הזמנת מלון בסיני

אז החלטתם לרדת לחופשה בסיני. מעולה! אנחנו בעד. הישראלים והישראליות חוזרים בהמוניהם לסיני והשילוב של המחיר האטרקטיבי יחד עם הקרבה של חצי האי הופכים את סיני ליעד מבוקש לחופשות, גם כאלה שמתוכננות מראש וגם אלה הספונטניות, שמחליטים עליהן בבוקר ויוצאים אליהן בצהריים. רגע לפני שאתם מפנקים את עצמכם בחופשה כזו, רצינו להזכיר לכם שדווקא בגלל הפופולריות ההולכת וגואה של חופי סיני, כדאי תמיד לדאוג לעצמכם מראש למקום להתארח, במיוחד אם היעד שלכם הוא בית מלון. בסיני יש שפע של בתי מלון המותאמים לכולם ולכולן, ברמות שונות של איכות ומחיר. הניסיון מהשנים האחרונות מראה לנו כי במקרים רבים, בעיקר בתקופות עמוסות יותר, כמו החגים וחופשת הקיץ, קשה עד בלתי אפשרי להגיע ללא הזמנה מראש ולמצוא לעצמכם מקום ראוי להתארח. לכן, הזמנה מראש של חדר במלון לכל תקופת השהייה שלכם מעניקה לכם ראש שקט, ומבטיחה כי לא משנה כמה ארוך התור יהיה במעבר הגבול, החדר שלכם יחכה לכם מוכן ברגע שתגיעו אליו. 

אז כדי לעשות לכם את החיים קלים יותר (כי בשביל זה אנחנו פה בעצם) ריכזנו עבורכם ממש כאן את האפשרויות הטובות ביותר ואת המבצעים הכי שווים בכל זמן נתון בבתי המלון לאורך חופי סיני. ההזמנה כאן לא יקרה יותר מאשר בכל אתר אחר, וכל המבצעים והמחירים מתעדכנים באופן אוטומטי, כך שבעצם מה שנשאר לכם זה רק לעיין באפשרויות השונות, להחליט, להזמין ו…ליהנות!

מלונות בטאבה

כולל גם מלונות שנמצאים קצת אחרי טאבה עצמה

טאבה מתאימה לכל מי שרוצה להרגיש את סיני מבלי להתרחק יתר על המידה מהגבול עם ישראל. יש בה מספר מקומות מעניינים לבקר בהם, כמו "אי האלמוגים", והיא משמשת גם כבסיס לטיול כוכב לאתרים הסמוכים במזרח ודרום סיני. בטאבה האירוח הוא בעיקר בבתי מלון, ויש מהם לא מעט בעיירה הקטנה והשלווה. רובם ברמה גבוהה מאוד, מצוידים היטב, משופעים באטרקציות ומעניקים חווית אירוח מעולה. בתי המלון של טאבה מרוכזים בעיקר באזור הסמוך לגבול, ומעט מהם פזורים גם ב-20 הקילומטרים שמדרום לו, כולל מתחם "טאבה הייטס" שמרכז שישה בתי מלון ברמה גבוהה מאוד במתחם ענק אחד שכולל גם חוף פרטי לכל מלון. שווה לעבור על רשימת בתי המלון ולבדוק את המחירים, שלא יותר יקרים מאשר הזמנה במלון עצמו ולעתים אף יותר זולים.  

מלונות בנואיבה

כולל גם מלונות שנמצאים על הדרך לנואיבה

נואיבה מכונה "הפנינה של מפרץ עקבה" ולא במקרה. זהו אחד האזורים היפים ביותר בדום סיני, ובהתאם גם אחד הפופולריים שבהם. יש בה שילוב מדויק של ים כחול, חול צהבהב (לעתים לבן), שמש במידה הנכונה ונופים מרהיבים. בנואיבה תמצאו שפע של מקומות להתארח, בהם לא מעט בתי מלון טובים מאוד. גם בבתי המלון בנואיבה רצוי מאוד להזמין מקום מראש, מהסיבות שפירטנו קודם. עוד כדאי לומר כי משום שנואיבה היא אזור יחסית עירוני, ניתן ליהנות בה גם ממספר מסעדות טובות וחנויות שונות ומעניינות הנמצאות בה. המלונות המוצעים מטה כוללים גם מלונות שלא נמצאים בדיוק בעיר נואיבה, אלא גם מעט צפונית לה, באזור הקרוב, כך שאפשרויות הבחירה שלכם הן רבות ומגוונות. 

מלונות בדהב והסביבה

קצת אחרי נואיבה, בערך באמצע הדרך לשארם, שוכנת דהב. עיירה לא גדולה אך מפתיעה בקוסמופוליטיות וברב-גוניות שמאפיינות אותה. בדהב יש תיירים מכל רחבי העולם, כמעט לאורך כל ימות השנה, ובתי המלון בה ברובם מצוינים ומעניקים תמורה מלאה לכסף שלכם. אבל דהב מציעה הרבה יותר מבתי מלון מעולים – יש בה טיילת נהדרת שלאורכה מסעדות, חנויות, בתי קפה ומקומות לבלות בהם ביום ובלילה. היא אמנם רחוקה יותר מהגבול (כשעתיים נסיעה) אך כאמור ביחס של תמורה למחיר, דהב בהחלט מנצחת בענק. דהב ידועה גם כמוקד לחובבי צלילה מכל העולם ובקרבתה נמצאים כמה מאתרי הצלילה היפים ביותר בחצי האי סיני, שרובם מתאימים גם לשנירקול ומבט מלמעלה. דהב היא ללא ספק מקום ששווה להגיע אליו, ובטח אחד כזה שלא תרצו לדלג עליו אם אתם כבר בסיני. 

מלונות בשארם א-שייח

שארם א-שייח היא עיר קיט מצרית הנמצאת בנקודה הדרומית ביותר של חצי האי סיני. סוג של ריביירה שאליה מגיעים תיירים מכל העולם, ובהתאם יש בה אלפי חדרי מלון ברמות שונות שיכולים להכיל בכל רגע נתון כמיליון וחצי (!) אורחים. בתי המלון בשארם הם ברובם ברמה גבוהה מאוד, גם ביחס למלונות מפוארים ברחבי העולם, וחלקם מתפקדים גם ככפר נופש לכל דבר שכולל אטרקציות כמו פארקי מים, מסעדות, מכוני בריאות וספא, מרכזי עסקים ועוד. העיר עצמה היא עיר מודרנית ובה מגוון של מקומות בילוי וטיילת רחבת ידיים עם שפע של אפשרויות להעביר את הזמן בנעימים. אזור שארם א-שייח מאופיין גם הוא בעשרות אתרי צלילה לחובבי הז'אנר, חלקם דורשים הפלגה קצרה לטבורו של הים האדום, אבל לא שמענו עוד על אף אחד שחזר ממנה ואמר שהיא לא היתה שווה את זה. 

לא נעים לעשות את כל הדרך לסיני ולגלות שבמלון שרציתם אין מקום, וזה קורה לא מעט בשנים האחרונות. לאור זאת, מאוד כדאי להזמין מקום מראש ככל הניתן. תוכלו לעשות זאת באתר בחמש דקות.

אנחנו עשינו עבורכם את עבודת הסינון הראשוני, וההמלצות שלנו מבוססות על חוויה אישית במלונות רבים מאוד בסיני. המידע באתר הוא המקיף והמעודכן ביותר שתמצאו ברשת בעברית. תוכלו לקרוא על כך בהרחבה באתר.

בהחלט כן. אנחנו לא גובים אף לא לירה מצרית אחת יותר מהמחיר שתקבלו בכל אתר הזמנות אחר. תוכלו להיכנס לאתר, לראות את המחירים ולהיווכח בעצמכם.

כן. יש בסיני מגוון מלונות במנעד רחב של איכות ומחיר. הטובים שבהם נמצאים באתר שלנו וניתן להזמין בהם מקום ישירות.

Sending
User Review
0 (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן