קורל ריזורט נואיבה – ליהנות מכל העולמות

עודכן לאחרונה: אוקטובר 22, 2023

בחלקה הצפוני של העיר נואיבה, מרחק הליכה לא ארוכה מהדיונה הקטנה, נמצא אחד מאתרי הנופש הוותיקים בסיני שמחזיר אליו פעם אחר פעם את המבקרים, בעיקר מישראל אבל גם ממקומות אחרים בעולם. קורל ריזורט נואיבה (TIME Coral Nuweiba Resort), שהיה שייך בעבר לרשת הילטון (ועדיין נקרא "הילטון נואיבה" בפי חלק מהמקומיים), מצליח לשמור לאורך שנים על רמה גבוהה של אירוח ולהעביר את החוויה של סיני כל פעם מחדש.

בשונה מחלק מהמלונות בטאבה או בדהב, קורל ריזורט נהנה מיתרון אחד בולט במיוחד – הוא שוכן לחופי נואיבה הקסומים. חופים רכים וחוליים, עם מפרץ מדהים במרחק נגיעה ולא מעט אפשרויות זמינות ופשוטות לטייל ולבלות גם מחוץ לכותלי המלון. זה לא שהחופים בטאבה הם פחות יפים או שאין מה לעשות בדהב, אבל כשאתם יוצאים מהחדר שלכם (או הבונגלו על הים, תיכף נגיע לזה) ונרגעים על אחת הזולות בחוף, אחרי כמה דקות אתם כבר שוכחים שאתם מתארחים בבית מלון, ויכולים להרגיש את החוויה האותנטית שבשבילה ירדתם לסיני.

על המלון

וזה בדיוק מה שקורל ריזורט מציע – סוג של "ללכת עם ולהרגיש בלי" של אזור נואיבה. התנאים הם תנאים (מצוינים) של מלון ברמה גבוהה, והאווירה היא אווירה של קמפ באחת הדיונות של נואיבה, עם אירוח מלא חיוכים ורצון טוב, פינות זולה, ערסלים, ריף נהדר לשנרקל בו וכמובן המון שקט ושלווה. המיקום הנוח שלו מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות אפילו במרחק הליכה – הקמפים של הדיונה הקטנה ולאחריהם הדיונה הגדולה נמצאים כשני קילומטרים צפונה מקורל ריזורט וישמחו לארח אתכם ליום שלם של רביצה, שנירקולים וארוחת צהריים טובה. אם בדרך חזרה תהיו עייפים מלא לעשות כלום, מונית שתחזיר אתכם למלון תעלה לא יותר מ-100 לירות.  

גם בתוך המלון נשמרת האווירה שובת הלב של סיני. מעבר לחדרים, הבנויים סביב הבריכה ביחידת אירוח גדולה של שלוש קומות, ניתן ליהנות גם מבונגלו משודרג על חוף הים ממש, במחיר שלפעמים זול יותר אפילו מאירוח בחושה. בין יחידות האירוח פרושים מרבצי דשא ירוקים עם בוסתן של פרחים ועצים צבעוניים. גם החללים הפנימיים של הכניסה, חדר האוכל וטרקליני האירוח מרשימים ומעוצבים בקפידה, ולא פחות חשוב מכך – בוהקים בניקיונם.

אטרקציות בסביבה

מי שירצה לגוון קצת יותר מחול ואלמוגים, יוכל לבקר במרחק נסיעה קצרה ב"סיטי" של נואיבה, שהוא לא מקום שוקק מידי אבל יש בו מספר חנויות מזכרות וגם מסעדת דגים טובה. אפשר גם לבקש מצוות המלון והם ישמחו לארגן עבורכם טיולים רכובים על ג'יפים, טרקטורונים או גמלים במרחבי מדבר סיני, או נסיעה מזרחה לקניון הצבעים או לוואדי וואש-וואשי, לטבילה במקור המים החבוי בלב ההרים של מזרח סיני. האפשרויות רבות ומגוונות, אתם רק צריכים לבחור.

אטרקציות במלון

אם לא בא לכם לעזוב את שטח המלון, אבל אתם עדיין רוצים יותר מבטן-גב, גם זו לא בעיה בקורל ריזורט. ליהנות מכל העולמות אמרנו כבר, לא? המלון, כמו רבים מהמלונות בסיני, בנוי על שטח עצום שמאפשר להכיל בו חוף פרטי עם גישה נוחה למים ומזח עם דק עץ שמוליך אתכם למקום שבו נוח מאוד להיכנס למים ולשנרקל. אם אתם  בעניין של יותר משנירקול, יש במלון מרכז צלילה שבאמצעותו אפשר לחקור את השונית יותר לעומק (תרתי משמע), וליהנות ממגוון האפשרויות שקיימות מתחת למים. 

אם בא לכם להיכנס מהחוף עצמו, יש גם סאפ וסירת פדלים לשימוש האורחים. בלילה המזח הקטן מואר ומושך אליו דגיגים קטנים וכמובן גם דגים גדולים יותר שמחפשים טרף קל, כמו דגי הזהרון. המחזה של התקבצות עשרות זהרונים הוא בהחלט יפה, רק שמרו על עצמכם ואל תיכנסו יחד איתם למים, משום שהזהרון הוא דג ארסי ועקיצה ממנו עלולה להיות מאוד לא נעימה, ואף מסוכנת.

בדרך לחוף אפשר לעבור על פני מתקני ספורט ומשחקים כמו טניס שולחן ומתקני משחקים לילדים. בכלל, שווה לציין שקורל ריזורט מאוד ידידותי לילדים ומשפחות. הוא נגיש ויש בו מרחבים גדולים ומתקני משחקים, כאמור, ומציע גם תפריט מותאם לילדים. מים חמים יש תמיד בחדרים, כך גם מקרר, והמיטות גדולות ונוחות. באופן כללי, אין מה להתלבט האם להביא את הזאטוטים אתכם מחשש שיהיה להם לא נוח ומשעמם. בקורל ריזורט זה לא יקרה.

מלונות בסיני
החוף הפרטי עם המזח בקורל ריזורט

כמה עולה אירוח בקורל ריזורט?

אחד השיקולים שבגללם רבים מהנופשים מעדיפים את החושות על פני בתי המלון הוא כמובן המחיר. אם המלונות בסיני ידועים בכך שהם מספקים תמורה מלאה עבור הכסף שלכם, אפשר לומר שקורל ריזורט הוא מלון הדגל של הטענה הזו. המחירים במלון, גם בשיא העונה, הם נמוכים עד מצחיקים. משפחה שלמה יכולה להתארח שם בחדר גדול ומרווח, כולל ארוחת בוקר טעימה, בפחות מ-1,000 שקלים ללילה. לכולם. ביחס למה שתקבלו תמורת המחיר הזה (וילה מול החוף!), מדובר בלא פחות מתענוג, וזה עוד מבלי לדבר על הצוות הנהדר (לפעמים נדמה שיש יותר אנשי צוות מאורחים) ולא ייתן לכם אפילו להתעטש מבלי שיציע טישו לקנח את האף.

אפשר לספר עוד הרבה על קורל ריזורט, אבל נראה לנו שעדיף פשוט ללחוץ על הקישור כאן למטה, להתרשם מעוד תמונות, לראות איך אתם יכולים להרכיב לעצמכם נופש לפי טעמכם ולהזמין לעצמכם את החופשה הבאה בסיני, לבד או עם כל המשפחה. כך או כך, זה ייצא הכי משתלם שאפשר.

מיקום המלון

מלון קורל ריזורט נמצא בחלקה הצפוני של העיר נואיבה, מרחק הליכה לא ארוכה מהדיונה הקטנה, לחוף הים הקסום והיפהפה של נואיבה.  

קורל ריזורט מציע חדרים מסוגים שונים וגם וילות ובונגלוסים משפחתיים על החוף, שיכולים לארח עד 10 אנשים. המחירים נמוכים ביחס למלונות בסיני והתמורה בגינם גבוהה. 

המלון בנוי על שטח עצום ומחזיק בחוף חוף פרטי עם גישה נוחה למים ומזח שמגיע עד לשונית אלמוגים יפה. בשטח המלון תמצאו מתקני ספורט ומשחקים כמו טניס שולחן ומתקני משחקים לילדים.

מלון קורל ריזורט נחשב כמלון שמעניק תמורה גבוהה למחיר נמוך יחסית, וניתן למצוא בו חדר סטנדרטי החל ממחיר של 150 ש"ח ללילה ועד כמה מאות שקלים בשיא העונה. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן