קווין שארם ריזורט

Queen Sharm Resort

⭐️⭐⭐️⭐️

קווין שארם ריזורט הוא ריזורט 4 כוכבים ממש ליד החוף באום אל סיד. המלון מציע לא מעט פעילויות – בריכות, צלילה, ספא, חדר כושר, צוות בידור, מסעדת בופה ובר. החדרים בסיסיים אבל עם מספיק ספייס ויש מקום גם למשפחות. מדובר בבחירה טובה עבור מי שרוצה חופשה ליד הים במחירים נוחים.

בקווין שארם ריזורט יש 2 בריכות. הבריכה המרכזית גדולה מאד ויש בה מספיק מקום לשחות או סתם לכייף במים. מסביב אפשר להיזרק על כיסא שיזוף או לשכב על הדשא. ממש מול המלון נמצא חוף הים, גם שם תוכלו ליהנות ממים צלולים ונעימים, מחול כיפי ומיטות ומנוף מעולה. אם תרצו, במלון ישמחו לארגן לכם צלילה או שנורקלינג כדי שתראו כמה יפה גם מתחת למים.

איך מעבירים את הזמן בקווין שארם ריזורט? יש לא מעט אופציות. אתם יכולים לגשת לספא – שם תוכלו לקבל, תמורת תשלום, עיסוי מפנק או כניסה לסאונה או לחמאם. יש גם חדר כושר עם מכשירים וציוד אירובי, גם הוא בתשלום. תוכלו לשחק במגרש הטניס, לשחק טניס שולחן, ביליארד או סתם לרקוד במועדון. צוות הבידור גם דואג לכם להפעלות ופעילויות.

החדרים במלון פשוטים, בסיסיים אבל יש בהם מספיק מקום. העיצוב כולל אריחים וצבעים בהירים. בתוך החדר מחכה לכם מזגן, טלוויזיה עם כבלים, פינת ישיבה, שולחן ומיני בר. בחדר הרחצה יש מקלחון, מגבות ומייבש שיער. החלק השווה של החדר הוא המרפסת, בה תוכלו ליהנות מבריזה וגם מנוף לבריכה או לים.

באתם עם כל החמולה? אין בעיה, בקווין שארם ריזורט החדרים מספיק גדולים כדי לאחר את כולכם. בסוויטה המשפחתית יש מקום למשפחה של 6 נפשות. במלון דואגים גם לתעסוקה לילדים: יש מגרש משחקים עם מתקנים ומועדון ילדים עמוס בפעילויות שונות. בבריכה צוות הבידור דואג להפעלות ובמסעדה הם יקבלו אוכל שמתאים לגיל שלהם.

המסעדה בקווין שארם ריזורט מתמקדת בקונספט של בופה. בכל אחת מהארוחות תוכלו להגיע ולאכול כמה שתרצו מהמבחר שמוצע – והוא כולל אוכל בינלאומי מוכר וגם מנות מקומיות פופולריות ואהובות. יש גם בר בו תוכלו להתארגן על משקה וגם משהו קטן לאכול. מי שמעוניין באוכל מערבי, כיפי וקליל יוכל לגשת לאחד הסניפים של מקדונלדס, פיצה האט או סטארבקס שנמצאים ממש ליד המלון.

אפשר גם להתרחק קצת יותר ולהגיע לחלק המתויר וההומה יותר של שארם א-שייח'. שם, במפרץ נעמה, מחכות לכם מסעדות, ברים, בתי קפה וכל מיני חנויות ודוכנים. כל זה במרחק 10 דקות נסיעה בלבד. אם אתם רוצים להישאר באזור ולעשות שופינג, קניון אל מרקטו נמצא 10 דקות הליכה מהמלון.

לא חשוב מה אתם צריכים ומתי, בקבלה שם בשבילכם 24 שעות ביממה. תוכלו גם להפעיל את הקונסיירז' או לגשת אל עמדת התיירות ולקבל מידע על שלל הפעילויות והאטרקציות באזור. אתם יכולים גם להשתמש בשירותי אחסון המזוודות, שירותי המכבסה או השירותים העסקיים שמציעים במלון.

מה עם אינטרנט? אתם יכולים לגלוש בחינם, אבל רק כשאתם בלובי של המלון.

אם אתם מתכננים לנהוג את כל הדרך לסיני, כשתגיעו לא תהיה לכם בעיה עם חניה ותוכלו להשאיר את הרכב בחניון הפרטי של המלון.

מספר חדרים – 78

אטרקציות ופסיליטיז – בריכות שחיה, צלילה, ספא, חדר כושר, צוות בידור, מסעדת בופה ובר, אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – 200 עד 500 ש"ח, תלוי במיקום החדר ובעונה. כולל ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן