איידה 2 הוטל נעמה ביי

Aida 2 Hotel Naama Bay

⭐️⭐⭐️

איידה 2 הוטל נעמה ביי הוא מלון 3 כוכבים במיקום מרכזי בשארם א שייח'. מדובר במקום מעולה להגיע אליו כשרוצים לרדת לשארם אבל מסגרת התקציב צנועה במיוחד. תמורת מחיר נמוך למדי תוכלו להתארח במלון עם בריכה, ספא, חוף פרטי ואפילו אפשרות לצאת לצלילה ושנורקלינג.

המיקום המעולה של המלון, ממש על הטיילת של מפרץ נעמה, אחד החלקים הכי שמחים והכי אהובים על תיירים בשארם א-שייח', יאפשר לכם ליהנות מכמות גדולה של מסעדות, מועדונים, בתי קפה וחנויות באווירה מיוחדת.

לאיידה 2 הוטל נעמה ביי יש חוף פרטי שלא צמוד למלון, אבל נמצא בסך הכל 5 דקות הליכה קלילות משם. בחוף אפשר להתפנן בכיף על החול הנעים או במים. מי שרוצה קצת יותר אקסטרים מוזמן לשכור בלוני צלילה ולרדת אל מתחת למים, או רק לעשות שנורקלינג או לצאת לשיט קליל. הפעילויות האלה הן בתשלום נוסף. במלון מחכה לאורחים בריכה חיצונית שמוארת בלילה ומסביבה מיטות שיזוף להנאתכם.

רוצים להוריד קצת את המתח והסטרס שצברתם? אין בעיה, באיידה 2 הוטל נעמה ביי יש ספא שמציע מגוון מסאז'ים כדי לשחרר את השרירים טוב טוב. אפשרות אחרת היא להזיע קצת בחמאם הטורקי או בסאונה. יש גם חדר כושר למי שלא מזניחים את השרירים גם בחופשה ותמצאו שם ציוד קרדיו, מכונות ומשקולות.

כדי להעביר את הזמן האורחים יכולים לקפוץ למגרש הגולף של המלון ולקלוע לגומות. יש גם אולם באולינג, אם בא לכם בילוי חברתי וכיפי באזור סגור וממוזג.

החדרים באיידה 2 הוטל נעמה ביי הם לא מהמפוארים ביותר בשארם א-שייח', אבל הם בהחלט עונים על הצרכים ונותנים תמורה למחיר. בחדרים תמצאו טלוויזיה עם ערוצים בינלואמיים, מיניבר מצויד במאנץ' ושתיה קרה וקומקום. החדרים מגיעים עם מקלחת ושירותים צמודים. בחדר הרחצה יש מקלחת וגם אמבטיה ואפילו מייבש שיער. לחלק מהחדרים יש גם נוף לבריכה של המלון.

מגיעים עם כל המשפוחה? אין בעיה, במלון יש חדרים שיתאימו לכל חמולה. יש אפילו חדרים שיכילו 5 מבוגרים ועוד 2 ילדים. זה גם הופך את המלון למתאים לקבוצות של חברים שרוצים ללון בחדר אחד גדול.

אוכל הוא ממש לא בעיה כשמתארחים באיידה 2 הוטל נעמה ביי. כל האזור של מפרץ נעמה מלא במסעדות והבעיה היחידה שלכם תהיה להחליט באיזו מהן לאכול. אם אתם מאלו שאוהבים לפתוח את היום ברגוע, אז תוכלו להזמין ארוחת בוקר לחדר. חוץ מזה, במלון פועל בר חטיפים כי אין לדעת מתי תזדקקו לנשנוש.

הצוות מחכה לכם בקבלה שעובדת מסביב לשעון, בעמדת הקונסיירז', שם יעזרו לכם עם כל בקשה וגם בעמדת התיירות, המקום בו האנשים שמכירים את סיני כמו את כף ידם ישמחו לתת לכם מידע לגם האטרקציות שהכי מתאימות לכם. ואם הגעתם לשארם א-שייח' ברכב – אז אין בעיה, יש חניה.

מספר חדרים – 76

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, בריכת שחיה חיצונית, צלילה, ספא, גולף.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – תמורת מחיר מגוחך של 60 עד 110 ש"ח ללילה תקבלו חדר ללילה שיעניק לכם תמורה מלאה לכל לירה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן