דהב

עודכן לאחרונה: אפריל 24, 2023

בחצי הדרך בין נואיבה לבין שארם א-שייח' נמצאת דהב: עיירה קטנה וקסומה על חוף הים. האזור המכונה דהב מורכב, מלבד העיירה עצמה, גם משני כפרים בדואים מצפון לה: מָשְרָבּה – ממש מצפון לדהב, ו-עסאלָה – שנמצא צפונית למָשְרָבּה. פירוש השם דהב הוא "זהב", ובעת השליטה הישראלית בחצי האי סיני שכן במקום יישב בשם "די זהב".

דהב מהווה מרכז כלכלי מצרי חשוב מאוד, וחלק גדול מהמצרים מגיעים לעיירה על מנת לעבוד בחודשי הקיץ בהם יש יותר תיירות. הנסיעה מהגבול לדהב אורכת כשעתיים, כך שבניגוד למקומות אחרים בסיני התחושה היא שממש נסענו לחו"ל והגענו לעולם אחר – תחושה שלא תמיד קיימת במלונות בטאבה בהם אפשר לשמוע בדרך כלל עברית באותה מידה (אם לא יותר) ששומעים ערבית והנופשים בה לא תמיד טורחים אפילו לערוך ביטוח נסיעות כי "מקסימום חוזרים לאילת" (אם כי לא היינו ממליצים על כך כלל). 

מה אפשר למצוא בדהב?

אזור דהב ידוע כאחד מהמקומות היפים ביותר שיש לסיני להציע לצוללנים, והוא פופולרי מאוד לתיירים מכל רחבי העולם המגיעים לטייל בסיני גם מבלי לצלול. שוניות האלמוגים העשירות בדהב מוכרות לחובבי צלילה בכל העולם ומועדוני צלילה רבים נמצאים באזור ופעילים במשך כל ימות השנה.

אבל לא רק צוללנים מגיעים לבקר בדהב. העיירה הקסומה הפכה בשנים האחרונות למרכז תרבותי ותיירותי עם סצנה משלו – צעירים מצרים חילונים שהגיעו, בעיקר מקהיר, פיתחו את אזור הטיילת והמרכז ותוכלו למצוא בו היום עשרות מסעדות, בתי קפה, ברים, חנויות, בתי מאפה וקונדיטוריות ואפילו מקומות עם אוכל טבעוני. הטיילת של דהב שוקקת והומה, בעיקר בחודשי הקיץ, לאורך כל שעות היום ועד הלילה, ומציע אפשרויות מגוונות לבילוי והכרת הסצנה המקומית. 

שווה להזכיר את גם השוק הקטן שפועל בצפון הטיילת בימי שישי ובו אפשר למצוא מאכלים מתוצרת מקומית, תיקים ותכשיטים בעבודת יד, נעליים וגם מזכרות שונות, קיטשיות יותר או פחות, שאפשר למצוא בשווקים מהסוג הזה.

עוד דבר שאפשר למצוא בדהב, שאולי לא מסווג כאטרקציה אבל יכול בהחלט להיות שימושי עבורכם הוא מכון כושר. כן כן, מכון כושר מקצועי, נקי ומתוחזק היטב ובו תוכלו להיפטר מהתירוצים ומהקילוגרמים העודפים שנוספו לכם במסעדות בטיילת. תוכלו לקרוא עליו בהרחבה בכתבה הזו

גם מחוץ למרכז דהב שווה להסתובב – בחלקה הדרומי של העיירה, חמש דקות נסיעה ממרכז הטיילת, נמצאת הלגונה של דהב (לא להתבלבל עם הלגונה הכחולה) שהרוחות בה הופכות אותה למקום מושלם לקורס קייטסרפינג או סתם לגלישה אם יש לכם כבר את הידע המתאים (את הציוד תוכלו לשכור במקום). ואפשר גם סתם להתהלך על החופים של בתי המלון לעצור באחד הברים שלהם לאורך החוף לשתות משהו, לצאת לטיול רכוב על סוסים או גמלים, ומי שיגיע ממש עד לנקודה הדרומית ביותר יוכל לשוט ביאכטה היוצאת מהמזח במקום. 

מצפון לעיירה גם כן ממתינים לכם חופים מוזהבים ובתוליים, חלקם שייכם לבתי המלון במקום אבל בכולם תוכלו לשבת או לטייל וליהנות מהרוח המדברית הנעימה. החלק הזה קרוב יותר לאתרי הצלילה של דהב, ואם זה הכיוון שלכם בהחלו מומלץ להתאכסן באחד מבתי המלון הללו. 

הגעה לדהב

כמו לרוב המקומות בסיני, הדרך הטובה והנוחה ביותר להגיע לדהב היא באמצעות מונית ממעבר הגבול בטאבה. הדרך מטאבה לדהב אורכת כשעתיים, ואפשר ליהנות לאורכה מנופים מדהימים של מדבר סיני מצד אחד ורצועת החוף היפהפייה של הים האדום מצד שני. משום שהנסיעה היא לא קצרה, כדאי לעשות אותה ברכב נעים, ממוזג ובטוח. כדי לקבל רכב כזה ניתן להזמין מונית ישירות דרך אתר סיני וייבס, וליהנות גם ממחיר קבוע ומנהג זהיר ואדיב. 

לינה ואירוח בדהב

בדהב שפע בתי מלון ומקומות אירוח בטווח מחירים רחב מאוד – ממלונות בוטיק על הטיילת שנהנים מיתרון המיקום המנצח, מלונות זולים ופשוטים בתקציב צנוע ועד ריזורטים מפנקים עם חוף פרטי וכל הפינוקים שאתם יכולים לחשוב עליהם (וגם כמה שלא). בדהב עצמה אין חושות, ומעט החושות שיש על החופים נמצאות רק באזור ראס אבו-גלום או הלגונה הכחולה. 

מלונות מומלצים בדהב

Tirana Dahab Resort

דהב לגון קלאב אנד ריזורט (או בשמו המוכר יותר שהתחלף בינתיים – טיראנה דהב ריזורט) הוא ללא ספק אחד הריזורטים המפנקים בדהב ובסיני בכלל. בנוי על שטח עצום עם מדשאות לאורך ולרוחב שמזכירות קיבוץ קטן, והאופניים שניתן לשכור במקום רק מוסיפות התחושה הזו. המלון עצמו מתוקתק ומתוחזק ברמה הכי גבוהה, מציע אירוח בסגנון "הכל כלול" עם אוכל מעולה ובר שניצב על גבעה קטנה במקום הכי יפה לאורך רצועת החוף המשקיף על הלגונה מצד אחד והמזח ממנו יוצאות הפלגות לים האדום מצד שני. 

Jaz Dahabeya

למלון ג'אז דהבייה יש ארבעה כוכבים אולם נראה שהדירוג הזה קצת מחמיר איתו. ג'אז מעוצב בטוב טעם, נהנה ממיקום מצוין במרכז דהב ומציע המון פעילויות שונות לאורחים. במלון גם שתי מסעדות, עם מרפסת המשקיפה אל הנוף הרגוע של הים האדום ויכול להפוך כל ארוחת בוקר למושלמת. 

מלונות בדהב

מלון מהטובים והפופולריים בדהב, בגזרת המלונות הקטנים. מדובר במלון עם כ-35 חדרי אירוח בחלק הצפוני של דהב, באווירה משפחתית ונעימה ועם חללים קסומים, מדשאות מוריקות ונוף עוצר נשימה. זהו מלון שמספק תמורה טובה מאוד למחיר ומחזק גם במועדון צלילה מקצועי דרכו אפשר לעבור קורסי צלילה או לצאת לצלילות היכרות באחד מאתרי הצלילה היפהפיים הסמוכים. מומלץ להזמין מקום מוקדם ככל הניתן משום הפופולריות של המלון. 

סוויס אין דהב הוא ריזורט מושקע ברמה גבוהה, החולש על חוף פרטי רחב ושקט ומציע אירוח בחדרים מצוינים, עם נוף לים או בלי, ושירות מהטובים שנתקלנו בו בסיני. חדר האוכל של המלון מציע ארוחות מעולות ובנוסף אליו יש גם בר על חוף הים ומסעדה נוספת בסמוך לבריכה החיצונית שמקיימת ערבי קונספט של פירות ים, דגים ומאכלי גריל. נמצא בחמש דקות נסיעה ממרכז דהב והטיילת, והשאטל של המלון היוצא אחת לשעה ישמח לקחת אתכם וגם להחזיר אתכם בדיוק בזמן. 

דניאלה דייבינג ריזורט

מלון טוב מאוד בחלק הצפוני של דהב, סמוך מאוד לשוניות אלמוגים מרהיבות ביופיין. במלון פועל מועדון צלילה מהמוכרים והוותיקים בסיני, שיוכל להכיר לכם את השוניות מקרוב מאוד על ידי צלילות היכרות או צלילות מודרכות. המלון לא גדול – כ-40 חדרים – אבל חולש על רצועת חוף רחבה מאוד, מבודד ושקט ומתאים למי שמחפש קרבה יחסית למרכז העניינים של דהב ומצד שני פרטיות, שקט ושלווה. תמורה מצוינת למחיר. 

טרופיטל דהב אואזיס

גם טרופיטל דהב אואזיס נמצא בחלק הצפוני של העיירה, לא רחוק מאתרי הצלילה ומחזיק בחוף פרטי מקסים ושקט. זהו מלון גדול יחסית למלונות באזור זה (כ-130 חדרים) ובו יש גם מתקנים נוספים כגון חדר כושר, ספא ומועדון בריאות. כמובן שגם המלון זה ניתן למצוא מועדון צלילה שעובד בצמוד אליו, והגישה ממנו לאתרי הצלילה היא פשוטה וקלה. 

אקוטל דהב

אקוטל הוא מלון ברמה גבוהה, לא במרכז דהב אלא בחלקה הדרומי. המיקום שלו הוא יתרון משמעותי בגזרת הנוף הנפלא הנשקף מכל מרפסת בחדרי המלון. עוזרת גם העובדה שהמלון מוגבה קצת מפני הים ולכן הנוף הוא כמעט פנורמי. אקוטל מציע מגוון פעילויות להעביר את הזמן בכיף, כולל גלישת רוח, צלילה ושיט קיאקים. מגרשי ומתקני ספורט מצויים בשטח המלון לשימוש חופשי. 

לה מרידיאן דהב

לה מרידיאן דהב הוא מלון פופולרי מאוד באור דהב, עם נוף נהדר למפרץ עקבה. מלון מסודר, נקי ומאובזר, כולל חמש בריכות שחיה, ארבע מסעדות, מועדון גלישת רוח, מגרשי ספורט ומועדון משחקים מיוחד לילדים. גם החדרים נעימים ומרווחים ובתקופות החגים וחופשות הקיץ כדאי מאוד לשריין לעצמכם מקום מוקדם ככל הניתן. 

בדואין מון

מלון בוטיק איכותי וקטן, מעוצב עם הקפדה על פרטים קטנים בסגנון מצרי מסורתי, ומשום שהוא שוכן מעט גבוה מעל פני הים נשקף ממנו נוף פנורמי מדהים. גם מלון זה מציע מועדון צלילה וקרבה לאתרי הצלילה באזור דהב, ומעבר לכך הוא צנוע, פונקציונלי ומתאים למי שמחפש מקום להניח את הראש בין הצלילות או הטיולים באזור. 

מלון בדהב

רד סי רילקס הוא בית מלון ברמה גבוהה מאוד אליו מגיעים תיירים מכל רחבי העולם. המלון מציע חדרים מאובזרים, בריכה, חוגים, סדנאות ושירותים רבים נוספים, לרבות קורסי צלילה. ניתן לשלב חופשה יחד עם קורס צלילה בדיל מיוחד של המלון, וקיים תעריף מופחת לאורחים הבאים לצלול במקום.

הטיילת של דהב (צילום: אפרת אור)

צלילה בדהב ובאזור

גולת הכותרת של דהב היא אתרי הצלילה שלה. כמה מהאתרים היפים והמפורסמים ביותר בעולם נמצאים באזור דהב, והמקומיים בהחלט מודעים לכך ועושים מאמצים רבים לשמור עליהם במצב טוב. 

הנה כמה אתרים נבחרים, חלקם נחשבים לאתרים מהיפים בעולם כולו: 

החור הכחול (Blue Hole)

אחד מאתרי הצלילה המפורסמים בעולם הנמצא כשישה קילומטרים מצפון לדהב. זהו "חור" אנכי בעומק של כ-130 מטרים בשיאו, כאשר בינו לבין הים מפריד קיר המסתיים בקשת גדולה הנמצאת בעומק של 56 מטרים. הגישה לקשת עצמה מסוכנת ואסורה, וככלל לא ניתן לצלול בחור הכחול ללא מדריך מוסמך משום הסיכון הכרוך בצלילה בעומק כה רב (צלילה ספורטיבית היא עד לעומק של 40 מטר) והצוללנים הרבים שמצאו את מותם בעודם מנסים לצלוח את האתגר (קיר הנצחה קיים לזכרם באתר).

מלבד האתגר הספורטיבי, ייחודו של המקום נעוץ במראה הלא שגרתי שלו (כפי שעולה משמו – עיגול כחול הנראה בבירור גם מהחוף), במגוון האדיר והנדיר של האלמוגים הקיימים באתר, קשים ורכים ובשלל צבעים, ובמספר העצום של מיני חיות היום השוכן במקום – מדגיגים קטנים ועד לצבי ים.

הפעמונים

מהווה למעשה חלק מהשונית של החור הכחול, בחלקו הצפוני יותר, אך מתפקד גם כאתר בפני עצמו. ניתן לראות בפעמונים כמעין "חלל כניסה" אל החור הכחול ואפשר לרדת מהשונית אל הפעמונים במה שנראה כסוג של צינור הנראה כמו פעמון (ומכאן שמו). החור הכחול נמצא בקצה הירידה הזו (עומק של כ-7 מטרים) ובמהלכה ניתן לראות קירות אנכיים של אלמוגים משגעים ביופיים.

הקניון

אתר מיוחד המציע חוויה מעט שונה לצוללים. קיבל את שמו בעקבות מבנהו הייחודי הנראה כמו קניון תת-ימי שנוצר כתוצאה מרעידת אדמה שגרמה לתזוזת הקרקע. ככל שתתקדמו בקניון תגלו עוד ועוד סוגים של אלמוגים ובעלי חיים ימיים באלפי מינים וצבעים שיגמרו לכם לרצות ולהישאר עוד ועוד מתחת למים. השבירה של אור השמש הנראית היטב גם מתחת למים מעניקה לחוויה מימד סוריאליסטי ממש וכזה שקשה מאוד להיפרד ממנו. אפילו היציאה מהקניון היא לא שגרתית ונעשית דרך פתח צר בין אלמוגים קשיחים. החריצים הנמצאים בגוש האלמוגים הזה קולטים את בועות האוויר היוצאות מהצוללנים ומוסיפות עוד אלמנט מרהיב, ממש עד העליה בחזרה אל פני המים.

יש לציין כי הצלילה באתר זה היא בעומק רב (30-35 מטרים) והיא מיועדת בעיקר לצוללנים מתקדמים ובעלי ניסיון. בכל מקרה, יש להיזהר מהזרמים ומחיות תת-ימיות ארסיות השוכנות באזור.

Rex Reef

אתר הנמצא בקצה של "הקניון". מציע צלילה רגועה יחסית, לא עמוקה וללא זרם סוחף. ניתן בהחלט גם לשנרקל וליהנות משלל התמנונים, הזהרונים והמורנות שינועו סביבכם בכמויות גדולות.

Ras Abu Helal

עוד אתר הנמצא בסמוך ל"קניון" – כשלושה קילומטרים מדרום לו. גם כאן ימתינו לכם גן אלמוגים ענק ומדהים ביופיו וחי תת-ימי מגוון וצבעוני, לרבות צבי ים ענקיים.

גן הצלופחים (Eel Garden)

נקרא על שם אוכלוסיית הצלופחים הגדולה החיה בו, שאם יתמזל מזלכם תוכלו לראותם מבצבצים מהחול ושטים עם הזרם על מנת לחפש להם מזון. זהו אזור הנחשב מצוין לצילום תת מימי ומלבד הצלופחים תוכלו לראות בו גם זהרונים, תוכונים, לוקוסים, ועקרבנונים.

The Islands

דרך חולית המובילה לגן אלמוגים קשים היוצרים צורה של אי העניקו למקום את שמו. אתר מפורסם בעיקר בשל כמות האלמוגים הקשים העצומה שהוא מכיל, היוצרים מבוך ייחודי ומהנה לצלילה. בגזרת החי תוכלו לראות באתר ברקודות, Box fish ו-Crocodile Fish.

שלוש הבריכות (Three Pools)

 אתר קטן יחסית המורכב משלוש בריכות טבעיות שנוצרו בריף (ומכאן שמו). בתחתית הבריכות קרקע חולית שעומקה המקסימאלי הוא ארבעה מטרים. אחרי שעוברים את הבריכות מגיעים לים הפתוח ולמדרון מרהיב של אלמוגים. במקום אפשר גם להעביר את היום ברביצה או בטיולים על גמלים, סוסים או טרקטורונים וכן לאכול צהריים באחת המסעדות הצנועות.

אום סיד

נמצא סמוך לשלוש הבריכות ובצידו הימני שמורת אלמוגים ענקית המתחילה בעומק של כ-15 מטרים עם אלמוגים קשים ורכים (בעיקר אלמוגי שולחן) ועשרות זנים של דגים המקיפים אותה. בהמשך יש גם גן צלופחים ושוכני ים נוספים כגון לוקוסים ועקרבנונים.

גן המורנות (Moray Gardens)

ממוקם כחצי שעת נסיעה דרומית לדהב ונמצא במפרץ מוגן מפני הרוח שמאפשר תנאי צלילה מעולים המתאימים גם למתחילים וגם למתקדמים. אלמוגי שולחן לרוב מעטרים את האתר ובעומק של כ-25 מטרים נמצא גן אלמוגים מרהיב. עוד בגן המורנות ריף מיוחד הנמצא מעט יותר צפונה, ובו סמטאות חוליות ומדרון עמוק של אלמוגים יחד עם עשרות מינים של דגים המתרוצצים סביבו, כגון דגי זכוכית וברקודות צהובות סנפיר.

קורס צלילה וצלילות מודרכות

מועדוני הצלילה בדהב נחשבים לטובים ומקצועיים, בעלי הסמכת PADI ובכולם ניתן גם לערוך קורס צלילה (כוכב ראשון + שני), לצאת לצלילות מודרכות וגם לספארי צלילה חווייתי באתרי הצלילה בים האדום. יש לציין כי גם אם אתם צוללים ותיקים ומנוסים, לצלילה בסיני תהיו חייבים ליווי של מדריך מקומי, ולכן תצטרכו להיות בקשר עם מועדון צלילה. בנוסף, גם למי שאין רישיון צלילה יש אפשרות לצאת לצלילת היכרות ולצפות בפלא התת ימי מקרוב, גם זאת דרך מועדוני הצלילה. 

אתר סיני וייבס מקיים שיתוף פעולה עם מועדון צלילה מהטובים והמנוסים בדהב. תוכלו להשאיר פרטים בטופס מטה, עם פירוט באיזה שירות אתם מעוניינים, ונציג מטעם מועדון הצלילה יחזור אליכם תוך זמן קצר. 

החור הכחול
אתר הצלילה Blue Hole

אטרקציות נוספות בדהב ובאזור

ראס אבו גלום

רצועת חוף מבודדת שהיא גם שמורת טבע המתאימה בעיקר למי שמחפש שקט ופחות מפונק בעניין התנאים – מקלחות, חשמל או קליטה סלולרית. נמצאת כ-15 קילומטרים צפונית לדהב, ואפשר להגיע אליה בסירה או על גמל מאתר הצלילה "Blue Hole" או בנסיעת שטח בנוף עוצר נשימה של הרי סיני מאזור נואיבה, דרך נאת המדבר ביר זע'יר.

הלגונה הכחולה

עוד שמורת טבע מדהימה ביופייה, המורכבת מלשון ים שנכנסת לתוך החוף בצבע טורקיז עז שעלול להשאיר אתכם פעורי פה למשך מספר דקות (אז שימו לב שאין יתושים בסביבה). הגלונה הכחולה היא אזור מושלם לקייטסרפינג, והאירוח בה הוא בחושות דומות לאלו של ראס אבו גלום – קצת יותר טבעי, קצת פחות מפנק. שווה את החוויה לפחות פעם אחת. נמצאת כחמישה קילומטרים צפונית לראס אבו גלום.

אם כבר הגעתם לאזור ראס אבו גלום והלגונה הכחולה, ניתן לצאת שם לטיול של כשעה על דבשת הגמל המקומי לאזור נאקב שהין.

טיולים למיטבי לכת

למיטיבי לכת – ואדי אל-קאני על שני יובליו, קאני אל-עטשאן (היבש) וקאני אל-ריאן (הרטוב), הוא נאת מדבר חביבה עם עצי תמר, נביעות מים מתוקים וגנים של עצי פרי. עוד שני קילומטרים דרומה משם נמצא "הנווה הדרומי" שהוא אתר מעולה לפיקניקים.

מיטיבי הלכת וחובבי גלישת מצוקים, ימצאו את מבוקשם גם בוואדי אבו-חשייב, כשישה קילומטרים דרומית לדהב. ניתן לערוך טיולים של יומיים או שלושה המשולבים בגלישת חבלים ממצוקים (סנפלינג).

ברים וחיי לילה בדהב

ברגע הראשון זה נראה משונה – חיי לילה בסיני? ובכן, מסתבר שיש דבר כזה, ואפילו לא בשארם א-שייח' (שהיא עיר קיט שידועה בחיי הלילה שלה). יש בדהב לא מעט ברים ובתי קפה שעובדים אמנם לא עד השעות הקטנות של הלילה, אבל בהחלט עד חצות וקצת מעבר אליה, ומספקים אווירה טובה ונעימה, אפשרות למפגש עם תיירים מכל העולם וגם לתפוס ראש בסוף יום של הרפתקאות וטיולים, כדי ללכת לישון שמחים, מאושרים ומלאי ציפייה ליום הבא. 

אם אתם יותר בעניין של מסעדות ופחות של ברים, דלגו לכתבה שלנו על מסעדות בדהב.

כשתסתובבו לאורך הטיילת ובשוק של דהב, סביר שתמצאו מקומות שיתפסו את תשומת ליבכם. ולמקרה שתרצו למקד את החיפוש הנה כמה המלצות על מקומות שמחים במיוחד: 

אברי-דיי קפה – Everyday Cafe

 בית קפה שיקי בסגנון וינטג', קצת מזכיר מקומות היפסטריים מוכרים מתל אביב, למעט הנוף המושלם לים כולל הנדנדה שממוקמת על המרפסת. זה לא ממש בר, כי לא מוכרים בו אלכוהול, אבל אפשר ליהנות שם מעבר לאוכל טעים ושייקים מעולים, כמעט בכל ערב מהופעה חיה של מוזקאים מקומיים, החל מהשעה 21:00. שווה להגיע. נמצא מיד אחרי הגשר של מרכז הטיילת, מצד שמאל (אם אתם עם הפנים דרומה). אפשר לקרוא כאן באתר בהרחבה על Everyday Cafe.

קורל ביץ' רסטו & בר – Coral Beach Resto & Bar

כאן מדובר כבר בפאב של ממש, עם אלכוהול מיובא ואיכותי (ביחס לסיני כמובן) ואווירה צעירה ונהדרת. זהו המקום בו תוכלו לפגוש אנשים מכל העולם, לצד מקומיים צעירים ומסבירי פנים. נמצא מול מלון קורל קוסט בחלק הצפוני של הטיילת, בדרך למלון דיאמונד דהב. אי אפשר לפספס.

צ'ר'צילס ספורט בר – Churchill's Sports Bar

גם הצ'רצ'ילס הוא בר במלוא מובן המילה, שאפילו תוכלו לראות בו שידורים של משחקי ספורט מקומיים או בינלאומיים (בעיקר כדורגל, אבל גם אולימפיאדה למשל). מבחר האלכוהול הוא מהעשירים בדהב, ויש גם אוכל לא רע בכלל. הברא נמצא בקומה השלישית של מלון רד סי רילקס, וכמובן יש לו מרפסת שאם מצאתם בה מקום, בהחלט זכיתם. 

מפת דהב

מפה כללית של דהב

דהב היא עיירה קסומה המרוחקת כשעתיים נסיעה ממסוף הגבול בטאבה, ואם עדיין לא ביקרתם בה שווה להקדיש לה זמן בביקור הבא שלכם בסיני. תוכלו לקרוא כאן בכתבה את כל מה שצריך לדעת על דהב. 

דהב מציעה אירוח בבתי מלון במנעד רחב מאוד – ממלונות פשוטים ופונקציונליים במחיר זול יחסית, ועד ריזורטים מפנקים עם רצועת חוף פרטית ומגוון פסיליטיז המתאימים לכל המשפחה. ראו כאן באתר את כל האפשרויות והמחירים, עם אפשרות להזמנה מידית.

בדהב תוכלו לבקר באתרי צלילה מהיפים מסוגם בעולם, לטייל ברחבי העיירה על הטיילת הצבעונית שלה, לספוג אווירה מקומית בשוק, לשבת בבתי קפה, סרים ומסעדות וליהנות כמובן נוף עוצר נשימה כמעט מכל מקום. קראו עוד באתר על האטרקציות השוות בדהב. 

הדרך הפופולריות והנוחה ביותר להגיע ממסוף הגבול לדהב היא באמצעות מונית. רצוי מאוד להזמין מונית מראש כדי לא להיות תלויים בחסדי נהגי המוניות שממתינים בגבול ויכולים לגבות מחיר מופקע. כאן באתר ניתן להזמין נהג מונית אמין מתחנת מסודרת שימתין לכם עם רכב חדש ביציאה מהגבול. 

Sending
User Review
7% (1 vote)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן