ביטוח נסיעות בעת קורונה

וירוס הקורונה, שפרץ לחיינו בתחילת 2020, טלטל את עולם התיירות כולו, וחייב שינויים מתבקשים בכל הקשור לתכנון החופשות שלנו וכמובן גם למימוש שלהן בפועל. נראה כי הווירוס הערמומי כאן כדי להישאר איתנו לעוד לא מעט זמן, בגלים כאלה ואחרים, ולכן כל ענף התיירות עושה חישוב מסלול מחדש בנוגע לדרך שבה נעבור בין מדינות בתקופה הקרובה ומה זה ידרוש מאיתנו.

מעבר הגבול לסיני נפתח זה מכבר, אולם למרות שסיני היא ברובה טבע פתוח המאוכלס בדלילות, מובן שעדיין עלינו להיות זהירים, היות שהקורונה עדיין כאן ובכל רגע נתון אנחנו עלולים להיחשף לחולה – דבר שישנה באחת את כל התוכניות שלנו וייאלץ אותנו להתמודד עם המצב המאוד לא נעים שנוצר.

מעבר לכללים הספציפיים של כל מדינה מבחינת בידוד, בדיקות קורונה וכדומה – יש גם את עניין ביטוח הנסיעות. במצב העניינים הנוכחי, רכישת ביטוח הנסיעות הרגיל אינה מספיקה, כפי שהיתה בעבר, אלא עלינו לרכוש ביטוח נסיעות המותאם ספציפית למקרים של גילוי מחלת קורונה באמצעות הרחבה לביטוח ביטול וקיצור נסיעה בגלל מגיפה.

בין אם מדובר על הדבקה טרם הנסיעה ובין אם במהלכה – כדאי מאוד שיהיו לנו ההרחבות הנדרשות שיספקו לנו כיסוי ביטוחי הולם על כל מקרה שלא יבוא: ביטול הנסיעה, קיצורה, או להיפך, הארכה שלה כתוצאה מחשיפה לחולה קורונה במהלך השהיה בסיני והצורך להיכנס לבידוד.

כניסה לסיני בעת הקורונה

הדבר הראשון שחשוב לדעת הוא את דרישות הכניסה והיציאה מסיני בתקופה זה. הדרישות משתנות לעתים, בהתאם למצב התחלואה בישראל ובסיני, ועליכם להכיר אותן טרם הנסיעה ולוודא שאתם עומדים בהן.זה חשוב גם כדי שתוכלו ליהנות מהחופשה שלכם בכיף וגם משום שאם לא תעמדו בהן, ייתכן מאוד שגם לא תוכלו לממש את הפוליסה שרכשתם במקרה הצורך.  

לדרישות המלאות והמעודכנות של כניסה לסיני בעת הקורונה ראו בכתבה שלנו על סיני בעת קורונה.

 

ביטוח נסיעות לסיני בקורונה – סיכונים כלכליים באי רכישת הביטוח

ככלל, כשאנחנו טסים לחו"ל ללא ביטוח נסיעות, קיים סיכון שבמידה ונזדקק לטיפול רפואי בחו"ל, יהיה עלינו לשלם את ההוצאות מכיסנו. כך גם במקרה של ביטול נסיעה מסיבה רפואית ובפרט מפאת מחלת הקורונה.

הרחבת כיסוי לקורונה מאפשרת החזר כספי בעבור שני חלקים משמעותיים:

  • החזר עלויות של כרטיס טיסה.
  • החזר הוצאות של בתי מלון אשר מהווים את ההוצאה העיקרית של הנוסע לסיני. (עקרונית, רוב הנוסעים לסיני עושים זאת דרך היבשה, אך ברגע שרוכשים את הרחבת הקורונה במסגרת פוליסת הנסיעות, אז הביטוח מכסה גם מקרים של טיסה, במידה ומעוניינים בכך).

מדובר על הרחבה שאנחנו נדרשים להוסיף לביטוח, בדיוק כמו הרחבות אחרות הקשורות לפרמטרים נוספים שקשורים לאופי וסוג הנסיעה שלנו (ספורט אתגרי, צלילה, נשים בהריון וכו')

אם מחשבים את סך עלויות הנסיעה, על אף שמדובר ביעד קרוב וזול יחסית, אין ספק שרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עם הרחבת קורונה, יכולה לחסוך מאיתנו את הסיכון הכלכלי שאנחנו עלולים להתמודד איתו.

פוליסת ביטוח לסיני בעת הקורונה – כיסויים והרחבות

להלן הדברים החשובים שאתם צריכים להכיר בהקשר של ביטוח לסיני בתקופת הקורונה:

ביטול נסיעה עקב מחלת הקורונה

נושא ביטול הנסיעה, מתייחס כמובן ליום בו אתם אמורים לנסוע לסיני. כאמור, עליכם לרכוש הרחבה לפוליסה לשם כך, שכן במקור היא אינה כוללת התייחסות לנושא. ההרחבה תהיה בתוקף מהיום בו תרכשו אותה עד ליום הנסיעה, כך שבמקרה הצורך תוכלו לממש אותה עד למועד הנסיעה.

הארכת שהות של נוסע שחויב בבידוד או חלה בקורונה בסיני

הרחבת הכיסוי לקורונה במקרה זה מאפשרת לנוסע להאריך את שהייתו במצרים בבידוד, בעלות של עד 200 דולר ללילה בבית מלון, עד אשר יחלים וישוחרר מבידוד (זאת בכפוף לתנאי הפוליסה הספציפיים. ט.ל.ח.)

הרחבות סטנדרטיות נוספות של פוליסת ביטוח הנסיעות לסיני

ללא קשר לקורונה, כמובן שיש לרכוש הרחבות נוספות בהתאם למה שתרצו לעשות בסיני, ומה שהפוליסה הבסיסית מכסה (או יותר נכון, אינה מכסה). למשל, פוליסת ביטוח בסיסית אינה מתייחסת למקרים של חילוץ והצלה, ביטוח כבודה, מצב רפואי חריג ועוד. לשם כך מומלץ לרכוש הרחבה שתכלול גם אופציות אלה, על מנת שתהיו מכוסים בכל מצב, ותוכלו ליהנות מפעילויות ספורט שונות בסיני ובכלל לבלות בראש שקט לאורך כל החופשה.  

 

כיצד מממשים את הביטוח במקרה הצורך?

על מנת לממש את הביטוח יהיה עליכם ראשית לבדוק את האופציה להחזר מול חברת התעופה ו/או בית המלון, ורק לאחר מכן לפנות אל חברת הביטוח. אישורים אלה יוגשו לסוכן הביטוח על מנת להוכיח כי ניסיתם "למזער את הנזק".

מעבר לכך, מבוטח (עם ההרחבות הנדרשות כמובן) שהתגלה כחיובי לקורונה ונסע עם אדם נוסף שלא נדבק, יוכל לקבל כיסוי של 50% מגובה הפוליסה עבור האדם המלווה שיוכל לשהות עם החולה מבלי להפסיד את כל עלות החופשה.

לא נוסעים לסיני בלי ביטוח נסיעות

חופשה בסיני היא חוויה ייחודית ויוצאת דופן, בוודאי אחרי כל כך הרבה זמן שהגבולות היו סגורים, אבל כדי לצאת (ולחזור) בראש שקט, ממש לא כדאי לדלג או לחסוך בחלק של ביטוח הנסיעות, כמובן עם ההרחבות הנדרשות לקורנה שיתאימו לצרכים שלנו. העלות ממילא לא גבוהה במיוחד ואף זניחה ביחס לראש השקט שתקבלו ולעלות החופשה הכוללת.

גולשי אתר סיני וייבס יכולים ליהנות משיתוף הפעולה שלנו עם סוכנות הביטוח אנגלמן לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות לסיני בעת הקורונה במחיר משתלם במיוחד!

לרכישת ביטוח נסיעות לסיני אונליין הקליקו ממש כאן למטה >>

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן