רויאל סאבוי הוטל אנד וילס

Royal Savoy Hotel and Villas

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

רויאל סאבוי הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי במיוחד שמציע חווית אירוח ייחודית במפרץ הכרישים, בסמוך לקו החוף. תוכלו לקבל בו חוף פרטי, בריכות שחיה מפנקות, ספא מפנק ומבחר מסעדות. תוכלו לבחור אם ללון בחדרים מודרניים, סוויטות מרווחות או בווילות ענקיות עם בריכות פרטיות וג'קוזי צמוד.

המלון נמצא בלוקיישן מעולה, ממש על כיכר סוהו – אחד החלקים התוססים של שארם א-שייח' ומקום שמושך אליו המון תיירים, בזכות מגוון המסעדות, בתי הקפה, מקומות הבילוי והחנויות שבו.

רויאל סאבוי נמצא גם ממש כמה מטרים מהמים ותוך הליכה קצרה תוכלו לנחות בחוף המטופח והיפה של המלון. מיקום אידאלי לשחייה, שיזוף או קריאת ספר בצל. כמובן שעם חוף כזה קשה לוותר על האופציה של צלילה, ואכן במקום ישמחו לדאוג לכל מה שצריך כדי שתוכלו לצאת לצלילה, שנורקלינג, גלישת רוח, שיט על בננות, קיאקים ועוד.

3 בריכות מחכות לכם במלון, כולן כיפיות ומסביבן המון מקום לשבת, לשכב, להשתזף או ליהנות מכוס בירה מהבר של הבריכה.

הספא ברויאל סאבוי הוא לא פחות ממעולה ונחשב לאחד הטובים בכל שארם א-שייח'. המקום כולו באווירה מרגיעה ויוקרתית והמטפלים המנוסים יעניקו לכם עיסוי, טיפול רפלקסולוגי או טיפול קוסמטי שישאירו אתכם בהיי לכל היום. ואיך אפשר בלי הג'קוזי והסאונות וחדר הכושר המאובזר – מקום שעלול לגרום לחדר הכושר הרגיל שלכם להזיע מקנאה.

החדרים, הסוויטות והווילות מציעים חוויה שונה של אירוח, אבל דבר אחד בטוח – הרמה בכולם מעולה ומקפידים שם על כל פרט קטן. בכל אחד מהם תמצאו מיזוג אוויר, מיטות נוחות, כספת, מכונת אספרסו, טלוויזיה עם שלל ערוצים, שולחן ופינת ישיבה. חדר הרחצה כולו שיש מפואר ויש בו כל מה שצריך כדי להתפנק במקלחת ואחריה. מהמרפסות והטרסות שצמודות לחדרים נשקף נוף מעולה.

בווילות הענקיות – חלקו אפילו מגיעות לגודל של 500 מ"ר, יש הפרדה בין הסלון לחדרי השינה וחלונות מהרצפה עד התקרה, רהיטים יוקרתיים ואפילו ציפוי כסף על הדלתות. יש גם מטבחון, כיסא מסאז', ג'קוזי בחדר השינה ובריכה פרטית.

אם אתם מגיעים לסיני עם כל החמולה או שאתם מעמיסים איתכם את כל החבר'ה ואתם גם רוצים חופשה ברמה גבוהה – כנראה שרויאל סאבוי הוא המלון בשבילכם. החדרים והסוויטות במלון מתאימים לזוגות בלבד ואי אפשר ללון בהם עם ילדים, אבל הווילות במקום ענקיות ואפשר להתארח שם עם הילדים בלי בעיה. יש שם כמה חדרי שינה נפרדים והמון ספייס – בלי ריבים ומתח. וילות כאלה מתאימות לשישה עד 12 בני אדם, אז זאת גם בחירה טובה למסיבות רווקים ואירועים אחרים.

רויאל סאבוי לא עושה את החיים של האורחים שלו קלים. תצטרכו לבחור לבד איפה לאכול, מתוך מגוון של 6 מסעדות ו-8 ברים. מסעדת "טיראנה", המסעדה הראשית של המלון, היא המקום להגיע אליו בשביל מגוון מאכלים שיכולים להתאים לכל אחד. מוגשות שם מנות בינלאומיות מוכרות ואהובות ובבוקר אפשר להתמלא בבופה עשיר מלא במאפים טריים, פירות, ירקות, גבינות ומה לא. שאר האופציות מציעות חוויות קולינריות קצת יותר מגוונות. "רוזמרין" למשל היא איטלקית מקצועית שמגישה פסטות ופיצות מחומרי גלם מעולים. "איסט" היא אסייתית שמכסה את המטבח התאילנדי, היפני והסיני. בקטע רומנטי יותר? גשו לאכול ב"מורגנה", באווירה מיוחדת לקול רשרוש הגלים. אם אתם בעניין של חווית אוכל יחודית ממש, ב"קליגולה" תהיו שותפים בהכנת הארוחה שלכם, שתתבשל על אבן וולקנית לוהטת.

אם בא לכם להירגע קצת במזגן, עם מוזיקה וליהנות מנשנוש קל, תוכלו להגיע אל הלאונג' של המקום ולהיזרק על אחת הכורסות המפנקות עם מנות קלות וטאפסים.

ממש כמו שהייתם מצפים ממלון שזאת הרמה שלו, גם השירות לא מתפשר והצוות אדיב ונחמד. הקבלה עובדת מסביב לשעון ובדלפק התיירות יכוונו אתכם בדיוק אל האטרקציה או הסיור שתפור עליכם. וזה כולל גם למצוא לכם את הכרטיסים ולסגור דיל טוב.

מספר חדרים – 80

אטרקציות ופסיליטיז – ספא, מסעדות וברים, בריכות שחיה, חוף פרטי, מגרש טניס, ספורט ימי.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – חדר רגיל יעלה סביב ה-600 ש"ח והווילות יכולות להגיע עד 3,200 ש"ח ללילה. שווה כל לירה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן