נעמה בלו הוטל

Naama Blue Hotel

⭐️⭐⭐️

ריזורט 3 כוכבים שנמצא במרחק הליכה ממפרץ נעמה שוקק החיים שמציע לאורחיו פעילויות מים, בריכה, נוף מרשים של הרי סיני והרבה שלווה. מדובר כאן במלון שללא ספק נותן תמורה מעולה למחיר.

לנעמה בלו הוטל אין חוף צמוד אולם יש חוף שאליו יוצאיםח שאטלים מהמלון מספר פעמים ביום, כמה דקות נסיעה,  שם תוכלו ליהנות מהמים הנעימים של הים האדום ומהחול הזהוב והמדברי, לתפוס מיטת שיזוף וקצת שמש או לקרוא ספר בצל. במתחם המלון יש בריכה גדולה וכיפית עם טרסה ליד ובר שמגיש משקאות קרים להתרענן איתם ונשנושים קלים – כי מים, כידוע, מעודדים רעב.

בריזורט יש גם מועדון צלילה של PADI, ככה שאם אתם אוהבים להיות מתחת למים – הגעתם למקום הנכון. נעמה בלו הוטל מציעים גם פעילויות מים אחרות כמו שנורקלינג, גלישת רוח, מתקני ספורט ימי וגם פעילויות יבשות כמו רכיבה על סוסים, טיולים בטבע, סיורים על אופניים וסיורים רגליים. כל אלה, בתשלום נוסף.

החדרים בריזורט הזה נעימים, ממוזגים, מוארים וצבועים בגוונים מרגיעים כדי שגם כשאתם בחדר – תהיו הכי שלווים שאפשר. בכל חדר אפשר למצוא טלוויזיה, מיני-בר, כספת, מייבש שיער ומקלחת ושירותים צמודים. במרפסות של החדרים אפשר ליהנות מנופים מוצלחים. חלק מהחדרים פונים אל המראות העירוניים של שארם א-שייח' ואחרים משקיפים אל הרי סיני.

אם ירדתם לסיני בהרכב מלא, המלון הזה יכול להתאים גם לכם. בנעמה בלו הוטל יש חדרים משפחתיים כדי שתוכלו ללון ביחד וגם מתקני משחק לילדים בחצר, משחקיה בתוך המלון עצמו וגם ספריה עם מוזיקה, סרטים וספרים כדי להפיג את השעמום בקרב הדור הצעיר.

יתרון משמעותי של נעמה בלו הוטל הוא המיקום שלו. מצד אחד, הוא נמצא בקצה אזור הריזורטים של שארם א שייח', ככה שהוא ממש קרוב למפרץ נעמה התוסס ומלא החיים, המסעדות, בתי הקפה והמועדונים. רק דקות ספורות ברגל מהמלון אל מפרץ נעמה. מצד שני, הוא עדיין מרוחק מספיק כדי שהנופשים בו יוכלו ליהנות מהשלווה, מהשקט ומהריחוק, תוך כדי שהם זוכים לנוף של הרי סיני וטבע מרגיע. במילים אחרות: פריים לוקיישן.

נעמה בלו הוטל מספק לאורחיו ארוחת בוקר עשירה שמוגשת בבופה, כי חייבים קצת אנרגיה לפני שיוצאים לצלילה בים או לרביצה בבריכה. בין ארוחות אפשר לקחת נשנושים מהבר בבריכה או זה שבקומה הראשונה, שמקרין גם משחקי ספורט להנאת האורחים. בלובי ישנו בר שמגיש בין היתר גם משקאות אלכוהוליים, יין, בירה וקוקטיילים.

מה לגבי ארוחת ערב? בנעמה בלו הוטל מגישים כל ערב תפריט שונה במסעדה של המלון והאורחים כמובן מוזמנים אולם זה כרוך בתשלום נוסף. בכל מקרה, אין חשש שתישארו רעבים במהלך החופשה. במרחק של כמה דקות מהמלון אפשר למצוא מסעדות רבות וגם סניפים של רשתות מזון מהיר שונות.

מספר חדרים – 114

אטרקציות ופסיליטיז – חוף ים, בריכה, מועדון צלילה, שנורקלינג, ספא, מסעדות וברים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – ידידותי לכל כיס, גם לנמוכים שבהם. בן 90 ל-150 ש"ח בלבד יעלה לכם חדר כזה ללילה עם ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן