הזמנת מונית לנואיבה והחופים

עודכן לאחרונה: אוגוסט 20, 2023

חופי סיני הם אחד היעדים הפופולריים ביותר על לוח החופשות של התיירים והתיירות מישראל. בכל שנה פוקדים אותם מאות אלפים שנהנים מאווירה אמיתית של חופש, עם רצועות חוף מדהימות ביופיין, חושות על קו המים או מלונות עם נוף עוצר נשימה, שוניות אלמוגים צבעוניות ושקט מדברי שעוזר להתנתק לרגע מהחיים עצמם. החזרה אל חופי סיני בשנים האחרונות מביאה איתה עוד ועוד קהלים חדשים, כאלה שלא היו בסיני עשרות שנים וחוזרים כעת וגם כאלה שמגיעים לראשונה ומתאהבים מיד. 

השם "נואיבה" אמנם הוא שם של עיר בסיני, אבל כדאי לדעת שכשאומרים "נואיבה" בסיני מתכוונים הרבה פעמים לכל רצועת החוף שבין ביר סוויר לנואיבה עצמה. לכן, אם תשמעו מישהו שאומר לכם שהוא נמצא בקמפ בנואיבה, זה יכול להיות בכל אחד מהקמפים בחופים לאורך האזור הזה. 

מונית לנואיבה והחופים

כמו לכל מקום בכל חופשה, צריך להגיע איכשהו משדה התעופה למקום האירוח, ובמקרה של סיני – ממסוף הגבול (היבשתי) למקום האירוח. בסיני הדרך לעשות את זה היא במונית, והדרך הטובה ביותר לתפוס מונית היא להזמין אחת מראש. יש אמנם נהגי מוניות שממתינים ביציאה ממסוף הגבול, אולם כדי לנסוע איתם תיאלצו להמתין לנוסעים נוספים שימלאו את המונית ולשלם מחיר שלא ניתן למיקוח, ולעתים הוא יהיה גבוה ממה שחשבתן. בנוסף, המוניות יוצאות על פי התור, ולכן אין אפשרות לבחור את הרכב ואם התור שלכם נפל על מונית ישנה ומרעישה, הנסיעה תהיה הרבה פחות נעימה. 

כדי לחסוך מכן את כל זה, אנחנו בסיני וייבס מציעים שירות של הזמנת מונית אונליין ממסוף הגבול ועד למלון או הקמפ. מדובר במונית פרטית לחלוטין, ללא הצטרפות של נוסעים אחרים בגבול או בדרך, ובלי לחכות שהיא תתמלא. המחיר קבוע וידוע מראש, ניתן להזמין אונליין באתר ולאחר תשלום המקדמה תשוריין עבורכן מונית למועד המבוקש.

צי המוניות מורכב מרכבים חדשים ומתוחזקים, נעימים לנסיעה והנהגים אינם ממהרים לנסיעה הבאה משום שהם מקבלים סידור עבודה מוכן ולא מתעסקים בלנהל אותו, מה שמבטיח נסיעה רגועה. הנהגים גם מתודרכים על ידי מנהל התחנה לנהיגה זהירה בהתאם לתנאי הדרך. 

כדאי להקדים ולהזמין, משום שרבים ורבות נוסעות לחופי סיני, במיוחד בעונת הקיץ והחגים, ומספר המוניות הוא מוגבל.

מונית לנואיבה

חושות בסיני

הקמפים עם החושות באזור המכונה "נואיבה", מביר סוויר ועד נואיבה העיר עצמה, פזורים על מספר רצועות חוף, לכל אחת האופי והיתרונות שלה. הנסיעה במונית לחופי סיני לא ארוכה במיוחד והיא אורכת בין חצי שעה לשעה, תלוי במיקום הקמפ: ביר סוויר, הצפונית ביותר, מציעה חוף חולי ורך, לא מעט חופים בסגנון "של פעם" ובריזות נעימות לאורך היום; באל מחש תמצאו קמפים רבים שמציעים חדרים וחושות משודרגות, ממש בקתות מול הים עם מזגן, שירותים ומקלחת פרטיים. מקום מעולה למשפחות עם ילדים; אזור ראס א-שטן מרכז בדרך כלל נופשים צעירים, באווירה קלילה יותר. רצועת החוף של הראס היא קצרה יחסית ולא נדיר בכלל לראות אנשים צועדים לאורכה, עוברים מקמפ אחד לשני כדי לשנות קצת אווירה; טרבין, בואכה נואיבה, מאופיינת בקמפים שמציעים אירוח בבקתות המזכירות יותר צימרים, מעץ או אבן, ברמה גבוהה יותר ומול אחד החופים היפים שיש בסיני; בנואיבה עצמה אפשר גם למצוא מלונות (לא הרבה, אבל יש) וגם קמפים באזור הדיונה הגדולה והדיונה הקטנה, שנהנים מכל היתרונות של החול הרך שהדיונה מספקת. 

הזמינות של המקומות בחופי סיני מוגבלת, במיוחד בקיץ ובחגים ולכן מומלץ להזמין מראש מקום, ומיד לאחר מכן להזמין מונית שתיקח אתכן אל היעד.

מלונות בנואיבה

בנואיבה אפשר למצוא גם מספר מלונות, ברמה טובה ומספקת, אך לא מלונות יוקרה וריזורטים ענקיים כמו בדהב או שארם. המלונות בנואיבה נהנים מאחד החופים היפים ביותר בסיני, ומציעים בהתאם נוף מדהים ואטרקציות ימיות המנצלות את היתרון הזה. הפסיליטיז במלונות בנואיבה הם ברמה סבירה ובהתאם למלונות ברמת 3 ו-4 כוכבים וזהו בהחלט פתרון טוב מאוד למי שרוצה להתארח במלון ולא בחושות, לקבל שירות טוב, ליהנות מחדר של ממש ולא בקתה אבל עדיין ליהנות מהחופים המדהימים של הדיונה הקטנה. 

הנסיעה במונית לנואיבה אורכת כ-45 דקות, והמלונות הטובים נתפסים מהר יחסית ולכן מוטב להזמין זמן רב מראש, כדי להבטיח מקום במיוחד בשיא העונה, קרי חודשי הקיץ והחגים. ניתן למצוא מלונות מעולים בנואיבה כאן באתר סיני וייבס. כמו כן, מיד לאחר הזמנת המלון ושריון התאריכים, כדאי להזמין מונית לתאריך המבוקש כדי לסגור גם את הפינה של הנסיעה.

ביטוח נסיעות לנואיבה והחופים 

אחרי מלון ומונית, הפינה הנוספת שצריך לסגור לפני נסיעה לסיני, היא ביטוח נסיעות מתאים. ראשית, ברור שלא יורדים לסיני בלי לערוך ביטוח, כן? אם זה לא היה ברור קודם, אז זה צריך להיות ברור עכשיו. סיני היא חו"ל, כמו כל מדינה אחרת שאיננה ישראל, ולפני נסיעה לחו"ל עורכים ביטוח נסיעות. מעבר לביטוח הבסיסי, ניתן וכדאי גם לרכוש הרחבות מתאימות לפי מה שאתן מתכננות לעשות בסיני – צלילה, ספורט אתגרי, איתור וחילוץ  וכו'. שימו לב שללא ביטוח מתאים, במקרה של פציעה או הזדקקות לטיפול רפואי חלילה, הפוליסה לא תכסה. 

מעבר למקרים של טיפול רפואי, כדאי גם לקחת בחשבון מקרים של אובדן או גניבת הכבודה (לצערנו זה יכול לקרות) ועריכת ביטוח נסיעות שכולל פיצוי במקרה כזה הופכת את הייאוש לקצת יותר נוח. גם מקרים של קיצור או ביטול נסיעה מסיבות שונות יכולים לקרות, ובהחלט יש ביטוחים שמכסים גם אותם. 

בנוסף להזמנת מונית ומלון, גולשי וגולשות האתר יכולות לרכוש גם ביטוח נסיעות דרך סוכנות ביטוח גדולה ואמינה במחיר משתלם, ממש כאן במספר קליקים.

חבילת גלישה לחופשה בחופי סיני

גם בנואיבה והחופים חשוב לנו להישאר זמינים. נכון שאחת הסיבות שנוסעים לקמפים בסיני היא השקט והאווירה המדברית הנעימה, אבל בינינו – אף אחד לא משאיר את הטלפון בבית היום, ויש גם מקרים שבהם חשוב להישאר זמינים, בין אם להיות בקשר עם נהג המונית ובין אם צריך להיות בקשר עם הבית. בחופי סיני ממש אי אפשר ולא מומלץ לבנות על ה-Wi-Fi, משום שלרוב מדובר פשוט ב-Hot Spot שבעל הקמפ פותח מהטלפון שלו, עם זמינות מוגבלת וגלישה איטית מאוד. וגם זה קורה לזמנים מוגבלים ביום. 

למי שבאמת רוצה להישאר זמינה, כדאי ומומלץ להיות בראש שקט עם חבילת גלישה לטלפון הנייד עם eSIM, שאפשר לקנות מראש עוד בארץ וגם כאשר אתם כבר נמצאים בסיני. זה לוקח מספר דקות, ההתחברות קלה מאוד ופשוטה (בסך הכל סריקת קוד QR), וכאן באתר סיני וייבס תמצאו מגוון חבילות במספר מסלולים שיאפשרו לכן לתפור לעצמכן את החבילה המדויקת, בהתאם למספר הימים והמקום שבו תהיו. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן