הילטון שארקס ביי ריזורט

Hilton Sharks Bay Resort

⭐️⭐⭐️⭐️

ריזורט 4 כוכבים במפרץ הכרישים ששם לעצמו למטרה להציע לאורחים מגוון גדול של פעילויות, בריכות, מסעדות ופינוקים. המלון, שבו 629 חדרים, שייך לרשת הילטון ונהנה מהמוניטין והניסיון של הרשת הבינלאומית.

למלון יש חוף פרטי עם מי טורקיז וחול זהוב ונקי. אפשר להיזרק מתחת לשמשיה או ליהנות מהמים הנעימים מהבוקר ועד הערב, אבל כמובן שבמפרץ הכרישים יש עוד הרבה מה לראות גם מתחת למים. מועדון הצלילה שפועל במקום ישמח לאפשר לכם לצאת לצלילה, לא חשוב באיזו רמה אתם. אפשר גם לשכור ציוד והמדריכים ישמחו לעזור בכל נושא. אם אתם יותר טיפוסים של שנורקלינג, אין בעיה, תוכלו לעשות זאת גם. לחובבי גלישת הרוח – הגלשנים מחכים רק לכם, ויש גם מתקנים אחרים של ספורט מים, למי שפחות בקטע של אקסטרים.

לא פחות משבע בריכות שונות עומדות לרשות האורחים בהילטון שרקס ביי. בכולן אפשר לשחות או להשתכשך בחופשיות ועם מרחב אישי. מסביב לכל הבריכות המרגיעות האלה יש טרסות נעימות עם מיטות שיזוף, פינות ישיבה וגם בר – כדי שלא תצטרכו להתרחק יותר מדי בשביל קולה צוננת או בירה קרה בשמש הקופחת של סיני.

האורחים מוזמנים לשרוף קצת אנרגיה בחדר הכושר המאובזר והחדיש של המלון, שם מחכים להם מכשירי ריצה, אופני כושר, משקולות ועוד מכשירי קרדיו ואירובי. לא בעניין של לעבוד קשה בחופשה? צודקים. בספא של הילטון שרקס ביי ממתינים לאורחים חמאם תורכי, סאונה ומעסים מנוסים שישמחו להעניק לכם סוגים שונים של מסאג'ים – ידיים, ראש, גב או צוואר. בגזרת הפינוקים מוצעים גם טיפולי יופי רבים: מניקור, פדיקור, איפור, עיצוב שיער ועוד רשימה ארוכה.

החדרים בריזורט אלגנטיים ונעימים, עם הרבה מרחב כדי לנוח וליהנות. החדרים ממוזגים, מאובזרים בטלוויזיה, מקרר, מקלחת ושירותים צמודים וכמובן פינוקים שונים כדי שתרגישו כמו בבית. לכל חדר יש פינת ישיבה מרווחת וגם  מרפסת עם נוף לבריכה של המלון ולעצי הדקל הרבים.

הילטון שרקס ביי ריזורט ערוך לארח משפחות שמגיעות בהרכב מלא. יש חדרים גדולים במיוחד כדי להכיל את כל החמולה. אבל החלק החשוב הוא ההשקעה של המלון בלבדר את האורחים הצעירים. יש בריכה מיוחדת לילדים, מתקני משחקים בחצר המלון ועוד משחקיה בפנים והכי חשוב – צוות הבידור של המלון מומחה בלהעסיק את העוללים ולשמור אותם שמחים ומרוצים. אפשר גם להזמין שירותי בייביסטינג, בתשלום נוסף.

מה עם אוכל? לא חסר, תודה ששאלתם. 13 מסעדות שונות יתחרו על הבטן שלכם בהילטון שרקס ביי. כמה שכדאי לשים לב אליהן: מסעדת מחפוז הגדולה מציעה מבחר גדול של מאכלים בינלאומיים בבופה – והיא פתוחה לארוחת בוקר, צהריים וערב. כל אחד יכול למצוא מה לאכול שם. איל רוסטיקו ממוקדת במטבח איטלקי וים תיכוני. המסעדה מגישה רק ארוחות ערב והיא מעולה למי שאוהב פיצות, פסטות ובשרים על האש. אחרי זה, מוזמנים לעבור בסנסט בר, להזמין קוקטייל וליהנות מהנופים המעולים של הים האדום שנשקפים מהבר.

מה עוד? הילטון שרקס ביי מאפשר לכל אורחיו לגלוש בחינם ברשת ה-WIFI של המלון. החיבור אפשרי בחלקים הציבוריים של המלון וגם בחדרים עצמם כדי שהאורחים יוכלו להרגיש בבית.

מספר חדרים – 629

אטרקציות ופסיליטיז – חוף פרטי, ספא, שבע בריכות, מועדון צלילה, 13 מסעדות, מועדון לילדים, חדרא כושר מאובזר.

טווח מחירים (עבור חדר זוגי סטנדרטי) – אחד המלונות שמספקים את התמורה הטובה ביותר למחיר בשארם א-שייח'! אפשר למצוא חדר סטנדרטי במחיר שמתחיל מ-200 ש"ח ועד 400 ש"ח.

Sending
User Review
0% (0 votes)
שתפו עם הפרטנר שלכם לסיני:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן