למה להזמין מלון דרך סיני וייבס?

תאריך עדכון אחרון: 6.10.2021

יותר ויותר נופשים בוחרים בשנים האחרונות לבלות את החופשה השנתית שלהם לאורך חופי סיני, בקמפים הנפלאים או בבתי המלון המעולים שסיני מציעה. כ-500 אלף ישראלים וישראליות חצו את הגבול הדרומי בשנת 2019, והמספרים נמצאים כל הזמן במגמת עליה. השקט הנפשי והנופים המרהיבים עושים את שלהם, כמו גם האפשרויות השונות להעביר את הזמן בכיף והתמורה המצוינת למחיר שתקבלו כמעט בכל מקום שבו תבחרו להיות.

את היתרונות של הזמנת מלון מראש אנחנו כבר מכירים. זה נותן לנו ראש שקט, במיוחד בתקופות עמוסות כמו שיא הקיץ או החגים, מבטיח שתהיה לנו כתובת במקרה של בעיה או תלונה וגם מאפשר לבטל במקרה הצורך, אם החלטתם לא לנסוע מסיבה כלשהי או שהגעתם למסקנה שאתם מעוניינים לבלות במקום אחר. בנוסף, מערכת הזמנות מראש מאפשרת לנו להזין בקשות מיוחדות, כמו תפריט צמחוני או נוף לים, ולהיות בקשר עם מקום האירוח עוד בטרם ההגעה על מנת לוודא שהבקשות הללו אכן יכולות להתמלא.

מגוון מקומות האירוח והמלונות בסיני הוא עצום – מחושות על החוף, דרך בקתות ובתי הארחה צנועים ועד מלונות פאר עם רצועת חוף פרטית ובריכה עם בר קוקטיילים במרכזה. יש גם לא מעט אתרים ואפליקציות שונות המאפשרות להזמין מקומות אירוח מראש, אולם שפע המקומות והמבצעים המשתנים מיום ליום, בהתאם לעונה ולביקוש, יכולים להפוך את המשימה הזו למורכבת יותר ממה שנדמה, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאנחנו נוסעים לסיני ועדיין לא מכירים היטב את טיב המלונות וטווח המחירים הנהוג.

מלון בסיני

כדי להקל עליכם את התהליך, מעבר למידע נגיש ושוטף על כל מה שצריך לדעת לטיול בסיני, החלטנו לעשות עבורכם את העבודה הקשה, ולרכז באתר הזה גם המלצות שונות על בתי מלון בסיני, מה הם כוללים ומה טווח המחירים לאירוח בהם. וכך, לאחר שביררתם את הליך מעבר הגבול לסיני, בדקתם מה חשוב להכניס לתיק ומצאתם נהג מונית אמין, תוכלו לנווט בין המלונות השונים עד שתמצאו את זה שמתאים בדיוק לטיול שלכם, ולהזמין בקליק אחד את המלון שמתאים לכם.

אז למה בעצם להזמין מלון בסיני דרך סיני וייבס?

כדי לעשות לכם קצת סדר בים ההמלצות (או הדיס-המלצות) על המלונות בסיני ששוטפות את הרשת, הנה כמה דברים שבכל זאת הופכים את סיני וייבס למקום שממנו תרצו להזמין את החופשה הבאה שלכם:

  • אמינות המידע – אולי הדבר הכי חשוב כאשר אתם רוצים לברר מידע על מלון מסוים. כל המידע שקיים באתר מבוסס על חוויות מטיילים או ניסיון אישי, ואנחנו דואגים שהוא יהיה אמין וקרוב למציאות ככל הניתן. סיני וייבס הוא למעשה האתר הגדול, המקיף והאמין ביותר בעברית למידע על מלונות ומקומות אירוח בסיני, ואם משהו משתנה, לחיוב או לשלילה, אנחנו מעדכנים מידית את המידע. גם לכם יש דרך מצוינת לספר לנו אם נתקלתם במידע שדורש עדכון, לטובת קהילת המטיילות והמטיילים כולה – הנה כאן.
  • סינון ראשוני – אתרים כמו בוקינג ודומיו מדרגים את המלונות על פי סוג חבילת הפרסום שהם רכשו, כלומר מלונות שרכשו חבילה טוב היותר יופיעו ראשונים, ללא קשר לרמתם או ההמלצות עליהם. אנחנו בסיני וייבס עשינו לכם כבר את הסינון הראשוני של בדיקת הביקורות וההמלצות על בתי המלון האלה, ומקומות שבהם מצאנו תלונות חוזרות ונשנות לגבי השירות או התמורה לכסף, פשוט לא נכנסו לאתר. גם מלונות שהם נתגלו תלונות חוזרות על יחס (לישראלים ובכלל) נשארו בחוץ, ואנחנו עוברים באופן שוטף על הרשימות כדי לעדכן ולהוסיף עבורכם עוד מקומות שווים.
  • מחירים מעודכנים – טווח המחירים של האירוח בבתי מלון (בכל העולם) משתנה תכופות בהתאם לעונה ולביקוש למלון הספציפי. בניגוד למיתוס הרווח, הזמנה דרך סיני וייבס (או כל אתר הזמנות אחר) היא לא יקרה יותר מהזמנה במקום. אנחנו עוקבים כל הזמן אחרי תנודות המחירים ומפרסמים מחירים מעודכנים ככל הניתן, יחד עם הפניות לאתרים אמינים של ההזמנות עם כל המבצעים הכי חמים והכי רלוונטיים, כדי להנגיש עבורכם לא רק מידע אמין ומדויק אלא גם מחירים טובים ומשתלמים.
  • מידע משלים – אתם כבר מכירים אותנו. סיני וייבס הוא לא רק אתר שבו אתם מזמינים מלון או חושה, אלא אתר שמכיל את כל המידע שאתם צריכים לפני, במהלך ואחרי חופשה בסיני. אחרי שהזמנתם לעצמכם את החופשה, אתם יכולים לנווט בקלות בין עמודי האתר כדי לחפש לכם אטרקציות מעניינות, קורסי צלילה, קייטסרפינג, טיולים להרים או סתם למצוא מקומות טובים לאכול ולבלות.

 

סיני עבורנו היא הרבה יותר מעוד יעד תיירותי. סיני היא בית שני, מקום מפלט לגוף ולנשמה שאנחנו דואגים לבקר בו שוב ושוב כדי לזכור שגם הנפש שלנו צריכה תחזוקה מידי פעם, במיוחד במציאות של המאה ה-21 שמאופיינת בעיקר בקצב גבוה. אנחנו פה כדי לזכור ולהזכיר שמידי פעם צריך להוריד קצת את הקצב, וכדי שתוכלו לעשות את זה בקלות ובפשטות, יצרנו עבורכם את סיני וייבס, ואת האפשרות למצוא את מקומות האירוח הטובים ביותר בלחיצת כפתור אחת. אתם יותר ממוזמנים להקליק ולמצוא את מקום האירוח המתאים לכם לחופשה הבאה שלכם בסיני.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן