נובוטל שארם א-שייח'

Hotel Novotel Sharm El-Sheikh

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

נובוטל הוא מלון 5 כוכבים שנמצא במפרץ נעמה ומציע לאורחים המון אטרקציות ומגוון דרכים להעביר את הזמן: יש חוף פרטי, בריכות שחיה, ספורט ימי, ספא ומבחר מסעדות. מבקרים במלון מדווחים שמדובר באופציה מעולה לקבוצות חברים שמגיעים לנפוש ביחד.

נובוטל ממוקם בחלק התוסס של שארם א-שייח', והמשמעות היא שתוך כמה דקות תוכלו להגיע מהחדר הרגוע והשקט אל אזור הבילויים הכי חי והכי מבוקש בעיר. אזור נהדר להתערבב בו עם מקומיים ותיירים וליהנות ממסעדות, בתי קפה, מועדונים וחנויות.

כמצופה ממלון שנמצא על המפרץ, לנובוטל שארם א-שייח' יש חוף פרטי יפה וכיפי שאפשר להעביר בו ימים שלמים על החוף, עם ספר ביד או עם משקה מבר החוף הצמוד. אם אתם אוהבים אדרנלין בתוך המים, במלון ישמחו לארגן עבורכם יציאה לצלילה, לשנורקלינג, לגלישת גלים או לשיט.

בתוך הריזורט תוכלו למצוא לא פחות מחמש בריכות שחיה שונות. לצד הבריכות המון מקום לתפוס שמש על כסאות שיזוף או לרבוץ בצל תחת השמשיות. ליד הבריכות תמצאו ברים להרוות את הצמא ובבריכה שעל גג המלון תוכלו ליהנות מנוף מרהיב.

מהבריכה אפשר לדלג אל הספא היוקרתי ולקבל מנה גדושה של רוגע. בתפריט תמצאו מגוון עיסויים מסוגים שונים לחלקי גוף שונים וטיפולים קוסמטיים מגוונים. תוכלו לבחור בין הג'קוזי, הסאונה והחמאם או להזיע באימון אינטנסיבי בחדר הכושר המאובזר של המלון. אופציה נוספת היא להיכנס לאחד משיעורי האירובי או היוגה שמועברים במלון.

אבל זאת לא סוף רשימת הפעילויות של נובוטל שארם א-שייח'. מה עוד מציעים שם? לחבוט בכדור במגרש גולף, או להכות במחבט במגרש סקווש, לשחק באולינג, לרכוב על סוסים, לרכוב על אופניים, לצאת לסיורים רגליים ולטיולי הכרות עם התרבות המקומית. אפשר גם, כמובן, להישאר במקום בלי להתרוצץ וליהנות מההפעלות של צוות הבידור.

החדרים במלון נאים ונעימים, בכל אחד מהם תמצאו מיזוג אוויר, טלוויזיה עם מבחר ערוצים, פינת ישיבה, מיני בר עם משקאות קלים על חשבון הבית, קומקום לקפה ותה. השירותים והמקלחות הפרטיים מצוידים במגבות רכות, מייבש שיער ומוצרי רחצה. במרפסת תוכלו להעביר ערב נעים מול נוף של הבריכה או החוף.

אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי מלא, תשמחו לדעת שבנובוטל הדור הבא ימצא המון מה לעשות. זה מתחיל מבריכת ילדים, ממשיך במשחקיה ומועדון ילדים, ארוחות מיוחדות במסעדות ונגמר עם ערוצי טלוויזיה לילדים בחדר. בונוס להורים: אפשר להזמין שירותי שמרטפות ולצאת לארוחה זוגית או מעיסוי זוגי מפנק.

בגזרה הקולינרית, נובוטל שופע אפשרויות. אם אתם אוהבים בישול צרפתי, מסעדת קורל ומסעדת לה פלמה מחכות לכם עם בופה עשיר שמשתנה מדי יום. אם המטבח החביב עליכם הוא האיטלקי, באל דנטה תמצאו מבחר גדול של כל הטוב שיש לארץ המגף להציע. ובסיני, כמו בסיני, אי אפשר שלא לתת כבוד למטבח המקומי, וזה מה שעושים באל שרקי האותנטית שמגישה אוכל אוכל ערבי תחת כיפת השמיים.

הקבלה בנובוטל שארם א-שייח' מאוישת 24 שעות ביממה והצוות ישמח לעזור לכם בכל עניין – מהמרת כספים ועד המלצה על אטרקציות שאסור לפספס.

יורדים לסיני ולא רוצים להשאיר את הכלב לבד בבית? אין בעיה, הולכים על 4 הם אורחים רצויים בנובוטל והם יוכלו להיות אתכם בחדר וברחבי הריזורט.

מספר חדרים – 382

אטרקציות ופסיליטיז – מועדון בריאות, בריכת שחיה חיצונית, פארק מים, טניס, מסעדה, ספא, אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – 800-300 ש"ח ללילה כולל ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן