עשרה מקומות שהיינו מוותרים על שוקולד וקפה רק כדי לעשות בהם יוגה

אם אתם מתרגלים יוגה כבר זמן מה, בטח יצא לכם לעבור במקום כלשהו ולחשוב – איך מתאים לי לפרוש את המזרן שלי ממש כאן ולתרגל מול הנוף הזה. בעולם קיימים כמה מקומות שכאילו נבראו בשביל לתרגל בהם יוגה (או שהיוגה נבראה כדי שיהיה מה לעשות במקומות האלה, תלוי איך מסתכלים על זה). מה המקומות היפים, האותנטיים והחלומיים ביותר לתרגול יוגה? שניה לפני שאתם אורזים תיק עם מזרן יוגה וביגוד מתאים – קבלו רשימה של הצעות.

  1. קרלה, הודו – קרלה היא אחד המקומות בהם תחוו את היוגה בצורה הטהורה ביותר. קרלה היא מדינה השוכנת בדרום מערב הודו ופועלים בה כמה ממרכזי האיורוודה הטובים ביותר בעולם. איורוודה היא רפואה הודית עתיקה המחזיקה בידע עצום אשר חלקו משמש את הרפואה המודרנית כיום ונחשבת לשיטה "אחות" ליוגה. בעוד שחלק מהמטיילים בקרלה מגיעים לשם רק הודות לכוחה המרפא של האיורוודה, מטיילים אחרים בוחרים בקרלה כמקום בו הם יכולים להעמיק את תרגול היוגה שלהם הודות לשלווה באשראמים הקדושים שלה. מרכזי יוגה ואיורוודה רבים בקרלה מציעים סדנאות יוגה והבראה הכוללים תכנית איורוודה ייחודית בה הם מקבלים מעין "מרשם" לארוחות ולסוכי התנועה הכי טובים עבורם.
  1. מונטזומה, קוסטה ריקה – יש משהו טבעי בחיבור בין יוגה וגלישה: שתיהן מצריכות ריכוז, יציבות, שליטה בנשימה וכמובן, סבלנות. קוסטה ריקה היא כנראה המקום הטוב ביותר ליהנות בו משני העולמות ומונטזומה היא המקום המושלם לעצור בו לכמה ימים ופשוט לתרגל וליהרגע. מונטזומה היא עיירת גולשים קטנה ומקסימה עם אווירה שלווה וקו חוף יפהפה אך גם זרוע בסלעים וכנראה מהסיבה הזאת מונטזומה מעט פחות מתויירת מעיירות פופולריות אחרות באזור.
  1. מייסור, הודו – יוגה בהודו היא החלום האולטימטיבי של מתרגלים רבים, גם כאלה שמעולם לא דמיינו את עצמם מגיעים למדינה העצומה. ועדיין, הודו טומנת בחובה את ההיסטוריה העתיקה והמרתקת של היוגה ומייסור, מקום הולדתה של האשטאנגה היוגה, היא חלומם של רבים. מייסור מכונה עיר המלכים מכיוון ששימשה כמקום משכנם של המהרג'ות והיא מאופיינת באקלים חם ויבש וגם באווירה שלווה ונעימה מאוד. היא אחת הערים הגדולות במדינת קרנטקה שבדרום הודו וככזאת היא מציעה שפע של אטרקציות ומקומות מיוחדים לטייל בהם, בראשם ארמון מייסור היפהפה.
  1. ארובה, האיים הקריביים – ארובה ניחנה בנופים אקזוטיים מרהיבים, בחופים לבנים עם חול רך וממכר ובים טורקיז שנמשך עד אין קץ. היא גם מקום הולדתה של הסאפ יוגה, אותה היוגה שהחלה לכבוש את חופי תל אביב ובה אנשים עם שיווי משקל פי אלף יותר טוב משלנו אי פעם יהיה, מתרגלים יוגה בתוך המים על סאפ (גלשן חתירה בעמידה). בעוד שקיימים מעט מאוד לתרגל בהם יוגה בצורה מאורגנת בארובה, תוכלו לשלב סגנון חדש (ולהרוויח חופשה בקריביים כך שזה לגמרי win win situation).
יוגה
  1. על ראש מגדל אייפל בפריז – זה אולי המקום המתוייר ביותר ברשימה שלנו (ובעולם בכלל), אבל דמיינו לעצמכם את הסיטואציה הבאה: אתם מעפילים לתצפית העליונה של האייפל, פריז המהממת פרושה לרגליכם ואתם? אתם מגניבים איזו ברכת שמש הכי קרוב לשמש, על גג העולם. לא נשמע כמו חופשה חלומית?
  1. אלישן, טאיוואן – שמורת הטבע אלישן נמצאת במחוז צ'יאיי במרכז האי, ומציעה למטיילים נופים פראיים ועוצרי נשימה של מפלים, אגמים, נהרות וטרשים. אלישן משתרעת על פני שטח של 415 קמ"ר הכולל גם ארבעה כפרים ומטעי תה, ומרושת כולו במסלולי הליכה ברמות קושי ואורכי שונים. חובבי היוגה וההיסטוריה ישמחו לגלות כי שמורת הטבע שימשה כמקום משכנו של שבט אבורג'יני, והיא משופעת גם במקדשים בודהיסטים קטנים ומקסימים שכיף לגלות. אם זה לא מקום מושלם לתרגל בו יוגה ולמצוא בו את האיחוד האולטימטיבי בין הגוף לנפש ובין הטבע לגוף, אנחנו לא יודעים מהו המקום המושלם.
  1. טרק המילפורד, ניו זילנד – לא חסכנו בקילומטרים כדי להביא לכם את המקומות היפים והשווים ביותר לעשות בהם יוגה! טרק המילפורד נחשב לאחד הפופולריים בניו זילנד הודות לנופים המרהיבים והמגוונים בו והוא אף נחשב לאחד הטרקים היפים ביותר בעולם. הטרק נמצא בפארק הלאומי פיורדלנד והוא מציע למטיילים הליכה בתוך יער טרופי, העפלה לפסגות הרים יפהפיות, חציית גשרים מעל נהרות שוצפים, מפלים עוצמתיים ועמקי קרחונים. תרגול יוגה למרגלות מפל סאת'רלנד שבטרק הוא בהחלט חוויה לספר עליה לנכדים, ועד שהם יגיעו – לכל העולם דרך האינסטגרם.
  1. חבל אג'רה, גיאורגיה – חבל אג'רה נמצא בדרום-מערב גיאורגיה, למרגלות חופי הים השחור וכולל ארבע שמורות טבע יפהפיות, כפרים קטנים, עיירת נופש והעיר בטומי המכונה "פנינת הים השחור". בחבל אג'רה יש גם כמה גנים בוטניים נדירים ביופיים המשופעים בנחלים ופינות חמד קסומות שעושות חשק להודות לכל מי שאחראי על בריאתן של יצירות יפות כל כך. רק זכרו לקחת את המזרן שלכם, מצאו לכם פינה נוחה וספגו אליכם את שפע הטוב שמסביב.
  1. ברילוצ'ה, ארגנטינה – ברילוצ'ה מוכרת בעולם בתור עיירת נופש שמציעה שוקולדים מעולים ובשר משובח, אבל היא מציעה גם נופים מרהיבים שמותירים את כל מי שמגיע אליה לראשונה שמוט לסת והרגשה שהגיע לכפר ציורי אי שם בשוויץ. אנחנו ממליצים בחום לצאת לטיול בדרך שבעת האגמים ולהצטייד במזרן יוגה ולבחור לעצמכם את הנוף הכי יפה מולו תרצו לתרגל. זו תהיה משימה קשה כי הדרך מציעה הרים מושלגים, מפלים, חופי רחצה, איים עמוסי צמחייה ושטחי מרעה עם פרות שמנמנות וסוסים שמחים. אנחנו סומכים עליכם שתעשו את הבחירה הנכונה.
  1. החוף האהוב עליכם, סיני – שמרנו את הפייבוריטית שלנו לסוף. גם השכנה היפה שלנו מציעה תפאורה מושלמת לתרגול יוגה ובמובנים רבים, היא אף מעצימה את התרגול ואת החוויה שלו. הנופים המדבריים והעוצמה הבראשיתית של סיני הם הרקע המושלם לאיחוד שהיוגה חותרת אליו – בין הרגש לנפש, בין הלב למוח, בין התודעה לגוף ובין הטבע לאדם. השקט המופלא של סיני הוא מוזיקת הרקע המושלמת לתרגול יוגה והחוויה של תרגול בוקר מוקדם מול החופים השלווים היא אחת ששווה לנצור.
Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן