הזמנת מונית לטאבה הייטס

עודכן לאחרונה: אוגוסט 20, 2023

טאבה הייטס הוא מתחם נופש הכולל 4 מלונות, מעט אחרי מסוף הגבול (כ-15 דקות נסיעה במונית). הוא נבנה בתחילת שנות ה-2000 כדי לעודד יותר תיירות לטאבה ולאפשר נופש חווייתי גם למי שרוצה להתרחק מעט ממסוף הגבול והמלונות הצמודים אליו, אבל עדיין להישאר בטווח קצר. המלונות בטאבה הייטס הם ברמה מצוינת ומציעים חווית אירוח מעולה ושירות בסטנדרט גבוה. הם פופולריים מאוד בקרב המטיילים והמטיילות מישראל, ובכל שנה מחדש הם מתמלאים במהירות. 

במתחם טאבה הייטס כולו יש מספר אטרקציות כמו מסלול גולף מקצועי, מרינה שיכול להכיל כמה עשרות יאכטות לשייט בים האדום, מרכז ספורט ימי ומרכז תיירות שיכול לארגן גם טיולים בכל האזור. ניתן לעבור בין המלונות לאורך החוף, על סוג של טיילת ארוכה המחברת ביניהם.

מונית לטאבה הייטס

הנסיעה במונית לטאבה הייטס, כאמור, אינה ארוכה במיוחד ואורכת כ-15 דקות ממסוף הגבול. בגלל הקרבה לא מעט מטיילות ומטיילים נוקטים את שיטת ה"יהיה בסדר" וסומכים על המוניות הצמודות לגבול טאבה. אולם תחנת המוניות הזו היא קרטל, ולכן המחירים שם הם גבוהים יחסית, במיוחד בימים עם יותר ביקוש, בלי יכולת להתמקח כלל. בנוסף, המוניות לא תצאנה לפני שהן מלאות כך שאם הגעתן בהרכב משפחתי ואתם 5 או 6 אנשים, עדיין תצטרכו להמתין לעוד משפחה אחת לפחות כדי שלמונית יהיה משתלם לצאת. 

אנחנו חושבים שחופשה, בטח בריזורט מפנק, צריך לפתוח ברגל ימין ובלי לחץ, ויכוחים והתמקחויות. לשם כך אנחנו מציעים שירות של הזמנת מונית אונליין כאן באתר ממסוף הגבול בטאבה ועד לפתח המלון, במחיר קבוע מראש ועם נהג אדיב, ברכב חדש וממוזג.

הזמנת המונית דרך האתר היא פשוטה מאוד, ואפשר לעשות אותה גם חודש מראש במספר קליקים, ולהבטיח מונית שתמתין לכן ביציאה ממסוף הגבול לאחר תשלום מקדמה. כמו המלונות, גם מספר המוניות הזמינות מוגבל, ולכן כדאי להקדים ולהזמין מיד כאשר יש לכם את התאריכים לחופשה.

מונית לטאבה הייטס

מלונות בטאבה הייטס

בטאבה הייטס יש כאמור 4 מלונות מצוינים: סטרנד ביץ' (Strand Beach), אל וואקלה (El Wekala), מוזאיק ביץ' (Mosaique Beach) וביי וויו (The Bayview Taba Heights). כל המלונות (למעט אל וואקלה) הם ברמת 5 כוכבים וכולם הם למעשה ריזורטים, המציעים רצועת חוף, פסיליטיז מעולים, מסעדות, אטרקציות ועוד. טאבה הייטס הוא בעצם כפר נופש שאין צורך לצאת ממנו כלל. הוא מספק את כל הפסיליטיז הדרושים, בין אם במלונות עצמם ובין אם במתחם הכללי, ורק אם תרצו לטייל במדבר או לקפוץ ליום לאזור נואיבה או דהב, זה יצריך ממש יציאה מהמתחם כולו. 

המלונות בטאבה הייטס מבוקשים מאוד, במיוחד בעונת הקיץ ובחגים (היהודים והמוסלמים) ועל כן מאוד כדאי להזמין מקום מראש מוקדם ככל הניתן, כאשר התאריכים ידועים. טאבה היא עיירת נופש שאליה מגיעים תיירים מכל העולם, ובעיקר מישראל, והיא נהנית מהמרחק הקצר יחסית מהגבול מה שהופך אותה לפופולרית במיוחד. לאחר הזמנת המלון, הפינה הבאה שצריך לסגור היא כמובן מונית לטאבה הייטס.

ביטוח נסיעות לטאבה הייטס

למרות הקרבה לגבול, טאבה היא כמובן חו"ל לכל דבר. לכן, מיד אחרי הזמנת מלון והזמנת מונית, כאשר התאריכים סגורים וידועים, כדאי להתפנות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל. 

כמו בכל נסיעה לחו"ל הביטוח הישראלי אינו תקף ויש לערוך ביטוח נסיעות לחו"ל שיכסה במקרים של פציעה, מחלה, הזדקקות לטיפול רפואי מכל סיבה ואף קיצור או ביטול הנסיעה בשל כך. ביטוח נסיעות הוא הצואה לא גדולה שממש לא כדאי לחסוך בה, מהסיבה הפשוטה שבחופשה אנחנו רוצים ראש שקט לגמרי מדאגות, וזה בדיוק מה שמעניק ביטוח נסיעות. ניתן גם להרחיב את הביטוח הבסיסי כך שיכסה גם במקרים של אובדן או גניבה של ציוד יקר, וכן פעילויות ספורט אתגרי או צלילה שנפוצות מאוד בסיני. 

מעבר להזמנת מונית ומלון, אנחנו בסיני וייבס מציעים ביטוח נסיעות בסוכנות ביטוח גדולה ואמינה, שניתן לרכוש אונליין דרך האתר במחיר משתלם במיוחד. אפשר לעשות את זה ממש כאן תוך מספר דקות.

חבילת גלישה לחופשה בטאבה הייטס

בניגוד למלונות שצמודים לגבול טאבה, שם אפשר לקלוט את הרשת הישראלית, בטאבה הייטס כבר אין קליטה של הרשתות הישראליות וכדי להישאר זמינים צריך להתחבר לרשת מקומית. יש כמובן רשת אלחוטית ברוב המלונות אבל זה לא משהו שהיינו ממליצים לבנות עליו משום שהיא אינה יציבה, מוגבלת במהירות ובקליטה שלה, וגם נמצאת בעיקר בחללים הציבוריים של המלונות – לא בחדרים ולא בחלק החיצוני. בקיצור, כדי להעלות סטורי מהבריכה של המלון או מחוף הים תצטרכו שהטלפון שלכם יהיה מחובר לרשת מקומית. 

 הדרך הטובה ביותר לעשות את זה ההיא רכישת חבילת גלישה באמצעות סים וירטואלי (eSIM). החבילות של המפעילות הסלולריות מישראל נחשבות יקרות, ולכן eSIM הוא פתרון שתפור בדיוק למידות שלכם. כאתר באתר סיני וייבס תמצאו מגוון חבילות ומסלולים, עם גמישות בנפח ובמחיר, חיבור לרשת מקומית יציבה, ואף לרשת הסעודית במקרה שהרשת המצרית אינה יציבה מספיק (באחד המסלולים). שווה לבדוק את חבילות הגלישה המוצעות באתר, ולסגור את הפינה הזו מראש עוד לפני הנסיעה. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן