הגעה למסוף הגבול בסיני

הגעה למסוף הגבול בסיני

כדי להגיע לסיני צריך קודם להגיע לאילת. אילת נו, העיר הזאת שנמצאת בקצה המדינה וידועה בעיקר בגלל מחירים ללא מע"מ ובתי מלון יקרים שמקזזים את המחירים האלה. למרות הריחוק היחסי שלה משאר חלקי המדינה, להגיע לאילת, וממנה למסוף הגבול בטאבה, זה לא עסק מסובך בכלל, ויש יותר מדרך אחת לעשות זאת – אפשר לקחת את האוטו עד הגבול (וגם לחצות איתו את הגבול אם בא לכם), אפשר לנסוע באוטובוס, להתפנק בטיסה וגם למצוא טרמפ עם אנשים טובים כמוכם ואולי אפילו לחלוק איתם את החופשה. 

כניסה עם רכב לסיני

הדרך הנוחה ביותר לנסוע לחופשה בסיני, היא כמובן לקחת את הרכב הפרטי ולחצות איתו את הגבול. זה כרוך בהליך בירוקרטי קצר במעבר הגבול עצמו ובתשלום נוסף על תרגום המסמכים, עריכת ביטוח והחלפת לוחיות רישוי, אבל אם אתם יורדים עם כל המשפחה והרבה ציוד, או אם אתם מתכננים לטייל קצת בסיני ולא רק לרבוץ על החוף – כנראה שרכב הוא הפתרון הטוב יותר עבורכם. מעבר עם רכב מאפשר לכם להיות גמישים יותר בתכנון החופשה, לעבר ממקום למקום ביתר קלות, לנסוע לחלקים הדרומיים של חצי האי, למשל דהב או שארם א-שייח', בלי להיות תלויים בחסדיהם של נהגי המוניות וגם לקחת אתכם הביתה ביתר קלות מזכרות או כל דבר אחר שקניתם בסיני ואתם רוצים לקחת הביתה. נסיעה ברכב גם יכולה להיות משתלמת יותר אם לקחתם אתכם איזה טרמפיסט או שניים לדרך שיכולים להשתתף אתכם בעלויות הדלק ולהוזיל לכולם את עלות הנסיעה. על כל הנהלים והסידורים של כניסה עם רכב לסיני אפשר לקרוא בכתבה הזאת.

נסיעה באוטובוס לסיני

פעם אפשר היה לנסוע באוטובוס מישראל לקהיר (עם קו 100 הזכור לטוב), אם כי הדרך לא היתה עוברת בחצי האי סיני. עד שמישהו יחשוב לתכנן קו אוטובוס ישיר מישראל לחופי סיני (אם בכלל), הנקודה הדרומית ביותר שאפשר להגיע אליה באוטובוס היא אילת. קווי אוטובוס סדירים לאילת יוצאים מיעדים רבים בארץ וביקור קצר באתר אגד או פניה למוקד הטלפוני שלהם (2800*) יפרוס בפניכם את מפת הקווים המלאה. חשוב לציין שנסיעה לאילת מכל מקום בארץ יש להזמין מראש דרך אתר אגד ועלייה על האוטובוס ללא הזמנה מראש תתאפשר רק במקרים חריגים ועל בסיס מקום פנוי. המחירים לא יקרים במיוחד, ואף זולים יותר בהזמנת כרטיס הלוך ושוב. מהתחנה המרכזית באילת ניתן להגיע למסוף הגבול בטאבה באמצעות קו 15 שיוצא באופן תדיר מהתחנה המרכזית למסוף או במונית. את כל האפשרויות של נסיעה באוטובוס למסוף הגבול, נהלים ומחירים תמצאו בכתבה הזאת.

להתפנק בטיסה לסיני

נכון, טיסה ישירה לסיני עדיין אין, אבל טיסה לאילת היא שדרוג משמעותי בחופשה שלכם בסיני. בין אם אתם נוסעים לידע קרוב יחסית, כמו ביר סוויר או אל מחש, ובין אם אתם מרחיקים עד נואיבה ודרומה ממנה, תמיד נעים לחסוף כמה שעות נסיעה ולהמיר אותן ב-40 דקות של טיסה ממרכז הארץ. קווי טיסה סדירים לאילת מופעלות על ידי חלק מחברות התעופה הישראליות לאורך כל היום, גם מנתב"ג וגם משדה דב בתל אביב. טיסה לאילת היום גם היא לא עסק יקר כל כך, והרבה פעמים ניתן אף למצוא מבצעים של הרגע האחרון במחירים נמוכים ממש. החל מחודש מרץ 2019 הטיסות לאילת נוחתות בשדה התעופה "רמון" צפונית לעיר, וממנו יש קווי תחבורה ציבורית ושאטלים סדירים לעיר וגם ישירות למסוף הגבול בטאבה. את כל היתרונות של טיסה לסיני, מחירים, אפשרויות הזמנה והתניידות משדה התעופה לאילת תמצאו ממש כאן.

טרמפ לסיני

לסיני אפשר לנסוע לבד, עם בת או בת זוג, עם חברים טובים וגם עם כל המשפחה. לא משנה עם מי בחרתם לנסוע, תמיד אפשר למצוא עוד אנשים בראש שלכם שיורדים לסיני בדיוק בתאריכים שגם אתם תכננתם לרדת ולתפוס איתם טרמפ עד אילת, אם לא לתוך סיני עצמה. עיקרון שיתוף הנסיעות עובד היטב בכל הקשור לנסיעות לסיני ואפשר למצוא טרמפים ושותפים גם בקבוצת הפייסבוק "סיני ־ טרמפים ושותפים לטיול" שמכילה עשרות אלפי אוהבי ואוהבות סיני שמחפשים את השותף המושלם לנסיעה. אולי אלה תהיו אתם? לכל הפרטים על טרמפים ושותפים לטיול בסיני הקליקו כאן.

Sending
User Review
0% (0 votes)
יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן