האפי לייף וילג'

Happy Life Village

⭐️⭐⭐️

אחת הפנינות הפחות מוכרות ופחות מוערכות בדהב, וחבל. מדובר בכפר נופש גדול ורחב ידיים, טובל בירק ושופע מתקנים, אטרקציות ואווירה נעימה מאוד. מעבר לבריכות השחיה, מגלשות המים, המסעדות, מתקני הספורט והכושר – האפי לייף ויליג' פועל גם בשיתוף פעולה צמוד עם מועדון צלילה ותיק ומקצועי בשם "לגונה דייברס" שנמצא בבעלות אירופאית ומציע קורסי צלילה, צלילות מודרכות וספארי של מספר ימים ברמה גבוהה מאוד, עם ציוד חדש ומקצועי ובאתרים היפים ביותר בסיני.

גם מי שאוהב את הטיולים שלו על היבשה יוכל להיעזר בצוות הנהדר של האפי לייף וילג' כדי לארגון טיול להרים בסביבה, ללגונה הכחולה וראס אבו גלום, טיולי ג'יפים, טרקטורונים וגמלים וגם סתם טיול שקיעה בהרים עם מדורה ותה בדואי חם תחת כיפת השמיים זרועי הכוכבים של סיני.

החדרים של האי לייף וילג' הם מרווחים, בעיצוב מודרני ומצוידים כולם במפרסת עם נוף משגע, מזגן, מיני בר, טלוויזיה עם ערוצי לוויין ועוד שלל פינוקים. מעבר לחדרים הרגילים, יחידים או זוגיים, יש במלון גם עשרים יחידות משפחתיות של עד 5 אורחים שבהם ריהוט מלא, שני חדרי שינה עם סלון ומרפסת ענקית שבה כולם יכולים לשבת יחד.

מספר חדרים – 354

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי בריכות שחייה חיצוניות כולל אחת לילדים, מגלשות מים, ספא מפנק עם סאונה וג'קוזי, חדר כושר, מועדון צלילה וספורט ימי, מסעדות וברים, אינטרנט אלחוטי חינם בחללים הציבוריים.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – תחזיקו חזק! המחירים בהאפי לייף וילג' מתחילים ב-100 ₪ ללילה עם ארוחת בוקר. בעונה ובשדרוג קל של החדר הם מגיעים עד 250 ₪ אבל לא תשלמו יותר מזה עבור חדר סטנדרטי. יש גם דילים של הכל כלול וגם דילים הכוללים ספארי צלילה במועדון הסמוך.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן