מלונות יוקרה בסיני

סיני היא שם נרדף לחופי ים זהובים, ים תכול, שמש תמידית והרים גבוהים ומשוננים שמשלימים את הנוף הנהדר שרק בשבילו שווה להגיע אליה כמה פעמים בשנה. לאורך החופים של סיני פזורים להם מתחמי אירוח רבים, בהם הלינה היא בחושות או בחדרים קטנים, שהפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות. אולם פן נוסף של סיני, שגם הוא הולך ונהיה מוכר יותר ויותר, הוא מלונות היוקרה שבה.

הזמנת מלון בסיני

נפתח פה רגע סוגריים מטאפוריים כדי להתעכב על המונח "מלונות יוקרה". בדרך כלל כשמדברים על מלונות מפוארים בסיני הם מגיעים עם כוכבית קטנה שאומרת, בתרגום חופשי "כן, אלה מלונות פאר, אבל שלא תצפו שהם יהיו כמו המלונות שאתם מכירים מאילת או מתל אביב". אז לא – כשאנחנו אומרים מלונות יוקרה אנחנו לא מתכוונים למלונות יוקרה עם כוכבית, אלא למלונות יוקרה במלוא מובן המילה. לא כאלה שאתם יכולים למצוא באילת או תל אביב, אלא יותר טובים! זהו, אפשר לסגור סוגריים.

אחרי ההצהרה מרחיקת הלכת הזו, אנחנו יודעים שחובת ההוכחה היא עלינו (או יותר נכון על המלונות), ולכן כדאי שנפרט קצת. מלונות יוקרתיים בסיני אפשר למצוא בטאבה, בדהב ובעיקר בשארם א-שייח', שבה חלק מהמלונות יגרמו לכם לעמוד בלובי עם לסת שמוטה, לא מאמינים שאתם עדיין במזרח התיכון (אל תתקטננו, הגבול היבשתי עם אפריקה הוא תעלת סואץ). המלונות האלה מספקים חוויה אמיתית של חופש, כזו שבמסגרתה אתם פשוט לא צריכים לעשות כלום חוץ מליהנות.

מה זה אומר? למשל חדרים ברמה גבוהה מאוד, נקיים ומתוחזקים היטב, עם נוף מטורף לים האדום, שנשקף כמובן ממרפסת פרטית ונעימה. מחוץ לחדרים יחכו לכם חוף ים פרטי, בדרך כלל רחב ידיים ונקי, בריכות שחיה (כן, ברבים. בהרבה מקרים יש יותר מאחת, ולפעמים גם יותר משלוש), מתקני מים – שלא לומר פארק מים של ממש – לגדולים ולקטנים, חדר כושר למי שלא יכול לוותר על האימון היומי, ספא מפנק ומכון בריאות עם תפריט טיפולים ארוך יותר מהתפריט של המסעדות. אם כבר מסעדות, גם כאן ניכרת השקעה וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, מגוון רחב של אפשרויות לאכול עם מנות מכל העולם ומקומות מטופחים ומושקעים שנעים לשבת בהם גם הרבה אחרי שמסיימים לאכול.

מלונות היוקרה בסיני כמעט תמיד ימוקמו על רצועת חוף יפהפייה, מה שיאפשר להם כמובן לפתח את כל נושא הפעילות בים האדום – שיט בסירות, ספורט ימים, שנירקולים וצלילות באתרי הצלילה מהיפים בעולם הם עניין טריוויאלי במלונות הללו. לחלקם יש אפילו מועדון צלילה צמוד שאפשר לעשות בו קורס צלילה או לצאת לצלילות היכרות עם מדריך צמוד.

חשוב לציין שכשאר מדברים על מלונות יוקרה יש יתרון אחד גדול של סיני שבא פחות לידי ביטוי והוא המחיר – אלה אולי לא המלונות הכי יקרים שתבקרו בהם, אבל הם כן יהיו יקרים יותר ממלונות סטנדרטיים אחרים, דוגמת המלונות בטיילת של דהב. כמובן שאפשר למצוא גם במלונות היוקרתיים חדרים במחיר סביר, אבל ככל שתרצו לשדרג את החוויה, כך גם התשלום ישתדרג. במלונות היוקרה תוכלו למצוא סוויטות מפוארות ומלכותיות, חדרים מרווחים למשפחות ובחלקם אפילו וילות פרטיות לאירוח VIP. דבר אחד בטוח – לא משנה כמה תבחרו לשלם, התמורה תהיה שווה את הכסף.

אז איפה יש מלונות יוקרה בסיני?

כאמור, מלונות יוקרה מחכים לכם בטאבה, בדהב ובשארם א-שייח'. כדי לחסוך לכם חיפושים ריכזנו לכם את העשרה הטובים ביותר שאפשר למצוא בסיני, בשלושת המקומות הללו.

שארם א-שייח'

Four Seasons Resort Sharm El Sheikh – אתר הנופש ארבע העונות

Four Seasons Resort Sharm El Sheikh

ארבע העונות הוא לא סתם מלון – זה אתר נופש של ממש, שיש בו  הכל מהכל. מהנוף המדהים שנשקף ממנו לעבר האי טיראן, משום היותו גבוה מעט מהסביבה ועד העיצוב המוקפד המשלב מודרניות עם מסורת, עם המון אור טבעי וחללים נעימים.

מבחינת פסיליטיז תמצאו במלון ארבע בריכות שחיה, מגלשות ומתקני מים לילדים, חדר אוכל ענק ועוד שש מסעדות שונות למקרה שהוא לא יספיק לכם, וגם שלושה ברים. יש במלון גם מועדון צלילה מקצועי שבו אפשר לעשות קורס צלילה או לצאת לספארי צלילה מודרך באתרי הצלילה המדהימים בסביבה.

מעבר לחדרים ולסוויטות המרווחות, יש במלון אפשרות לאירוח בווילה פרטית עם רצועת חוף נפרדת לרשותכם בלבד המתאימה לאירוח של קבוצות גדולות או משפחות.

Parrotel Beach Resort – פרוטל ביץ' ריזורט

Parrotel Beach Resort

מלון יוקרתי במפרץ נאבק, עם פינקים בשפע – 3 בריכות גדולות, ספא מודרני ומפנק, מסעדות וברים בכל פינה בשטח העצום של המלון, המון אטרקציות לילדים, משחקי חוף וספורט ימי ועוד מגוון של דברים לעשות כדי להעביר את הזמן. המרחבים של המלון עצומים ומאפשרים פרטיות ותחושה של חופש אמיתי, בין אם בחרתם להישאר בחדר או לצאת לטייל על החוף, או בחלקים הפתוחים של המלון. 

גם החדרים של המלון מפנקים ומספקים אווירה נעימה – העיצוב מקומי אולם עם נגיעות מערביות, וניכר שהושקעה תשומת לב בפרטים הקטנים כמו התמונות על הקירות וניצול מיטבי של החלל. כל החדרים מאובזרים כמו שמצופה ממלון 5 כוכבים, נקיים ומתוחזקים וכמובן כוללים מרפסת לנוף מרהיב של הים האדום או לבריכה שבחצר המלון. 

Charmillion Gardens Aquapark – צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק

Charmillion Gardens Aquapark

צ'רמיליון גרדנס אקווה פארק הוא לא מלון אחד, אלא בעצם שלושה. אוקיי, לא ממש שלושה, אבל אחד מקומפלקס של שלושה מלונות שכל אורח בכל אחד מהם יכול ליהנות מהפסיליטיז וכל הטוב שיש לכל אחד מהם להציע. מקום מושלם למשפחות עם ילדים שיכולים ליהנות מחוף ים פרטי ענק, פארק מים עצום עם כמעט 30 מתקנים שונים, מועדון צלילה מעולה, ספא מפנק ומבחר מסעדות.

החדרים במלון מפתיעים בגודלם וגם החדר הקטן והסטנדרטי ביותר הוא בגודל של 50 מ"ר, שלא לדבר על הסוויטות המלכותיות שבהן יכולה להתארח משפחה שלמה בנוחות ובכיף. ללא ספק מלון שלא תרצו לצאת ממנו, אבל אם בכל זאת תרצו – שלל האטרקציות ונקודות העניין של שארם נמצאות במרחק של 5 עד 10 דקות נסיעה ממנו, ובמלון ישמחו לסייע לכם להגיע אליהן.

Steigenberger Alcazar – שטייגנברגר אלקזאר

שטייגנברגר אלקזאר

אם כבר יוקרה אז עד הסוף – מלון שטייגנברגר אלקזאר הוא אחד המלונות היוקרתיים והמעולים שאי פעם תתארחו בהם, לא רק בסיני אלא בכלל. זה מלון שמותאם במיוחד למי שמחפש נופש ברמה גבוהה ומבקש להתפנק מ-א' ועד ת'. במלון אפשר למצוא חוף פרטי עצום בגודלו ובו ריף אלמוגים מהיפים שתראו בסיני, 3 בריכות שחיה ענקיות שמחוממות גם בחורף ולצידן מספר מתקני מים, ספא משוכלל ומפואר ולא פחות משבע מסעדות שונות.  

כמו שהייתם מצפים ממלון יוקרה, החדרים בוהקים בניקיונם ומעוצבים בקפידה ובאלגנטיות כדי שכל אחד ירגיש נוח ונעים. בכל חדר כמובן מרפסת והם מאובזרים בכל מה שבנאדם צריך כדי ליהנות מחופשה בלי דאגות, כולל מזרן איכותי שתתקשו לקום ממנו בבוקר. המחירים מעט גבוהים יותר מאשר במלונות אחרים בשארם, ובסיני בכלל, אבל כידוע על איכות משלמים ובמקרה הזה גם מקבלים תמורה מלאה עד השקל האחרון.

החדרים במלון מפתיעים בגודלם וגם החדר הקטן והסטנדרטי ביותר הוא בגודל של 50 מ"ר, שלא לדבר על הסוויטות המלכותיות שבהן יכולה להתארח משפחה שלמה בנוחות ובכיף. ללא ספק מלון שלא תרצו לצאת ממנו, אבל אם בכל זאת תרצו – שלל האטרקציות ונקודות העניין של שארם נמצאות במרחק של 5 עד 10 דקות נסיעה ממנו, ובמלון ישמחו לסייע לכם להגיע אליהן.

טאבה

Mövenpick Taba Resort & Spa – מובנפיק טאבה

מובנפיק טאבה

מי שמחפש מלון יוקרה בלי להתרחק יותר מידי מהגבול, ללא ספק ימצא את מה שהוא מבקש במובנפיק טאבה – ה"זנזיבר של סיני" הוא אחד המלונות השווים בסיני כולה ואחד הפופולריים ביותר שבעונה המקומות בו אוזלים זמן רב מראש. הקרבה שלו למסוף הגבול (פחות מעשר דקות הליכה) והעובדה שאתם פטורים מאגרת מעבר רק הופכת אותו לאטרקציה גדולה יותר והוא אכן מצדיק כל סופרלטיב שנכתב עליו.

מה תמצאו במובנפיק? שלוש בריכות שחיה, אחת מהן מקורה, חוף פרטי, מדשאות רחבות ידיים, שלוש מסעדות מצוינות, חדר כושר וספא וחדרים מפוארים ומצוחצחים עם נוף מדהים מהמרפסת לכיוון הים האדום ועוד שלל פינוקים שכולם נועדו להשאיר אתכם מרוצים ולגרום לכם לחזור שוב.

The Bayview Taba Heights Resort – ביי וויו טאבה

מלון בטאבה

במתחם טאבה הייטס מחכים לכם ארבעה מלונות ברמה גבוהה, מי קצת יותר ומי קצת פחות, ולמרות שככל הנראה בכולם תקבלו חוויה טובה, אם נצטרך לדרג אותם כנראה שביי וויו תהיה הבחירה שלנו. נכון, יש מלונות זולים ממנו בטאבה הייטס וגם לא פחות טובים, אבל כשתגיעו לביי וויו ותראו את כל היופי נפרש לפניכם ממרפסות החדרים המרווחים תבינו שהגעתם למקום הנכון.

אגב חדרים, כיאה למלון יוקרתי הם מרוהטים בסגנון, ובכן, יוקרתי. עיצוב חמים ומזמין וסטייל מצרי מסורתי עם נגיעות מודרניות. התחזוקה ברמה גבוהה והשירות מעולה לאורך כל שעות היממה. גם אינטרנט האלחוטי בחינם. כדי לאכול תצטרכו לבחור מבין 8 מסעדות שונות, יש כמובן חוף פרטי, ספא עם שלל טיפולים ועוד שפע אטרקציות שחלקן שייכות למתחם טאבה הייטס כולו (כמו מגרשי גולף מקצועיים) והגישה אליהם היא כמובן חופשית.

Mosaique Beach Resort Taba Heights – מוזאיק ביץ' טאבה

מלון בטאבה

עוד ריזורט נהדר במתחם טאבה הייטס. לא נתחיל לדרג פה מי במקום הראשון ומי בשני, כי אם היינו צריכים לתת ניקוד אז ההפרש היה זניח מאוד ולא משמעותי. לכן, מוזאיק ביץ' הוא בחירה מעולה בלי קשר לאיזה מלון תשוו אותו ובכלל למה לנו לעסוק בהשוואות אם אפשר לספר על כל הטוב שהוא מציע? מעבר לשטח העצום שמעניק הרגשה של חופש כבר בשניה שאתם נכנסים אליו, במוזאיק משקיעים בפרטים הכי קטנים כדי שהיוקרה באמת תהיה ניכרת בכל מקום – ניקיון, עיצוב, חללים נעימים, צבעים חמים ושירות מעולה.

מבחינת פסיליטיז – כל מה שהייתם חושבים שצריך להיות במלון יוקרתי קיים, וגם קצת מעבר לזה: מגרשי טניס וגולף, ספא מעולה, חמאם טורקי, מועדון משחקים עצום לילדים, בריכות שחיה, מרכז עסקים מודרני ואפילו מרינה גדולה לעגינה של יאכטות. מוזאיק מציע גם אירוח "הכל כלול" ששווה לבדוק כי הוא כולל לא פחות משבע מסעדות וברים עם בופה עשיר ועוד שפע פינוקים.

דהב

Jaz Dahabeya – ג'אז דהבייה

Jaz Dahabeya

מה שיפה בג'אז דהבייה זה שממבט ראשון הוא לא נראה כמו מלון יוקרתי, בדרוג למשל הוא מקבל 4 כוכבים ולא 5, אבל כשמתארחים בו מבינים למה צריך להסתכל לתוך הקנקן ולא עליו. בכניסה לג'אז דהבייה כבר מרגישים שהגעתם למקוום שמכבד את עצמו ואתכם, עם חללים ומרחבים מאוד נעימים לשהייה, רמת גימור גבוהה מאוד וחצר מטופחת ומוריקה. גם בחדרים התחושה הזו ממשיכה עם עיצוב קלאסי ושמירה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון.

עוד במלון שתי מסעדות מעולות שלא נופלות ברמתן מהמסעדות בעיר עצמה (אולי אפילו עולות עליהן), מועדון בריאות וספא, משחקי ספורט וספורט ימי ובריכה נקיה ומצוחצחת בסגנון לגונה. אגב לגונה, המלון ממקום בחלקה הדרומי של דהב, ממש ליד הלגונה שבה אפשר להתנסות בגלישת רוח ומהחוף היפהפה שלה ניתן לצאת גם לשיט או לצלילות בים האדום.

Le Meridien Dahab Resort – לה מרידיאן דהב

מלון בדהב

לה מרידיאן הוא לא רק אחד המלונות הטובים והפופולריים בסיני, יש אומרים שהוא הטוב ביותר בדהב ואם הגעתם אליו כנראה שכבר לא תרצו ללכת למקום אחד. בין אם זה נכון ובים אם לא, גם אם נבחן את מה שיש למלון לה מרידיאן להציע באופן אובייקטיב נמצא בעיקר דברים טובים – חמש בריכות שחיה, מגרשי ספורט, שפע של מתקנים לילדים וגם מרכז עסקים מודרני וחדיש אם אתם צריכים לעבוד במהלך הזמן שלכם בדהב.

המלון כולו, כולל החדרים, מעוצב אדריכלית וזה ניכר בכל פינה בו. החללים מאוד מזמינים ומעוצבים בסגנון מסורתי, בכל חדר מרפסת עם נוף שאפשר להסתכל עליו במשך שעות בלי להשתעמם. בנוסף, יש בלה מרידיאן ארבע מסעדות עם תפריטים שונים ומגוונים וגם בר שעובד כמעט סביב השעון. אם הזמנתם חופשת "הכל כלול" תוכלו לנסות את כולם ללא הגבלה.

Tirana Dahab – טיראנה דהב 

מלון בדהב

כשעוברים את הלובי הנעים של טיראנה דהב ומגיעים לחלק שפונה לים, ההרגשה היא שהגעתם לקיבוץ עם חוף ים משלו. מדשאות רחבות ידיים, המון ירוק בעיניים, שקט ושלווה, אנשים רוכבים על אופניים חוצים את שדה הראייה וים במרחק נגיעה עם רצועת חוף של כמעט 500 מטר. חצי שעה בכל הטוב הזה מספיקה כדי שתחושה של חופש אמיתי תציף אתכם ופשוט תגרום לכם לא לרצות לעזוב.

בטיראנה אפשר להתארח בשיטת "הכל כלול" והיא משתלמת במיוחד כי באמת הכל כלול – שתיה בברים הפנימיים והחיצוניים, שלוש ארוחות מעולות ביום באחת משלוש המסעדות במלון ועוד פינוקים שונים. הבריכה של המלון לא גדולה במיוחד (קיבוץ אמרנו?) אבל היא נקייה ובהחלט מספיקה בשביל טבילה מרעננת. עוד דבר שמכניס את המלון הזה לרשימת מלונות היוקרה של סיני הוא ללא ספק השירות המעולה שניתן סביב השעון. כל דבר הכי קטן שתעזו לבקש ייענה בחיוך ובעזרה, ואין ספק שבקטגוריית התמורה למחיר טיראנה מנצח בענק.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן