פרדייז סוויר – חצי שעה מהגבול ואתם בגן עדן

עודכן לאחרונה: יולי 9, 2023

אזור ביר סוויר הוא אחד האזורים הפופולריים יותר בקרב המטיילים והמטיילות מישראל. רצועת החוף הזו היא למעשה הקרובה ביותר למסוף הגבול בטאבה (אם אתם מבקשים לעצמכם קמפים ולא בתי מלון), מאופיינת בבריזות נעימות, חופים רחבים יחסית, חול נעים ורך וגישה קלה למים, לפחות בשעות הגאות. לא מפתיע לגלות בתקופות עמוסות יותר, כמו החגים וחופשות הקיץ, שהקמפים באזור ביר סוויר הם מהראשונים להתמלא, ולראות את שלל הביקורות עליהם בפלטפורמות השונות ברשת.

אחד הקמפים היותר ותיקים, וגם היותר אהובים, על הישראלים בסיני הוא פרדייז סוויר (Paradise Sweir), קמפ מצוין שנמצא במקום טוב במרכז הרצועה, מספיק קרוב למסוף הגבול כדי למשוך אליו תיירים כמעט לאורך כל השנה (כ-25 דקות נסיעה), ומספיק מרוחק מהכביש הראשי כדי להעניק שקט ושלווה לאורך כל שעות היממה.

את פרדייז סוויר מנהלים כבר שנים ג'ימי החביב ומסעוד שמתפקד על תקן ה"סגן" שלו. שניהם מארחים נפלאים, אפילו במונחים של סיני – חייכנים, מוכנים לסייע תמיד בכל בקשה ומדברים אנגלית מצוינת וגם קצת עברית שהשאירו שם התיירים הרבים מישראל. בכלל, כל הצוות במקום הוא עם תודעת שירות מצוינת ונדיר לשמוע על אורח בפרדייז סוויר שלא היה מרוצה מהשירות דווקא.

איך מגיעים לפרדייז סוויר?

פרדייז סוויר שוכן, כאמור, בביר סוויר, כ-25 דקות נסיעה ממסוף הגבול בטאבה. הדרך הכי פשוטה ויעילה להגיע לשם היא באמצעות מונית, והדרך הכי טובה למצוא מונית היא בהזמנה מראש. הזמנה מראש של מונית חוסכת לכם את ההמתנה (שעלולה להיות ארוכה) במסוף הגבול למונית שתתמלא בנוסעים לפני שתצא לדרכה, וכן מצמצמת את הסיכוי שהנהג ינהג בפראות ובצורה ולא בטוחה. הסיבה לכך היא שמונית שמוזמנת מראש מתחנה מסודרת, מתופעלת על ידי נהג שזה מקצועו והוא מחויב לסטנדרט שירות גבוה יותר, וכמו כן אינו ממהר לנסיעה הבאה שלו. 

ניתן להזמין מונית אונליין באתר סיני וייבס, בקלות וביעילות, במחיר קבוע ובלי "מחירי חג" או כל מיני הפתעות נוספות לאחר שסיכמתם. פשוט משלמים מקדמה כדי להבטיח את הנסיעה, ומכאן הכל זורם חלק עד שתגיעו לחושה שלכם. 

אפשרויות האירוח בפרדייז סוויר

האירוח בפרדייז סוויר הוא בחושות, בסגנון "בונגלו" משודרג והתנאים טובים יותר מהחושות הפשוטות עם המזרן על החול. הבונגלוס של פרדייז סוויר הן עם רצפת בטון יצוקה, ויש בהם גם מאוורר (ברובם) וכילה נגד היתושים שבאים לבקר בעיקר בעונות המעבר. יש מזרן זוגי עם מצעים, אבל אם אתם חובבי הריח של אבקת הכביסה שלכם מוטב להביא אתכם את המצעים מהבית. החשמל זורם בחושות ובקמפ כולו לאורך כל שעות היממה כמובן.

נוסף על הבונגלוס החביבים הללו,  בפרדייז סוויר מציעים אירוח גם  בבקתות עץ מהממות ומשודרגות המשקיפות ישירות לים, ברמה גבוהה מאוד – מהטובות שתמצאו בכל חופי סיני. בכל אחת מהן מזגן, שירותים ומקלחת פרטיים ומיטה של ממש הניצבת מול החלון שפונה לים. לא יודעים אם יש דרך טובה מזו להתעורר בבוקר. התעריף מן הסתם יהיה שונה ויקר יותר, אבל אנחנו יכולים להעיד שהוא בהחלט שווה את ההפרש, וגם שהבקתות הללו נתפסות די מהר כך שאם בא לכם על אחת כזו, טוב תעשו אם תסגרו לעצמכם אחת מראש מוקדם ככל הניתן.

אם לא בחרתם בבקתות, דעו כי השירותים והמקלחות בפרדייז סוויר הם במצב טוב בהחלט ומתוחזקים ברמה טובה מאוד, מים חמים זורמים לאורך כל היממה הודות לדודי שמש וכמובן לשמש עצמה, אם כי הזרימה עשויה להיות חלשה מעט בשעות מסוימות של היום.

מידע נוסף על פרדייז סוויר

החוף עצמו, לא גדול מידי וכשהוא בתפוסה מלאה הוא עלול להרגיש מעט צפוף. יחד עם זאת, יש המון פינות ישיבה, בשמש ובצל, כולל מרפסת אחת מוגבהת שניתן לעלות אליה וליהנות מכל הטוב הזה גם מהקומה העליונה. עוד תמצאו בקמפ גם רשת למשחקי כדורעף וכמעט תמיד גם פרטנרים למשחק (לפעמים אנשי הצוות מצטרפים בשמחה) וגם שולחן ביליארד בגודל מקצועי שזמין כמובן לכל האורחים.

הגישה למים, כמו בכל האזור, יחסית קלה והחול רך ונעים. בשעות הגאות אין בעיה כלל ובשעות השפל קו המים מתרחק מהחוף ואז אפשר ללכת כמה עשרות מטרים לחלק הדרומי של הקמפ, שם תוכלו ליהנות מכניסה חלקה לגמרי. מול הכניסה הזו, אגב, יש גם ריף אלמוגים נחמד ובו אפשר לשנרקל ולראות מלמעלה גם לא מעט דגים ושוכני ים צבעוניים אחרים.

במקום יש גם בר חוף שפעיל כל זמן שיש בחוף אנשים (וזה כמעט תמיד), חנות מזכרות עם תיקים, בגדים ועוד כל מיני וגם חנות נוחות שבה אפשר למצוא חטיפים שונים ושתיה לאחר שהמטבח נסגר (החנות פתוחה כל היום, גם כאשר המסעדה פעילה).

ומה בעניין האוכל? המסעדה בפרדייז גדולה ונעימה, מוצלת ובה יש שולחנות וכיסאות בגובה המוכר לנו ולא נמוכים. האוכל מגוון מאוד, טעים ומזין – ארוחת בוקר בסיסית, פיצה, אורז עם ירקות, שניצלים ודגים שנמשו מהים ממש יום או יומיים קודם לכן. בגזרת הקינוחים, הפנקיים והסחלב המעולים מככבים גם כאן וכדאי לנסות אותם לפחות פעם אחת.

משום הקרבה היחסית לישראל, בשעות מסוימות תוכלו לקלוט את הרשתות הסלולריות הישראליות, בעיקר את הוותיקות שבהן – סלקום, פלאפון ופרטנר. זה תלוי בכיווני הרוח ובמיקום המדויק שלכם בחוף, אבל זה בהחלט אפשרי. אם אתם פחות רוצים לבנות על הרוח, אפשר גם להתחבר לרשת האלחוטית של פרדייז סוויר ללא עלות נוספת, אם כי היא לא חזקה במיוחד ולא נמצאת בכל רחבי החוף. זה בעיקר כדי לשלוח הודעה הביתה ואולי כמה תמונות. אם חשוב לכם להישאר זמינים או לעבוד תוך כדי החופשה, מומלץ להצטייד בכרטיס SIM, ועדיף אפילו eSIM שאותו אפשר לרכוש ולטעון לפני הנסיעה. 

כמו קמפים רבים בסיני, גם פרדייז סוויר מתאים עצמו לקהל המשתנה והמגוון שמגיע לסיני והחל לא מזמן לקבל הזמנות מראש, גם דרך אתרי הזמנות מסודרים. הפופולריות ההולכת ועולה שלו, לא משאירה לנו יותר מידי ברירות אלא להזמין לעצמנו מקום מראש, כדי לא להגיע לשם אחרי נסיעה של כמה שעות רק כדי לגלות שאין מקום פנוי ולהתחיל לנדוד בין הקמפים השונים.

פרדייז סוויר נמצא במקום טוב במרכז רצועת החוף של ביר סוויר, מספיק קרוב למסוף הגבול כדי להגיע אליו מהר, ומספיק רחוק  כדי להרגיש בסיני. הנסיעה אליו אורכת כ-25 דקות. 

פרדייז סוויר מציע מגוון סוגים של אירוח – חושות, בנוגלוסים וחדרים פרטיים ממוזגים. ניתן לקרוא בהרחבה ולהזמין מקום בפרדייז סוויר באתר סיני וייבס. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן