חופי סיני ואזורי התיירות השונים

עודכן לאחרונה: יולי 9, 2023

נראה שהמונח הטוב ביותר לתאור חופשה בסיני הוא "כמו פעם". סיני מציעה אפשרויות רבות למרגוע לגוף ולנפש, כאשר הכל נעשה בפשטות, בטבעיות, באהבה ובעיקר בלי להתחכם. מה שאתם רואים זה מה שאתם מקבלים, במובן הטוב של הביטוי.

רצועת החוף של סיני נמתחת על פני כ-230 קילומטרים ומחולקת לאזורים שונים. כמעט בכל מקום אליו תגיעו במהלך טיול בסיני תמצאו את השקט והקסם המדבריים, חוף כמעט בתולי הנושק לים האדום ואירוח בדואי מסורתי שמוגש מכל הלב. אולם, לכל אזור יש בנוסף גם את הקסם הייחודי לו, האופי שלו ודברים שונים ליהנות מהם. חלק מהמקומות מפותחים יותר, וחלק פחות. יש אזורים בהם האירוח הוא רק בבתי מלון ויש  גם קמפים משודרגים ברמה של כפר נופש קטן

בכל מקרה, בין אם בחרתם במלון מפואר, ובים אפ אתם מעדיפים להיזרק בחושה צנועה על החוף, הניסיון מלמד שלא תישארו מאוכזבים מחופשה בסיני.

בואו נצא למסע לאורך רצועת החוף של סיני ונראה מה מחכה לנו שם.

חוף בסיני
צולם ע"י מיטל הנדלסמן

טאבה

אזור טאבה, הצמוד למסוף הגבול, מאופיין בעיקר בבתי מלון, בדרגות שונות של איכות ומחיר. נופש באזור טאבה מתאים למי שרוצה לטעום מסיני אך להישאר מספיק קרוב לישראל. המלונות בטאבה מחולקים לשני אזורים עיקריים: 

טאבה בורדר

שלושת המלונות הצמודים לגבול, אליהם ניתן להגיע בהליכה – טאבה הוטל (הילטון טאבה לשעבר); מובנפיק טאבה; טאבה סנדס. המתארחים במלונת אלה אינם צריכים לשלם את אגרת המעבר במלואה בצד המצרי (אלא 5 לירות מצריות בלבד), וכן זכאים לקבל החזר מלא של אגרת המעבר בצד הישראלי, עם הצגת שובר התשלום למלון ביציאה. המלונות הללו הם ברמה טובה מאוד ופופולריים מאוד בקרב הנופשים הישראלים, ולכן כדאי להזמין בהם מקום מראש מוקדם ככל האפשר. 

טאבה הייטס

במתחם טאבה הייטס, שנמצא כרבע שעת נסיעה ממסוף הגבול, תמצאו ארבעה בתי מלון ברמה גבוהה, רובם מעוטרים בחמישה כוכבים, אשר מציעים שלל אטרקציות ופינוקים ברמה הכי גבוהה שתוכלו לבקש. רוב המלונות נמצאים לאורך טיילת ארוכה ונעימה המחברת ביניהם ובה גם מסעדות, חנויות ואטרקציות שונות. גם המלונות בטאבה הייטס פופולריים ומבוקשים בעונת הקיץ והחגים בישראל, ולכן מוטב להקדים ולהזמין. 

בטאבה עצמה אין מה לעשות מעבר למלונות, מדובר בעיירה מנומנמת שאין בה מה להציע לתיירים. היא יכולה לשמש "בסיס" לטיולים יומיים למנזר סנטה קתרינה ולמערב סיני, והאטרקציה היחידה בה היא אי האלמוגים (המכונה גם "אי פרעה") שאפשר להגיע אליו בשיט מאחד מבתי המלון, ולגלות מראה מרהיב ביופיו של ים בגווני כחול-טורקיז ובמרכזו אי שסביבו שוניות אלמוגים. אפשר גם כמובן לצלול או לשנרקל בסביבת האי, אם כי השונית באזור ידעה כבר ימים יפים יותר. 

הילטון טאבה
מלון "טאבה הוטל" (הילטון טאבה לשעבר) הצמוד לגבול

ביר-סוויר

ביר-סוויר הוא סוג של נווה מדבר בין טאבה לנואיבה שבו נובעים מקורות מים מתוקים. משום כך, השטח רווי בצמחייה רבה, עצי דקל ושיטה ושיחים מגוונים. מנווה המדבר הזה ניתן לצפות על מצוקים רבים בסיני ולראות את הגוונים הרבים של הסלעים המקיפים אותם הנעים מחום-צהבהב ועד לשחור כהה.

חופי ביר-סוויר הם למעשה רצועת החוף הפתוחה הקרובה ביותר לגבול עם ישראל – כ-35 קילומטר מהגבול, אותם ניתן לעבור בכ-20 עד 30 דקות נסיעה במונית, תלוי לאיזה קמפ אתם מכוונים. הגישה למים ברוב המקומות נוחה וחלקה והחוף חולי ורך, מהסוג שעושה חשק לחלוץ סנדלים ולהתהלך יחף כל היום.

לאורך כל רצועת החוף, פרוסים קמפים (מתחמי אירוח) רבים, חלקם הגדול יפים ומסודרים, אשר מציעים אפשרויות אירוח מגוונות מחושות פשוטות ועד חדרי אירוח משודרגים עם שירותים ומקלחת פרטיים, וכמובן מזגן.

המחירים בהם די דומים ותלויים כמובן בסוג האירוח – לילה בחושה פשוטה על קו המים יעלה כ-60 עד 80 שקלים כולל ארוחת בוקר; לילה בחדר משודרג עם מזגן, שירותים ומקלחת יעלה בין 100 ל-130 שקלים, כולל ארוחת בוקר. 

חלק גדול מהחופים כבר עברו את השדרוג המתבקש גם בגזרת ה-WiFi ויש להם רשת אלחוטית. מדובר בעיקר בחופים המסודרים במרכז הרצועה, בעוד בצפון והדרום ביר סוויר אפשר למצוא קמפים בסגנון "של פעם", עם יותר מרחב ופחות טכנולוגיה. חשמל זה כבר סטנדרט די קבוע בחופי ביר סוויר (וסני בכלל) ואפשר למצוא אותו כמעט בכל הקמפים, גם בחושות. 

יש לפעמים שניתן למצוא בחלק מהרצועה קליטה של הרשתות הישראלית, תלוי במיקום וגם בכיוון הרוח. מכל מקום, למי שצריך להישאר זמין ברציפות לא היינו ממליצים לבנות על זה וגם לא על ה-WiFi של הקמפים. הדרך הטובה והבטוחה לעשות את זה היא רכישת חבילת גלישה לסיני

בגזרת השנירקולים יש בביר-סוויר מעט יחסית ריפים לשנירקול, ורובם רחוקים מהחוף. בחלק מהקמפים יש סירה שיכולה לקחת אתכם לשונית יפה במרחק מה מהחוף כדי שלא תצטרכו לשחות למרחקים. 

טיול בסיני
חוף מיאמי בביר סוויר

אל מחש 

מעט אחרי ביר סוויר, במקום טוב באמצע בינו לבין ראס א-שטן, תמצאו את אזור אל-מחש (כ-10 קילומטרים אחרי ביר סוויר ו-10 קילומטרים לפני הראס). זוהי רצועת רצועת חוף חולית ונעימה, רחבת ידיים ומתאימה מאוד למשחקי חוף דוגמת כדורעף חופים ואפילו פריזבי בלי חשש שהוא יעוף על מישהו בלי שהתכוונתם.

באל מחש תמצאו קמפים מסודרים ו"מתוקתקים" ברובים, חלקם מתפקדים ממש ככפרי נופש עם מתקנים כמו בריכה ומסעדה ברמה גבוהה. אלו קמפים שמתאימים למשפחות, ובאם ניתן להתארח בבקתות עץ או אבן, ממוזגות ועם שירותים ומקלחת פרטיים. הקמפים באל מחש מבוקשים מאוד, במיוחד בתקופות החגים והחופשות, ורובים עובדים במודל של הזמנות מראש. 

אל מחש מציעה גם פה ושם אפשרויות שנירקול אם כי בדונה לביר סוויר, גם כאן הם מעט רחוקים מהחוף. בעבר היתה רצועת החוף  הזו פחות מוכרת, אולם בשנים האחרונות גילו יותר ויותר ישראלים את יתרונותיה, מה שהביא לשדרוג של מרבית הקמפים בה.

משום המאפיינים הדומים לביר סוויר, יש הנוטים לבלבל בין האזורים, אולם הקמפים של אל מחש, למרות הפופולריות העולה שלהם, הם רחבי ידיים ולכן מאופיינים באווירה שקטה ורגועה, גם כשהם בתפוסה גבוהה. 

אל מחש
נהנים באל מחש

ראס א-שטן

ראס א-שטן הוא אחד האזורים הפופולריים ביותר למטיילים בכלל ולישראלים בפרט. זהו מפרץ נדיר ביופיו שתחום בקצהו הדרומי בצוק סלע איתן. אזור החוף פחות חולי ויותר סלעי והוא משופע במקומות אירוח ובנוף מהמם גם מתחת למים.

המטיילים שיבשו את שמו המקורי של המקום ומכנים אותו  "ראס א-שטן". השם המקורי הוא ראס-א-שטאיין. ”ראס“ הוא ראש ו“שטאיין“ הוא צורת ריבוי זוגית (כמו ”מלקחיים“ או ”מספריים“). השם האנגלי יסביר זאת טוב יותר –  Double Head, ולמעשה גם השם הזה זכה לשיבוש מסויים ויש המכנים את המקום Devile's Head.

בראס א-שטן תמצאו קמפים "צרים" יותר מאשר בביר סוויר ואל מחש, השוכנים בצמידות אחד לשני. זה מאפשר למי שמתארח באזור ללכת בין הקמפים לאורך רצועת החוף המעוגלת, להחליף אווירה ולהכיר אנשים חדשים. האזור מאופיין באווירה צעירה מאוד, הרבה סשנים של מוזיקה על ידי מטיילים וגם מקומיים, מדורות מידי ערב וארוחות משותפות של כל שוכני הקמפ. כאמור, זה גם מקובל מאוד לעבור בין הקמפים השונים כדי להתארח לארוחת ערב או סתם לשבת סביב המדורה ולנגן. 

האירוח עצמו הוא גם בחושות פשוטות, גם בבבונגלוסים משודרגים וגם בבקתות ערץ או אבן עם מזגן.  רוב הקמפים מציעים של שלוש האפשרויות, והמחיר כמובן בהתאם (מעשרות בודדות של שקלים ללילה בחושה פשוטה, ועד כ-150 שקלים ללילה בחדר ממוזג).

משום המבנה של הרצועה, חלק מהחושות ממוקמות על צלע ההר ומשקיפות לנוף פנורמי משגע. ניתן למ צוא כאלה בעיקר בחלקה הדרומי של הרצועה. במרכז הרצועה, מול רמדאן קמפ, יש מכולת וחנות נוחות (החנות של אזברקי) שפתוחה מרבית שעות היום ואפשר להצטייד שם בשתייה, חטיפים וכל דבר אחר ששכחתם להביא מהבית, מכובע ועד מקדם הגנה. 

במרחק מה מהחוף יש שונית אלמוגים יפהפייה  וזהו אזור מומלץ ביותר לשנירקולים. בחלק מהקמפים היא נגישה יותר ובחלק פחות, אולם בשייט קצרצר אפשר להגיע אליה בקלות. 

ראס אל שטן
חוף "ראס סיני" בראס א-שטן

נואיבה

נואיבה הוא אזור יפהפה המכונה "הפנינה של מפרץ עקבה" וידוע בחולות הזהובים ובשקיעות והזריחות המדהימות הנשקפות ממנו. במקום שכן בעבר כפר הנופש "נביעות", בעת השליטה הישראלית בסיני, והוא פופולרי מאוד בקרוב נופשים ישראלים, צעירים ומבוגרים כאחד. 

נואיבה מציעה קמפים מסודרים, סוג של כפרי נופש, מספר מועט של מלונות וגם קמפים "זרוקים" יותר, בכולם  חופים חוליים מרגיעים, ואוויה של חופש אמיתי. המרחק ממסוף הגבול לנואיבה הוא בין 35 ל-45 דקות נסיעה, תלוי ביעד שלכם בנואיבה. עוד בנואיבה גם מרכז עיר קטנטן (ה-City) עם מספר חנויות בגדים, מכולת וכמה שירותים לתייר. גם מסעדה קוריאנית מפורסמת וטובה נמצאת שם, ואם כבר הגעתם, שווה לגוון בארוחת ערב במסעדה הזו. 

שני האזורים המפורסמים ביותר בנואיבה, בהם מתרכזים מרבית מקמות האירוח (אבל לא כולם) הם הגדולה והדיונה הקטנה – הדיונה הגדולה הוא ממש שמו של קמפ גדול וותיק באזור, מוכר ופופולרי בקרב המטיילים הישראלים. בהמשך שלו ישנם עוד מספר קמפים קטנים יותר; הדיונה הקטנה גם הוא אזור שמוכר בעיקר בגלל קמפ אחד מרכזי (סולטנה קמפ, של מקבול), אולם סביבו יש עוד מספר קמפים וגם בית מלון אחד קטן ונחמד. 

כמו באזורים רבים אחרים, גם כאן ניתן פשוט ללכת ברגל בין הקמפים (ההליכה מהדיונה הגדולה לקטנה היא ארוכה קצת יותר אבל אפשרית) ולהחליף אווירה מידי פעם. כמעט לכל אורך רצועת החוף יש אפשרויות שנירקול טובות ושונית יפה במצב טוב. בחלק גדול מהקמפים ישאילו לכם גם ציוד לשנירקול, אם לא הבאתם כזה אתכם. 

הדיונה נואיבה
חוף "הדיונה הגדולה" בנואיבה

טרבין

טרבין שוכנת צפונית לנואיבה, נאת מדבר קסומה שהייתה בעבר כפר דייגים מקומי. זהו אחד מהשבטים המרכיבים את אוכלוסיית דרום סיני, ובעבר האזור היה ידוע כ"מושבה" ישראלית. ותיקי סיני עדיין ושמרים אמונים למקום, אולם ביחס למה שהוא מציע הוא בהחלט לא מוערך מספיק. טרבין שומר על הקדם הישן של סיני, ויש בו רצועת חוף מדהימה ביופייה, עם צמחיה ועצים ירוקים כיאה לנאת מדבר. הסמיכות לנואיבה מאפשרת קרבה גם לאזור מסחר צנוע שנמצא בה. 

בטרבין ניתן לבחור בין בשני סוגים עיקריים של אירוח – מלוניות בסגנון צימרים / בקתות על החוף, בהן יש פסיליטיז משודרגים ותנאים טובים. מקומות כאלה הם לדוגמה נואיבה לודג' ומלון נחיל אין; לאורך רצועת החוף הצפונית של טרבין יש מספק קמפים בסגנון "של פעם" ובהם תנאים קצת פחות מתקדמים, אולם עדיין האירוח בהם שווה. אפשר לטייל לאורכם ולפגוש אנשים מעניינים שכמעט תמיד נמצאים בטרבין. 

mondial camp
"מונדיאל קמפ" בטראבין

דהב 

דהב היא כבר עיירה של ממש ולא רק רצועת חוף, והיא התפתחה מאוד לאורך השנים, מאז הושבה סיני לידיים מצריות. המקום מרכז כמה מאתרי הצלילה היפים והמרכזיים ביותר בחצי האי, ומהווה יעד פופולרי מאוד לתיירים מכל העולם. גולת הכותרת הם אתרי הצלילה המרכזיים כמו "החור הכחול", "הפעמונים" ו"הקניון". דהב מהווה גם מרכז כלכלי חשוב עבור המצרים, וחלקם מגיעים לשם על מנת לעבוד בעונת התיירות. הנסיעה מהגבול לדהב אורכת כשעתיים.

נוסף על צלילה, בדהב יש מגוון מסעדות של דגים ופירות ים, בתי קפה, ברים, חנויות מזכרות, אמנות, שוק צבעוני, טיילת מרשימה ובעצם מרכז עירוני פעיל במשך רוב שעות היממה. לשבת באחד מבתי הקפה, בצד הפונה לים, עם שייק או גלישה בצהרי היום זו חוויה מרעננת במיוחד. עוד תמצאו בדהב גם פעילויות ספורט מים מגוונות (בעיקר במלונות), קייטסרף, מרכזי צלילה כמובן ואטרקיות לילדים כמו טיולי טרקטורונים במדבר. 

בגזרת האירוח דהב מציעה שפע של בתי מלון ומקומות אירוח זולים, פונקציונליים שנהנים ממיקום מעולה במרכז העניינים של הטיילת והשוק. מלונות אלה מומלצים לאירוח בודדים או זוגות שמחפשים מקום נוח לשים את הראש, ולא מעבר לכך. 

בנוסף בחלק הדרומי של דהב, יש ריזורטים מפנקים במיוחד עם כל האטרקציות והפסיליטיז המתבקשים – בריכות, מסעדות, ספא, חוף פרטי, שייט, מרכזי צלילה וספורט ימי ועוד. ריזורטים אלה נמצאים במרחק נסיעה של 5 עד 10 דקות מהעיירה עצמה. בצפון דהב גם כן ישנם מלונות ברמה טובה, שנהנים מקרבה לאתרי הצלילה המפורסמים של האזור וגם מחוף פרטי עם שונית אלמוגים יפהפייה משל עצמם. 

צלילה בסיני
הטיילת של דהב. צילום: אפרת אור

ראס אבו גלום והלגונה הכחולה

ראס אבו גלום היא רצועת חוף מבודדת הנמצאת כ-15 ק“מ צפונית לדהב. מדובר בסיני בצורו הטבעית ביותר של חצי האי סיני, ומתאימה במיוחד למי שאוהב שקט ולא מפונק בנוגע תנאים. כמה לא מפונק? למשל לא אכפת לו להתקלח עם מים מתוך מיכל או חבית, וזוטות  כמו חשמל או קליטה סלולרית פחות מדאיגים אותו.

בשנים האחרונות יש בראס אבו גלום יותר ויותר קמפים, אולם עדיין ניתן לחוות באזור זה את "סיני של פעם", עם מעט מאוד אנשים ביחס למקומות אחרים וקמפים בסיסיים ובהם חושות פשוטות וצנועות, בלי ריהוט או חשמל. זהו מקום מושלם לצלילות ושנירקולים משום השונית היפהפייה השוכנת באזור, בעיקר בחלק הדרומי של רצועת החוף. 

הלגונה הכחולה נמצאת מעט צפונית לראס אבו גלום (כ-5 דקות נסיעה), והיא משהו שאתם חייבים לראות לפחות פעם בחיים. מדובר בלשונית ים הנכנסת אל החוף, צבועה כולה טורקיז משום החול הלבן שבקרקעית הרדודה שלה, והזריחות הנשקפות ממנה הן מהיפות שתראו בעולם כולו. 

גם בלגונה הכחולה יש קמפים צנועים, עם תנאים בסיסיים, ללא קליטה סלולרית וחשמל שזורם רק בחלק מהיום. המקום מתאים לאירוח למי שאוהב את החיבור לטבע ולמקום. בגלל הרוחות החזקות שיש באזור, הוא יעד מועדף לגולשי שייט, ויש במקום גולשים רבים וגם מועדונים שניתן ללמוד בהם לגלוש. 

שני המקומות מוגדרים כשמורות טבע, ולכן יש לשמור עליהם בהתאם. כדי להגיע אליהן, ניתן לקחת טנדר או מונית מקומית לאתר הצלילה "בלו הול", מעט צפונית לדהב, ומשם להגיע לראס אבו גלום בשייט קצר של 15 דקות. מראס אבו גלום, כל אחד ייקח אתכם ללגונה הכחולה בנסיעה של מספר דקות. 

ניתן להגיע גם מצפון, בנסיעת שטח מנואיבה בין נוף מדהים של הרים ונאת המדבר ביר זע'יר. מדובר בנסיעה חווייתית של כשעתיים אולם היא עלולה להיות קשה למי שאינו מורגל או לנשים בהריון. בהגעה מהשטח מגיעים קודם ללגונה הכחולה, וממנה אפשר להגיע לראס אבו גלום. 

לשני המקומות הללו ניתן (ומומלץ!) להגיע גם לטיול של יום, בשילוב עם שנירקול או צלילה באתר הצלילה Blue Hole.

הלגונה סיני
הלגונה הכחולה במבט מלמעלה

נבק

מצפון לעיר שארם א-שייח' נמצאת שמורת נַבְּק – שמורת טבע ענקית שנמתחת לאורך כ-600 קמ"ר, מתוכם החלק היבשתי הוא כ-50 קילומטרים. השמורה מאופיינת במערכת אקולוגית ייחודית עם מגוון ביולוגי יוצא דופן – מאות מינים של דגים, אלמוגים ושוכני יום נוספים, אותם אפשר לראות בצלילות ושנירקולים בקרבת החופים. עוד בשמורה חורשות מנגרובים ענקיות, המשתרעים לאורך קילומטרים רבים וגדלים ממש בתוך המים המליחים. 

על היבשה ניתן לטייל בין קפלי הקרקע וההרים ברכב שטח, לעצור למנוחה של תה ושתיה קרה במאהל בדואי וכן להתרשם ממינים שונים של חיות ועופות שזהו בית הגידול שלהם. הטבע במלוא תפארתו ועוצמתו. 

הכניסה לשמורה כרוכה בתשלום של 10$ לאדם ושווה כל סנט. אין במקום אפשרות לאירוח, וההגעה משארם אורכת כ-20 דקות. כדאי לפנות יום שלם לטיול בשמורה, ופשוט להיות שם עד שמתעייפים. כדי להיכנס יש צורך ברכב שטח ורצוי גם מדריך שמכיר את המקום ויידע לקחת אתכם לנקודות היפות בו. בכל מלון בשארם א-שייח' יוכלו לסדר לכם טיול כזה.

נאבק סיני
שמורת הטבע נבק. צילום: Patrick Pohlmann Photography

שארם א-שייח'

שארם א-שייח' היא עיר נופש הממוקמת בקצהו הדרומי של חצי-האי סיני. ככל הנראה האזור המפורסם ביותר בסיני, על אתריו המוכרים כמו מפרץ נעמה וראס אום-סיד, כמו גם אתרי צלילה רבים מספור. לשעבר שכן במקום היישוב הישראלי אופירה ומשעבר המקום לידי מצרים הוא התפתח בצורה מסחררת וכיום יש בו בתי מלון רבים, מועדוני צלילה, סיורים ימיים בספינות, שפע של אטרקציות לגדולים ולקטנים וכן שדה תעופה בינלאומי.

אירוח בשארם א-שייח' מתאים לכל המשפחה ואפשר למצוא בעיר מה לעשות בכל שעה של היום – בתי קפה, מסעדות, כיכר ה"סוהו" המרכזת שפע של מקומות בילוי וחנויות, המדרחוב של מפרץ נעמה, קניונים, חופי ים יפהפיים, פרקי מים, קפה פארשה האייקוני ועוד ועוד…

כפי שאתם יכולים להניח, היצע מקומות האירוח בשארם הוא עצום וכולל עשרות אלפי חדרי מלונן המתפרשים על פני טווח מחירים רחב מאוד, כאשר כל אחד יכול למצוא את המקום המתאים לו מבחינת הסגנון והמחיר. ממלונות קטנים וזולים, דרך דירות נופש ווילות על הים, ועד מלונת יוקרה מפוארים של הרשתות הגדולות ביותר בעולם – כל האפשרויות פתוחות בשארם, לכל הרבה ולכל תקציב. 

זמן הנסיעה לשארם הוא כשלוש וחצי שעות, וזה כולל הפסקה קלה להתרעננות. 

מפרץ נעמה שארם
טיילת מפרץ נעמה בשעות הערב

ראס מוחמד

זוהי הנקודה הדרומית ביותר בחצי האי סיני. היא מוגדרת כפארק לאומי ושמורת טבע ימית ויבשתית, ופקחים דואגים לשמירה על הסדר והניקיון ומונעים פגיעה בחי, בצומח ובדגה. מדובר בנסיעה של כ-20 דקות משארם א-שייח', וניתן להגיע רק לחלקים הימיים שלה באמצעות שייט דרך סוכנויות תיירים שונות. כמובן שחלקים אלה משופעים באתרי צלילה מהיפים ביותר שיש בסיני, עם דגה צבעונית ואלמוגים בצבעים מרהיבים. 

בחלק היבשתי, שגם הוא מדהים, אפשר להתרשם מבריכות מלח, תצורות סלע מרהיבות, עופות ייחודיים שזהו בית גידולם, חורשות מנגרובים הגדלים על המים ונקודות תצפית עוצרת נשימה לעבר המפגש בין מפרץ עקבה למפרץ סואץ. הגאות והשפל באזור זה חושפות לעתים  מראה מרהיב של לגונה ארוכה ויפה ואלפי סרטנים קטנים המפזזים על החוף.

אחת מאטרקציות התיירות המפורסמות של ראס מוחמד היא "נקיקי מבוכים" שממנה יש תצפית מושלמת על מפרץ סואץ ואתר נוסף הוא מצפה כרישים – מקום השוכן על תל אלמוגים מאובן וגם ממנו נשקף נוף עוצר נשימה של הים האדום. 

הכניסה לראס מוחמד

רצועת החוף של סיני היא באורך של כ-250 קילומטרים, והיא מציעה סוגים שונים של אירוח וחוויה – מקפים עם חושות ובקתות על הים, ועד מלונות מפוארים בעיר מלאת אטרקציות. קראו באתר על כל האפשרויות השונות. 

חופשה בסיני מתאימה ליחידים, זוגות, קבוצות חברים או משפחות עם ילדים. כל אחד ימצא את המקום המתאים לו. החופשה בסיני מתאימה לאנשים שאוהבים את הטבע, המדבר והים, ורוצים לשלב ביניהם לבין אטרקציות נוספות וטיולים. 

Sending
User Review
0% (0 votes)
מכירים מישהו שזה עשוי לעניין אותו? היו חברתיים ושתפו:
עזרו לנו לעזור לכולם

נתקלת בחוסר דיוק או שיש לך המלצה לשיפור התוכן? ספר לנו כדי שנוכל להשתפר עבור המטיילים הבאים!

יש לך תוכן מעניין על סיני שאת/ה רוצה לחלוק עם אחרים?

קח/י חלק במהפכה ואנחנו נדאג להוסיף את המידע בצורה מסודרת ומונגשת ל-Sinai Vibes

יורדים לסיני? הנה כמה דברים שאנחנו יכולים לעזור בהם:

הזמנת מלון – יש באתר מבחר מלונות מומלצים, ככל שהזמן עובר החדרים נתפסים והאפשרויות מצטמצמות. אגב, יש גם חושות!

הזמנת מונית מראש (אונליין באתר) – זה ידוע שלא יורדים לסיני מבלי להזמין מונית מראש באופן מסודר.

רכישת ביטוח נסיעות – סיני היא חו"ל, וכמו כל נסיעה לחו"ל חשוב לא לקחת סיכון, לרכוש ביטוח, ולצאת לחופש בראש שקט.

רכישת חבילת גלישה – להישאר בזמינות גם בסיני. חבילת גלישה לטלפון הנייד שחשוב לרכוש כבר מהארץ, עוד לפני הנסיעה. 

רגע לפני תשלום אגרת המעבר לסיני...
איך אתם מגיעים מהגבול למלון כבר סגרתם?

בזמן שאת אגרות המעבר לסיני ניתן לרכוש תמיד וללא הגבלה, כמות המוניות להזמנה מראש מוגבלת והן אוזלות במהירות. אם תזמינו מונית עכשיו נוכל להבטיח לכם נסיעה חלקה ונעימה מהגבול ועד מקום האירוח, במונית חדשה וממוזגת עם נהג זהיר שלא ממהר ללקוח הבא. למידע נוסף על שירות הזמנת מונית בסיני לחצו כאן. את אגרת המעבר לסיני תוכלו לרכוש גם מיד לאחר מכן.

דילוג לתוכן