טיראנה דהב ריזורט – חופשה מפנקת מול חוף מושלם

עודכן לאחרונה: ינואר 29, 2023

הערה: בסוף 2022 הריזורט החליף בעלות, וכיום הוא נקרא דהב לגון קלאב & ריזורט (Dahab Lagoon Club & Resort). לכן, אם תראו התייחסות כאן באתר או במקומות אחרים לריזורט בשם זה – מדובר באותו ריזורט.

חופי סיני ידועים בשלווה המבורכת שהם משרים על כל מי שצופה עליהם למעלה מחמש שניות, אבל יש חוף אחד שראוי להתעכב עליו קצת יותר (נו דיסריספקט לשאר החופים בשאר בתי המלון בסיני כמובן) – החוף של טיראנה דהב ריזורט (או בשמו החדש – דהב לגון קלאב אנד ריזורט).

חברות וחברים – מדובר בחוף שהוא חבר אמת. רצועת החוף המטופחת של דהב לגון קלאב משתרעת על פני 600 מ' של חול רך ונעים שמוביל לים חלק וכחול כמו גן עדן שמוקף בנוף מרהיב של הרים, עצים ושמיים. הים המקסים מעוטר במשנרקלים, צוללנים וגולשי רוח שנהנים מהרוחות המעולות של דהב ובאנשים שמשכשכים בו להנאתם. אם פחות בא לכם לטבול בו, תוכלו למצוא לכם מיטת שיזוף מוצלת ולהתמסר לשקט האופף את החוף.

חוף שהוא חבר אמת. דהב לגון קלאב. צילום: עדי מלר.

מה הריזורט מציע?

החוף הזה מגיע עם חווית אירוח מוצלחת לא פחות; טיראנה דהב ריזורט הוא בין הריזורטים האהובים והפופולריים ביותר מבין המלונות בדהב, ומצליח לשמור על אווירה שלווה גם בתקופות העמוסות ביותר, שתלווה אתכם מהרגע הראשון שתיכנסו אליו ועד הרגע שתצאו ממנו.

שטח הריזורט (שמדורג ב-4 כוכבים) הוא מלבב במיוחד ועשיר במדשאות מטופחות, שיחי פרחים ועצי דקל המתמזגים בהרמוניה עם הכחול המהפנט של הים והבריכה. הוא כולל בתוכו 139 חדרי אירוח ברמות שונות, לפי הצורך והתקציב של האורחים. בנוסף הוא כולל בריכת שחייה עם משחקי מים, חדר אוכל גדול, מסעדה איטלקית ו-2 ברים, מתוכם אחד על חוף הים – לכל מי שרוצה ליהנות גם מקוקטייל צבעוני בזמן שהוא משתזף. הבר השני הוא מתחם לאונג' גדול בעיצוב אוריינטלי עם ספות וכריות נוחות שאפשר להשתרע עליהן בזמן שאתם לוגמים תה מצרי חם ועשיר ומעשנים נרגילה.

טיראנה ריזורט כולל גם מתקני פנאי לרווחת האורחים – חדר כושר, מתחם ספא המציע גם עיסויים שונים, שיעורי ספורט, יוגה ומדיטציה ומגוון פעילויות עתירות אדרנלין כמו גלישת רוח, קייטסרפינג, הייקינג, רכיבה על סוסים ואפילו רכיבה על אופניים. חובבי הספורט הימי ימצאו בטיראנה ריזורט מרכז צלילה באישור PADI – האגודה המקצועית הגדולה בעולם לצלילות ספורטיביות – ויוכלו לקחת בו שיעורים מודרכים ולצאת דרכו לצלילות באתרי הצלילה האגדיים של דהב כמו הבלו הול המפורסם.

חדרים ומחירים

חדרי האירוח בטיראנה שוכנים במבנים חד או דו-קומתיים, ומאובזרים כהלכה. החדרים הממוזגים כוללים מקלחת ושירותים פרטיים עם מוצרי טיפוח לשימוש האורחים, מקרר מיני (שיכולות הקירור שלו ראו ימים טובים יותר, לתשומת לבכם), פינת עבודה, טלוויזיה שטוחה רב ערוצית שכוללת גם ערוץ סרטים חדשים באנגלית (!), ומרפסת או פטיו פרטיים.

החדרים מתחלקים לשלושה סוגים, הנבדלים זה מזה בגודל, בעיצוב ובנוף הנשקף מהם:

  • חדרי סטנדרט עם פטיו פרטי הצופה לגנים המטופחים של הריזורט.
  • חדרי סטנדרט מרווחים יותר עם מרפסת פרטית הצופה לנוף של המדשאות, הבריכה והים.
  • חדרי סופיריור מרווחים ומפנקים עם נוף לים בעיצוב אוריינטלי צבעוני.

ניתן להוסיף לחדרים גם מיטות תינוק ומיטות ילדים בתיאום מראש.

מחירי החדרים כוללים גם ארוחת בוקר במסעדת המלון, ומתחילים בסביבות 170 ₪ ללילה לחדרי הסטנדרט, 230 ₪ ללילה בחדרי הסטנדרט עם נוף לים ו-270 ₪ לחדרי הסופיריור – מחירים סטנדרטיים ביחס למלונות בדהב.

בתקופות המתוירות יותר (פסח, יולי-אוגוסט וחגי תשרי) כמו ברוב בתי המלון בסיני, המחירים עולים בסביבות 100-50 ₪ נוספים ללילה, ולכן כדאי מאוד להזמין את החדרים כמה שיותר זמן מראש, לפני שהביקוש אליהם עולה. המלצה נוספת היא לברר האם יש דיל הכול-כלול שיבטיח לכם שלוש ארוחות מלאות ביום בתוספת שתייה קלה ונשנושים חופשיים, בעלות נוספת של כמה עשרות שקלים בלבד לאדם.

נווה מדבר בלב דהב. צילום: עדי מלר.

אוכל

במסעדת המלון מוגשות שלוש ארוחות מדי יום בצורת מזנון פתוח (בופה), ממנו האורחים יכולים להעמיס לצלחת מגוון מאכלים. ארוחת הבוקר כוללת לחמניות, לחמים ומאפים מתוקים, חביתות בהכנה אישית, כדורי פלאפל מצרי (טעמייה), דגני בוקר, ירקות ופירות, גבינות, ועוד מאכלים פחות שגרתיים כמו נקניקיות, דייסה ו-bread pudding טעים להפליא. ארוחות הצהריים והערב כוללות מגוון תבשילים חמים, מנות בשריות, דגים, תוספות חמות וקרות ושולחן קינוחים צבעוני ומעורר תיאבון.

את הארוחות תוכלו לאכול בתוך המסעדה הממוזגת או במרפסת המסעדה הצופה לים ולבריכה. עם זאת, בשעות הבוקר והצהריים יכול להיות קצת חם אז קחו זאת בחשבון.

במלון פועלת גם מסעדה איטלקית חביבה בשם אל פסטו, הפועלת בשעות הצהריים בלבד ומגישה מגוון פחמימות בשלל צורות עשייה. גם כאן נשקף נוף מלבב במיוחד מבעד לחלונות המסעדה או מהמרפסת, ואם פיצה וים עושים לכם טוב על הלב – צפויה לכם חוויה נעימה במיוחד.

שירות

חווית האירוח המוצלחת לא נעצרת במרחבים המטופחים ובאיכות החדרים. צוות המלון כולו, החל מאנשי הקבלה וכלה בצוות המסעדה, חייכנים, אדיבים ומשרים הרגשה נעימה. זה אולי נשמע קצת מובן מאליו, אבל אחרי שתקבלו חביתה בהכנה אישית מידיו של טבח חייכן שיקשקש איתכם באנגלית מצוינת, או תקבלו מגבת ים רעננה מלווה בחיוך ובדיחה משעשעת, תבינו כמה תודעת השירות במלון מוכוונת אורחים.

מה מחכה מחוץ לריזורט?

טיראנה ריזורט ממוקם כמה קילומטרים דרומית לטיילת ולמרכז העיר של דהב. מומלץ לוותר על חווית ההליכה ברגל ופשוט לקחת מונית (מחוץ למלון מחכים באופן קבוע מספר נהגים חביבים) בעלות של 20-30 לירות מצריות, תלוי כמה טובים כישורי המיקוח שלכם.

הטיילת המקסימה של דהב מציעה מגוון רחב של מסעדות דגים ופירות ים, בשרים ואפילו מסעדה הודית מצוינת, כך שכל אחד יוכל למצוא בה את המטבח המועדף עליו. הטיילת משופעת גם בחנויות בגדים, תיקים, אביזרי נוי כמו מנורות ושטיחים וחפצי אומנות. תמצאו בה גם סופרמרקט גדול, חנויות משקאות אלכוהוליים, בתי ספר לצלילה, סוכנויות המוציאות טיולי צלילה וטיולים לרחבי מצרים וירדן. במרכז העיירה תמצאו חנויות לאביזרי צלילה וספורט ימי ואפילו מתחמי עבודה עם WIFI מעולה ומאפייה גרמנית.

הטיילת של דהב שוקקת חיים לאורך כל שעות היום, אך בשעות החשיכה היא הופכת לצבעונית ומקסימה עוד יותר. כמעט כל המסעדות מציעות מקומות ישיבה באוויר הפתוח עם נוף ישיר לים והחוויה הזאת היא מיוחדת במינה. טיפ נוסף – אם העדפתם לוותר על ה-CHANGE במעבר הגבול, תוכלו לשלם בכמעט כל המסעדות בדהב בדולרים ואפילו בשקלים, ואף להמיר אותם ללירות מצריות אצל המלצרים.

טיראנה דהב ריזורט
דהב לגון קלאב אנד ריזורט - מראה כללי. צילום: עדי מלר.
Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן