נסימה ריזורט דהב

Nesima Resort

⭐️⭐⭐️⭐️

נסימה ריזורט הוא מלון בוטיק במיקום מנצח, ממש על הטיילת הנהדרת של דהב. כמו כל המלונות לאורך הטיילת, אין לו חוף ים פרטי אבל תמורת החיסרון הזה תקבלו יתרון עצום של קירבה לכל המסעדות השוות, בתי הקפה והחנויות המדליקות הפזורות לאורך הטיילת. בין אורחי המלון תמצאו בדרך כלל תיירים עצמאיים שמגיעים לכמה ימים עד המעבר לתחנה הבאה וגם חובבי צלילה שמגיעים להתנסות בצלילות ושנירקולים בנוף התת מימי של דהב.

אגב צלילה, יש במלון מועדון צלילה ותיק (אחד הוותיקים בסיני) שבו ניתן לעשות קורס צלילה בכל הרמות, לצאת לצלילות מודרכות וגם לספארי צלילה באתרים המדהימים בסביבה. ניתן כמובן להזמין חבילת אירוח הכוללת צלילות מודרכות או קורס צלילה במחיר משתלם.

עוד בנסימה ריזורט תמצאו שתי מסעדות ושני ברים, כולל לאונג' נעים על גג המלון שמספק גם אווירה טובה, גם נוף וגם מסך גדול שעליו מוקרנים לעתים אירועי ספורט מן העולם. המלון עצמו מעוצב בסגנון מסורתי, עם תקרה מעוגלת וצורות שונות שהופכות את האור שחודר דרכן לצל בדיוק במקומות שצריך. בחלק מהחדרים יש גם מרפסת נחמדה המשקיפה לנוף המדהים של המפרץ הקטן של דהב ובכולם יש אינטרנט אלחוטי ללא תוספת תשלום.

בחלל הפנימי קיימת גם בריכת שחייה לא גדולה במיוחד אבל נעימה בהחלט. משני צידיה פינות ישיבה מוצלות ומיטות שיזוף. עוד במלון מועדון בריאות וספא קטן וגם אפשרות לסיוע בארגון טיולים בסביבה, ספורט ימי וכאמור צלילה.

מספר חדרים – 50

אטרקציות ופסיליטיז – מועדון בריאות, בריכת שחיה חיצונית, שתי מסעדות, שני ברים – כולל לאונג' על הגג, אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – מתחיל באזור ה-200 שקלים ללילה עם ארוחת בוקר, ויכול להגיע ל-350, תלוי בעונה ובסוג החדר כמובן. ניתן להזמין חבילה של מספר לילות עם קורס צלילה במחיר מאוד משתלם, כדאי לברר מול המלון.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן