הזמנת חופשה דרך סיני וייבס

אנחנו מטיילים בסיני כבר המון זמן, צוברים ידע וניסיון, מכירים מקומות חדשים, חוזרים בכיף למקומות המוכרים וגם יודעים לומר מהם המקומות הטובים והמומלצים ביותר בסיני – בין אם מלונות ובין אם חושות. בשנים האחרונות יצרנו מהפכה של ממש בכל הקשור בהנגשת המידע הזה לציבור באהבה ובחינם, מתוך רצון לשתף אותו עם כמה שיותר מטיילים ומטיילות ולהביא להם את המידע הכי מעודכן ורלוונטי ברשת בעברית.

המידע באתר שלנו, ההמלצות על מלונות ואטרקציות והתוכן בכלל מעמיד במרכז את החוויה שלכם בסיני, שתהיה בדיוק כפי שדמיינתם אותה לפני הנסיעה. לכן, לעתיםיהיו מקומות שאתם מכירים שלא יופיעו באתר, או להפך – מקומות חדשים שלא הכרתם שיקבלו ביטוי באתר שלנו, על בסיס ההכרות והניסיון שלנו איתם, עם אפשרות כמובן לבצע הזמנה דרך האתר. 

יותר ויותר מקומות אירוח בסיני, לא רק מלונות, אלא גם חושות, עוברים לעבוד עם הזמנה מראש דרך אתרים מסודרים, דוגמת בוקינג. זה יותר נוח, יותר משתלם ובעיקר מעניק שקט נפשי ואת האפשרות לדעת שמה שאתם מזמינים זה אכן מה שתקבלו.

עם זאת, חשוב לנו לומר כמה דברים, בעיקר כדי שתדעו טוב יותר מה צפוי לכם בחופשה בסיני וגם כדי לחדד את ההבדלים בין הזמנה דרך סיני וייבס ולהזמנה דרך אתרים אחרים.

אקוטל דהב
הבריכה של מלון אקוטל בדהב

בוקינג אכן נחשב לאתר אמין, מסודר וכזה שדרכו אפשר להזמין לעצמכם מלון בראש שקט ולדעת שמה שהזמנתם הוא מה שתקבלו, ואם לא אז יש למי לפנות. אולם, המחירים שלנו בסיני וייבס מושפעים מעוד מספר פרמטרים וכוללים כמה דברים שאתרים או סוכנויות אחרות לא מתעסקים בהם, או שלא מספרים לכם עד הרגע האחרון.

ראשית, אתרים להזמנת מלונות מתאימים למי שמבקש להזמין מלון בלבד. על כל דבר אחר תצטרכו כמובן לשלם בנפרד. המחירים הסופיים שאנחנו מציעים כוללים את כל הדברים מסביב, אחרי שדיברנו אתכם והבנו בדיוק איך אתם רוצים את החופשה שלכם: נסיעות, אטרקציות, תוספות וכל דבר אחר שתרצו. כל מה שנשאר לכם זה לארוז תיק וליהנות.

מעבר לכך, החופשה שלכם מתגבשת ביחד איתנו. אנחנו עובדים עם לא מעט מקומות אירוח ובתי מלון בסיני, וביחד אתכם אנחנו מוצאים את המקום המתאים ביותר לחוויה שאתם מחפשים. יחד עם האטרקציות שאנחנו מציעים, התוצאה הסופית היא חוויה כיפית וחופשה מושלמת בדיוק כפי שרציתם.

השירות שלנו גם חוסך לכם זמן יקר בעריכת סקר מחירים, בביצוע ההזמנה עצמה, בחירת האטרקציות ועוד. אנחנו עושים את הכל ומרכיבים עבורכם את החופשה כדי שרק תגיעו ותיהנו ממנה, מבלי להתעסק בשום דבר אחר. הכל עלינו.

אם כבר הזכרנו מחירים, חשוב לציין שהמחיר המוצג באתרי הזמנות הוא אינו סופי ברוב המקרים, ואינו כולל מיסים בשיעור של 28-27%, וזה משהו שלא תמיד מספרים עליו בתחילת ההזמנה. המחירים שאנחנו מציעים כוללים את כל המיסים, והם ניתנים לכם אחרי שלקחנו בחשבון את כל מה שצריך לקחת והשגנו לכם את המחיר המשתלם ביותר.

וכן, לפעמים המשתלם ביותר הוא לאו דווקא הזול ביותר. אנחנו מודעים לכך שהמחירים שלנו הם לא תמיד הכי נמוכים, והסיבה העיקרית היא שאנחנו מקפידים לעבוד עם ספקים ונותני שירות קבועים ואיכותיים שניתן לסמוך עליהם ויודעים שבמקרה שיתנו שירות לא מספיק טוב, אנחנו פשוט נפסיק לעבוד איתם. לא הייתם רוצים שהנהג לא יגיע בזמן לקחת אתכם למלון אחרי הנסיעה הארוכה ובטוח שתרצו לצאת לטיולים שהזמנתם בזמן הנוח לכם ביותר. אנחנו כאן כדי להבטיח שזה יקרה, מתוך העיקרון של להרכיב את החוויה הטובה ביותר בשבילכם.

אגב חוויה, חשוב מאוד לציין גם שאנחנו ממש לא נפרדים ברגע שאתם מזמינים מאיתנו חופשה. אנחנו זמינים עבורכם לשאלות במידה ומתעוררות כאלה במהלך החופשה באמצעות הוואטסאפ (יש אינטרנט אלחוטי במעבר הגבול וברוב המלונות), ועומדים לרשותכם לאורך כל החופשה כדי לפתור כל בעיה שצצה על הצד הטוב ביותר.

לכל אלה חשוב להוסיף שכל המלונות, האטרקציות ונותני השירות שתפגשו בחופשה שהוזמנה דרך סיני וייבס הם כאלה שאנחנו מכירים היטב והתנסינו איתם באופן אישי. רק כך אנחנו יכולים להיות בטוחים שתקבלו בדיוק את החוויה שאתם מחפשים מחופשה בסיני, גם אם היא עולה לכם כמה שקלים יותר.

נתראה בסיני!

Sending
User Review
0 (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן