חבילות אינטרנט לסיני esim

חבילות הגלישה המומלצות של סיני וייבס >>

10.5GB

ראש שקט - גולשים ונהנים
175 בתוקף ל-14 ימים
  • 4G בשארם, דהב וברוב החופים, כולל נואיבה
  • נפח גלישה גדול במיוחד שמעניק ראש שקט לכל ימי החופשה, כדי לגלול את הפיד של האינסטגרם בלי חשבון לשלוח סרטונים לחברים ואפילו לצפות בנטפליקס

3.5GB

החבילה המדויקת
105 בתוקף ל-7 ימים
  • 4G בשארם, דהב וברוב החופים, כולל נואיבה
  • נפח גלישה בינוני, מספיק לשימוש סטנדרטי, כולל שליחת תמונות לחבר'ה בבית והעלאת סטורי מהזריחה בנואיבה

1.5GB

זמינות בקטנה
49 בתוקף ל-7 ימים
  • 4G בשארם ובדהב. 3G (אינטרנט איטי מאוד) בחלק מהחופים, כולל נואיבה
  • נפח גלישה קטן יחסית. מספיק כדי להיות בקשר עם נהג המונית ולהישאר זמינים מידי פעם

הכירו את ה-eSIM (סים וירטואלי) – הדבר הבא בחבילות הגלישה לסיני!

אתר סיני וייבס מקיים שיתוף פעולה עם NeptuCom – חברת המתמחה בפתרונות תקשורת ברמה הגלובלית.

אנחנו מציעים לכם ולכן חבילות גלישה משתלמות במיוחד, במחיר אטרקטיבי ועם אפשרות לבצע גם שיחות קוליות דרך וואטסאפ, אופציה שלא קיימת בחבילות הגלישה המוכרות עם כרטיס סים פיזי.

החבילות מגיעות בשני מסלולים – נפח הגלישה בחבילות המוצעות בשני המסלולים הוא זהה, אולם ההבדל הוא באזורי הכיסוי ובקליטת הרשתות. לכן כדאי לבחור את המסלול בהתאם ליעד שתהיו בו בסיני >>

מסלול פלוס +

eSIM לגלישה באינטרנט בעת החופשה בסיני. מתאים לנואיבה והחופים, דהב ושארם א-שייח' – רשת בעלת פרישה רחבה וקליטה טובה יחסית ברוב אזורי סיני, וגם של הרשת הסעודית במקרה שהקליטה מסיני לא חזקה מספיק.

מסלול רגיל

eSIM לגלישה באינטרנט בעת החופשה בסיני. מתאים לדהב ושארם א-שייח' – רשת בעלת קליטה טובה מדהב ודרומה, ופחות טובה באזור נואיבה וחלק מהחופים.

חבילות הגלישה המוצעות:

נפח חבילהתוקףמספיקה ל…מחיר מסלול רגילמחיר מסלול פלוס
10.5 GB14 יוםלגלול את הפיד של האינסטגרם בלי חשבון לשלוח סרטונים לחברים ואפילו לצפות קצת בנטפליקס₪155
לרכישה
₪175
לרכישה
5.5 GB14 יוםלשתף את החוויות שלכם ברשת וגם לתת לילדים לשחק בזמן שאתם משתזפים בשמש₪105
לרכישה
₪125
לרכישה
3.5 GB7 ימיםלשימוש סטנדרטי, כולל שליחת תמונות לחבר'ה בבית והעלאת סטורי מהזריחה₪85
לרכישה
₪105
לרכישה
2.5 GB7 ימיםלהתעדכן במה שקורה בבית כשאתם לא נמצאים ולענות להודעות במקרה הצורך₪65
לרכישה
₪85
לרכישה
1.5 GB7 ימיםלהיות בקשר עם נהג המונית ולהישאר זמינים מידי פעם₪49
לרכישה
₪69
לרכישה

כל מה שצריך לדעת על eSIM לסיני

זוכרים את הימים שבהם היה צריך להכניס מפתח בעובי של סיכה כדי לשלוף מגש זעיר מהטלפון, להוציא ממנו כרטיס עוד יותר זעיר, לוודא שהוא לא נופל בין המושבים של הרכב רק כדי להכניס אליו כרטיס אחר? אז הימים האלה עומדים להסתיים. העולם עובר לסים וירטואלי, שזה אומר בגדול שהסים מוטמע ישירות במכשיר ללא צורך בהחלפה פיזית של הכרטיס וללא תלות בחברת הסלולר. ההפעלה מיידית באמצעות סריקת קוד QR פשוטה, המחיר משתלם במיוחד ואין שום התעסקות מעבר לזה.

אחרי שתבחרו אחת מהחבילות שאנחנו מציעים, במחיר מעולה, תעברו לעמוד הרכישה ולאחר השלמתה תקבלו למייל קוד QR (אם לא התקבל מייל, יש לוודא שהוא לא בתיקיית "ספאם"). את הקוד יש לסרוק באמצעות המכשיר הנייד (כן, זה אומר שאם אין לידכם מחשב כרגע תצטרכו לשלוח את הקוד רגע למישהו אחר)… וזהו! 

ניתן לסרוק את הקוד מיד אחרי שהוא מתקבל, גם אם טרם הגיע מועד הנסיעה, ולהגדיר את התאריך שבו הוא ייכנס לפעולה. כך תסגרו את הפינה בצ'יק ותהיו עם ראש שקט עד החופשה ובמהלכה. ניתן גם לרכוש יותר מ-eSIM אחד למכשיר, ולעבור בין המסלולים בהתאם לצורך.

בכל מקרה של תקלה, בעייה של קליטה, קושי בתפעול או כל ענין אחר – מוקד שירות הלקוחות של NeptuCom זמין עבורכם בוואטסאפ מספר ‏‎+972 79-705-0500‎‏ או בכתובת מייל  [email protected] בציון מספר ההזמנה

GB (ג'יגה-בייט | Gigabyte) הוא נפח הגלישה אשר עומד לרשותכם/ן בעת השהות בסיני. על פי רוב, לחופשה של סופ"ש בחול עם שימוש סביר ברשתות חברתיות כדי לשלוח קצת תמונות לחברים ולמשפחה, חבילה של 3.5 או 5.5 GB אמורה להספיק. אבל אם תרצו להרגיש "חופשי" גם לראות סרטונים ביוטיוב, להיזרק קצת עם נטפליקס בחושה בערב או לעבוד מרחוק – כדאי ללכת על חבילה של 10.5 ג'יגה. החבילה הקטנה ביותר תספיק בעיקר להתכתבות קלילה בוואטסאפ וגלישה בסיסית באינטרנט. לדעתנו, עדיף לשלם כמה עשרות שקלים יותר ולא לחשוש שחבילת הגלישה תסתיים לפני שהחופשה מסתיימת.

סיני היא מקום ענק (שטחה הוא כ-61 אלף קמ"ר) וקליטת הרשתות הסלולריות בה אינה יציבה בכל מקום, במיוחד במקומות בהן אין פרישה רחבה של אנטנות. לכן, רשתות מסוימות עובדות טוב יותר באזורים מסוימים ורשתות אחרות באזורים אחרים. זאת כתלות במיקומי האנטנות, עומס על הרשת ואפילו מזג האוויר לפעמים. 

המסלול הרגיל מאפשר גישה לרשתות שיש להן כיסוי מצוין מדהב ודרומה וכיסוי נמוך יחסית בנואיבה ובחופים. כזה שכנראה יספיק כדי לשלוח הודעת וואטסאפ, אבל לא להרבה מעבר לכך (וגם זה, לא בכל החופים). זה כמובן מאוד תלוי  בקליטת הרשת באזור הספציפי שתהיו בו, ולכן המסלול הזה גם זול יותר. הוא יעשה את העבודה באזור מעבר הגבול וטאבה, אולם ייתכן שבהמשך הקליטה לא תהיה יציבה, עד לדהב. 

מסלול הפלוס מתבסס על אנטנות של רשת אשר פרוסה היטב גם באזור נואיבה, ויש לה כיסוי קרוב למושלם בכל החלקים של סיני. הרשת אמינה ויציבה, ומספקת קליטה סלולרית מצוינת לאורך רוב רצועת החוף של סיני מטאבה ועד שארם א-שייח', כולל נואיבה והחופים. ההבדל במחיר זניח, ואם חשוב לכם/ן להישאר בזמינות או שהשימוש המתוכנן הוא בנפח גבוה (למשל עבודה) – כדאי ללכת על המסלול הזה.

משום שהצרכים של המטיילים והמטיילות לסיני הם שונים, ואנחנו רוצים להציע פתרון המותאם לצורך. אין סיבה שמי שנוסע לדהב או לשארם ירכוש חבילה במחיר יקר יותר רק בגלל שהיא תעבוד פחות טוב בנואיבה. כך ניתן לרכוש חבילה במסלול שמתאים לכם/ן גם על פי הצורך וגם על פי האזור שבו תהיו. 

בנוסף, אם התכנון הוא להיות ביותר מאזור אחד או שהחיבור לאינטרנט חשוב באופן מיוחד (עבודה או לימודים מרחוק, צורך לשמור על זמינות וכו'), מומלץ  לרכוש שתי חבילות, כל אחת במסלול אחר, ולהשתמש בכל פעם בחבילה המתאימה בהתאם לאזור ולקליטה.

לא. חבילת גלישה באמצעות eSIM מתאימה למכשיר טלפון אחד בלבד, אבל בהחלט ניתן לרכוש יותר מ-eSIM אחד בכל רכישה, ובכך להתאים את החבילה לאזור שבו תהיו בכל פעם. כך תוכלו לרכוש שתי חבילות קטנות יותר במקום אחד גדולה, כאשר כל אחת במסלול אחר. 

בנוסף, בטיול לא תמיד נמצאים יחד, ולכן לא מומלץ להסתמך רק על חבילת גלישה ממכשיר אחד שכל היתר יתחברו אליו. במקום לשמוע כל הזמן "תפתח לי הוט ספוט בבקשה", עדיף שלכל מכשיר תהיה חבילה משל עצמו. כך תוכלו להמשיך להיות זמינים אחד לשני, גם אם אחד ירצה לקפוץ ליום טיול בדהב והשני יעדיף להמשיך לשכב על החוף.

  • הפעלה מידית בלי צורך בהחלפה פיזית של כרטיס הסים במכשיר, ובלי סיכון לאובדן או גניבה של הכרטיס
  • באמצעות eSIM ניתן לבצע גם שיחות קוליות בוואטסאפ, מה שלא מתאפשר באמצעות כרטיס סים רגיל
  • לא צריך לקטוע את החופשה בחיפושים אחר כרטיס סים ואין שום חשש ש"יעקצו" אתכם, ימכרו לכם כרטיס משומש או כרטיס פג תוקף
  • ניתן לסרוק את קוד ה-eSIM לפני מועד הנסיעה ולהגדיר אקטיבציה לתאריך המבוקש
  • מתאים לכל הרשתות הסלולריות הפועלות בישראל (במכשירים תומכים בלבד)
  • מחיר אטרקטיבי וזול יותר
  • גמישות גדולה יותר בחבילות ובמסלולים
  • כיסוי של רשת יציבה ואמינה בכל החלקים בסיני (במסלול הפלוס)
  • אין תלות בחברה הישראלית – המוצר מתאים לכל הרשתות הסלולריות הפועלות בישראל (במכשירים תומכים בלבד)

המחירים של חבילות הגלישה המוצעות באתר הם משתלמים מאוד, בוודאי בהשוואה לחבילות הגלישה של המפעילות הישראליות.

הכל נעשה אונליין בכמה קליקים, בלי לחפש חנות פתוחה בסיני, בלי לחשוש שתקבלו כרטיס משומש או פג תוקף ועם שירות מלא של חברת Global1Sim. המחיר משתנה בהתאם למסלול ולנפח החבילה. הנוחות והמהירות שבהן זה מתבצע שווים כל שקל.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן