ריקסוס שארם א-שייח'

Rixos Sharm El Sheikh

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

ריקסוס שארם א-שייח' הוא מלון 5 כוכבים שמתאים במיוחד לאורחים שאוהבים מגוון, שפע והמון פעילויות. למלון, שנמצא על קו החוף במפרץ נאבק, יש לא פחות מ-11 בריכות, 9 מסעדות, 5 ברים וגם חדרים מפנקים במיוחד. המחירים אטרקטיביים מאד, בהתחשב ברמת המלון ובכמות האטרקציות שכלולות במחיר.

המלון נמצא על קו המים וצמוד לו חוף פרטי יפה במיוחד, עם המון מקום להשתזף או להיזרק על החול בפינה שקטה מול מי התכלת המהפנטים. במלון מחכים לכם גם 11 בריכות שונות – 4 מהן לילדים – ושלוש מגלשות מהנות.

בריקסוס מחכה לכם ספא ברמה גבוהה עם חדרי טיפולים מפוארים ומטפלים מקצועיים. תוכלו להתפנק שם עם עיסויים שונים ועיסוי גוף מלא, טיפולי קוסמטיקה וטיפולי פנים. גם הג'קוזי, הסאונה והחמאם הטורקי שם כדי לעזור לכם להירגע ולהרגיש כמו חדשים. יש גם חדר כושר מאובזר עם ציוד מעולה וחדיש וגם שיעורי יוגה וחוגי ספורט אחרים.

אם אתם בעניין של מחבטים – תוכלו לשחק טניס או גולף. על החוף מחכה לכם מגרש כדורעף ומגרש כדורגל. יש גם טניס שולחן וביליארד, אם אתם בעניין של פעילות גופנית יותר מתונה.

החדרים במלון מעוצבים כדי לתת תחושה אלגנטית ונוחות של בית. בכל חדר יש טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מיני בר מצויד לעת מאנץ' ופינת ישיבה. חדר הרחצה הגדול מצויד בחלוקים ומוצרי רחצה. מהמרפסת המעולה יש נוף מעולה לים או לבריכה של המלון. בזמן שאתם בחדר (וגם בשטחים הציבוריים, יש קליטה טובה), אתם יכולים לגלוש חופשי על חשבון המלון.

מגיעים עם ילדים? ריקסוס מקבך ילדים מגיל 16 בלבד, ולכן מוגדר במלון למבוגרים בלבד. יש חדרים משפחתיים מרווחים עם יחידות הורים וחדרי ילדים, ויש מגרשי משחקים לילדים גדולים.

רעב היא בעיה מאד פתירה בריקסוס שארם א-שייח'. 9 מסעדות מתחרות על הזכות להאכיל אתכם ואתם רק צריכים להיות אלו שמתמודדים עם ההחלטה הקשה של "אז איפה אוכלים הערב". זה התפריט הקולינרי: "פאלם" היא המסעדה הראשית עם בופה של אוכל בינלאומי אהוב ולהיטים מקומיים לאורך כל היום. יש את "נפרטירי", עבור מי שאוהב גריל וברביקיו ואת "סולט סי פוד" לטובת חובבי פירות הים והדגים. בגזרה האסייתית יש את "מנדרין" הסינית, "סאקורה" היפנית ו"טאג' מאהל" ההודית. יש גם בית קפה ברזילאי ומסעדה תורכית וגם – איך אפשר בלי – מסעדה איטלקית עם כל הפיצות והפסטות שאפשר לבקש.

לרשות האורחים עומד צוות שירותי שנמצא שם כדי לעזור לכם בכל עניין. הקבלה תמיד מאוישת והקונסיירז' שם כדי למלא את הבקשות שלכם. אפשר להיעזר בשירות אחסון המזוודות ואם שכחת להביא אתכם לירות, אין בעיה תוכלו להמיר במלון. ואם אתם בכלל בעניין של אטרקציות מחוץ למלון, בעמדת התיירות יעזרו לכם להבין לאן בא לכם ללכת ואיך להשיג את המחיר הטוב ביותר.

מספר חדרים – 318

אטרקציות ופסיליטיז – ספא, מסעדות וברים, בריכות שחיה, חוף פרטי, מגרשי ספורט.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – כל הטוב הזה במחיר מצחיק של 150 עד 350 ש"ח לאדם ללילה. מהרו להזמין כי המקומות אוזלים מהר מאוד בעונה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן