חושה בסיני – למה כדאי להזמין מראש

בקצרה (אמ;לק)

  • רבים מאוד מהחופים עברו בשנים האחרונות מתיחת פנים כדי להיערך לאירוח מספר גדול יותר של נופשים, לא רק מבחינת הגודל או התפריט, אלא גם מבחינת אפשרויות האירוח וההיצע שלהן.
  • בהמשך לכך, קמפים רבים מאפשרים לנו להזמין חושה מראש, עוד מהארץ, ולהגיע בראש שקט ישירות לחושה שרצינו. 
  • היתרונות רבים: התרשמות מוקדמת מהחוף, הבטחת המקום שלנו מבעוד מועד, אפשרות לבקשות מיוחדות, אפשרות לביטול ולהשארת חוות דעת. 
  • כמות התיירים והתיירות מישראל שנוסעת לסיני בכל שנה מהווה כוח צרכני לא קטן. ככל שיותר מאיתנו ידאגו להזמנה מראש, כך גם האפשרויות לעשות זאת יגדלו. 

בכל מה שקשור בהזמנת מלון לחופשה שלנו, אם בסיני ואם במקום אחר, אנחנו די ממושמעים – היתרונות של הזמנת מלון מראש הם די ברורים והגמישות שבתהליך, כמו גם הראש השקט שהוא מקנה, גורמים לנו לא לקחת סיכונים מיותרים ולדאוג לעצמנו למקום לינה ראוי מראש, לכל אורך השהייה. סיני לא שונה בהקשר הזה, והרוב המכריע של בתי המלון בה עובדים עם אתרים ייעודיים להזמנת חופשות, ובכך מאפשרים לנו לבחור בצורה טובה יותר את המלון המתאים לנו.

אבל מה לגבי חושות? בסיני יש בערך 250 קילומטרים של חוף יפהפה, לאורכו פזורים עשרות קמפים, ותיקים וחדשים, מטופחים יותר או פחות ועמוסים בחושות, בקתות וחדרים. בשנים האחרונות, עם התאוששות התיירות והזרימה המחודשת של מטיילים ומטיילות מישראל, הרבה מאוד מהחופים עברו מתיחת פנים כדי להיערך לאירוח מספר גדול יותר של נופשים, לא רק מבחינת הגודל או התפריט, אלא גם מבחינת אפשרויות האירוח וההיצע שלהן. אם פעם היה אפשר למצוא ברוב החופים רק חושות פשוטות מקש, היום יותר ויותר קמפים מציעים גם אירוח בחדרים ממוזגים ומאובזרים (יחסית, זאת עדיין סיני…), ובחלקם אף דירות של ממש המתאימות ללינה של משפחה או מספר חברים בכיף.

חושות בסיני
חושות בסיני – חוף מיאמי ביץ' באזור ביר סוויר

השדרוג בא לידי ביטוי גם ברמת הזמינות של המקומות, עוד לפני שחצינו את הגבול. שיטת ה"נגיע ונסתדר" שמאפיינת את סיני בלא מעט מובנים, עלולה שלא להספיק, בעיקר אם אנחנו מגיעים אליה בתקופות פופולריות יותר כמו החגים או חופשת הקיץ. לכן, קמפים רבים היום מאפשרים לנו לבצע הזמנה מראש באמצעות האינטרנט דרך אתרי תיירות שונים, שם אפשר להתרשם מהמחירים, לראות תמונות מהחוף והסביבה וכמובן להבטיח לעצמנו מקום מראש לתקופה שבה נרצה להגיע.

אנחנו בסיני וייבס ריכזנו עבורכם את ההמלצות הטובות והמשתלמות ביותר כדי לחסוך לכם עבודה ולאפשר לכם לבחור את המקום המתאים לכם בקלות.

חושות מומלצות בסיני שניתן להזמין מראש

La Commune Camp
(לה קומון קמפ)

אל מחש

Baraka
Camp
(בארכה קמפ)

ביר סוויר

Paradies Sweir
(פרדייז סוויר)

ביר סוויר

Bedouin Star (בדואין סטאר)

ראס א-שטן

Safari Beach (ספארי ביץ')

נואיבה

Mondial camp (מונדיאל קמפ)

טראבין

יתרונות להזמנה מראש של חושות בסיני

 

סוגי האירוח והזמינות שלהם

באמצעות הזמנה מראש ניתן לדעת אילו סוגי אירוח קיימים בחוף, והאם הם מתאימים לנו. בהרבה מאוד קמפים כאמור ניתן להתארח גם בחושות פשוטות או משודרגות וגם בחדרים או בבקתות בתנאים טובים יותר. שיטוט מוקדם באתר יאפשר לנו להבין איזו מהאפשרויות זמינה לנו והאם היא אכן מתאימה לנו או שנחפש קמפ אחר.

בקשות מיוחדות

לא פחות חשובה מכך, היא האפשרות לבקש בקשות מיוחדות לפני שאתם מגיעים ולוודא שאכן ניתן ליישם אותן – למשל חושה על קו המים אם אתם אוהבים להתעורר לצלילים הרכים של הגלים, או חושה עם מאוורר תקרה, חשמל או כילה נגד היתושים. כל אלה קיימים בהרבה קמפים, אבל לא תמיד בכל החושות ולעתים הזמינות שלהם מוגבלת. לכן הזמנה מראש יכולה לחסוך טרטורים מיותרים ואכזבות כאשר נגיע למקום וכל מה שנרצה זה רק לנוח על ערסל מול הים ולא להתעסק בהזמנות.

קריאת (והשארת) ביקורות וחוות דעת

כמובן שמערכת הזמנות מסודרת מאפשרת גם להגיש חוות דעת, הן חיוביות והן שליליות, על כל מקום שהיינו בו, וגם להתלונן אם הובטח לנו משהו שלא קיבלנו. אתרים כמו בוקינג מדרגים את מקומות האירוח על פי המלצות אלה, ומיידעים אותם גם על תלונות. כל מקום שלא יעמוד בתנאים של המערכת פשוט לא יהיה שם, כך שעצם ההופעה של הקמפ באתר כבר מבטיחה לנו רמה מסוימת של שירות.

 

עוברים להזמנה מראש גם של חושות

טעות נפוצה היא לחשוב שחושות והזמנה מראש לא הולכים יחד, אם בגלל המנטליות, האופי של סיני או כל דבר אחר. הניסיון שלנו עם הזמנה מראש של חופשה בקמפים ואירוח בחושות הוא דווקא חיובי מאוד. לנו כצרכנים יש כוח לא מבוטל להשפיע על השוק, ודאי בתחום כמו תיירות. לכן, עשינו עבורכם כבר חלק מהעבודה וביצענו סקר מקיף על מנת להביא לכם את המקומות הטובים ביותר במרחק לחיצת כפתור אחת, ולאפשר לכם להזמין לעצמכם מקום ממש דרך האתר הזה. 

ככל שמארחינו החביבים יקבלו יותר ויותר הזמנות דרך אתרי תיירות שונים כמו סיני וייבס, המגמה של שיפור השירות, הגדלת ההיצע והאפשרות להזמין אליהם מקום מראש רק תלך ותתחזק, וכולנו נרוויח מכך – הן התיירים והן המארחים.

לאור זרם התיירות מישראל לסיני הביקוש בקמפים גבוה ולכן מאוד מומלץ לא לסמוך על המזל, להזמין מראש חושה למשך כל זמן החופשה ולהגיע לסיני בראש שקט. 

באתר סיני וייבס תמצאו מידע מפורט על החושות המומלצות בסיני ועל הקמפים השווים. היכנסו לאתר והזמינו לעצמכם את החופשה הקרובה בסיני. 

בעת הזמנה מראש דרך אתר הזמנות מסודר אתם מבטחים לעצמכם את המקום, יש אחריות אם משהו משתבש, יש אפשרות לבטל אם משהו לא מסתדר וכן יש גם את האפשרות לקרוא ביקורות וחוות דעת על המקום טרם ההזמנה. 

קמפים רבים עוברים למוד של הזמנה מראש ואפשר למצוא אותם לאורך כל רצועת החוף, מטאבה ועד נואיבה. באתר סיני וייבס ריכזנו את המומלצים שבהם עם פירוט על מה אפשר למצוא בכל קמפ. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן