וירג'יניה שארם ריזורט

Verginia Sharm Resort & Aqua Park

⭐️⭐⭐️⭐️

בשארם א שייח', במרחק של כמה דקות נסיעה מהחוף ממוקם וירג'יניה שארם ריזורט ופארק מים – כשמו כן הוא, מלון עם בריכה רחבת ידיים שכוללת גם מגלשות ומפל והרבה סיבות לא לצאת מהמים.

סיבה אחת טובה לצאת מהבריכה היא לטובת נסיעה קצרה לחוף הסמוך. ההסעות מאורגנות על ידי המלון והאורחים מגיעים מהמלון לחול ממש תוך מספר דקות. צלילות ושנורקלינג גם הן מאורגנות על ידי המלון, בתשלום נוסף, וגם במקרה הזה הצוות בווירג'יניה דואג לכל הלוגיסטיקה.

בתוך הריזורט עצמו, חוץ ממתקני מים, אפשר לפנק את הגוף, כל אחד בדרך שהא מעדיף. יש חדר כושר לספורטיביים, ספא לעדינים, וסאונה וחמאם כדי להירגע מהכל.

מה אוכלים? במתחם המלון שתי מסעדות שיגישו לכם אוכל בסגנון מקומי או אוכל מערבי יותר וגם, בלי קשר, הרבה פירות ים. אחרי האוכל אפשר לשמוע קצת מוזיקה חיה וללגום קוקטייל בבר הסמוך.

החדרים עצמם ממוזגים, מגיעים עם מרפסת צמודה. בסוויטות הנוף הוא לבריכה ולעצי הדקלים שמקיפים אותה. עוד בחדרים: טלוויזיה, מיני בר וחיבור חינם ל-WIFI.

המקום מתאים למשפחות בזכות שילוב של משחקיה לילדים, בריכת ילדים וצוותי בידור שבמהלך היום מעלים הופעות והצגות לילדים. אם ההורים מעוניינים בשקט גם כשהמשפחה בתוך החדר, אפשר להדליק את הטלוויזיה על אחד מערוצי הילדים.

אם אתם מרגישים שלא היה לכם מספיק מים מול העיניים ויש לכם קצת אנרגיה לנסיעה קצרה, אז הפארק הלאומי ראס מוחמד נמצא מרחק של כ-30 ק"מ נסיעה. בפארק יחכו לכם רייפים מדהימים בתצוגת תכלית מרשימה שמושכת תיירים רבים – ולא לחינם.

מספר חדרים – 156

אטרקציות ופסיליטיז – פארק מים, בריכה, ספא, מסעדה, בר, קריוקי, שידורי ספורט, משחקיה לילדים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – בין 120 ל-350 שקלים, תלוי בעונה ובמיקום החדר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן