וילות ודירות אירוח בסיני

רוב היורדים לסיני עושים זאת לבתי המלון הנהדרים שלה או לחושות שפזורות על החופים הנפלאים מטאבה ועד נואיבה. המלונות בסיני ידועים ביחס גבוה מאוד של תמורה לעומת מחיר, שלא לדבר על הריזורטים המפנקים שמספקים הרבה מעבר לזה, והחושות מספקות פתרון מעולה למי שביקשו לחוות חופשה בסגנון אותנטי יותר ולפגוש עוד אנשים כמותם, על רצועת חוף רחבה ושקטה. עם הזמן התפתחו גם פתרונות אירוח שהם "בין לבין" – חדרים ממוזגים ובקתות על החופים שמספקים אווירה של קמפ בתנאים של מיני-מלון.

אבל יש עוד צורת אירוח שבשנה האחרונה הולכת ותופסת תאוצה, והיא מוכרת לנו גם ממקומות אחרים בעולם – וילות ודירות אירוח. הצורה הזו של אירוח לא מזוהה עם סיני, אבל זה לגמרי לא אומר שהיא לא קיימת שם. בערים כמו דהב ושארם א-שייח' יש מגוון של דירות שמציעות פתרונות אירוח משתלמים ושונים מהתמהיל הרגיל של מלון-ארוחת בוקר-חוף. 

Sunterra Resort

וילות בסיני – יש גם דבר כזה

כאמור אפשר למצוא דירות אירוח מגוונות בסיני, ולחלקן "דירות" זו מילה שקצת חוטאת לתיאור האמיתי, משום שיש מקרים בהם מדובר בווילות של ממש, על כל המשתמע מכך: מספר חדרים גדולים, מרפסות עם נוף, פסיליטיז ברמה גבוהה ועוד. כאמור, הוילות הללו היו שם תמיד, ואירוח בהן מקפל לתוכו לא מעט יתרונות שמעצימים את חווית החופשה בסיני.

נתחיל בכך שכשמדובר בווילה שאתם שוכרים דרך אתר מסודר דוגמת Airbnb, אפשר להגיע בראש שקט למקום ולדעת שהוא אכן שמור עבורכם, דבר שסיני, כמו בסיני, הוא לא בטוח עד הרגע שאתם פורקים את המזוודות בחדר. המבחר (הבאמת מדהים) שיש באתר והעובדה שההזמנות והתשלום חייבים להתבצע דרכו, מבטיחות שלפחות הפינה הזו תהיה סגורה ובמקרה שבכל זאת מתעוררת בעיה יש למי לפנות כדי לטפל בה. למארח שלכם במקום נשאר לעשות את מה שהוא עושה הכי טוב – לארח.

יתרון נוסף הוא עניין הכשרות – שומרי כשרות ומסורת רבים גילו את סיני כיעד אטרקטיבי ומועדף בשנים האחרונות, והמגבלה הכי גדולה שלהם היתה הכשרות, הן במסעדות והן בבתי המלון. וילה שיכולה לארח קבוצה גדולה של אנשים (קלאסי למשפחות), ובה יש מטבח שבו אפשר להכין לעצמכם את האוכל, פותרת את הבעיה הזו. אין בעיה להכניס אתכם לסיני אוכל וכלי אוכל וכך ליהנות מאוכל כשר לאורך כל החופשה.

מעבר לכל אלה, יש כמובן את יתרון המחיר – חופשה בסיני נחשבת זולה גם כשמדובר בבתי מלון או חושות, ובטח כאשר מדובר בדירות אירוח לקבוצות או למשפחות. המחיר מראש לא יקר במיוחד, וכאשר הוא מתחלק בין כל האורחים בדירה הוא זול עוד יותר ויכול לאפשר לכם חופשה ארוכה יותר או יותר כסף פנוי לאטרקציות וקניות.

באופן כללי, וילה בסיני היא פתרון מעולה למי שמבקש לצאת לחופשה במקום שהוא קצת פחות המוני ממלון, מאפשר פרטיות מירבית ואינו מחייב חיכוך עם אנשים כלל. דירה היא כמעט תמיד מרווחת יותר מחדר במלון, מפואר ככל שיהיה, ואירוח בה הוא למעשה ההתגלמות המושג "חופשה פרטית", כזו שבה אתם בוחרים מתי להיות לבד ומתי עם אנשים נוספים. 

לאחר ההזמנה, ניתן להתכתב עם המארח דרך האפליקציה של Airbnb ולעמוד איתו בקשר בכל הנוגע לזמן ההגעה ולמה שממתין לכם בדירה. כך תוכלו להיערך בהתאם להביא אתכם כל דבר שתחשבו שאתם צריכים ויתברר לכם שחסר במקום.

איפה יש וילות מומלצות לאירוח בסיני?

הווילות בסיני נמצאות בעיקר בערים דהב ושארם א-שייח', שתי ערים בחלק הדרומי של חצי האי שמצטיינות באירוח ובאפשרויות שהן מציעות למתארחים בהן. רצועות החוף הארוכות בהן מאפשרות סוגים שונים של אירוח – ממלונות פשוטים, דרך ריזורטים מפנקים וגם וילות רחבות ידיים שבנויות על שטח גדול עם תחושה של חופש אמיתי.

גם בדהב וגם בשארם תמצאו וילות יפהפיות במחירים אטרקטיביים מאוד. שימו לב שעל מנת להזמין דירה ב- Airbnb עליכם להירשם תחילה לאתר, תהליך קל ופשוט שלוקח מספר דקות ואינו כרוך בעלות כלשהי (ניתן לעשות זאת דרך חשבון הפייסבוק או הגוגל שלכם). הרישום נועד בעיקר עבור המשכירים, כדי שיידעו פחות או יותר מי אתם על מנת ליצור סוג של אמון בסיסי בתהליך (קצת בדומה להזמנת מונית דרך אפליקציית Gett).

וילות בדהב

וילות האירוח בדהב נמצאות לכל אורך רצועת החוף – מהצפון ועד הדרום ומציעות גישה נוחה וקלה לים, לרוב עם מרפסת לכיוונו, ופסיליטיז נוחים כמו מזגן, טלוויזיה בלוויין, מטבח מאובזר, מכונת כביסה, סלון מרווח ונוח ועוד. רוב דירות האירוח בדהב הן פרטיות ומושכרות עם גישה נפרדת ופרטית לחלוטין.

וילות מומלצות בדהב:

וילות בשארם א-שייח'

משום ששארם היא עיר גדולה יחסית לסיני, הווילות בה יזכירו לכם אירוח בערים אחרות בעולם בהן התארחתם בדירות – הן מפוזרות בכל חלקי העיר ומאפשרות להכיר אותה בצורה טובה, ולא רק את אזור החוף המתויר. בשארם ניתן לבחור בין דירות פרטיות לגמרי, או דירות שהן חלק ממתחם גדול יותר ובו מספר דירות, שבו יש גם אזור משותף עם חצר מרווחת, בריכה ואפילו בית קפה קטן.

וילות מומלצות בשארם א-שייח':

לא לשכוח ביטוח נסיעות

דבר נוסף שחשוב לזכור רגע לפני שיוצאים מגבולות ישראל הוא עריכת ביטוח נסיעות, לכיסוי מקרים של מחלה, פציעה, ביטל או קיצור נסיעה וגם כיסוי עבור המטען שלכם במקרה הצורך. נראה שאין ממש צורך לפרט בדבר החשיבות של עריכת ביטוח נסיעות, משום שכל אחד מאיתנו יכול למצוא עצמו בקלות בסיטואציה לא נעימה והדבר האחרון שהייתם רוצים בחופשה זה להיקלע למצב כזה מבלי שיש לכם כיסוי מתאים לכך. בקיצור, ביטוח נסיעות הוא לא המקום לחסוך בו. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן