קאסל זמאן – castle zaman

עודכן לאחרונה: ינואר 29, 2023

בצפון רצועת אל מחש, מול חוף אקווה סאן, נמצאת אחת המסעדות עם הנוף היפה בעולם כולו. למעשה זו לא רק מסעדה, זה סוג של מתחם קטן המציע מנוחה, אוכל טוב ובריכה טבעית מדהימה שלוקח כמה דקות להתרגל לצבע הטורקיז של המים הממלאים אותה. קרבתו היחסית של המקום למסוף הגבול בטאבה (כ-40 ק"מ) והעובדה כי מקומות דומים לא ממש קיימים בסיני, הופכות אותו לאתר פופולרי בקרב מטיילים שעוצרים בו בדרך אל הלינה בחוף, או בחזרה ממנה, רגע לפני שחוצים את הגבול בחזרה לישראל.

קאסל זמאן – בילוי בוטיק בסיני

כאמור, זהו אינו קמפ. זהו אתר נופש שאינו מציע כל אפשרות לינה, אולם אפשר להעביר בו בכיף כמה שעות מבלי לשים לב כלל. מה הוא כן מציע? מסעדה עם מספר מנות די מצומצם של בשר, פירות ים או דגים (יש אופציה אחת בלבד לצמחונים/טבעונים וגם היא לא תמיד זמינה), בר עם קוקטיילים אלכוהוליים, מוסיקת רקע רגועה, נוף נדיר ביופיו, בריכה רחבת ידיים, חוף פרטי, סאונה ואתר מרשים בפני עצמו שניתן לטייל בו ולהתרשם מאמנות מקומית המציגה מלאכות יד ממקומות שונים במצרים על תרבויותיהם השונות, ומהמבנה המרשים של הטירה שבה שוכנת המסעדה, והמרתף שלה שבו יש לפעמים מיצגים שונים לאור נרות.

אגב תפריט – את האוכל בקאסל זמאן מכינים בבישול איטי, מה שאומר בין שעה וחצי לשלוש שעות (תלוי מה הזמנתם) מרגע ההזמנה ועד שתזכו לאכול. לכן, מומלץ להזמין את ארוחת הצהריים (או הערב) שלכם עם הגעתכם וליהנות ממנה לאחר שהתמקמתם והתרשמתם מעט ממה שיש למקום להציע. 

שיטת הבישול הזו מבטיחה מנות טעימות ומיוחדות. אם אתם מעוניינים רק לאכול וללכת, ניתן להתקשר למקום טרם ההגעה ולהזמין ארוחת צהריים או ערב לשעה מסוימת וכך כשתגיעו היא תמתין לכם על השולחן.

כך או כך, המלצת הבית היא להזמין מקומות מראש משום שמספר האנשים שיכולים לשהות במקום הוא מוגבל על מנת לשמור על האווירה המיוחדת בו. כל נהג מונית ייקח אתכם לשם בקלות, ורצוי אף להזמין נהג מראש ולהגיע רגועים ושלווים.

כמה דברים שכדאי לדעת על קאסל זמאן

האירוח במקום (כאמור לכמה שעות בלבד, ללא לינה) לא מזכיר כלל את האירוח בחופי סיני (למעט אולי הנוף). השירות אדיב, אך קורקטי, מספר המקומות במקום מוגבל, והתחושה היא שאתם נמצאים שונה. קחו זאת בחשבון – מי שמחפש אירוח רחב ידיים וחיוכים מאוזן לאוזן צפוי להתאכזב. 

הארוחות מוגשות החל מהשעה 14:00. ניתן להיכנס למקום קודם לכן נפתח בשעה 12:00), אולם לאכול תוכלו רק משעה 14:00. 

ישנם נהלים ברורים שמטרתם לשמור על הסדר והניקיון במקום, והעובר עליהם צפוי לשלם קנס, למשל איסור שתיה ואוכל במתחם הסאונה והבריכה (גם לא לקחת לשם את הכוסות). לא יעזרו תירוצים ובקשות התחשבות במקרה הזה – הנהלים נאכפים בקפדנות ותיאלצו להיפרד מסכום של כ-1,000 לירות במידה ותעברו עליהם. 

הכניסה למקום היא בקבוצה מעורבת בלבד, או בקבוצת נשים. בודדים אינם יכולים להיכנס וכך גם קבוצות גברים לבדם. 

כאמור, כדאי להזמין מראש את המנה שתרצו לשנה שתגיעו (או לשעה שתרצו לאכול). אפשר להזמין מקום ישירות בקישור הזה. 

כמה זה עולה לנו?

כניסה למקום, הכוללת ארוחה אחת, שימוש במתקנים (בריכה, סאונות, מקלחות) ושהייה במקום עולה 45 אירו לאדם. בהזמנה ייתכן שיגבו את המחיר בדולרים (כ-50 דולר). 

כל הוצאה נוספת משולמת בנפרד במקום, וניתן לשלם בלירות, דולר, אירו וגם בכרטיס אשראי (ויזה או מסטרקארד בלבד). במקום יש מנות נוספות שתוכלו להזמין (אם כי קחו בחשבון שאם הזמנתם אחת מראש ואחת במקום, למנה שניה תצטרכו להמתין כשלוש שעות), בר משקאות הכולל גם משקאות אלכוהוליים וקוקטיילים. 

זהו מחיר יקר ביחס למחירים במקומות אחרים בסיני, גם לערים כמו דהב או שארם א-שייח, אולם הבילוי במקום מציע חוויה ייחודית שבהחלט מוסיפה עוד "טוויסט" לחופשה שלכם.

המחירים האלה, אגב, הם לתיירים בלבד. על פי מדיניות המקום, המקומיים משלמים תמורת אותה החוויה 1,000 לירות מצריות.

במקום יש כמובן חשמל זורם ואינטנרט אלחוטי ללא עלות נוספת. הוא פתוח כל ימות השנה, החל מהשעה 12:00 בצהריים ועד שעות הלילה המוקדמות.

רגע לפני שאתם מזמינים מקום, ניתן להתרשם מקאסל זמאן באתר הבית שלהם או בעמוד הפייסבוק.

פרטי קשר:

טלפון: 591 2140 128 20+ | מייל: [email protected]

קאסל זמאן הוא אתר נופש המציע מסעדה מצוינת מול נוף עיצר נשימה של הרי סיני וערב הסעודית, וכן בריכה וסיור מעניין במקום. 

קאסל זמאן נמצא מול קמפ אקווה סאן, ברצועת אל מחש, כחצי שעה נסיעה ממסוף הגבול בטאבה. יש לפנות ימינה מהכביש הראשי אם אתם מגיעים מצפון. 

קאסל זמאן הוא אינו קמפ ולא מציע אפשרות לינה. המקום פתוח מהשעה 12 בצהריים ועד שעות הלילה.

הכניסה, וכל הפעילות במקום, עולה כ-600 לירות מצריות. מסכום זה מנכים לכם את הארוחה (אם אכלתם), כך שזהו הסכום המקסימלי שתשלמו בכל מקרה. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן