש גם חדר כושר. חובבי פינג פונג? יש גם טניס שולחן.

מחפשים עוד קצת פעילות בלי לצאת מהמלון ובלי נסיעות? במתחם אפשר לשחק ביליארד או לזייף בקריוקי. מחפשים פעילות לילדים? יש בריכת ילדים עם מתקנים שמתאימים במיוחד להם.

בגפי ריזורט יציעו לכם לאכול במסעדות של המלון, אבל בזכות המיקום הטוב אפשר להגיע בקלות גם לאחת המסעדות או בתי הקפה המוצלחים במפרץ נעמה או סתם לקפוץ לבלות ולאכול משהו במרכז שארם א שייח'.

מה לגבי החדרים? הם ממוזגים כולם וזאת התחלה נהדרת. מעבר לזה, כל חדר מאובזר במיני בר, טלוויזיה ומרפסות עם נוף לגן. אם תרצו לשדרג, תוכלו להזמין את אחד מחמישים החדרים הגדולים או אחת מחמש הסוויטות.

מספר חדרים – 317

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, פארק מים, בריכה, ספא, חדר כושר, בר, מסעדה.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – 300 עד 800 ש"ח לחדר שיענה על כל הציפיות שלכם, ולמעלה מכך.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן