אקספיריינס קירוסייז פארקלנד

Xperience Kiroseiz Parkland

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

אקספיריינס קירוסייז פארקלנד הוא מלון 5 כוכבים יוקרתי ונעים במפרץ נעמה. לאורחים מחכה חוף פרטי, 6 בריכות, ספא, חדר כושר ומגוון מסעדות. החדרים מודרניים ויפים ויש גם אינטרנט וחניה בחינם.

נופש בסיני חייב לכלול ים ובאקספיריינס קירוסייז פארקלנד מחכה לכם חוף פרטי. הוא נמצא במרחק נסיעה מהמלון, אבל אל דאגה – יש שאטלים בחינם. כשתגיעו, אתם יכולים להתרווח על החול, להיכנס למים ולשחות. אם בא לכם פעילות ימית יותר מורכבת, במלון ידאגו לכם לכל מה שצריך לצלילה או לשייט.

אתם מוזמנים לקפוץ ראש לאחת מהבריכות הרבות של המלון וליהנות מהמים הקרירים. בחורף, שתיים מהבריכות האלה מחוממות. בבריכות יש מתקנים ואטרקציות שונות ובבריכת הילדים יש גם מגלשה. מהבריכות אתם יכולים להמשיך ישירות לתוך הספא. שם מחכה לכם ג'קוזי, סאונה וחדרי טיפול בהם תוכלו להרגע עם עיסוי איכותי ומקצועי.

אם אתם רוצים לרוץ או סתם להרים משקולות, בואו לחדר הכושר המאובזר של המלון. טניס תוכלו לשחק במגרש הטניס ויש גם פעילויות קצת פחות אינטנסיביות שיכולות לעניין אתכם. למשל באולינג, טניס שולחן או אולי ריקודים במועדון הלילה. ילדים יכולים לפרוק אנרגיה במתקני השעשועים במלון.

החדרים, הסוויטות וגם הדירות במלון ברמה גבוהה. הם עוצבו בסגנון מודרני ואלגנטי והם מרווחים מאד. בתוך החדר תוכלו להתפנק עם מיזוג אוויר, עם טלוויזיה ועם מיני בר שגם מקבל ריפיל אחד בחינם במהלך השהות. יש גם מרפסת כיפית וחדר רחצה שכולל חלוקי רחצה, מוצרי טיפוח, כפכפים ומייבש שיער. בסוויטות ובדירות תוכלו ליהנות גם מחלל ישיבה נפרד, חדרי שינה נפרדים, מטבחון ופינת אוכל.

אל תדאגו לכל מה שקשור לאינטרנט ולקליטה – רשת האינטרנט האלחוטי של המלון זמינה עבורכם בכל המתחם ובחינם.

באקספיריינס קירוסייז פארקלנד דואגים למבחר קולינרי שלא ישעמם אתכם. במלון פעולות 2 מסעדות בסגנון בופה בהם תוכלו לאכול בשפע מגוון של סגנונות ממקומות שונים. יש גם מסעדות שמגישות תפריטים יותר ממוקדים – מסעדה שמגישה אוכל מצרי אוריינטלי, מסעדה איטלקית, מסעדה הודית ותאילנדית. ברחבי הריזורט מחכים לכם ברים שיקררו אתכם עם שתיה צוננת ומשהו קטן בצד.

אתם יכולים לצאת לאכול או סתם לטייל בטיילת של מפרץ נעמה שנמצאת בסמוך. יש שם גם המון בתי קפה, חנויות ואווירה תיירותית. שופינג, אם תרצו, מחכה לכם בקניון איל מרקטו ובמרכז הקניות אלף לילה ולילה שנמצאים מרחק נסיעה קצר של 7 ק"מ. אם אתם יותר בכיוון של טבע יפה ובתולי – נסיעה של 17 ק"מ תביא אתכם אל הפארק הלאומי ראס מוחמד.

צריכים משהו? שאלה? עזרה? מונית לעיר? בקבלה של המלון שמחים לעזור לכם בכל שעה של היום. בנוסף, בעמדת התיירות יתנו לכם את כל המידע וידאגו לסדר לכם את הפעילויות שאתם מעוניינים בה. יש גם שירותי מכבסה, המרת כספים ואחסון מזוודות.

אם בחרתם להגיע עם הרכב לשארם א-שייח', במלון ידאגו לכם למקום בחניון המאובטח שלהם – בחינם.

מספר חדרים – 700

אטרקציות ופסיליטיז – בריכה, מסעדות וברים, ספא, חדר כושר, חוף פרטי, מגרש טניס, אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – החדרים הסטנדרטיים מתחילים ב-250 ש"ח ומגיעים עד 400 ש"ח. ככל שמשתדרגים, המחיר כמובן משתדרג בהתאם גם הוא.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן