אלבטרוס פאלאס שארם

Albatros Palace Sharm

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

אלבטרוס פאלאס שארם הוא לא עוד מלון – מדובר באתר נופש (ריזורט) מהמפוארים והטובים שיש בסיני כולה, כמובן בדירוג של 5 כוכבים, ואם היה אפשר לתת יותר אין ספק שהוא היה גורף את כל הקופה.

הריזורט ממוקם ממש על חוף הים ופרוש על שטח עצום שמכיל שש בריכות שיחה שונות, חלקן מחוברות זו לזו על ידי אגמים ומעליהם עוברים גשרים קטנים, מפלי מים קטנים דואגים להשלים את האווירה ואת התפאורה הנכונה. בנוסף לבריכות יש גם פארק מים גדול, עם מגלשות ומתקני מים לילדים, אבל בהחלט גם לגדולים. הנוף מחזית המלון עוצר נשימה ממש, ואפשר לראות בו את האי טיראן ובאופק את ההרים של ערב הסעודית שנראים קרובים מאי פעם.

החדרים באלבטרוס פאלאס שארם הם ברמה הכי גבוהה שאפשר לבקש – מרוהטים ומעוצבים בטוב טעם, מוארים ומרווחים, נוף מושלם נשקף מהם, ואלה רק החדרים הסטנדרטיים. הסוויטות והווילות של המלון מציעות בכלל חוויה על גבול המלכותית. צריך להיות כדי להבין.

עוד בריזורט, שלוש מסעדות, בר קוקטיילים, ספא מפואר, סאונה, חדר כושר, מרכז לצלילה וספורט ימי ושפע מתקני שעשועים ומשחקים לילדים. בחללים הציבוריים ניתן לגלוש באינטרנט האלחוטי ללא עלות נוספת. שימו לב שהמלון מקבל זוגות ומשפחות בלבד, כך שאם אתם בקבוצה או לבד, לא תוכלו להזמין חדר במלון.

אלבטרוס פאלאס שארם קרוב מאוד לרוב מוקדי העניין של שארם (ויש המון כאלה) – נסיעה של 5 דקות תביא אתכם למתחם ה"סוהו" המפורסם שם תוכלו למצוא שפע של מסעדות וחנויות, ועוד 10 דקות יקחו אתכם לטיילת הנהדרת של מפרץ נעמה, שם אפשר להעביר יום שלם בכיף.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן