חבילות נופש בסיני

חבילות נופש בסיני

חופשה בסיני הפכה בשנים האחרונות לאופציה מועדפת בקרב ישראלים רבים, מכל גיל, מעמד או אזור בארץ. אי אפשר להאשים אותנו – סיני לא יקרה (אפילו זולה מאוד ביחס לישראל), קרובה, עם מזג אוויר נהדר ואירוח ששמו יצא למרחקים. ארגון חופשה בסיני דורש פחות הכנות ובירוקרטיה, ולמעשה זהו אחת המקרים היחידים (וגם אחד המוצלחים) שבהם אפשר להחליט בבוקר על סופשבוע רגוע מול הים, ואחר הצהריים כבר להתנדנד על ערסל וליהנות מהבריזה של הים האדום. פלא שכולם עושים את זה?

סיני היא כמובן לא רק חושות וערסלים, אלא מציעה גם מבחר רחב ומגוון של בתי מלון מעולים שפונים לכולם ולכולן – יחידים, זוגות, משפחות וחברים. המלונות בסיני מציעים מגוון של אופציות לאירוח בעסקאות משתלמות, ולאור חזרת הישראלים לסיני הם עדכנו בהתאם את מגוון החבילות שהם מציעים לאורחים, כאלה שבהן אתם צריכים להגיע, לזרוק את התיק בחדר ולא לדאוג יותר משום דבר.

חבילות הנופש במלונות בסיני קנו להן שם של ממש, במיוחד בתקופות החגים והקיץ בהם הביקוש עולה והתפוסה מלאה. רבים מהמלונות בסיני – מטאבה ועד שארם – מציעים לא רק אירוח בחדר עם נוף מדהים ושירות מצוין, אלא גם ארוחות במסעדות מעולות שנמצאות בתוך המלון, מתקני נופש וספורט, משחקים לילדים, ספא מפנק, בריכות מחוממות ועוד שלל פסיליטיז שכל אחד היה רוצה בחופשה שלו, בטח במחירים כאלה.

מה כוללות חבילות נופש בסיני?

חבילות הנופש במלונות בסיני כמובן משתנות ממלון אחד לאחד, אולם ברוב המקרים מדובר בעסקאות "הכל כלול" משתלמות מאוד, הכוללות כמובן שלוש ארוחות מלאות ביום וביניהן המון ארוחות ביניים (גם רציניות יותר כמו פיצות, צ'יפס ועוד) בעמדות שפזורות ברחבי המלון, גלידות, פירות, שתיה (כולל אלכוהול כמובן) ועוד מגוון פינוקים. לא תצאו רעבים בקיצור. כמובן שברוב המקומות ניתן לאכול לפחות ארוחה אחת ביום (בד"כ ערב) באחת המסעדות ולא רק בחדר האוכל במלון.

מעבר לאוכל, בריזורטים השווים יחכו לכם כמובן בריכות שחיה, מסאז'ים מפנקים, סאונה יבשה ורטובה, חמאם טורקי ושפע של מתקני נופש וספורט. אם תרצו לטייל או לראות אטרקציות שונות בסיני (ובעיקר בדהב ושארם ממש לא חסרות כאלה), כל מלון יוכל לארגן לכם דבר כזה בקלות, אולם בדרך כלל טיולים ופעילות מחוץ למלון היא בתשלום נוסף.

למי מתאימות חבילות נופש בסיני?

בגדול, לכל מי שאוהב ליהנות ואוהב חופש 🙂

אם אתם יורדים בקבוצה גדולה, עם חברים או עם כל המשפחה, כנראה שמלונות עם חבילות נופש של הכל כלול יתאימו לכם במיוחד, בעיקר כי הם תופרים את כל הפינות שאתם יכולים לחשוב עליהם – ארוחות לאורך כל היום מבלי להיות תלוי בשעון, גלידות לילדים (וגם להורים!), בירה על החוף, סלט פירות שמתחשק כשחוזרים מהים… ככל הנראה כמעט כל סיטואציה תבוא על פתרונה בחבילות הנופש של המלונות בסיני. רק להגיע וליהנות.

איך מזמינים חבילות נופש בסיני?

זה כבר החלק הקל. ממש כאן בעמוד יש מלונות מעולים שמציעים עסקאות הכל כלול משתלמות ועשירות במיוחד, בכל רחבי סיני. בחרו את המקום שבא לכם להיות בו ובמספר קליקים סידרתם לעצמכם את החופשה הבאה.

כמובן שיש עוד המון מלונות שמציעים חופשות הכל כלול, אבל אלה בהחלט נמצאים בראש הרשימה.

חופשה נעימה!

סדרו לעצמכם חבילת נופש חלומית בסיני

מלונות הכל כלול נבחרים, בעסקאות משתלמות במיוחד. אלה המלונות הפופולריים ביותר בסיני – ולא במקרה. הם מציעים תמורה מעולה לכסף שלכם ומתמלאים מהר מאוד בשיא העונה. בחרו את המקום המתאים לכם והזמינו מוקדם ככל הניתן. 

חופשות הכל כלול בטאבה

טאבה היא עיירה מנומנמת מאוד הצמודה לגבול עם ישראל, ומשום שהיא לא מציעה מגוון מיוחד של אטרקציות משל עצמה, שווה ממש למצוא חבילות נופש הכל כלול בריזורטים הנהדרים שיש בה. חופשה שבה המאמץ היחיד שתידרשו לו הוא לקום ממיטת השיזוף לחדר האוכל או למסעדה. 

ריזורטים מפנקים בדהב

אם כבר חופשה, אז למה לא בעיירה שהיא כולה חופשה אחת גדולה? דהב מציעה לא רק ריזורטים נהדרים ומשתלמים אלא גם המון מה לעשות מחוץ להם – אתרי צלילה, מסעדות, בתי קפה וברים, טיילת לאורך הים, שוק צבעוני, אנשים מכל העולם ואווירה של חופש אמיתי. שווה ביקור. 

למיטיבי לכת – חופשה במלון מפנק בשארם א-שייח'

כשלוש שעות נסיעה מהגבול, אבל אם כבר הגעתם – לא תצטערו. שארם היא עיר קיט אמיתית שבה אפשר לעשות כמעט הכל – לצלול באתרים מהיפים בעולם, להמר בקזינו, לאכול במסעדות הכי טובות בסיני, לטייל, לצאת לשופינג (כן! שופינג בסיני!), לרקוד, לשוט ביאכטה ולהביט לנופים עוצרי הנשימה של סיני בלבן של העין. 

100%
Sending
User Review
0% (0 votes)
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן