ג'ז בלוודיר ריזורט

Jaz Belvedere Resort

⭐️⭐⭐️⭐️⭐️

על החוף של מפרץ מונתזה המרשים ביופיו שוכן מלון שמעוצב כולו באווירה של ארמונות במרוקו ונותן לאורחים שלו להרגיש כאילו הם מוקפים ביוקרה ערבית. אבל בסופו של דבר, רוב מי שמגיע לג'ז בלוודיר מוקפים בעיקר במים – במי החוף הפרטי שצופה למפרץ, במים של אחת משתי הבריכות במקום, בפעילות הצלילה שהמלון מארגן, בשנורקלינג, בגלישת רוח או אפילו סתם בשיט קאנו.

אבל יש גם מספיק מה לעשות על היבשה. אם אתם בעניין של קצת ספורט, אז יש כדורעף חופים, טניס שולחן, מתקני כושר ועוד מתקני ספורט. ולמרות שספורט ימי וספורט בכלל זה נחמד, בחופשה צריך גם קצת טיפוח. ממש בשביל זה יש במלון ספא שבו אפשר לקבל עיסוי גב טוב, מסאז' לכפות הרגליים או טיפול פנים.

רעבים? במלון פועלות מסעדות ובר שישביעו לכם את הקרייב. אם אתם לא פועלים לפי קרייבים אלא לפי מגבלות דיאטטיות מסוימות, במלון ישמחו להכין לכם את התפריט הנדרש – אם רק תיידעו אותם מראש. מי שחשוב להם לצאתי מדי פעם ממתחם המלון, יכולים לתפוס מונית ותוך נסיעה קצרה להגיע אל מרכז סוהו. שם אפשר לבלות במסעדות ובתי קפה שחביבים מאד על התיירים. מרכז שארם א שייח' נמצא 20 ק"מ מהמלון.

החדרים עצמם ממשיכים את הקו העיצובי של ג'ז בלוודיר ולכולם יש טאץ' ערבי ומהמרפסת נשקף נוף של ים, חול ודקלים.

מספר חדרים – 317

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, בריכה, ספא, חדר כושר, מתקני ספורט ימי, בר, מסעדה, מתקנים לילדים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – כמו ברוב מלונות היוקרה בשארם, גם כאן המחיר מתחיל באזור ה-400 ש"ח ויכול להגיע עד 1,000 ש"ח, כולל ארוחת בוקר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן