ניו יאללה הוטל

New Yalla Hotel

ניו יאללה הוטל הוא מלון קטן – רק 20 חדרים – שנמצא ממש במרכז הטיילת של דהב, בסביבת המון מועדוני צלילה שיקחו אתכם לראות נוף תת ימי נהדר. במלון מחכים לכם חדרים פשוטים, בסיסיים אבל נוחים – וחלקם עם גישה ישירה לבריכה. חוץ מזה יש ארוחת בוקר, אינטרנט אלחוטי וגם חניה בחינם.

דהב היא מקום מעולה לצוללנים וכשאתם מתארחים בניו יאללה הוטל אתם מקבלים לוקיישן חלומי. במרחק של דקה או שתיים הליכה אתם יכולים למצוא את כל אלה: מרכז הצלילה של דאהב דוורס סאות' סיני, אתר הצלילה רילקס הים האדום, מרכז הצלילה פיוניר, סי דנסר, לייטהאוס ויש עוד כמה אם מתרחקים עוד טיפה. אגב, אם אתם בעניין של צלילה טכנית, גם מועדון טק טרייב נמצא מטרים ספורים מהמלון.

יש עוד דברים חוץ מצלילה בדהב ולכן במלון מציעים לכם גם לעשות דברים אחרים, כמו שנורקלינג, גלישת רוח או רכיבה על סוסים מול הנוף המעולה של סיני. ואתם לא צריכים לדאוג לכלום כי במלון יטפלו עבורכם בכל הסידורים.

אפשר לקפוץ להתקרר בבריכה שנמצאת ממש במרכז המלון. חוץ מלהיות בתוך המים הנעימים, אתם יכולים לנצל גם את פינות הישיבה שמסביב או לתפוס שיזוף.

החדרים בניו יאללה הוטל בסיסיים ופשוטים, אבל יש בהם כל מה שצריך כדי להעביר את הזמן בין האטרקציות והפעילויות בחופשה. יש בהם מיזוג אוויר, טלוויזיה שטוחה בגודל 24 אינץ', מיטה, ארון וחדר רחצה צמוד. הכי חשוב – לכל החדרים בקומה העליונה יש מרפסות ולא חשוב איזה חדר תקבלו – יהיה לכם נוף לבריכה. אם תתארחו בקומת הקרקע, אז תוכלו ללכת שני צעדים מהמרפסת – ולקפוץ ישר לתוך הבריכה.

המלון מתאים גם למשפחות, מה שאומר שיש חדרים משפחתיים וגם שילדים עד גיל 6 ישנים אתכם בחינם.

נופש או לא נופש, חיבור לאינטרנט חייבים ובניו יאללה הוטל דואגים לכם לחיבור לרשת האלחוטית שלהם בחינם.

צלילה דורשת הרבה אנרגיה ולכן לא הגיוני שתצאו לצלול או להשתזף לפני שאכלתם משהו קטן. בחדר האוכל של המלון מכינים כל יום בופה עם ירקות, פירות, חביצות וביצים ושתיה חמה. אם אתם רוצים חוויות קולינריות יותר מגוונות, על קו החוף של דהב תמצאו לא מעט מקומות שאפשר לאכול בהם משהו קליל או לשבת לארוחה שלמה בסגנון מקומי אותנטי כשהים ברקע.

צוות המלון נמצא שם בשבילכם מסביב לשעון והעובדים תמיד שמחים לחלק טיפים או לתת המלצות על מקומות שונים באזור.

נהגתם את כל הדרך מהארץ? זה לא אומר שאתם צריכים לבזבז זמן על לדאוג לחניה. בניו יאללה הוטל מזמינים אתכם לחנות בחניה הפרטית שלהם בחלקו האחורי של המלון.

דירוג – ללא דירוג

מספר חדרים – 20

אטרקציות ופסיליטיז – בריכה, קרבה למרכז העניינים של דהב,  אינטרנט אלחוטי חינם.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – 100 עד 150 ש"ח ללילה, תלוי בעונה.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן