כניסה עם רכב לסיני

עודכן לאחרונה: יוני 30, 2024

בקצרה (אמ;לק)

  • העברת רכב לסיני היא קלה למדי ומאפשרת התניידות נוחה ללא תלות במוניות או אוטובוסים.
  • צריך להציג רישיון נהיגה, רישיון רכב וכמובן דרכון. בעל הרכב צריך להיות נוכח אלא אם כן הוא מספק ייפוי כוח, כפי שמוסבר בהמשך.
  • העברת הרכב כרוכה בעיכוב נוסף במעבר הגבול (בהלוך ובחזור), בדרך כלל כשעה יותר מאשר במעבר רגלי.
  • העלות של העברת הרכב היא 23 ₪ לתרגום הרישיון בצד הישראלי ועוד כ-1,700 לירות בצד המצרי. זה עשוי להשתלם כלכלית בשל העלות הנמוכה של הדלק בסיני. 
  • אם היעד שלכם הוא אחד משלושת המלונות הצמודים לגבול (טאבה סנדס, טאבה הוטל או מובנפיק), התהליך מעט קצר יותר, והעברת הרכב היא ללא עלות וללא החלפת לוחית רישוי.
  • לא ניתן לעבור לסיני עם כלי רכב המונעים בסולר (בנזין או גפ"מ בלבד) ועם רכבי 4X4.
  • לא ניתן לעבור לסיני עם כלי רכב שבהם מותקנת מצלמת דרך, קדמית או אחורית (גם אם המצלמה מפורקת), כולל מצלמת רברס (גם אם היא מותקנת "בילט אין" ברכב).

כניסה עם רכב לסיני – כל הפרטים

חופשה בסיני עם הרכב הפרטי מאפשר התניידות בתוך סיני ביתר קלות ללא תלות במוניות, ומבלי שתצטרכו להעביר את הציוד שלכם ממקום למקום. יש לכך לא מעט יתרונות (למשל האפשרות להניח את המשחקים לילדים בשקית באוטו במקום להיסחב איתם ברגל) ומעט חסרונות (בעיקר הזמן שלוקח להעביר את הרכב, כשעה יותר בהלוך ובחזור). לאחר שתסיימו את כל שלבי המעבר תוכלו להיות חופשיים לנוע לכל מקום בקצב שלכם.

כדאי לקרוא היטב את כל הפרטים לגבי מה מותר ומה אסור, מה צריך להביא ומה צריך לעשות כדי שלא תופתעו בעת מעבר הגבול לסיני.

רכב שאפשר להעביר

רכב אשר ברישיון מופיע כי סוג הרכב הוא "פרטי" או "משא אחוד", ומונע על ידי בנזין או גפ"מ, אשר בעליו נוכח ברכב.

אם בעל הרכב אינו נוכח: אפשר להעביר את הרכב בתנאי שיש ייפוי כוח מבעל הרכב. האישור נדרש בצד הישראלי של הגבול בעת קבלת אישור המכס.

לרכב בבעלות פרטית: נדרש ייפוי כוח של בעל הרכב המאשר להוציא את הרכב למצרים. ייפוי הכוח חייב להיות מאושר על ידי עורך דין (לא חובה נוטריון).

לרכב בבעלות חברה (כולל רכב שכור או רכב ליסינג): יש להביא ייפוי כוח חתום על ידי נציג החברה על נייר רשמי של החברה. ייפוי הכוח חייב להיות מאושר על ידי עורך דין (לא חובה נוטריון).

ייפוי הכוח צריך לכלול את:

  • שם + מספר ת.ז של בעל הרכב. 
  • הרשאה מטעמו של בעל הרכב למיופה הכוח להעברת הרכב, כתובה בבירור, כולל שם מלא של מיופה הכוח, מספר תעודת זהות ומספר דרכון. 

האישור נדרש עקרונית רק בצד הישראלי של הגבול, כאשר מקבלים את אישור המכס, אולם מומלץ מאד שהאישורים הללו יהיו מתורגמים גם לאנגלית מאחר שגם בצד המצרי עשויים לדרוש לראות אותם.

נכון לחודש יולי 2023 המצרים מאפשרים גם כניסה לסיני עם אופנועי כביש. שימו לב שלגבי כניסה עם אופנוע חלים כל הנהלים של כניסה עם רכב, וכן עדיין חל איסור על כניסה עם אופנועי שטח לסיני. 

רכב שאי אפשר להעביר

  • רכב הרשום ברישיון כרכב מסוג "מסחרי", "דיזל", "פתוח", "מיניבוס זעיר" או "אוטובוס".
  • אופנוע שטח / אופנועי קרוס. 
  • רכבי שטח וכל רכב אחר עם הנעה כפולה (4X4), אינם מורשים לעבור, אלא אם כן הוצאתם אישור מיוחד מהקונסוליה המצרית. תהליך כזה לוקח כחודש וחצי. פרטים ניתן לקבל במשרדי מ.מ.ס.י. או בקונסוליה.
  • רכב שבו מותקנת מצלמת דרך, קדמית או אחורית, גלאי רדאר ומצלמת רוורס (גם כזו המותקנת "בילט אין" ברכב). לא תינתן אפשרות להיכנס לסיני עם המצלמה ויש לדאוג לפרק אותה לפני המעבר ולהשאיר אותה בבית. שימו לב שגם מצלמה מפורקת ברכב לא תוכלו להכניס אתכם

עליכם לתרגם את רישיון הרכב. זה מתבצע במעבר הגבול, בדלפק של מילגם בצד הישראלי, תמורת 22 ₪, או מראש במשרדי מ.מ.ס.י. ברחבי הארץ.


הכנת הרכב לנסיעה לסיני

יש לוודא שהרכב נקי מכל דבר שלא ניתן להעביר בסוף הגבול: נשק ותחמושת, לרבות תרסיס גז מדמיע, סכינים חדות (לא מדובר על סכין למריחה או אולר), מיכלי גז לגזיות וכדומה. מומלץ להוציא מהרכב כל מה שאתם לא חייבים לקחת לדרך.

המצרים עורכים ברכב חיפוש דקדקני, פותחים כל תא, בודקים כל חפץ קטן. לכן על מנת לחסוך זמן והסברים כדאי להשאיר בבית כל דבר שיש ברכב אשר אינו הכרחי לנסיעה. כדאי מאד לוודא שהרכב תקין וכי יש לכם גלגל נוסף למקרה של פנצ'ר וכלים כדי להחליף גלגל במקרה כזה.

ראו כאן בהרחבה על מה מותר ומה אסור להעביר במעבר הגבול

ביטוח הרכב הישראלי אינו תקף בסיני. יש לרכוש ביטוח "חובה" בצד המצרי בעלות של 175 לי"מ. אם רוצים ביטוח מקיף יש לעשות זאת בארץ לכל תקופת הנסיעה (בדרך כלל זה יקר, שווה לבדוק מה העלות בחברת הביטוח שלכם ולקבל החלטה). אפשר גם לרכוש ביטוח מקיף בצד הישראלי של הגבול, בדלפק בו מתרגמים את הרישיון. 

עלות הביטוח המקיף לרכב פרטי במעבר הגבול:

  • עד 4 ימים: 365 ₪. 
  • 5 ימים: 455 ₪.
  • 6 ימים: 545 ₪.
  • 7 ימים: 635 ₪.
  • מ-8 ימים עד 10 ימים: תוספת של 15 ₪ ליום.


שימו לב
: ביטוח הרכב לסיני הוא ביטוח רכב ולא מעבר לכך. ביטוח נסיעות הוא דבר נפרד ולכן יש לרכוש אותו בנפרד. ביטוח הרכב אינו כולל כל פיצוי במקרה של מחלה או פציעה חלילה, וגם לא בגין נזק למטען או גניבה של ציוד אישי. כדאי לערוך ביטוח נסיעות לסיני בלי קשר לדרך בה נכנסתם אליה (ברכב או ברגל). 

 

טיפים

בעמדות השונות בהן עוברים עם הרכב עשויים לבקש טיפ. בדרך כלל זה קורה בעמדה של החלפת לוחיות הרישוי של הרכב. כדאי להכין מראש כמה שטרות של 5–10 לי"מ, אם אתם רוצים, ולתת למתקין המספרים. הבודקים בדרך כלל יגידו ”מתנה“ או ירמזו לכם בדרכים שונות.

אתם לא חייבים לתת טיפ. אם אתם לא רוצים לתת טיפ, אפשר פשוט להגיד להם No או סתם לחייך, להתעלם ולהמשיך הלאה. במכס לא מבקשים טיפ – לעולם לא לתת טיפ אם לא ביקשו מכם. אם בכל זאת מתעקשים אתכם על טיפ וגורמים לכם להרגיש לא נוח, פשוט תתעלמו. אין כל סיבה לדאגה. כלום לא יקרה, הם יבינו ויוותרו.

כסף מצרי: יש להכין כסף מצרי במזומן לכל העמדות שיתוארו להלן. לא מומלץ להחליף בצד הישראלי. בצד המצרי אחרי עמדת השיקוף הציוד ולפני ביקורת הדרכונים יש בנק וכספומט. אפשר להחליף שם או להשתמש באחד מהכספומטים שנמצאים במעבר הגבול.

כל מה שכתוב כאן מבוסס על הניסיון שלנו ושל מטיילים נוספים שנסעו לסיני, ונכתב כהמלצה בלבד מתוך רצון להביא לידיעתכם את כל המידע הדרוש. יחד עם זאת, כל האחריות לרכב שלכם היא עליכם בלבד.

מידע נוסף על העברת כלי רכב במסוף גבול יבשתי ניתן למצוא באתר רשות המיסים

כניסה עם רכב פרטי לסיני
רכב ישראלי עם לוחיות זיהוי מצריות בסיני

יתרונות וחסרונות בכניסה עם רכב לסיני

יתרונות

להעברת רכב יש את כל היתרונות שאתם יכולים לחשוב עליהם… הרכב אתכם, לא צריך להעביר ציוד ביד או לשלם למונית. אפשר לנוע ממקום למקום ללא תלות במונית או בשותפים לנסיעה. לרוב המלונות בסיני ניתן להיכנס עם הרכב למגרש חניה פרטי של המלון.

מבחינה כלכלית, אם תתכננו נכון את כמות הדלק במיכל שלכם, תוכלו להיכנס לסיני עם מיכל דלק יחסית ריק ולמלא בסיני. מחיר הדלק שם הוא כרבע ממחירו בארץ. זה אומר שמילוי מיכל דלק אחד מכסה כמעט את כל העלות של העברת הרכב. כתבנו בעבר על עלויות הדלק עד סיני.

חסרונות

עיכוב במעבר הגבול כשעה נוספת בהלוך ובחזור; צריך להכיר את הדרכים ולהתמצא בסיני כי אתם ללא נהג מונית שמכיר את הדרכים; חלק מן הדרכים משובשות ויש לנהוג בזהירות.

עלויות העברת הרכב בגבול 

  • בצד הישראלי: 23 ₪ לתרגום הרישיון בדלפק של מילגם.
  • בצד המצרי: כ-1,700 לי"מ, לא כולל טיפים (אם תבחרו לתת) ולא כולל את אגרת המעבר בסך 720 לי"מ לכל אדם + 200 לי"מ לרכב. 


אם עוברים רק למתחם של שלושת בתי המלון הצמודים לגבול, אתם פטורים מהתשלום
 ואין גם צורך בהחלפת לוחיות הרישוי, כפי שמפורט בהמשך. לצורך כך, 
יש להציג הזמנה מאחד מבתי המלון – טאבה סנדס, טאבה הוטל או מובנפיק. התהליך במקרה זה יכלול רק בידוק של הרכב ושל הכבודה. אם יוצאים ממתחם הגבול, גם לבתי המלון בטאבה הייטס, יש לבצע את כל התהליך כרגיל.

כניסה לסיני עם רכב – שלב אחרי שלב

  1. מעבר עם רכב לוקח כשעה וחצי. רצוי להגיע בשעות הבוקר המוקדמות על מנת להימנע מעיכובים נוספים. כמו כן, רצוי מאוד להגיע עם כסף מדויק, אחרת סביר שהעודף שלכם יהפוך לטיפ. 
  2. בצד הישראלי, בדלפק בו משלמים דמי מעבר לאדם, יש לתרגם את רישיון הרכב, כאמור בעלות של 23 ₪.
  3. עוברים את ביקורת הדרכונים.
  4. משם ממשיכים לדלפק המכס הישראלי ובו רושמים את מעבר הרכב לסיני ללא עלות, ומקבלים חותמת בצידה האחורי של אשרת המעבר. 
  5. מעבר לצד המצרי, לאחר שמאבטח יבדוק שאכן ביצעתם את כל השבלים כנדרש. 
  6. בצד המצרי יכוונו אתכם לעמדה בה פורקים את כל מה שיש ברכב. חייבים להקפיד שהרכב יהיה נקי מנשק, תחמושת, סכינים וסמים.
    מבצעים שם שיקוף לכל הציוד, כולל התיקים האישיים, ומחזירים לרכב. מקבלים מהבודק אישור בדיקה.
  7. משאירים הכל ברכב וניגשים לביקורת הדרכונים המצרית. לפני או אחרי ביקורת הדרכונים מצטיידים בכסף מצרי – הבנק והכספומט נמצאים סמוך לביקורת הדרכונים.
  8. מסיעים את הרכב עוד כמה מטרים ימינה למבנה גדול בו מתבצע שאר התהליך.
  9. במבנה הזה פונים ימינה עד הסוף, לחדר המכס, מציגים לפקיד רישיון רכב מתורגם ומשלמים 180 לי"מ עבור ביטוח חובה.
  10. משם עוברים לתחנת "תחבורה", בה מבצעים בדיקה של מספר המנוע, מקבלים רישיון רכב מצרי ומחליפים את לוחיות הרישוי. סה"כ משלמים שם 1,516 לי"מ. מקבלים קבלה שיש לשמור. נהוג (אך לא חובה) לתת למתקין המספרים טיפ של 10–20 לי"מ.
  11. בזאת סיימתם שלב בדיקות הרכב, ואתם יכולים להתקדם. לפני היציאה יש חלון ובו משלמים אגרת מעבר בסך 720 לי"מ עבור כל אדם שעובר + 200 לי"מ עבור הרכב.
  12. לאחר מכן תוכלו לצאת לדרך. לאורך הדרך יש מחסומים של הצבא בהם עשויים לדרוש מכם להציג דרכון. דרך צלחה!

 

עם הרכב בסיני

דלק

בסיני אין בכל התחנות אוקטן 95, ובמקרה כז אפשר לתדלק באוקטן 92. רכבים מודרניים אמורים להסתדר עם זה ללא כל בעיה, אולם מאחר שהאחריות על הרכב היא שלכם, אנו ממליצים לכם לבדוק את העניין באופן עצמאי ולוודא שהדלק הנ"ל לא יפגע ברכב. כך או כך, לא מומלץ למלא יותר מ-5 מיכלי דלק כזה. אפשר להשתמש בתוסף דלק שקונים מראש בארץ אך זה לא הכרחי.

מחיר הדלק במצרים הוא כרבע ממחירו בארץ, כך שזה מעלה את הכדאיות של המעבר עם רכב. 

תחנות הדלק בהן אפשר למצוא דלק נטול עופרת (אוקטן 95) נמצאות בכניסה מול הכניסה לנואיבה (תחנה חדשה יחסית), לפני הכניסה לדהב (בנקודת הביקורת) ובכניסה לעיר שארם א-שייח'. תחנת הדלק הראשונה נמצאת כ-20 ק"מ מהגבול, מעעט לפני מתחם "טאבה הייטס", אולם נכון ליולי 2023 אין בה אוקטן 95.

ניווט 

הניווט על הכבישים הראשיים לא מהווה בעיה – הכביש ישר ונמתח מצפון לדרום (או ההיפך כמובן). אולם, אם תרצו להיכנס לערים או לחופים ולמקומות לא מוכרים תצטרכו לדעת איך להגיע. במקרה כזה ניתן להשתמש ב-Google Map או Waze.  

אינטרנט בסיני

כדי להשתמש ב-Google Map או Waze, וגם סתם כדי לשמוע את המוזיקה שאתם אוהבים במהלך הנסיעה, תצטרכו חיבור לרשת מקומית. חיבור כזה אפשר לרכוש עוד מהארץ בחבילת גלישה לסיני, והדרך הכי טובה לעשות זאת היא באמצעות eSIM – סים וירטואלי שמטעין את המכשיר הסלולרי שלכם על ידי סריקת ברקוד, בקלות ובפשטות. ניתן לרכוש eSIM אונליןי באתר סיני וייבס – ממש כאן

אם אתם מעדיפים כרטיס SIM פיזי, ניתן למצוא אחרי מסוף הגבול, במרחק של כ-500 מטר בצד שמאל של הדרך מתחם חנויות (ליד תחנות האוטובוס), ובו חנות סלולר בשם VOVA. שימו לב שעצירה שם גם מהווה עיכוב נוסף, וגם שעות הפתיחה של החנות אינן קבועות וייתכן שתגיעו ותמצאו אותה סגורה גם באמצע היום. 

ראו כאן בהרחבה על תקשורת ואינטרנט בסיני.

נהיגה

הכבישים הראשיים טובים למדי ועוברים בשנים האחרונות שדרוג משמעותי. יתכן וכמה קטעים עדיין יהיו בשיפוץ, קחו זאת בחשבון וסעו  תמיד בזהירות ובהתאם לתנאי הדרך. תרבות הנהיגה בסיני שונה בתכלית מזו שבישראל וצריך להתרגל אליה. בקרבת מחסומי צבא ומשטרה (שלא תמיד מסומנים היטב) יש להאט עד כדי עצירה, להיזהר מפסי האטה האימתניים (אותם מומלץ לחצות באלכסון, כדי לא לגרד את תחתית הרכב), להדליק אור פנימי בשעות החשיכה ולהישמע להוראות החיילים/שוטרים. גם בכבישים פנימיים כדאי להיזהר מפסי האטה, כאמור.


הכבישים הראשיים (נכון ליולי 2023):

  • ממעבר הגבול עד נואיבה: הדרך טובה וחודשה לאחרונה, למעט קטעים קצרים שעדיין נמצאים בעבודה. הכביש מסומן לא רע מבחינת סימון שוליים וסימון קו ההפרדה.
  • מנואיבה לדהב: הכביש עבר לאחרונה שיפוץ ושדרוג מקיף, וברובו הוא רחב ובטוח. חלקים ממנו הם עם שני נתיבים בכל צד. עדיין יש קטעים שעליהם עובדים, אולם הם קצרים ולקראת סיום. בקטעי הכביש שעוברים שיפוץ יהיו לעתים מקטעים שעליהם יהיה זפת רטוב. במבט ראשון זה יכול להיראות כמו בוץ, אולם מדובר בזפת מהסלילה של הכביש. שימו לב לנסוע מאוד לאט בקטע זה (30-15 קמ"ש) ולא להיצמד לרכב שנמצא לפניכם. נסיעה מהירה מידי או לא זהירה יכולה לגרור התזה של זפת על הרכב שקשה עד בלתי אפשרי להסיר אחר כך.
  • מדהב לשארם א-שייח': הדרך טובה ברובה הגדול, חלקה עבר שדרוג במהלך שנת 2019. לאורך חלק מהמסלול יש 2 נתיבים לכל כיוון עם הפרדה, התנועה דלילה אך על אף הפיתוי מאוד לא מומלץ לנסוע מהר. חלק מהדרך לא מסומן בקו הפרדה ובסימון שוליים. יש באזורים מסוימים חול על הכביש, ונסיעה מהירה מידי עשויה להסתיים מוקדם מהצפוי בצורה לא נעימה. אם יעדכם הוא מפרץ נעמה, שימו לב שלא ניתן להגיע עם הרכב ממש עד למפרץ. החניון הכי קרוב נמצא כ-2 ק"מ ממנו וההליכה נעימה ונוחה.
  • לסנטה קתרינה: הכביש המוביל להר הגבוה (“דרך זיוה“ הישראלית, שנסללה ע“י מצרים) אורך 70 ק“מ מהצומת שבין נואיבה לדהב. זהו כביש משובש, מלא בורות ומהמורות, צר ומפותל מאד בחלקים ממנו, וגם בו קטעים שנמצאים בשיפוץ והם למעשה דרך עפר. מומלץ לנהוג עליו בשעות היום בלבד, ולא להתפתות להאיץ למרות שהוא ריק כמעט לגמרי מתנועה.


נהיגה בלילה אינה מומלצת כלל!
חלק ניכר מן הדרך חשוך מאד, ללא תאורה, ללא סימון שוליים או סימון קו הפרדה. במקומות מסוימים, בעיקר מדרום לדהב לכיוון שארם יש גם חול על הכביש. אם אתם לא חייבים, אל תיסעו בלילה. אם אין ברירה ונאלצתם לנסוע בלילה, התנהגו במשנה זהירות וסעו לאט.  

מחסומים של הצבא/משטרה המצרי: כאשר מגיעים למחסום יש להאט ולהמתין בסבלנות עד שהשוטרים/חיילים יאפשרו לכם לעבור. בדרך כלל פשוט עוברים בנסיעה איטית אלא אם כן סימנו לכם לעצור. במקרה כזה, פיתחו את החלון, וענו לשאלות שאתם נשאלים, אם יש כאלה. אם הגעתם למחסום וממול יש רכב הנמצא בבדיקה או רכב בנסיעה, המתינו בסבלנות עד שיתאפשר לכם לעבור. בחלק מהמחסומים יבדקו אם אתם חגורים בחגורות בטיחות (ואם לא, ייתכן ויהיו שם שוטרים שיקנסו אתכם. פשוט תחגרו חגורות), וייתכן שאף יבדקו את הרכב כדי לוודא שאין בו דברים שלא אמורים להיות בו, כמו כלי נשק או סמים. אל תיקחו שום סיכון בעניין הזה ואל תכניסו לרכב שום דבר שאינו חוקי, גם אם זו נסיעה פנימית בתוך סיני. 

חזרה עם הרכב מסיני לישראל – שלב אחרי שלב

המעבר מסיני בחזרה לישראל עשוי גם לארוך כשעה עד שעה וחצי, תלוי כמובן בתור ובמספר המכוניות שיבקשו לעשות זאת יחד אתכם. אלה הם השלבים שתצטרכו לעבור בחזרה: 

  1. לפני המעבר תתבצע בדיקת דרכונים ויזואלית של כל יושבי הרכב, מבלי לצאת ממנו. 
  2. תחתית הרכב תיבדק באמצעות מראה על ידי איש ביטחון. 
  3. לאחר מכן תתבקשו להוציא את התיקים מהרכב ולהעביר אותם במכונת השיקוף וכן יתבצע חיפוש קל ברכב על ידי אנשי הביטחון המצרים. 
  4. מכס – החתמה של אנשי המכס בביתן המיועד, מסירת המסמכים והחזרת המספר הישראלי לרכב. כאן יבדקו לכם את שוב מספר המנוע בבדיקה שתעלה לכם 10 לירות מצריות.
  5. מכאן עוברים לביקורת הדרכונים. לאחר החתמת הדרכון ניתן לעבור לאולם הנכנסים כדי להמיר חזרה לירות מצריות לשקלים, אם אתם זקוקים לכך. 
  6. עוברים לצד הישראלי, גם שם תתבצע בדיקה עם ראי מתחת לרכב ולאחריה תתבקשו להחנות את הרכב בצד ולהוריד את כל הציוד מהרכב לטובת שיקוף וסריקה, ובדיקה יסודית של הרכב עצמו.  
  7. לאחר מכן ממשיכים לביקורת הדרכונים, ולאחריה ניתן להחזיר את הציוד לרכב. 
  8. מכס – בדיקה אחרונה לפני היציאה. כאן תקבלו את אישורי המעבר, גם שלכם וגם של הרכב, אותם יש להציג בשער היציאה לכיוון אילת. 


חשוב לציין
– גם בתהליך החזרה לארץ עשוי לחזור העניין של בקשת "מתנה" או חיטוט בציוד האישי שלכם מצד הבודקים ואנשי הביטחון המצרים. לפעמים הם חומדים חפצים שונים ומבקשים לשמור לעצמם משהו. אין סיבה להתרגש, פשוט להגיד "לא" ולהמשיך. אין שום הכרח לתת להם דבר ובוודאי לא טיפ, אלא אם זה מתאים לכם. 

נסיעה בטוחה!

בקצרה – כן, בהחלט. כניסה עם רכב מאפשר גמישות וניידות בצורה עצמאית שאינה תלויה בנהגים אחרים או בשעה. את כל היתרונות של כניבה עם רכב לסיני תוכלו למצוא בכתבה באתר.

אפשר להיכנס לסיני עם רכב פרטי בלבד – רכבי 4X4, רכבים המונעים בסולר או בגז לא יכולים להיכנס.

יש הליך בירוקרטי לא ארוך מידי בגבול שכולל תרגום רישיון נהיגה, עריכת ביטוח חובה, החלפת לוחיות רישוי ותשלום אגרה. כל התהליך מפורט בצורה ברורה בכתבה על כניסה עם רכב לסיני באתר.

מעבר לאגרת המעבר הרגילה, כניסה עם הרכב תעלה עוד כ-800 לירות מצריות (כ-170 ש"ח) בסך הכל. את פירוט התשלומים תוכלו למצוא בכתבה באתר.

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן