ספיר דהב ריזורט

Safir Dahab Resort

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

ספיר דהב ריזורט (Safir Dahab Resort) הוא מלון מקסים במיקום מושלם על רצועת החוף הדרומית היפהפייה של דהב, בסמוך ללגונה של דהב. מדובר בריזורט במלוא מובן המילה, בדירוג של 5 כוכבים, שמציע שלל פינוקים, מתקנים, שירות אדיב וחדרים מרווחים ומאובזרים בכל הנדרש לחופשה חלומית.

מדובר במלון חדש יחסית, שנבנה על תשתית של מלון קודם, ועבר שיפוץ רציני. המרחב כולו נעים, מתוחזק ונקי, החדרים חדשים כמעט לגמרי והמתקנים הם ברמה גבוהה מאוד. תוכלו למצוא במלון שתי בריכות שחיה (אחת מהן לילדים), עם כיסאות ומיטות שיזוף סביבן, רצועת חוף פרטית מקסימה ושקטה וכן מרחב חיצוני ירוק ונעים לשהיה.

בגזרת האטרקציות תמצאו שפע רב של אפשרויות כמו ספורט ימי, טיולי טרקטורונים, צלילה ושנורקלינג, מגרשי טניס וצוות בידור פעיל. הילדים ייהנו ממועדון משחקים גדול וגם ממתקנים חיצוניים.

החדרים במלון מרווחים, מוארים, לרובם יש מרפסת הפונה לנוף פנורמי של הים האדום, וחדר הרחצה המפנק עשוי שיש ובו מגבות ומוצרי טיפוח. יש במלון גם שתי מסעדות, אחת מתמחה באוכל איטלקי והשניה במאכלי ים טריים. כמו כן קיים בר חיצוני על החוף. אינטרנט אלחוטי מוצע ללא עלות נוספת הן בחללים הציבוריים והן בחדרים.

מרכז העיירה דהב נמצא במרחק 5 דקות נסיעה במונית, שניתן להזמין מהמלון עצמו, ובו מגוון מסעדות, בתי קפה, טיילת ושוק צבעוני שפעיל משעות אחר הצהריים ועד הלילה. עוד במרחק נסיעה קצרה נמצאים אתרי צלילה מהיפים ביותר בסיני, ושווה להקדיש יום לביקור בהם גם אם אינכם צוללים ומסתפקים בשנורקל. אם הגעתם עם הרכב לסיני החניה במלון היא חינם, והמלון גם נגיש לאנשים עם מוגבלות פיזית ולאורחים בכיסא גלגלים

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן